iHealthgr. blogspot.gr

ΟΛΕΣ ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΕΣ ΣΥΜΒΟΥΛΕΣ ΥΓΕΙΑΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΕΥΑΞΙΑ- ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΘΑ ΝΙΩΣΕΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΡΘΡΑ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΠΙΤΗΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΜΕΛΕΤΩΝ

Μία μελλοντική πανδημία παρόμοια της Covid-19 είναι «αναπόφευκτη»

Μία νέα πανδημία τόσο μεγάλη όσο αυτή της Covid-19 που σκότωσε 7 εκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο είναι «βέβαιη»

Πόσες φορές χτυπάει η καρδιά μας όσο ζούμε ανθρώπινα

Περισσότερο από οποιοδήποτε άλλο όργανο του σώματος, η καρδιά εμπνέει τη φαντασία

Πως να αντιμετωπίσεις μια κρίση πανικού με χρήσιμες συμβουλές

Οι κρίσεις πανικού δεν κάνουν διακρίσεις σε φύλο, ηλικία(αν και οι έρευνες δείχνουν μεγαλύτερη συχνότητα στους άνω των 30 ετών) έχουν αρκετά κοινά στοιχεία,

Ο μειωμένος ύπνος κάνει κακό στον εγκέφαλο και τι να προσέχετε

Ο ύπνος είναι ένας από τους βασικούς πυλώνες της υγείας, αλλά και εκείνος που υποτιμάμε περισσότερο απ’ όλους. Μια νέα μελέτη όμως αποκαλύπτει έναν ακόμα λόγο για τον οποίο πρέπει να κοιμόμαστε καλά και επαρκώς από νωρίς στη ζωή.

Σάββατο 28 Φεβρουαρίου 2015

Evolve Review και τέλος...

Το Evolve ήρθε με πολλές τυμπανοκρουσίες και όχι άδικα, καθώς η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού είναι η Turtle Rock, δημιουργός του Left 4 Dead. Όταν μάλιστα έγινε γνωστό ότι το Evolve προσανατολίζεται στο multiplayer, πολλοί περίμεναν κάτι πραγματικά ξεχωριστό που θα ταράξει τα στάσιμα νερά του είδους. Δυστυχώς οι προσδοκίες δεν επιβεβαιώνονται απόλυτα, παρά τις έξυπνες ιδέες που έχουν μπολιαστεί στο Evolve, καθώς πάσχει στον σημαντικότερο τομέα για ένα σύγχρονο multiplayer, την αντοχή στο χρόνο.
Το σενάριο του Evolve, όπως συμβαίνει και στα περισσότερα παιχνίδια του είδους, είναι απλά διεκπαιρεωτικό. Το παιχνίδι διαδραματίζεται στον πλανήτη Shear που αποτελούσε μέχρι πρώτινος αποικία της ανθρωπότητας. Όμως η εμφάνιση γιγαντόσωμων τεράτων απειλεί τους κατοίκους με αφανισμό, οπότε και αποφασίζεται η αποστολή κυνηγών με στόχο να εκκενώσουν τον πλανήτη σώζοντας όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Η όποια ιστορία παρουσιάζεται μέσω cutscenes που δείχνουν αρκετά προχειροφτιαγμένες, ενώ και ο κόσμος του παιχνιδιού μοιάζει αρκετά φτωχός, καθώς δεν μαθαίνετε πολλά ούτε για την προέλευση των τεράτων, ούτε και για την ιστορία του κάθε κυνηγού που βρίσκεται στην ομάδα.
Σε ένα multiplayer FPS το σενάριο είναι δευτερεύον, καθώς το μεγαλύτερο βάρος πέφτει στο gameplay και στις νέες ιδέες που υπάρχουν στον κάθε τίτλο. Το Evolve πλασάρει έναν έξυπνο μηχανισμό που συνδέει το συνεργατικό με το ανταγωνιστικό παιχνίδι. Έως τέσσερις παίκτες αναλαμβάνουν το ρόλο των κυνηγών με στόχο να εξολοθρεύσουν ένα τέρας, το οποίο χειρίζεται κάποιος άλλος παίκτης. Το παιχνίδι σας δίνει τη δυνατότητα να βιώσετε τη δράση μέσα από δύο διαφορετικές σκοπιές, καθώς ως κυνηγός παίζετε με προοπτική πρώτου προσώπου, ενώ ως τέρας παίζετε με προοπτική τρίτου προσώπου. Όμως ενώ στην θεωρία όλα φαίνονται πολύ καλά, στην πράξη τα πράγματα δεν είναι τόσο εύστοχα υλοποιημένα.
To πιστολίδι είναι απολαυστικό.
To πιστολίδι είναι απολαυστικό.
Πρώτα απ’ όλα, είναι σημαντικό να ξεκαθαριστεί ότι το Evolve υποστηρίζει και offline single-player, χωρίς όμως να υπάρχει κάποιο campaign. Αντίθετα μπορείτε να παίζετε τα ίδια modes που υπάρχουν στο online, με AI bots αντί για κανονικούς παίκτες. Ιδιαίτερα θετική εντύπωση προκαλεί η τεχνητή νοημοσύνη τόσο του τέρατος, όσο και των υπόλοιπων κυνηγών, καθώς συμπεριφέρονται ρεαλιστικότατα, παίρνοντας σωστές αποφάσεις στο πεδίο της μάχης. Το σημαντικό στο offline single-player είναι ότι μπορείτε να ελέγχετε όποιον κυνηγό της ομάδας θέλετε, έτσι ώστε να πειραματίζεστε με τις διαθέσιμες κατηγορίες κυνηγών. Παίζοντας ως τέρας μπορείτε να δοκιμάζετε διαφορετικές τακτικές, πριν μπείτε στα βαθιά, σαν ένα είδος tutorial πριν τις σοβαρές μάχες σας με κανονικούς παίκτες.
Όπως προανέφερα, είτε με bots, είτε με άλλους παίκτες , οι διαθέσιμοι τρόποι παιχνιδιού είναι ίδιοι και κρίνονται μάλλον ανεπαρκείς όσον αφορά την ποικιλία. Μπορείτε να παίζετε είτε σε μεμονωμένο παιχνίδι, είτε να φτιάχνετε το δικό σας με φίλους, είτε να παίζετε το evacuation όπου μέσω matchmaking συμμετέχετε σε πέντε διαφορετικές αποστολές, οι οποίες συνδέονται μεταξύ τους με ένα έξυπνο τέχνασμα. Συγκεκριμένα, ένα γεγονός που συμβαίνει σε μία αποστολή, επηρεάζει τους παίκτες στην επόμενη αποστολή. Για παράδειγμα, η καταστροφή ενός εργοστασίου στην πρώτη αποστολή προκαλεί προβλήματα στους παίκτες στην επόμενη αποστολή, καθώς έχουν να αντιμετωπίσουν κύματα νέφους ή πιο εχθρική πανίδα στον πλανήτη. Η δυναμική αλληλουχία των γεγονότων είναι έξυπνη ιδέα, η οποία όμως δεν αλλάζει την ισορροπία στο πεδίο της μάχης και αποτελεί απλά μία ευπρόσδεκτη μεν, αλλά χωρίς μεγάλη σημασία πινελιά στο καθαρό gameplay του παιχνιδιού.

Μέσα από τις αποστολές του Evacuation παίζετε τα τέσσερα διαφορετικά modes του παιχνιδιού. Στο hunt, αν έχετε ρόλο κυνηγού προσπαθείτε μαζί με την ομάδα σας να εξολοθρεύσετε το τέρας, ενώ αντίθετα αν ελέγχετε το τέρας στόχος είναι είτε να εξολοθρεύσετε την ομάδα των κυνηγών όταν είστε αρκετά ισχυροί, είτε να διαλύσετε τη βάση τους. Στο Nest, ως κυνηγός προσπαθείτε να εξολοθρεύσετε τα έξι αυγά που βρίσκονται στην περιοχή πρωτού σας σκοτώσει το τέρας. Στο Rescue προσπαθείτε να βρείτε πέντε επιζώντες και να τους μεταφέρετε σε ασφαλές σημείο, ενώ σε αντίθετη περίπτωση αν ελέγχετε το τέρας πρέπει να σκοτώσετε πρώτοι πέντε επιζώντες. Τέλος, το Defend αποτελεί πάντα την τελευταία αποστολή του Evacuation και ως κυνηγός προσπαθείτε να προστατέψετε τις βάσεις σας τόσο από το τέρας, όσο και από άλλους ισχυρούς εχθρούς που έρχονται κατά μέτωπο. Τα διαθέσιμα modes δεν αποτελούν κάτι το εξεζητημένο, καθώς παραλλαγές τους έχουμε συναντήσει στα περισσότερα σύγχρονα multiplayer παιχνίδια. Επίσης ο χρόνος ολοκλήρωσης των αποστολών είναι αρκετά σύντομος, καθώς συνολικά η διάρκεια του Evacuation δεν ξεπερνάει ποτέ την μία ώρα καθαρού παιχνιδιού.

Παρασκευή 27 Φεβρουαρίου 2015

Ο κόσμος σας θα καεί...μαζί με το PC σας!

Αδυνατώ να σας περιγράψω την χαρά μου κάθε φορά που μια ομάδα δημιουργικών (creative) ανθρώπων αποφασίζει να διοργανώσει μια συνέλευση (assembly) με απώτερο σκοπό την δημιουργία ενός συναρπαστικού video game. Στην περίπτωση της εταιρείας ανάπτυξης Creative Assembly το όνομα της καταμαρτυρεί στην κυριολεξία το ταλέντο των προγραμματιστών της, ταλέντο που έχουν ξεδιπλώσει στις οθόνες μας από την εποχή της ίδρυσης της το 1987. Εν αρχή ήταν τα «ταπεινά» portsγια DOS θρυλικών τίτλων της Amiga όπως τα Shadow of the Beast και Stunt Car Racer. Στην συνέχεια η Creative συνεργάστηκε με την Electronic Arts υπό την «ομπρέλα» της οποίας κυκλοφόρησε για PC μια σειρά από μέτριους αθλητικούς τίτλους, πλην του πρώτου video game της πασίγνωστης σειράς FIFA, του FIFA International Soccer.

Ο δρόμος προς την αιώνια δόξα στην αγαπημένη μας κουλτούρα άνοιξε διάπλατα για τα άτομα της Creative Assembly με την αυγή της νέας χιλιετίας. Με μπόλικα χρήματα στο ταμείο της και την υποστήριξη της EA, η εταιρεία ανέπτυξε τον πρώτο τίτλο του Total War franchise εν ονόματι Shogun: Total War. Το gameplay του ήταν ένα αμάλγαμα από real time μάχες και turn – based διαχείριση της αυτοκρατορίας του παίκτη, ένα πρωτοποριακό για την εποχή μείγμα που το οδήγησε σε τεράστια εμπορική επιτυχία, θέτοντας παράλληλα και νέα στάνταρ στο strategy είδος. Ακολούθησαν τα Medieval και Rome Total War, εξετάζοντας αμφότερα διαφορετικές περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας και προσφέροντας πλήθος νέων στρατηγικών και μονάδων προς τέρψη μας.
Το «πάντρεμα» της Creative Assembly με την Sega το 2005 οδήγησε στο κορυφαίο παιχνίδι της σειράς Total War για εμένα, το Medieval 2 και σε αρκετούς ακόμα αγαπημένους τίτλους με το Total War: Rome 2 να ξεχωρίζει ανάμεσα τους. Βγάλτε τις πανοπλίες και τα ξίφη από τις ντουλάπες σας και ετοιμαστείτε για μια ακόμα τιτάνια ψηφιακή μάχη στον αποκαλυπτικό κόσμο του Total War franchise διότι ο Αττίλας βρίσκεται πλέον προ των υπολογιστών μας και θα σας προσφέρει αναμφίβολα εκατοντάδες ώρες «καψίματος».

Η Μάστιγα του Θεού!
Το 395 μ.χ. δεν ανήκει στις καλύτερες περιόδους της ανθρώπινης ιστορίας. Η πάλαι ποτέ κραταιά Ρωμαϊκή Αυτοκρατορία έχει διχοτομηθεί σε ανατολικό και δυτικό τμήμα με το δεύτερο να βρίσκεται στα πρόθυρα της ολοκληρωτικής κατάρρευσης, εξαιτίας της βίαιης μετακίνησης βαρβαρικών φυλών στα εδάφη του. Βάνδαλοι, Οστρογότθοι, Βησιγότθοι, Σκύθες και άλλες νομαδικές φυλές εγκατέλειψαν πανικόβλητοι την πατρώα γη στην ανατολική Ευρώπη υπό την πίεση της μογγολικής φυλής των Ούννων. Μικρόσωμοι και αποκρουστικοί στην όψη από τις ουλές που παραμόρφωναν τις μουτσούνες τους από τα γεννοφάσκια τους, οι Ούννοι σκληραγωγούνταν από παιδιά μαθαίνοντας να ιππεύουν και να πολεμούν ολημερίς, χρησιμοποιώντας με θανατηφόρα ακρίβεια τα τόξα τους.

Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2015

Batman εναντίον όλων στο Batman: Arkham Knight

Το πολυαναμενόμενο Batman: Arkham Knight σιγά σιγά επιστρέφει στο προσκήνιο μετά τη βαρβάτη καθυστέρηση που έφαγε και καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του τον Ιούνιο. Η Warner έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο gameplay trailer του Batman: Arkham Knight το οποίο παρουσιάζει την εφιαλτική πραγματικότητα που αντιμετωπίζει ο Σκοτεινός Ιππότης, καθώς όλοι οι κακοί έχουν ενωθεί με στόχο να τον ξεκάνουν και να καταλάβουν το Gotham. Δείτε το trailer και πείτε μας πώς σας φαίνεται το Batman: Arkham Knight!

Τετάρτη 25 Φεβρουαρίου 2015

RPG από πρώην developers του Battlefield

Ίδρυσαν την εταιρεία ανάπτυξης The Outsiders. Πρώην developers της σειράς Battlefield ενώθηκαν για να ιδρύσουν την εταιρεία ανάπτυξης The Outsiders, της οποίας ηγούνται οι David Goldfarb και Ben Cousins. Έδρα της εταιρείας η Στοκχόλμη της Σουηδίας, όπως άλλωστε και της EA DICE. Οι δύο developers ετοιμάζουν ένα RPG για PC το οποίο δεν έχει ακόμη όνομα. Θα διεξάγεται σε μεσαιωνικό σκηνικό. Ο Goldfarb θυμίζουμε ότι ήταν lead designer στο επιτυχημένο Battlefield 3, ενώ δούλεψε και στην Overkill Software για το Payday 2. Ο Cousins θα έχει τον ρόλο του διευθύνοντα συμβούλου της εταιρείας. Το RPG της The Outsiders θα βασίζεται σε συστημικό σύστημα ιστορίας, αλλά δεν θα είναι "ένα παιχνίδι αποτελούμενο από cutscenes" όπως ανέφερε χαρακτηριστικά. Το μόνο που μένει είναι να μάθουμε περισσότερες πληροφορίες για το όνομα του παιχνιδιού και το gameplay του. To μόνο που έχουμε στα χέρια μας είναι το παραπάνω artwork. Επί της ουσίας, το indie game development ανθίζει τα τελεταία χρόνια, καθώς ολοένα και περισσότεροι ανεξάρτητοι developers δημιουργούν games που αποτελούνται από λιγότερα άτομα, συνεπώς τους αποφέρουν μεγαλύτερο τζίρο!

Τρίτη 24 Φεβρουαρίου 2015

Κίνημα κατά της βίας στο H1Z1

Γνωστός streamer προσπάθησε να πατάξει τη βία για μία μέρα. Ύστερα από ένα συγκινητικό λόγο που έβγαλε ένας παίκτης του H1Z1, πολλοί ήταν εκείνοι που αποφάσισαν να πετάξουν τα όπλα τους στο παιχνίδι και να διαμαρτυρηθούν κατά της βίας. Όπως θα δείτε στο παρακάτω βίντεο, o streamer CDNThe3rd ζητάει από τους συμπαίκτες του να αφήσουν τα όπλα τους και να ανέβουν ένα κοντινό λόφο. Θα πρέπει πάντως να σημειωθεί ότι ο λόφος αυτός καλύπτεται από ένα πυκνό τοξικό σύννεφο και το γεγονός αυτό κάνει το όλο εγχείρημα να φαίνεται ακόμη πιο εντυπωσιακό Εσάς πως σας φάνηκε αυτή η κίνηση του CDNThe3rd; Έχετε σκεφτεί ποτέ να κάνετε κάτι αντίστοιχο;

Δευτέρα 23 Φεβρουαρίου 2015

5 εκ. δολάρια χαρίζει η Epic

Η δημιουργός εταιρία της Unreal Engine 4 έχει σκοπό να χρηματοδοτήσει εταιρίες που κάνουν χρήση της μηχανής γραφικών. Τα συγκεκριμένα βραβεία της Epic θα είναι της τάξης από 5.000 μέχρι και 50.000 δολαρίων, ενώ τα χρήματα θα χρησιμοποιηθούν ώστε να βοηθήσουν τους δημιουργούς να οικειοποιηθούν την Unreal Engine 4. H Epic, όπως ανακοινώσε, δεν θα φέρει καμία αξίωση από τα project που θα συμμετέχουν στο πρόγραμμα χρηματοδότησής της, ενώ δικαίωμα συμμετοχής έχουν όσοι κάνουν χρήση της μηχανής, είτε για animation είτε για δημιουργία video game. Από φοιτητικές εργασίες μέχρι και προϊόντα crowdfunfing, η Epic δήλωσε ότι όλα είναι ευπρόσδεκτα.

Κυριακή 22 Φεβρουαρίου 2015

Broken Age: Act 2

Έρχεται σε PC, Mac, PS4 και PS Vita. Ο Tim Schafer, ιδρυτής και game designer της Double Fine Productions, ανακοίνωσε τις λεπτομέρειες για το Broken Age: Act 2. Το πρώτο μέρος του δημοφιλούς Adventure είχε πρωτοκυκλοφορήσει για PC και Mac, όμως το συγκεκριμένο θα εμφανιστεί και για PS4 και PS Vita εξ αρχής. Σήμερα ολοκληρώθηκε ο προγραμματισμός του gameplay, οι διάλογοι και οι ηχογραφήσεις του voice acting. Στο τέλος του παραπάνω βίντεο, ο Tim Schafer δηλώνει την συμπαράστασή του στον Peter Molyneux με αφορμή τα πρόσφατα γεγονότα.Αξίζει να σημειωθεί ότι το Broken Age: Act 2 θα κυκλοφορήσει και σε retail. Η ημερομηνία κυκλοφορίας για PC, PS4, PS Vita και Mac δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί

Σάββατο 21 Φεβρουαρίου 2015

Dead or Alive 5: Last Round

Στο Gamer's Live event της Ιαπωνίας αυτό το σαββατοκύριακο, ανακοινώθηκε το Dead or Alive 5: Last Round. Μετά την έκδοση για PS3 και Xbox 360 το 2012, η Tecmo ετοιμάζει και την next-gen έκδοση για PS4 και Xbox One. Το παιχνίδι αναμένεται να βγει την Άνοιξη του 2015 στην Ιαπωνία. Το Dead or Alive 5: Last Round θα κυκλοφορήσει για PS4 και Xbox One, χωρίς να έχει ανακοινωθεί ακόμη η ευρωπαϊκή ημερομηνία του. [UPDATE: 2/9/14] Ένα νέο τρέιλερ κυκλοφόρησε από την Tecmo Koei που περιλαμβάνει και λογότυπα των PS3 και Xbox 360, πράγμα που σημαίνει ότι το παιχνίδι θα κάνει launch και για τις κονσόλες έβδομης γενιάς.

Παρασκευή 20 Φεβρουαρίου 2015

Το Gears of War συναντά το Heavy Rain!

6,5 ώρες. Αυτή είναι η απάντηση στο νούμερο ένα ερώτημα που σκέπτεστε όσοι μπήκατε σε αυτό το review. Τόσο διαρκεί το The Order: 1886. Το σήριαλ με τις διαδοχικές δηλώσεις από πλευράς χρηστών και developers είναι καιρός να λάβει τέλος. Στο παραπάνω διάστημα συμπεριλαμβάνονται και λίγα trial and error από όσες φορές θα πεθάνετε στη μάχη. Όλες τις υπόλοιπες απορίες σας θα τις λύσει το παρόν review εφόσον το διαβάσετε μέχρι τέλους.

Το The Order: 1886 είναι το πρώτο σημαντικό exclusive του PS4 για την φετινή σεζόν. Εταιρεία ανάπτυξης η Ready at Dawn, η οποία στην δωδεκαετή πορεία της είναι γνωστή κυρίως για portsδιαφόρων games, όπως αυτά της σειράς God of War. Αποτελείται από πρώην στελέχη της Naughty Dog και της Blizzard, αλλά ποτέ μέχρι σήμερα δεν είχε την τύχη να δείξει την δύναμή της αναπτύσσοντας ένα δικό της παιχνίδι για οικιακή κονσόλα (μόνο δείγμα γραφής το Daxter το 2006). Μέχρι που άρπαξε την ευκαιρία που της δόθηκε στο PS4. Άλλωστε, απ' τη στιγμή που η Sony έχασε κάποιους "παίκτες", όπως την Insomniac Games, αναγκάστηκε να χρησιμοποιήσει κάποιες..."αλλαγές από τον πάγκο" για τα νέα της games.
Το πρώτο διάστημα μετά την παρουσίαση του παιχνιδιού στην E3 2013, το hype άρχισε να ανεβαίνει. Ώσπου για κάποιο λόγο, απ' τη στιγμή που οι δημοσιογράφοι πήραμε στα χέρια μας τον preview κώδικα κι άρχισαν να βγαίνουν τα πρώτα previews, κάπου οι μεγάλες κουβέντες κόπασαν, προσγειωθήκαμε λίγο στην πραγματικότητα και ήρθαν οι συζητήσεις σχετικά με την διάρκεια για να "δέσει" το γλυκό. Πλέον οι μάγκες έπεσαν, η αυλαία άνοιξε και ως είθισται σε τέτοιες περιπτώσεις "ουδέν κρυπτόν υπό τον ήλιο".

Το παλιό Λονδίνο σε ένα παράλληλο σύμπαν
Βρισκόμαστε στο 1886, στο Λονδίνο της Βικτωριανής εποχής, με τη διαφορά ότι πρόκειται για εναλλακτική sci-fi πραγματικότητα. Μην το πείτε "Steampunk", οι developers δεν το αποδέχονται ως όρο. Κατά βάση η συγκεκριμένη εποχή έχει τα κτίρια και το περιβάλλον του παρελθόντος, με όπλα, ζέπελιν και gadgets που θυμίζουν 20ο αιώνα. Για να είμαστε πιο συγκεκριμένοι: ασύρματοι, ψηφιακά κιάλια, ρουκετοβόλα, laser rifles και άλλα τέτοια καλούδια θα παρελάσουν από τα χέρια σας, πάντα με την αισθητική του '86, δηλαδή με το ξύλο ως υλικό κατασκευής.

Το Λονδίνο τελεί υπό την προστασία του The Order, ενός συμβουλίου σύγχρονων ιπποτών, απογόνων των αντίστοιχων Ιπποτών της Στρογγυλής τραπέζης. Αυτό πρακτικά σημαίνει πως έχουμε το μεγάλο στρογγυλό τραπέζι του συμβουλίου, τον πρωταγωνιστή Galahad, τον Perceval κι έναν Γάλλο ερωτίλο Lafayette έτσι για να "σπάει" η μονοτονία. Μέσα σ' όλα αυτά, αντί για το άγιο δισκοπότηρο, κάθε ιππότης διαθέτει στο λαιμό του ένα μίνι αγιασμένο φλασκί με το λεγόμενο "Black Water" που υποτίθεται πως προσφέρει αιωνιότητα και καταναλώνεται όταν είστε ένα κλικ πριν πεθάνετε στη μάχη.

Πέμπτη 19 Φεβρουαρίου 2015

World of Tanks στο Xbox One

Θα υποστηρίζει cross-platform play με το Xbox 360. Το δημοφιλέστατο free-to-play World of Tanks θα κυκλοφορήσει στο Xbox One εντός του 2015. Αξίζει να σημειωθεί ότι θα υπάρξει ένας νέος dedicated server, στον οποίο οι παίκτες θα αποκτούν πρόσβαση είτε από το Xbox One, είτε από το Xbox 360. Πρακτικά λοιπόν θα μπορείτε να συμμαχήσετε/μονομαχήσετε με άλλους παίκτες του Xbox 360 αν παίζετε στο Xbox One ή και το αντίστροφο. Συν τις άλλοις, το account σας θα "μοιράζεται" και στις δύο εκδόσεις, κάτι που σημαίνει ότι θα μπορείτε να συνεχίσετε την πρόοδο σας στο Xbox One από το Xbox 360. Το World of Tanks θα διατίθεται δωρεάν στο Xbox One για τα Gold μέλη του Xbox Live, αν και όπως ήταν αναμενόμενο θα υπάρχουν και αρκετά microtransactions. Όσοι παίκτες δεν έχουν Gold συνδρομή θα μπορούν να κατεβάσουν μια δοκιμαστική έκδοση (διάρκειας επτά ημερών) του World of Tanks.

Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2015

Rise of the Tomb Raider: Οι πρώτες εικόνες

Στο forum του NeoGAF ένας χρήστης έχει το επόμενο τεύχος του περιοδικού GameInformer στα χέρια του, όπου αποκαλύπτονται οι πρώτες πληροφορίες για το gameplay του Rise of the Tomb Raider.
Τα στοιχεία που διάβασε και για τα οποία ενημέρωσε τους gamers είναι τα εξής:
- Τουλάχιστον δύο διαφορετικές τοποθεσίες στις οποίες θα διεξάγεται το σενάριο
- Ο Jonah επιστρέφει απ' το πρώτο Tomb Raider
- Θα υπάρχουν πολλές προκλήσεις στο περιβάλλον
- Θα χρησιμοποιείτε ρούχα και βότανα για να γιατρέψετε πληγές.
- Σε κάθε τύπο όπλου θα έχουμε πάνω από ένα όπλα, ακόμα και διάφορα τόξα με ξεχωριστά στατιστικά.
- Θα αλληλεπιδράτε με τις καιρικές συνθήκες και τα ζώα. Υπάρχει περίπτωση να έχουμε εναλλαγή ημέρας/νύκτας.
- Τα Hub areas θα είναι 2-3 φορές μεγαλύτερα σε σχέση με πριν.
- Η Lara θα σκαρφαλώνει δέντρα, θα κρύβεται σε θάμνους και θα κολυμπάει.
- Θα μπορείτε να έχετε σχέδιο όταν προσεγγίζετε σε μάχη, παρότι δεν θα καταφέρετε εύκολα να ξεφύγετε με stealth από όλους ούτε θα είναι πάντοτε ο στόχος σας.
- Θα μπορείτε να τραβήξετε την προσοχή του εχθρού ή να χρησιμοποιήσετε κάτι ως δόλωμα.
- Οι εχθροί ενδέχεται να σας χάσουν αν τους ξεφύγετε.
- Η μάχη σε κάποια σημεία "θυμίζει το The Last of Us" σύμφωνα με το Game informer.

Γρίφοι
- Ενδέχεται να έχουμε περισσότερους γρίφους και τάφους.
- Θα δοθεί έμφαση στους γρίφους που θα βρείτε (όχι όπως στο προηγούμενο μέρος που παραήταν Action).
- "Nested puzzles" από τα παλιά Tomb Raider και puzzles πολλών επιπέδων.
- Μάχη και διάφορες προκλήσεις μέσα στους γρίφους.- Οι γρίφοι θα έχουν ένα πιο ρεαλιστικό σκηνικό.
[UPDATE: 17/2/15] Η Square Enix έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες εικόνες απ' το Rise of the Tomb Raider. Όπως βλέπετε αποτελούν artwork.
Μην παραξενεύεστε από τα χιονισμένα τοπία που θα δείτε καθώς δεν θα είναι ολόκληρο το παιχνίδι έτσι.

Τρίτη 17 Φεβρουαρίου 2015

Ετοιμάζεται νέο Dark Souls;

H Namco Bandai καταχωρεί νέο εμπορικό σήμα στην Ευρώπη. Μετά την αίσθηση που έκανε στους cult κύκλους το Demon's Souls, και την μεγάλη διεθνή επιτυχία που σημείωσε η σειρά Dark Souls, μια καταχώρηση εμπορικού σήματος για την Ευρώπη μας δείχνει το δρόμο για πιθανό sequel της επιτυχημένης σειράς. Το σενάριο αυτό βέβαια είναι απλά μια πιθανότητα, καθώς η Namco κατέχει και τα δικαιώματα του SoulCalibur και η καταχώρηση αναφέρεται σε "Soldier’s Soul" και όχι "Souls", οπότε όπως αντιλαμβάνεστε όλα είναι ανοιχτά. Περιμένουμε να γίνουν πιο ξεκάθαρα τα πράγματα καθώς πλησιάζουμε προς την Ε3 τον Ιούλιο, αλλά για τώρα οι fans της σειράς έχουν να περιμένουν μέσα στο Μάρτη το Bloodborne, που μπορεί να μην έχει τη λέξη Souls στον τίτλο, αλλά αναπτύσσεται από τη δημιουργό εταιρεία όλων των Souls games, From Software, αποκλειστικά για το PS4.

Δευτέρα 16 Φεβρουαρίου 2015

New 3DS XL review

Η νέα φορητή κονσόλα της Nintendo.
Σήμερα στο GameWorld σας παρουσιάζουμε το New DS XL. Την νέα αναβαθμισμένη φορητή κονσόλα της Nintendo, που διαθέτει ανώτερα τεχνικά χαρακτηριστικά απ' το 3DS αλλά και ορισμένες αλλαγές στα controls.
Συγκεκριμένα, έχουν προστεθεί τα ZL και ZR buttons στο πάνω μέρος της κονσόλας (δίπλα στα L/R αντίστοιχα) και το C-stick ή nubbin. Το τελευταίο είναι μια παραλλαγή του Circle pad σε πολύ μικρότερο μέγεθος, που τοποθετείται στα δεξιά της κονσόλας και σας χρησιμεύει ώστε να ελέγχετε με μεγαλύτερη άνεση τα games του 3DS που έχουν shooting μηχανισμούς, όπως τα Zelda, Resident Evil κτλ.
Τεχνικά χαρακτηριστικά 3DS/3DS XL
RAM: 128MB
CPU: Dual-Core ARM11 MPCore
και single-core ARM9
GPU: DMP PICA200@133Mhz, 6MB VRAM
Μπαταρία: 3-5 ώρες
Φορτιστής: Δεν συμπεριλαμβάνεται
Amiibo: Υποστηρίζονται μέσω θύρας σύνδεσης Amiibo reader
Τεχνικά χαρακτηριστικά New 3DS/New 3DS XL
RAM: 256MB
CPU: Quad-core ARM11 MPCore @ 268 MHz, 10MB VRAM
GPU: DMP PICA200@266Mhz, 10MB VRAM
Μπαταρία: 3.5-6 ώρες
Φορτιστής; Δεν συμπεριλαμβάνεται
Amiibo: Υποστηρίζονται μέσω τεχνολογίας NFC

Σάββατο 14 Φεβρουαρίου 2015

Μια ματιά στο demo του Final Fantasy 15

Για πολλούς ο βασικός λόγος αγοράς του Final Fantasy Type-0 HD δεν είναι το ίδιο το παιχνίδι, αλλά το... Final Fantasy 15. Ως γνωστόν τα πρώτα αντίτυπα (day one edition) του Final Fantasy Type-0 HD δίνουν πρόσβαση σε ένα downloadable demo του Final Fantasy 15 ονόματι Episode Duscae. Το Final Fantasy 15: Episode Duscae θα είναι διαθέσιμο ταυτόχρονα με την κυκλοφορία του Final Fantasy Type-0 HD στις 20 Μαρτίου. Πάρτε μια γεύση από το Final Fantasy 15: Episode Duscae με το παρακάτω trailer και πείτε μας αν σκοπεύετε να ασχοληθείτε!

Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015

Dying Light Review

To Dying Light είναι το νέο δημιούργημα της πολωνικής Techland και αποτελεί τον πνευματικό διάδοχο τoυ Dead Island. Αν και το περιβάλλον, αλλά και η δομή του παιχνιδιού παραπέμπουν άμεσα στον προκάτοχό του, ευτυχώς το Dying Light δεν είναι απλά ένα Dead Island με παρκούρ. Αντίθετα, έχει την δική του προσωπικότητα και προσφέρει μια φρέσκια εμπειρία επιβίωσης, φέρνοντας νέα πνοή στο κορεσμένο είδος των παιχνιδιών με ζόμπι, παρά τις σημαντικές αδυναμίες του.
Το Dying Light διαδραματίζεται στην τουρική πόλη Harran, η οποία βρίσκεται σε καραντίνα λόγω επιδημίας που μεταλλάσσει τους ανθρώπους σε ζόμπι. Εσείς είστε ο Kyle Crane, ένας πράκτορας της ανθρωπιστικής οργάνωσης GRE με σκοπό να βρει έναν επιζώντα, ο οποίος έχει στην κατοχή του ένα πολύ σημαντικό αρχείο. Τα πράγματα παίρνουν απρόσμενη τροπή όταν ο Kyle με το που φτάνει στην πόλη, δέχεται επίθεση από ζόμπι, ένα εκ των οποίων τον δαγκώνει και τον μολύνει. Μία ομάδα επιζώντων σώζει τον ήρωα από βέβαιο θάνατο και από εδώ ξεκινάει μια βίαιη περιπέτεια γεμάτη ηθικά διλήμματα και σκληρές αποφάσεις. Το σενάριο, χωρίς να αποτελεί κάτι το συνταρακτικό, τουλάχιστον μέχρι τα μέσα του παιχνιδιού κρίνεται αρκετά ικανοποιητικό. Αυτό γιατί ο ήρωας συνεχώς αντιμετωπίζει ηθικά διλήμματα και καλείται να αποφασίσει αν πρέπει να υπερασπιστεί την ομάδα των επιζώντων που του έσωσαν την ζωή ή αν πρέπει να ακολουθήσει κατά γράμμα τις οδηγίες της GRE, γεγονός που δίνει ενδιαφέρον σε ένα τετριμμένο θέμα. Δυστυχώς από τα μέσα της περιπέτειας μέχρι το τέλος οι ρόλοι των καλών και των κακών γίνονται ξεκάθαροι και η κλισέ εξέλιξη της ιστορίας δεν προσφέρει μεγάλες εκπλήξεις.
Το Dying Light δανείζεται στοιχεία από το Dead Island, όπως η κάμερα πρώτου προσώπου, ο ανοιχτός κόσμος με βασικές και προαιρετικές αποστολές, η πληθώρα όπλων που στη συντριπτική τους πλειοψηφία είναι για μάχες σώμα με σώμα, αλλά και διάσπαρτα εύπεπτα στοιχεία RPG όπως skill trees και crafting όπλων και αντικειμένων. H ποικιλία των βασικών αποστολών ικανοποιεί, με τις αποστολές σε γενικές γραμμές να είναι απόλυτα συνηφασμένες με την εξέλιξη της ιστορίας. Αντίθετα, οι προαιρετικές αποστολές είναι επαναλαμβανόμενες και περισσότερο σας αποπροσανατολίζουν παρά σας βάζουν για τα καλά στον κόσμο του παιχνιδιού. Πολύ ταιριαστά με το ύφος του παιχνιδιού είναι και κάποια live events στα οποία μπορείτε να σώσετε κάποιον επιζώντα από τα ζόμπι ή να βρείτε ένα κιβώτιο με πρώτες ύλες πρωτού σας προλάβει η συμμορία των κακών του παιχνιδιού.
Τέτοιες... όμορφες παρουσίες κατακλύζουν την πόλη Harran.
Τέτοιες... όμορφες παρουσίες κατακλύζουν την πόλη Harran.
Ενδιαφέρον έχει η ανάπτυξη του χαρακτήρα σας η οποία βασίζεται στην ανάπτυξη τριών διαφορετικών skill trees που αφορούν τις ικανότητες surviror, agility και power αντίστοιχα. Ανάλογα με το στιλ παιχνιδιού σας αναπτύσσεται ξεχωριστά η κάθε μία από τις τρεις βασικές κατηγορίες ικανοτήτων. Για παράδειγμα αν επιδίδεστε σε ασταμάτητα ακροβατικά ανεβαίνετε πιο γρήγορα level στο agility skill tree και ξεκλειδώνετε perks που αντιστοιχούν στη συγκεκριμένη κατηγορία, ενώ αν προτιμάτε να πλακώνεστε με τα ζόμπι έχετε σαν αποτέλεσμα να ξεκλειδώνετε τα perks που αντιστοιχούν στο power skill tree. Κάθε φορά που χάνετε τη ζωή σας είτε από επιθέσεις ζόμπι είτε από πτώσεις από ψηλά σημεία χάνετε ένα μεγάλο αριθμό πόντων survivor, οπότε πρέπει να είστε προσεκτικοί αν θέλετε να αναπτύξετε το συγκεριμένο skill tree και να ξεκλειδώσετε perks που αφορούν την επιβίωσή σας, όπως πχ να μπορείτε να χρησιμοποιείτε διάφορα αντικείμενα για δημιουργία φαρμάκων, φωτοβολίδων, δυναμίτη κτλ. Η εξέλιξη του χαρακτήρα σας ανάλογα με τον τρόπο παίζετε είναι ένα πολύ έξυπνο τέχνασμα που συνάδει εξαιρετικά με τη φιλοσοφία του παιχνιδιού που βασίζεται στο στοιχείο της επιβίωσης.
Οι μάχες είτε ενάντια στα ζόμπι, είτε ενάντια σε επιζώντες που έχουν εχθρική συμπεριφορά απέναντι στη δική σας ομάδα, έχουν αρκετά κοινά στοιχεία με το Dead Island, ιδιαίτερα στην αίσθηση των όπλων που χρησιμοποιείτε σε μάχες σώμα με σώμα, με σαφέστατες βελτιώσεις στο animation των χτυπημάτων, το οποίο παρουσιάζεται πολύ πιο ρεαλιστικό. Εξαιρετικό ενδιαφέρον έχουν οι διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να σκοτώνετε τα ζόμπι -που παραπιμπτόντως χρειάζονται αρκετά χτυπήματα για να πεθάνουν- καθώς μπορείτε να χρησιμοποιείτε στοιχεία του περιβάλλοντος. Μπορείτε να σπρώχνετε τα ζόμπι σε καρφιά που υπάρχουν στο έδαφος, να ενεργοποιείτε συναγερμό αυτοκίνητων για να τους αποσπάσετε την προσοχή και να μαζευτούν όλα μαζί σε ένα σημείο και να τους πετάξετε βόμβα μολότοφ, να πετάτε δυναμιτάκι σε κάποια εστία φωτιάς ώστε να ακούσουν τον ήχο και να πέσουν στην φωτιά και άλλες πολλές τακτικές που σας βοηθούν να αντιμετωπίσετε με επιτυχία μεγάλες ομάδες ζόμπι που θα ήταν αδύνατον να εξολοθρεύσετε απλά με τα όπλα που έχετε στην κατοχή σας.
Όποιος νύχτα περπατεί, ζόμπι και φρικιά θα δει.
Όποιος νύχτα περπατεί, ζόμπι και φρικιά θα δει.
Τρία είναι τα βασικά χαρακτηριστικά που κάνουν το Dying Light ένα πραγματικά διαφορετικό παιχνίδι. Το πρώτο είναι ο πιο σκοτεινός και σαφώς πιο survival horror χαρακτήρας του. Η αίσθηση ότι τα πάντα κρίνονται γύρω από την επιβίωσή σας είναι έκδηλη σε κάθε σας βήμα μέσα στο παιχνίδι. Ψάχνοντας κάποια καινούρια περιοχή ή κάποιο καινούριο κτίσμα μπορείτε να σκανάρετε τον χώρο, με μία λογική παρόμοια με του ZombiU, όπου σας υποδεικνύονται στην οθόνη τα σημεία στα οποία βρίσκεται κάποιο μπαούλο, κάποιο ντουλάπι ή κάποια βαλίτσα που περιέχουν υλικά για crafting, πυρομαχικά κτλ. Αν το μπαούλο είναι κλειδωμένο πρέπει να το ξεκλειδώσετε χρησιμοποιώντας κάποιο lock pick, χάνοντας χρόνο και καθώς τα ζόμπι πλησιάζουν όλο και περισσότερο, η αγωνία μεγαλώνει. Στο άγχος της επιβίωσης συντελεί σε μεγάλο βαθμό και η ευκολία με την οποία μπορείτε να χάσετε τη ζωή σας αν πέσετε σε μία ομάδα δύο-τριών ζόμπι, ιδιαίτερα σε κάποιο κλειστό χώρο. Η σφαγή των ζόμπι πλέον γίνεται επιλεκτικά και αποκλειστικά για την επιβίωσή σας και όχι για διασκέδαση.

Το δεύτερο βασικό στοιχείο του Dying Light είναι το πολυδιαφημισμένο παρκούρ στο οποίο επιδίδεται ο χαρακτήρα σας και προσφέρει ένα σαφως πιο γρήγορο ρυθμό στο παιχνίδι. Το παρκούρ στο Dying Light είναι σαφέστατα πιο γήινο και ρεαλιστικό σε σχέση με το ανεξέλεγκτο παρκούρ του Assassin’s Creed ή τους φουτουριστικούς ρυθμούς του Mirror’s Edge, ενώ απαιτείται χρόνος εκμάθησης για να μπορείτε με επιτυχία να σκαρφαλώνετε σε σκαλωσιές, κτίρια, κολώνες κτλ. Ένας από τους πιο σημαντικούς λόγους για το απολαυστικό παρκούρ στο Dying Light είναι ο εξαιρετικός σχεδιασμός του κόσμου του παιχνιδιού, κυρίως στο δεύτερο μισό της περιπέτειας.

Πέμπτη 12 Φεβρουαρίου 2015

Το Banjo-Kazooie επιστρέφει!

Από πρώην developers της Rare! Το Banjo-Kazooie αποτέλεσε ένα από τα καλύτερα 3D Platform της δεκαετίας του '90, που δυστυχώς κυκλοφόρησε τότε μόνο στο Nintendo 64 το 1998 (και μία δεκαετία μετά στο Xbox 360). Μία ομάδα από πρώην developers της Rare δημιούργησαν την εταιρεία ανάπτυξης Playtonic Games, με στόχο να αναβιώσουν την ιστορική σειρά. Το πρώτο τους παιχνίδι θα είναι ένας πνευματικός διάδοχος του Banjo-Kazooie! Όλα αυτά σύμφωνα με πληροφορίες από το forum του NeoGAF. Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να παρακολουθείτε το επίσημο site της Playtonic. Το παιχνίδι αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC μέσω Steam, ενώ αν εκδηλωθεί ενδιαφέρον από Nintendo fans τότε θα το δούμε και στο Wii U! Δεν υπάρχουν μέχρι στιγμής αναφορές για άλλα format.

Τετάρτη 11 Φεβρουαρίου 2015

Fatal Frame 5 και αξίζει...

Πιθανή η μεταφορά του στην Ευρώπη. [UPDATE] [Αρχική δημοσίευση: 19/9/14] Δεν χρειάζεται να ξέρει κάποιος Ιαπωνικά για να τρομάξει με το καινούργιο τρέιλερ του Fatal Frame 5. Αν και δεν μπορούμε να βγάλουμε και πολύ νόημα απ’ αυτά που βλέπουμε το game δείχνει να διατηρεί την σκοτεινή και ανατριχιαστική ατμόσφαιρα για την οποία είναι τόσο γνωστή η σειρά. Το τρέιλερ δυστυχώς δεν περιείχε καθόλου gameplay άρα θα πρέπει να αρκεστούμε στα μικρά στιγμιότυπα ιστορίας που μας παρουσιάζει.

Τρίτη 10 Φεβρουαρίου 2015

Evolve: 3GB day-one patch

Βελτιώνει τους χρόνους φόρτωσης και το matchmaking. H Turtle Rock Studios ανακοίνωσε στο επίσημο site του Evolve ότι η κυκλοφορία του θα συνοδευτεί από ένα patch συνολικού μεγέθους 3GB. To patch αυτό μεταξύ άλλων θα μειώνει τους χρόνους φόρτωσης του παιχνιδιού και των διάφορων levels, ενώ περιλαμβάνει και αρκετές βελτιώσεις στο matchmaking και στο network bandwidth. Επιπλέον, αναμένεται να δούμε και κάποιες αλλαγές σε ότι έχει να κάνει με το balancing, ιδίως στην περίπτωση του Wraith Monster, το οποίο κακά τα ψέμματα ήταν αρκετά overpowered. Αρκετές από τις αλλαγές έχουν βασιστεί στο feedback που έλαβε η Turtle Rock Studios κατά την διάρκεια της closed alpha και open beta του Evolve. Αξίζει να σημειωθεί ότι το patch θα προσθέσει και την υποστήριξη της εφαρμογής Evolve: Hunters Quest, η οποία διατίθεται για iOS, Andoid και Windows Phone συσκευές. Ουσιαστικά πρόκειται για ένα puzzle game, στο οποίο μπορείτε να συγκεντρώσετε mastery points και να τα μεταφέρετε στην βασική έκδοση του παιχνιδιού για να ξεκλειδώσετε πιο σύντομα τους υπόλοιπους χαρακτήρες. Το Evolve θα κυκλοφορήσει στις 10 Φεβρουαρίου για PC, PS4 και Xbox One.

Δευτέρα 9 Φεβρουαρίου 2015

Life is...Good όταν ζεις μια τέτοια περιπέτεια!

Life is...Good όταν ζεις μια τέτοια περιπέτεια!
Η αγωνιώδης φράση «Remember Me» μοιάζει να ξεπετάγεται από τα σπλάχνα των υπαλλήλων της γαλλικής εταιρείας ανάπτυξης Dontnod Entertainment. Κυκλοφορώντας το ομώνυμο video game για PC και κονσόλες τον Ιούνιο του 2013, οι δημιουργοί του θέλησαν να παραδώσουν σε όλους μας ένα αξιομνημόνευτο τίτλο με συναρπαστικό σενάριο που θα τους βοηθούσε παράλληλα να γεμίσουν τις τσέπες τους. Το Remember Me πήρε αμφιλεγόμενες κριτικές και δεν τα πήγε καθόλου καλά στον εμπορικό τομέα με αποτέλεσμα να κυκλοφορήσουν έντονες φήμες στις αρχές του 2014 περί χρεωκοπίας της Dontnod.

Ευτυχώς για εμάς, τους οπαδούς του ποιοτικού gaming, οι άνθρωποι της Dontnod δεν κατέθεσαν τα όπλα μετά το εμπορικό Βατερλό του Remember Me, έσπρωξαν με νύχια και με δόντια την ανάπτυξη του επόμενου game τους και βρήκαν στην πορεία την σωτηρία στην αγκαλιά της αγαπητής μας Square Enix η οποία ανέλαβε την διανομή του. Για δεύτερο τίτλο στο χαρτοφυλάκιο της Dontnod οι ιδρυτές της επέλεξαν το Life is Strange, ένα παιχνίδι με έμφαση στην πλοκή και στην ανάπτυξη των χαρακτήρων του διαμέσου των επιλογών που κάνει ο παίκτης.
Για σκηνικό της περιπέτειας επελέγη η περιοχή της Βόρειας Αμερικής που ονομάζεται Pacific Northwest και εμπεριέχει τις πολιτείες του Oregon, της Washington και της Καναδικής επαρχίας εν ονόματι British Columbia. Η επιλογή έγινε με βάση την νοσταλγική, φθινοπωρινή υφή της περιοχής η οποία εναρμονίζεται με τις εσωτερικές αναταραχές και αναζητήσεις των χαρακτήρων του Life is Strange. Τι ακριβώς όμως είναι το εν λόγω παιχνίδι και τι έχει να σας προσφέρει αν αποφασίσετε να επενδύσετε σε αυτό τα λεφτά σας;

Back to school, she’s gonna jump back in there!
Η ομορφούλα Maxine Caulfield είναι μια σπουδάστρια παθιασμένη με την τέχνη της φωτογραφίας η οποία έζησε τα παιδικά της χρόνια στην κωμόπολη Arcadia Bay του Oregon. Η μετακόμιση των γονιών της στο Seattle, οδήγησε την Maxine μακριά από την γενέτειρα της για πέντε ευτυχισμένα χρόνια μέχρι την στιγμή της αναπόφευκτης απόφασής του που θα συνεχίσει τις σπουδές της. Καταλυτική επίδραση στην τελική της απόφαση είχε η παρουσία του διάσημου ζωγράφου Mark Jefferson στην Blackwell Academy, ένα εξαιρετικό ιδιωτικό σχολείο για προικισμένους νέους με μεγάλα πορτοφόλια. Η έδρα της Blackwell Academy βρίσκεται στην Arcadia Bay έτσι η Maxine αποχαιρετά τους νέους της φίλους και την άνεση του Seattle για να επιστρέψει στα παλιά της στέκι
α.

Κυριακή 8 Φεβρουαρίου 2015

Saints Row: Gat out of Hell Review

Όταν η τρέλα δεν πάει στα βουνά, συγκεντρώνεται σε μεγάλες και επικίνδυνες ποσότητες στη Volition, δημιουργό των παιχνιδιών Saints Row. Το Saints Row: Gat out of Hell, μια αυτόνομη προέκταση του Saints Row 4, συνεχίζει στους “διαολεμένους” ρυθμούς που μας έχει συνηθίσει η σειρά τα τελευταία χρόνια και αυτή τη φορά ταξιδεύει στην... κόλαση.
Το γενέθλιο πάρτι της Kinzie δεν εξελίσσεται ευχάριστα, μέχρι τη στιγμή που κάποιος από τους Saints προτείνει μεταξύ σοβαρού και αστείου να προκαλέσουν την τύχη τους μέσω ενός ouija board, το οποίο αγοράστηκε από τον ίδιο τον Aleister Crowley. Σε όλα αυτά ο Σατανάς έχει βάλει το χεράκι του, με αποτέλεσμα κατά τη διάρκεια της “πνευματικής συγκέντρωσης” να ανοίξει μια πύλη της κολάσεως και να απαγάγει τον αρχηγό των Saints. Ο Gat και η Kinzie βουτάνε και αυτοί με την σειρά τους στην πύλη για να αποτρέψουν τα σχέδια του Σατανά που θέλει να παντρέψει την κόρη του Jezebel με το αρχηγό. Σίγουρα το σενάριο μπορεί να μην εντυπωσιάζει, αλλά ταιριάζει απόλυτα στο στιλ και ύφος της σειράς, τουλάχιστον για την πρώτη μία ώρα. Μετά το εισαγωγικό tutorial συνειδητοποιείτε ότι δεν υπάρχει σενάριο και αποστολές τουλάχιστον με την κλασική δομή όπως σε άλλα παιχνίδια του είδους. Η κεντρική ιδέα είναι να σταματήσετε τα σχέδια του Σατανά και για να το καταφέρετε αυτό πρέπει να τον εκνευρίζετε ή καλύτερα να τραβήξετε την προσοχή του, προκαλώντας δολιοφθορές στον ίδιο του τον κόσμο ώστε αυτός να παρουσιαστεί μπροστά σας.
Για να το καταφέρετε αυτό έχετε στη διάθεση σας έναν ανοιχτό κόσμο και αρκετές αποστολές που δυστυχώς πάσχουν από έλλειψη φαντασίας και ποικιλίας. Είτε πρόκειται για αποστολές που αν τις φέρετε εις πέρας σας ανταμείβουν με νέες ικανότητες και όπλα, είτε για συμμαχίες ή δολιοφθορές σε εγκαταστάσεις της κόλασης και κατ' επέκταση στα σχέδια του Σατανά, όλες μα όλες είναι σχεδόν πανομοιότυπες και σχεδιασμένες πάνω σε ένα συγκεκριμένο “καλούπι”, αυτό των challenges, που δυστυχώς μετά από λίγη ώρα γίνονται βαρετές. Ακόμα και για να καταφέρετε να συλλέξετε τα απαιτούμενα souls clasters ή χρήματα που χρειάζεστε για να επενδύσετε σε νέα όπλα και να αναπτύξετε περαιτέρω τις δυνάμεις σας, πρέπει να κάνετε ακριβώς τα ίδια όπως σε κάθε άλλη αποστολή χωρίς καμία παρέκκλιση από τον γενικό μονότονο σχεδιασμό της δράσης του παιχνιδιού. Από την αρχή μέχρι το τέλος του παιχνιδιού το μόνο που κάνετε είναι να προσπαθείτε να αντεπεξέλθετε σε challenges και τίποτα άλλο. Είτε αφορά αποστολές του κεντρικού σεναρίου είτε δευτερεύουσας σημασίας, δυστυχώς η συνταγή δεν αλλάζει και αρκετά γρήγορα γίνεται κουραστική.
Πίσω μου σ' έχω σατανα!
Πίσω μου σ' έχω σατανα!
Ακόμα και έτσι όμως το Saints Row: Gat out of Hell, είναι ικανό να προσφέρει αρκετές δόσεις τρέλας και να σας αφήσει ένα διαολεμένο χαμόγελο καθόλη τη σύντομη διάρκειά του, μέσα από τους απολαυστικούς διαλόγους μεταξύ των χαρακτήρων. Αρκετές δόσεις σαρκασμού, έξυπνες επιλογές κεντρικών χαρακτήρων, από τον Σαίξπηρ που συναντάτε σε ρόλο DJ σε κάποιο νυχτερινό μαγαζί, στον απολαυστικό διάλογο σε μορφή μιούζικαλ του Σατανά με την κόρη του, το Saints Row: Gat out of Hell φέρει τη σφραγίδα της γνωστής “καφρίλας” της σειράς. Αρκετά ενδιαφέρουσες είναι οι παλιές αλλά και νέες ικανότητες που έχετε. Αν και όχι πολλές στον αριθμό, είναι απολαυστικές στο πεδίο της μάχης, ενώ μπορείτε να επενδύσετε σε αναβαθμίσεις ικανοτήτων με διάφορες ιδιότητες. Από την ικανότητα να ακινητοποιείτε πλήθος εχθρών και να τους αποτελειώνετε με την ησυχία σας, μέχρι να καλείτε στην μάχη minions που παρενοχλούν τους αντιπάλους δίνοντας σας χώρο και χρόνο να καθαρίσετε τους δαίμονες γύρω σας, το Saints Row: Gat out of Hell έχει κάποιο σχετικό βάθος σε αυτό τον τομέα. Δυστυχώς τα όπλα δεν προσφέρουν ανάλογη διασκέδαση και ενδιαφέρον. Και πάλι χωρίς πολλές επιλογές, τα λιγοστά όπλα δεν έχουν μεγάλες διαφορές μεταξύ τους και αφήνουν την ίδια αίσθηση ανεξάρτητα με το αν χρησιμοποιείτε ρουκετοβόλα ή αυτόματα πολυβόλα.

Αν και σε γενικές γραμμές το Saints Row: Gat out of Hell γίνεται βαρετό και μονότονο αρκετά γρήγορα, το online cο-op μπορεί να προσφέρει αρκετές στιγμές διασκέδασης και βέβαια άφθονου γέλιου, ειδικά αν παίζετε με φίλο. Με τη σωστή χρήση και συνδυασμό ικανοτήτων από κάθε παίκτη, οι δαίμονες της κόλασης δεν ξέρουν πού να κρυφτούν. Δυστυχώς θα πρόκειται για θαύμα αν καταφέρετε να βρείτε άλλους παίκτες (τουλάχιστον στην έκδοση του PC). Επιπλέον, με δυο παίκτες το παιχνίδι γίνεται κάτι παραπάνω από εύκολο, σε βαθμό που απλά καθαρίζετε το ένα challenge μετά το άλλο χωρίς κανένα πρόβλημα.

Σάββατο 7 Φεβρουαρίου 2015

The Legend of Zelda: Majora's Mask 3D

Τα remakes που φτιάχνει η Nintendo δεν έχουν σταματημό το τελευταίο διάστημα κι αυτή τη φορά στο ρεπερτόριό της συναντάμε το The Legend of Zelda: Majora's Mask για το 3DS.
Πρόκειται για άλλο ένα remake από παιχνίδι Zelda του Nintendo 64 και μάλιστα 15 χρόνια μετά την κυκλοφορία του, τότε που το 2000 η κονσόλα βρισκόταν "στη δύση της". Είναι ένα από τους πιο πετυχημένους τίτλους της Nintendo πουλώντας 314.000 αντίτυπα στην Ιαπωνία από τη πρώτη κιόλας βδομάδα και περισσότερα από τρία εκατομμύρια αντίτυπα στις συνολικές πωλήσεις.
Το ίδιο το παιχνίδι χρησιμοποιεί μια ασυνήθιστη και διαφορετική σειρά στην ιστορία του Link, αυτή τη φορά στη περιοχή Termina, που είναι ένας παράλληλος κόσμος του Hyrule. Στη χώρα αυτή θα συναντήσετε στο διάβασα αρκετούς χαρακτήρες που θα σας θυμίσουν το Ocarina of time.

Μια διαδρομή στα Χαμένα Δέντρα!
Η Ιστορία του Majora’s Mask είναι μια μικρή συνέχεια από τα γεγονότα του Ocarina of time. Μετά την ήττα του Ganodorf, ο Link επιστρέφει πίσω στο χρόνο, στα παιδικά του χρόνια. Ξεκινάει την περιπέτεια του με το άλογο (Epona) ταξιδεύοντας στην περιοχή Lost Woods. Ο Link πέφτει από το άλογο αφού πρώτα δεχτεί επίθεση από ένα διαβολάκι που φοράει τη μάσκα. 

Παρασκευή 6 Φεβρουαρίου 2015

Nintendo YouTube Creators Program

Η Nintendo δημιούργησε ένα πρόγραμμα που ακούει στο όνομα "Creators Program" με σκοπό να βοηθήσει εκείνους που έχουν ανεβάσει στο YouTube βίντεο με Nintendo games. Η εν λόγω κίνηση θα ξεκινήσει να λειτουργεί στις 27 Μαΐου, μιας και τώρα είναι σε beta και έχουν αρχίσει οι εγγραφές. Αυτή είναι η απάντηση της Nintendo στην ερώτηση "γιατί οι YouTubers να μην βγάζουν χρήματα εκμεταλλευόμενοι περιουσία της", μέσα από βίντεο με review ή gameplay. Ενώ μια εταιρεία όπως η Nintendo, θα μπορούσε να ανεβάζει εκείνη βίντεο από δικά της προϊόντα και να κρατήσει τα χρήματα για εκείνη, προτιμάει να μοιραστεί αυτά τα έσοδα με τους χρήστες. Η στρατηγική που ακολουθεί λοιπόν η εταιρεία μέσω του Creators Program, επιτρέπει στους YouTubers να πάρουν το 60% των εσόδων από διαφημίσεις για το βίντεο που θα ανεβάσουν ή αν πρόκειται να δημιουργήσουν κανάλι που θα ανεβάζει αποκλειστικά περιεχόμενο της Nintendo, τότε το μερίδιο από τις διαφημίσεις ανεβαίνει στο 70%. Αυτό που χρειάζεστε για να συμμετέχετε είναι δύο λογαριασμοί, ένας στη Google και ένας στο PayPal. Οι πληρωμές υπολογίζονται μηνιαία και τα χρήματα αποστέλλονται εντός δύο μηνών. Το πρόγραμμα είναι δυστυχώς διαθέσιμο μόνο σε Αμερική και Ιαπωνία

Πέμπτη 5 Φεβρουαρίου 2015

Heroes of the Storm: Modes, Heroes και maps


Η Blizzard σχεδιάζει να εισάγει ένα ακόμα πεδίο μάχης στην alpha έκδοση του καινούργιου της MOBA, Heroes of the Storm, όπως ανακοινώθηκε από την εταιρία στην τελευταία δημοσίευσή της στο blog του HotS. Το Garden of Terror είναι ένα map με τρία lanes το οποίο διαθέτει έναν κύκλο ημέρας και αντίστοιχα έναν κύκλο νύχτας. «Όταν θα πέφτει η νύχτα, τα φρικαλέα πλάσματα θα βγαίνουν στην περιοχή του κήπου στο νέο αυτό map και όλα τα κανονικά μισθοφορικά camps θα εξαφανίζονται» αναφέρει η Blizzard και προσθέτει: «Το Garden of Terror μας παρέχει τη δυνατότητα να δείξουμε τις δυνατότητες του δυναμικού φωτισμού μας. Κατά τη διάρκεια της νύκτας, θα χαμηλώσουμε την φωτεινότητα της όρασης του ήρωά σας, ώστε το map να μετατραπεί σε πιο σκοτεινό. Συνιστούμε να είστε σε εγρήγορση αλλά και να μείνετε κοντά με τους συμμάχους σας, διότι η νύκτα είναι η τέλεια ευκαιρία για τους εχθρούς σας να χτυπήσουν και να επωφεληθούν από την μειωμένη ορατότητά σας». 
Τέλος, ένα στοιχείο που πρέπει να τονίσουμε είναι ότι οι αλλαγές στον χάρτη καθώς και οι κύκλοι ημέρας και νύκτας, ελέγχονται από εσάς. Με άλλα λόγια, η αλληλουχία της νύκτας δεν θα τελειώσει αν δεν εξολοθρεύσετε όλους τους αντιπάλους σας. Το Heroes of the Storm αναμένεται να κυκλοφορήσει για PC και Mac χωρίς να γνωρίζουμε ακόμη την ακριβή ημερομηνία διάθεσης. [UPDATE: 1/2/15] Το Heroes of the Storm της Blizzard, έχει μέχρι στιγμής 33 heroes για να διαλέξετε και οι developers ισχυρίζονται πως θα συνεχίσουν να προσθέτουν ήρωες μέχρι "να βαρεθείτε να τους βλέπετε". Μέσα από συνέντευξή του, ο game director του παιχνιδιού, Dustin Browder, ανέφερε μεταξύ άλλων πως υπάρχουν 6 ήρωες που δοκιμάζονται εσωτερικά, αλλά δεν υπάρχει κάποιου είδους "μυστικός αριθμός" για το πόσοι ήρωες θα υπάρχουν στο παιχνίδι ή για το πόσοι θα πρέπει να βγουν για να βγει από τη beta

Τετάρτη 4 Φεβρουαρίου 2015

Game of Thrones: A Telltale Series - Episode 2

Στα τέλη της περασμένης χρονιάς η Telltale Games μας παρουσίασε το πρώτο επεισόδιο του Game of Thrones: A Telltale Series μεταφέροντας με επιτυχία το σύμπαν της ομώνυμης τηλεοπτικής σειράς και του λογοτεχνικού έργου του George R.R. Martin στα video games. Κανείς δεν μπορεί να αμφισβητήσει ότι η αμερικανική εταιρεία μας έχει "διηγηθεί" αρκετές ενδιαφέρουσες ιστορίες τα τελευταία χρόνια μέσα από δημιουργίες, όπως το The Walking Dead, το The Wolf Among Us και το πρόσφατο Tales from the Borderlands. Βέβαια επίσης αδιαμφισβήτητο είναι και το γεγονός ότι η Telltale Games έχει επαναπαυτεί στις δάφνες της, καθώς αρνείται πεισματικά να προβεί σε κάποιες ριζοσπαστικές αλλαγές στο ύφος των κυκλοφοριών της και παράλληλα έχει ανοίξει πολλά μέτωπα με πρόσφατο αποκορύφωμα την ανακοίνωση του Minecraft: Story Mode.

Στο πρώτο επεισόδιο του Game of Thrones: A Telltale Series είδαμε το αυτονόητο, ότι δηλαδή η δημιουργός του The Walking Dead θα κατάφερνε για μια ακόμη φορά να μας συγκινήσει, αλλά από την άλλη περιμέναμε κάποιους νέους μηχανισμούς στο gameplay και ενδεχομένως ορισμένες βελτιώσεις στο τεχνικό τομέα. Εντέλει ούτε προσθήκες, ούτε κάποια βελτίωση είχαμε, παρόλα σε ότι έχει να κάνει με το σενάριο, το Iron from Ice δεν μας απογοήτευσε. Αντίθετα, το τραγικό φινάλε του μας άφησε με κομμένη την ανάσα. Θα υπάρξει όμως και ανάλογη συνέχεια; To δεύτερο επεισόδιο με τίτλο The Lost Lords κυκλοφορεί αυτή την εβδομάδα οπότε πάμε να δούμε αν θα καταφέρει να ανταποκριθεί στις προσδοκίες μας.

Οι χαμένοι άρχοντες
Το The Lost Lords συνεχίζει ουσιαστικά από εκεί που είχε τελειώσει ο προκάτοχός του, το οποίο μας είχε αφήσει σε αγωνία σχετικά με την τύχη του House Forrester. Εδώ, θα έχετε την ευκαιρία να γνωρίσετε ένα ακόμη playable χαρακτήρα, τον Asher Forrester, τον δευτερότοκο γιο του ομώνυμου Οίκου. Ο Asher ζει εξόριστος στο Essos και εργάζεται ως μισθοφόρος, παρέα με μια φίλη του την Beshka. Πολύ σύντομα όμως ο νεαρός άνδρας θα αποφασίσει να επιστρέψει στην πατρίδα του για να βοηθήσει την οικογένειά του.

Εν τω μεταξύ, ένας από τους χαρακτήρες που θεωρούσαμε νεκρούς στο Iron from Ice επιστρέφει στο κάστρου του Ironrath και βλέπει με τα μάτια του την δύσκολη κατάσταση στην οποία έχουν περιπέσει οι Forresters. Φυσικά δεν πρόκειται να σας αποκαλύψουμε ποίος ακριβώς είναι αυτός ο ήρωας. Αναφερθήκαμε σε αυτόν απλά για να διευκρινίσουμε ότι εδώ συναντάμε τέσσερις playable χαρακτήρες και όχι τρεις όπως είχε συμβεί στο πρώτο επεισόδιο της σειράς. Οι υπόλοιποι δύο είναι ο Gared Tuttle και η Mira Forrester. Μετά τα γεγονότα του Iron from Ice ο Gared θα επισκεφτεί το The Wall για να καταταγεί στην Night's Watch, ενώ η Mira προσπαθεί με κάθε τρόπο να βοηθήσει την οικογένειά της μπλέκοντας σε διάφορες περιπέτειες στο Kings Landing
.

Τρίτη 3 Φεβρουαρίου 2015

Battlefield Hardline open beta

 Μετά την closed beta που τέθηκε σε λειτουργία αμέσως μετά την λήξη της press conference της EA στην E3 2014, η αμερικάνικη εταιρεία ανάπτυξης ανακοίνωσε ότι η open beta του Battlefield Hardline είναι διαθέσιμη από σήμερα για τους κατόχους PC. Για να πάρετε μέρος, μπείτε στο επίσημο site του παιχνιδιού. Όσοι παίξετε στην beta, θα λάβετε ως δώρο όταν κυκλοφορήσει το Hardline διάφορα weapon skins, ένα weapon sight, ένα dog tag για το Battlefield 4 και επιπλέον υλικό για το Battlefield Hardline.
[UPDATE: 15/1/15 - Τελική open beta για όλους] Η Visceral Games ανακοίνωσε ότι το Battlefield Hardline θα διεξάγει open beta σε όλες τις πλατφόρμες.
Θα περιλαμβάνει δύο modes, τα Hotwire και Conquest. Το Hotwire θα περιλαμβάνει συρράξεις μέσω οχημάτων και το Conquest θα υποστηρίζει 64 παίκτες (αστυνομικοί εναντίον εγκληματιών). Δεν θα υπάρξει όριο στην πρόοδό σας οπότε θα μπορέσετε να ζήσετε πλήρως την multiplayer εμπειρία σε αυτά τα modes.
Δυστυχώς δεν ανακοινώθηκε ημερομηνία κυκλοφορίας για την open beta.
[UPDATE 2: 28/1/15 - Ημερομηνία open beta] Η ημερομηνία της open beta διέρρευσε μέσω του Xbox Store.
Την αναμένουμε στις 3 Φεβρουαρίου με υποστήριξη 2-26 παικτών όπως μπορείτε να δείτε.
BF Hardline beta date
[UPDATE 3: 2/2/15 - Ξεκινάει η open beta!] Όπως σας έχουμε ήδη ενημερώσει, αύριο ξεκινάει η open beta του Battlefield Hardline. Το μέγεθος των αρχείων της beta φτάνει τα 11GB για την έκδοση των PC, PS4 και Xbox One, αλλά μπορείτε να ξεκινήσετε το κατέβασμα από τώρα για τα PC μέσω Origin. Η beta στα PS3 και Xbox 360 θα έχει μέγεθος περίπου 4GB.

Δευτέρα 2 Φεβρουαρίου 2015

Devil May Cry Remasters


Σε πρόσφατο δημοσίευμα στο PlayStation Blog αποκαλύφθηκαν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τα νέα modes που θα δούμε στο DmC: Definitive Edtion. H πρώτη προσθήκη είναι το Turbo mode, το οποίο αυξάνει την ταχύτητα του gameplay κατά 20%. Κατόπιν αυτού, οι μάχες θα αποκτήσουν ένα ακόμη πιο γρήγορο και σχεδόν φρενήρη ρυθμό και όπως είναι φυσικό με τον τρόπο αυτό αυξάνεται εμμέσως ο συνολικός βαθμός πρόκλησης. Επιπλέον, θα προστεθεί και ένα νέο επίπεδο δυσκολίας ονόματι Gods Must Die, στο οποίο όλοι οι εχθροί έχουν ενεργοποιημένα τα Devil Triggers τους την στιγμή που κάνουν spawn Πέρα από τις παραπάνω προσθήκες στο DmC: Definitive Edition θα δούμε και το Hardcore Mode. Σε αυτό, τόσο το σύστημα μάχης, όσο και το σύστημα αξιολόγησης των επιδόσεων σας, θα είναι πιο κοντά στα δεδομένα που είχαμε στα πρώτα κεφάλαια της σειράς. Επίσης, θα υπάρχουν κάποιες αλλαγές στον μηχανισμό του Devil Trigger. Το πώς ακριβώς θα λειτουργεί το Hardcore mode, θα το δούμε όταν κυκλοφορήσει το παιχνίδι, καθώς η όλη περιγραφή δεν μας βοηθά για να βγάλουμε ασφαλή συμπεράσματα. Το μόνο σίγουρο είναι ότι τόσο το Hardcore, όσο και το Turbo ενδείκνυνται αποκλειστικά στους σκληροπυρηνικούς παίκτες. Να σημειωθεί ότι υπάρχει η δυνατότητα να τα ενεργοποιήσετε και τα δύο για να έχετε την απόλυτη πρόκληση Να σημειωθεί ότι τα modes αυτά θα προστεθούν και στο Vergil's Downfall, ένα DLC του DmC: Devil May Cry, στο οποίο αναλαμβάνετε τον έλεγχο του ομώνυμου ήρωα. Συν τις άλλοις, στην Definitive Edition θα δούμε ένα αποκλειστικό Bloody Palace για τον Vergil.

Κυριακή 1 Φεβρουαρίου 2015

Devil May Cry Remasters

Νέα modes στο DmC: Definitive Edition. [UPDATE] [Αρχική δημοσίευση: 15/12/14] Η Capcom ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός remaster του πρώτου Devil May Cry με την ονομασία Devil May Cry: Definitive Edition, καθώς και το remaster του Devil May Cry 4 με την ονομασία Devil May Cry: Special Edition. Αμφότερα θα κυκλοφορήσουν σε PS4 και Xbox One. Δείτε το σχετικό τρέιλε