Τετάρτη 18 Αυγούστου 2010

gamescom 10: Microsoft Play Day

Τον «χορό» των ξεχωριστών παρουσιάσεων στο ευρύτερο πάντως πλαίσιο της φετινής gamescom, έσυρε η Microsoft με την Play Day της χθες το πρωί. Μεγάλη υπόθεση… Από το να ‘χεις κάθε καρυδιάς καρύδι να μιλάει και να μιλάει και να μιλάααααει ασταμάτητα διαβάζοντας τις αράδες που του ‘χουν γράψει στο auto-queue, χίλιες φορές να είσαι ελεύθερος να δοκιμάσεις το προϊόν που σε ενδιαφέρει και να εντρυφήσεις σε αυτό στον βαθμό που «καίγεσαι». Κάπως έτσι σκέφτηκαν στη Microsoft και έτσι αντί για την «καθιερωμένη» συνέντευξη Τύπου διοργάνωσαν την Play Day τους. Σαν να μας έλεγαν «μπείτε, παίξτε, κρίνετε» ένα πράμα…
Για τις ανάγκες της εκδήλωσης είχε εξασφαλιστεί ένας μεγάλος χώρος στο Vulkanhalle (φανταστείτε κάτι σαν το δικό μας Γκάζι) μέσα στον οποίο είχαν τοποθετηθεί Xbox 360 με Kinect και τα περισσότερα από τα παιχνίδια που θα συνοδέψουν το επερχόμενο περιφερειακό στο launch του και επειδή κοντά στον βασιλικό ποτίζεται κι η γλάστρα, οι εκπρόσωποι του Τύπου είχαν μια ευκαιρία (όσοι πρόλαβαν δηλαδή) να πάρουν μια ευκαιρία από το Xbox LIVE σε Windows Phone 7 κινητά και το Age of Empires Online, τη νέα προσπάθεια από τη Robot Entertainment. Οι… δίδυμοι πύργοι (του byteme, όχι του Dom) χωριστήκαμε και κάπως έτσι η εξερεύνηση του Kinect άρχισε!
Οι κοπελιές της Microsoft που χόρευαν στα «ντάμπα-ντούμπα» παιχνίδια του Kinect ήταν μία και μία...Kinect Joy Ride
Ένα από τα πράγματα που περίμενα με μεγαλύτερη ανυπομονησία –αλλά και επιφύλαξη- στη φετινή gamescom, ήταν να δοκιμάσω… ψυχή τε και σώματι (κυρίως το δεύτερο), το Kinect. Η πρώτη μου επαφή -έβερ- με το περιφερειακό της Microsoft λοιπόν, έμελλε να είναι με ένα racing game, το genre που από την πρώτη στιγμή πίστευα πως θα ήταν υπερβολικά δύσκολο να υλοποιηθεί στο πρώην Natal. Και μόνο το ότι δεν κρατάς κάτι σταθερό στα χέρια σου, ένα χειριστήριο, μια τιμονιέρα, ένα bratwurst, βρε αδερφέ, το καθιστά ως ένα από τα πιο αλλοπρόσαλλα πράγματα που έχω κάνει στη ζωή μου.
Η καλή μέρα λένε ότι από το πρωί φαίνεται και δυστυχώς, μάλλον ισχύει και το αντίστροφο, αφού ακόμα και η περιήγηση στα μενού μου φάνηκε βάσανο. Δεν ξέρω αν δεν γινόταν σωστά το σκανάρισμα λόγω πολυκοσμίας ή απόστασης, αλλά στο τέλος δεν άντεξα και ρώτησα τον τυπά που ήταν εκεί ο έλεγχος των μενού μπορεί να γίνει και με το απλό χειριστήριο, για να εισπράξω αρνητική απάντηση.
Στο ίδιο το παιχνίδι, ευελπιστώ πως ο χειρισμός θα συνηθίζεται ευκολότερα και αποδίδω στην έλλειψη εμπειρίας τη δυσκολία μου να νιώσω ότι πραγματικά ελέγχω το αυτοκινητάκι. Πολλές φορές για παράδειγμα κατέφευγα σε drift-αρίσματα χωρίς λόγο, τα οποία εκτελούνται αν… πετάξεις κώλο (κι εσύ και το αυτοκίνητο), γιατί έτσι διάβαζε η κάμερα την αποτυχημένη μου προσπάθεια να στρίψω. Όσο για τα stunts που πρέπει να γείρεις προς το μέρος της κάμερας, κόντεψα να κουτουλήσω την οθόνη για να τα καταφέρω. Ως gameplay πάντως, προσπαθεί να ακολουθήσει τα χνάρια σύγχρονων casual arcade racers, όπως π.χ. το ModNation Racers. Έχει μια ικανοποιητική εμπειρία από επιλογές τόσο σε αυτοκίνητα, πίστες κ.λπ. όσο και σε modes. Από απλά races με άλλους 7 αντιπάλους (ΑΙ ή άλλους παίκτες, με μάξιμουμ, ως γνωστόν, 2 άτομα ανά μηχάνημα), μέχρι το Stunt όπου μέσα σε μια ειδική πίστα, ως άλλος Tony Hawk προσπαθείτε να κάνετε όσο το δυνατόν περισσότερο και δυσκολότερα κόλπα, κυνηγώντας το σκορ.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου