Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013
Ποιους σκληρούς δίσκους υποστηρίζει το PS4
Μία από τις ειδήσεις που βγάζει το επίσημο FAQ του PS4 είναι η ασυμβατότητα της κονσόλας με εξωτερικούς σκληρούς δίσκους. Σύμφωνα με τη Sony, το PS4 δεν υποστηρίζει εξωτερικούς σκληρούς δίσκους. Τουλάχιστον ο σκληρός δίσκος του PS4, που είναι 5400 RPM SATA II, μπορεί να αντικατασταθεί από ένα νέο που συμφωνεί με αυτά τα πρότυπα και δεν έχει ύψος μεγαλύτερο από 9,5 χιλιοστά. Βλέπετε να βάζετε δικό σας σκληρό στο PS4 ή πιστεύετε ότι ο 500άρης θα είναι αρκετός;
Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2013
Το Battlefield 4: China Rising φέρνει τον πόλεμο στην Κίνα τον Δεκέμβριο
Το China Rising είναι ένα από τα πέντε expansions του Battlefield 4, στα οποία οι κάτοχοι του Battlefield 4 Premium θα έχουν πρόσβαση δύο εβδομάδες νωρίτερα από τους υπόλοιπους. To expansion περιλαμβάνει τέσσερις νέους χάρτες στην Κίνα, νέα οχήματα και νέο εξοπλισμό. Το Battlefield 4: China Rising βγαίνει 3 Δεκεμβρίου για τα Premium μέλη, που σημαίνει ότι αναμένεται 17 Δεκεμβρίου για όσους δεν έχουν Premium. Εσείς βλέπετε να ασχολείστε με το DLC του Battlefield 4;
Τρίτη 29 Οκτωβρίου 2013
Το Trine 2 μαγεύει το PS4
Μία ακόμα παιχνιδάρα προστίθεται στη βιβλιοθήκη του PS4. Ο λόγος για το μαγευτικό Trine 2, το οποίο είναι καθοδόν στο PS4 υπερπλήρες με το Goblin Menace expansion campaign και ένα μυστικό unlockable επίπεδο ονόματι Dwarven Caverns. Το παιχνίδι τρέχει σε 1080p και 60 fps, και υποστηρίζει 3D. To Trine 2: Complete Story θα είναι διαθέσιμο στο λανσάρισμα του PS4. Δείτε νέες εικόνες εδώ και πείτε μας αν σκέφτεστε να τσιμπήσετε το Trine 2: Complete Story στο PS4!
Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013
Fighter Within: Gameplay με τα όλα του...
Μια νέα ματιά στον fighting τίτλο για το Xbox One Kinect
Ένα νέο gameplay video έδωσε στη δημοσιότητα η Ubisoft για το "Fighter Within". Στο σύντομο video παίρνουμε μια γεύση από τον fighting τίτλο της Ubisoft, που -όπως αναφέρει η εταιρεία- θα εκμεταλλεύεται το εξελιγμένο Xbox One Kinect για να καταγράφει ολόκληρο το σώμα και να μεταφέρει με περισσότερη λεπτομέρεια και πιστότητα τις κινήσεις των παικτών. Επίσης, οι μάχες θα διεξάγονται τόσο σε online όσο και σε offline επίπεδο. Το επερχόμενο "full-body fighting" παιχνίδι της Ubisoft θα διατεθεί αποκλειστικά για το Xbox One.
Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013
Το όνειρο γίνεται πραγματικότητα
Το ημερολόγιο έδειχνε 1996 όταν οι κασέτες Pokemon Red & Blue κυκλοφόρησαν στο θρυλικό GameBoy, μαγεύοντας μια ολόκληρη γενιά παιδιών και πυροδοτώντας μια “μανία” που εξελίχθηκε σε κοινωνικό φαινόμενο των 90's. Πολύ γρήγορα η σειρά Pokemon αναδείχθηκε σε μια απ' τις πιο αγαπητές της Nintendo, εδραιώνοντας την κυριαρχία της στην αγορά των φορητών, αφού άπειροι ήταν αυτοί που ερωτεύτηκαν τα Pokemon και μεγάλωσαν μαζί τους, παίζοντας τα videogames, παρακολουθώντας το "παιδικό", συλλέγοντας κάρτες και συζητώντας με τις ώρες για το πιο Pokemon είναι το δυνατότερο, το καλύτερο, το ομορφότερο... Για εμάς που τότε ήμασταν μαθητές δημοτικού-γυμνασίου, τα Pokemon ήταν χόμπι, ήταν συντροφιά και πάνω απ' όλα ήταν ένα σπουδαίο παραμύθι. Γιατί, ποιός δεν ευχήθηκε να μπορούσε να ζήσει τη δική του Pokemon περιπέτεια; Να εξερευνήσει έναν κόσμο που κατοικείται από αναρίθμητα ενδιαφέροντα τερατάκια για να τα συλλέξει, να τα εκπαιδεύσει και να πολεμήσει τους άλλους εκπαιδευτές μέχρι να γίνει ο καλύτερος όλων; Αυτή η βασική ιδέα που βρίσκεται στον πυρήνα των τίτλων Pokemon, είναι φτιαγμένη για να σαγηνεύσει τη φαντασία του παιδικού μυαλού.
Και στην εποχή που οι οικιακές κονσόλες μόλις έκαναν τα πρώτα δειλά τους βήματα στις τρεις διαστάσεις, η φαντασία ήταν ακόμη απαραίτητη για να συμπληρώνει την εμπειρία. Όσο οι γενιές συστημάτων διαδέχονταν η μία την άλλη και τα χρόνια περνούσαν, με τα Pokemon να παραμένουν στα -εξ ορισμού πιο αδύναμα- φορητά και τα sprites, τόσο φούντωνε η προσμονή για την ημέρα που θα παίζαμε Pokemon σε 3D. Μπορεί το Pokemon Stadium του N64 να μας έδωσε μια πρώτη ιδέα και το Pokemon Colosseum του Gamecube μια πρώτη γεύση, κανένα όμως δεν ήταν “κανονικός” τίτλος Pokemon. Μέχρι που ήρθε το 3DS και το όνειρο έγινε επιτέλους πραγματικότητα...
Μια νέα τρισδιάστατη εποχή, με γαλλικό άρωμα...
Με τα Pokemon X και Pokemon Y, η έκτη γενιά Pokemon αρχίζει λοιπόν στο 3DS και μαζί της φέρνει την πιο σημαντική -και πολυαναμενόμενη- αλλαγή στην ιστορία της σειράς, κάνοντας το άλμα από τα sprites στα τρισδιάστατα πολύγωνα. Έτσι, δεν γίνεται παρά να ξεκινήσουμε το review σχολιάζοντας το πιο σημαντικό γεγονός που συνέβη στα Pokemon τα τελευταία 10 χρόνια.
Από την απεικόνιση του κόσμου μέχρι τις μάχες και φυσικά τα μοντέλα των ίδιων των Pokemon, όλα παρουσιάζονται με τρισδιάστα, cell-shaded γραφικά, που αισθητικά αποτελούν τη φυσική εξέλιξη της σειράς κι αν και λιτά, εντυπωσιάζουν με την ποιότητά και την “καθαρότητά” τους. Η επιλογή της cell-shaded κατεύθυνσης είναι η σωστή για το μέλλον των Pokemon, αφού σέβεται την “καρτουνίστικη” κληρονομιά των προηγούμενων τίτλων και παραδίδει ένα πανέμορφο, πολύχρωμο αποτέλεσμα, που αναβαθμίζει ολοκληρωτικά τον οπτικό τομέα του παιχνιδιού και παράλληλα δίνει νέα πνοή στην εμπειρία Pokemon.
Σάββατο 26 Οκτωβρίου 2013
Τσιμπήστε Injustice στο PS3, πάρτε το φθηνά και στο PS4
8:43 π.μ.
ειδήσεις, παιχνίδια, adventure, gaming, greece, news, platformers, portal, tech
No comments
Το Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition προστίθεται στο πρόγραμμα της Sony που επιτρέπει στους κατόχους συγκεκριμένων παιχνιδιών του PS3, να αποκτήσουν τα ίδια στο PS4 με έκπτωση. Αν λοιπόν τσιμπήσετε το Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition στο PS3, μπορείτε να το πάρετε ψηφιακό στο PS4 σε μειωμένη τιμή. Ως γνωστόν, η προσφορά ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα. Το Injustice: Gods Among Us Ultimate Edition κυκλοφορεί 29 Νοεμβρίου. Σας ενδιαφέρει;
Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2013
Το Assassin’s Creed Liberation HD απελευθερώνεται τον Ιανουάριο
Ο φετινός χειμώνας έχει διπλή δόση Assassin’s Creed σε κονσόλες και PC. Πέρα από το Assassin’s Creed 4, περιμένουμε και το Assassin’s Creed Liberation HD, το οποίο βγαίνει ψηφιακό στις 15 Ιανουαρίου σε PS3 και PC και λίγο αργότερα τον Ιανουάριο στο Xbox 360, με τιμή 20 ευρώ. To Assassin’s Creed Liberation HD διαθέτει νέες αποστολές και βελτιωμένο gameplay, γραφικά, και ήχο, σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι του PS Vita. Σημειώστε επίσης πως αν έχετε το season pass του Assassin’s Creed 4 στο Xbox 360, τσιμπάτε το Assassin’s Creed Liberation HD με έκπτωση 25% (ισχύει για περιορισμένο χρονικό διάστημα). Σκοπεύετε να ασχοληθείτε με το Assassin’s Creed Liberation HD;
Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2013
Μαγευτική συλλεκτική έκδοση για το Bravely Default
Οι συλλεκτικές εκδόσεις φορητών παιχνιδιών δεν είναι συνηθισμένο φαινόμενο, όμως και το Bravely Default δεν είναι συνηθισμένο παιχνίδι. Όπως ανακοίνωσε η Nintendo, το Bravely Default θα βγει και σε συλλεκτική έκδοση που περιλαμβάνει αγαλματίδιο της πρωταγωνίστριας Agnès, deluxe artbook, 34 AR κάρτες, και soundtrack CD. Το Bravely Default κυκλοφορεί 6 Δεκεμβρίου για 3DS. Πώς σας φαίνεται η συλλεκτική; Σκοπεύετε να τσιμπήσετε το παιχνίδι;
Τετάρτη 23 Οκτωβρίου 2013
Tales of Symphonia Chronicles: Μ' ένα σμπάρο, δυο... παραμύθια
10 χρόνια συμπληρώνονται από την κυκλοφορία του πολυαγαπημένου Tales of Symphonia και ο καλύτερος τρόπος να το γιορτάσετε είναι το Tales of Symphonia Chronicles. To Tales of Symphonia Chronicles περιλαμβάνει το Tales of Symphonia και τη συνέχειά του, Tales of Symphonia: Dawn of the New World, σε ένα δίσκο, με αναβαθμισμένα HD γραφικά, τα αρχικά ιαπωνικά voice over, και νέο περιεχόμενο. Το Tales of Symphonia Chronicles βγαίνει 28 Φεβρουαρίου 2014 στο PS3. Δείτε παρακάτω συλλεκτική έκδοση και trailer και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει το Tales of Symphonia Chronicles!
Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2013
FPS το παιχνίδι Alien;
Με το απογοητευτικό Aliens: Colonial Marines να έχει ήδη ξεχαστεί, πλέον περιμένουμε με μεγάλο ενδιαφέρον το Alien game που ετοιμάζει η Creative Assembly (Total War). Όπως ακούγεται, το παιχνίδι ονομάζεται Alien: Isolation και είναι FPS με στοιχεία stealth και τρόμου. Κεντρικός χαρακτήρας του Alien: Isolation είναι η Amanda Ripley, κόρη της Ellen Ripley. Συνολικά το παιχνίδι είναι εμπνευσμένο από την πρώτη ταινία Alien και παικτικά από τα Dishonored και Bioshock. Το Alien: Isolation θα βγει το 2014 σε τωρινές και next-gen κονσόλες. Τι προαίσθημα έχετε γι αυτό;
Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2013
Atomic Ninjas γιατί αξίζει τον κόπο...
Το Atomic Ninjas είναι ο νεότερος τίτλος της εταιρίας Grip Games, η οποία αρέσκεται σε κυκλοφορίες μικρών, ψηφιακών τίτλων, όπως το Foosball 2012 για το PS Vita. Πρόκειται για ένα ευχάριστο, χιουμοριστικό 2.5D brawler με πρωταγωνιστές ορισμένους… ενδιαφέροντες χαρακτήρες ninja, και ξέφρενο ρυθμό, ενώ η κυκλοφορία του είναι σαφώς πιο σημαντική για το «διψασμένο» Vita, παρά για το PlayStation 3.
Ένα τυπικό σεναριακό υπόβαθρο μας ενημερώνει πως, μετά από κάποιο λάθος, έχει επέλθει πυρηνική καταστροφή και λίγοι έχουν επιβιώσει, και κάπως έτσι δημιουργείται το σκηνικό των μαχών.
Τα παραπάνω βέβαια μικρό ρόλο παίζουν, αφού κάτι σαν campaign δεν υπάρχει, και ο μόνος τρόπος να παίξουμε είναι να ξεκινήσουμε την περιπέτεια μόνοι μας με άλλα τρία “μποτάκια", ενώ το ζουμί του τίτλου βρίσκεται στο online. Η έλλειψη modes καλύπτεται από το gameplay, το οποίο είναι στιβαρό και λειτουργικό, με μια σημαντική λεπτομέρεια στον πυρήνα του. Καμία από τις οκτώ ειδικές ικανότητες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και να αναβαθμίσουμε δεν σκοτώνει άμεσα τους εχθρούς. Οι γροθιές, τα φημισμένα αστεράκια των νίντζα και η ικανότητα να εκτοξεύουμε κουτιά που βρίσκονται στο χώρο, χτυπούν και μετατοπίζουν τους εχθρούς, με τελικό σκοπό να βγούν εκτός του επιπέδου και να καούν από θανατηφόρα λέιζερ, καυτή λάβα, να πέσουν στο κενό κλπ.
Έτσι, το παιχνίδι αποκτά φρενήρη ρυθμό, καθώς προσπαθούμε συνεχώς να βρούμε το «παραθυράκι» ή τη σωστή στιγμή που μπορούμε να χτυπήσουμε τον εχθρό, ώστε να βγεί εκτός επιπέδου, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να προσέχουμε να μην βρισκόμαστε σε μειονεκτική θέση και πάθουμε ακριβώς αυτό που σχεδιάζουμε για τους αντιπάλους μας. Κλασικά, με τον αριστερό αναλογικό μοχλό κινούμαστε στο χώρο, ενώ με τον δεξί στοχεύουμε, με τις δεξιές σκανδάλες κάνουμε επίθεση, ενώ με τις αριστερές χρησιμοποιούμε την ειδική ικανότητα που έχουμε εκείνη τη στιγμή για να κινούμαστε.
Τα παραπάνω βέβαια μικρό ρόλο παίζουν, αφού κάτι σαν campaign δεν υπάρχει, και ο μόνος τρόπος να παίξουμε είναι να ξεκινήσουμε την περιπέτεια μόνοι μας με άλλα τρία “μποτάκια", ενώ το ζουμί του τίτλου βρίσκεται στο online. Η έλλειψη modes καλύπτεται από το gameplay, το οποίο είναι στιβαρό και λειτουργικό, με μια σημαντική λεπτομέρεια στον πυρήνα του. Καμία από τις οκτώ ειδικές ικανότητες που μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και να αναβαθμίσουμε δεν σκοτώνει άμεσα τους εχθρούς. Οι γροθιές, τα φημισμένα αστεράκια των νίντζα και η ικανότητα να εκτοξεύουμε κουτιά που βρίσκονται στο χώρο, χτυπούν και μετατοπίζουν τους εχθρούς, με τελικό σκοπό να βγούν εκτός του επιπέδου και να καούν από θανατηφόρα λέιζερ, καυτή λάβα, να πέσουν στο κενό κλπ.
Έτσι, το παιχνίδι αποκτά φρενήρη ρυθμό, καθώς προσπαθούμε συνεχώς να βρούμε το «παραθυράκι» ή τη σωστή στιγμή που μπορούμε να χτυπήσουμε τον εχθρό, ώστε να βγεί εκτός επιπέδου, ενώ ταυτόχρονα πρέπει να προσέχουμε να μην βρισκόμαστε σε μειονεκτική θέση και πάθουμε ακριβώς αυτό που σχεδιάζουμε για τους αντιπάλους μας. Κλασικά, με τον αριστερό αναλογικό μοχλό κινούμαστε στο χώρο, ενώ με τον δεξί στοχεύουμε, με τις δεξιές σκανδάλες κάνουμε επίθεση, ενώ με τις αριστερές χρησιμοποιούμε την ειδική ικανότητα που έχουμε εκείνη τη στιγμή για να κινούμαστε.
Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013
Shadow Warrior με ανάλυση υψηλού επιπέδου
Κανείς δεν περίμενε την πάντα κεφάτη Devolver Digital να ανακοινώσει νέο Shadow Warrior, reimagining του ξεχασμένου τίτλου του 1997. Το δύσκολο έργο ανέλαβε η Flying Wild Hog, με μόνο το πανέμορφο αλλά μέτριο Hard Reset στο ενεργητικό της. Το νέο Shadow Warrior μπορεί να μην είναι “old school” αλλά είναι πολύ καλύτερο από το Hard Reset και ένα από τα καλύτερα FPS που έχουν βγει στο PC τα τελευταία χρόνια.
Το αρχικό Shadow Warrior είχε μία βασική ιστορία για να έχει ο παίκτης αφορμή να καταστρέψει ότι έβρισκε στο πέρασμά του. Ο νέος τίτλος έχει ανέλπιστα πλούσια και σχετικά ενδιαφέρουσα ιστορία, με ανθρώπινες προδοσίες και φιλοδοξίες να μοιάζουν μικρές μπροστά στο αρχαίο κουβάρι αναμνήσεων που ξετυλίγεται. Ο πρωταγωνιστής Lo Wang μπλέκεται σε μία πανάρχαια κόντρα μεταξύ θεών και δαιμόνων, για την εξουσία. Με οδηγό τον εξόριστο Hoji, ξεκινάει το ταξίδι του προσπαθώντας να ξεφύγει από το μπέρδεμα. Όλα πάνε στραβά όμως όταν οι δαίμονες καταστρέφουν την μυστική Wangcave, όπου φυλάει την πολύτιμη συλλογή κόμικ του.
Σε συνδυασμό με την προδοσία από το αφεντικό του, ο Wang αποφασίζει να εκδικηθεί τους πάντες. Πάντα με την βοήθεια του Nobishura Kage, του θρυλικού katana με την δύναμη να σκοτώνει θεούς. Η ιστορία δεν είναι ιδιαίτερα περίπλοκη, έχει ικανοποιητικό ρυθμό, κάνει μία κοιλιά περίπου στη μέση, ενώ απογειώνεται προς το τέλος. Ο Lo Wang έχει εκρηκτικό χαρακτήρα, πετάει ατάκες εν μέσω σφαγής, όπως και στο παλιό παιχνίδι και γενικά είναι ένα κάθαρμα με τα όλα του. Το χιούμορ επιστρέφει, αρκετά αλλαγμένο σε σύγκριση με το '97, παραμένει όμως κακόγουστο και χαριτωμένο. Κάποιες ατάκες είναι ξεκαρδιστικές, οι cutscenes κάνουν την δουλειά τους άριστα, αλλά υπάρχουν μπόλικες φορές που θα τρίξετε τα δόντια σας εξαιτίας κάποιου άνοστου αστείου. Όλο το ζουμί είναι στο gameplay. Το '97 το Shadow Warrior έκανε πρώτο πολλά πράγματα που πλέον θεωρούμε αυτονόητα. Από οχήματα, turrets και διάφορα modes στο κάθε όπλο... μέχρι σκάλες. Ο νέος τίτλος δεν εφευρίσκει ξανά τον τροχό αλλά είναι απόλυτα απολαυστικός και διασκεδαστικός. Το Shadow Warrior είναι ένα γρήγορο FPS όπου έρχεστε αντιμέτωποι με ορδές δαιμόνων και με τους περιστασιακούς ανθρώπους, έτσι για ποικιλία. Κατά τη διάρκεια της ιστορίας βρίσκετε νέα όπλα, συνολικά έξι, τα οποία μπορείτε να αναβαθμίσετε και φυσικά τα έχετε πάντα όλα στη διάθεση σας. Από το κλασικό αυτόματο και την πανίσχυρη βαλίστρα, μέχρι το φλογοβόλο και το rocket launcher, τα όπλα είναι χρήσιμα, ενώ υπάρχουν στιγμές που θα εξαντλήσετε όλα τα πυρομαχικά σας στην προσπάθεια να επιβιώσετε. Αρχικά τα πυροβόλα όπλα δεν ικανοποιούσαν και φάνταζαν σχεδόν άχρηστα, αλλά με μερικά καλά patch η FWH διόρθωσε την κατάσταση. Το κόσμημα του Shadow Warrior δεν είναι άλλο από το εκπληκτικό katana. Είναι, δίχως αμφιβολία, το βασικό σας όπλο. Γρήγορο και αποτελεσματικό με δυνατότητα να προκαλέσει τεράστια ζημιά σε ορδές μικρών δαιμόνων και να βασανίζει τους μεγαλύτερους. Η FWH δίνει ρεσιτάλ με ένα από τα πιο απολαυστικά melee όπλα στην ιστορία του gaming, με ζυγισμένες κινήσεις, άριστα hitboxes και ίσως την πιο απολαυστική και πιο βάρβαρη βία που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι. Αν αφιερώσετε χρόνο θα γίνει δεύτερη φύση σας, μαζί με τις άψογες κινήσεις αποφυγής του Lo Wang. Τα καταστρέψιμα περιβάλλοντα επιστρέφουν από το Hard Reset, με δεκάδες παγίδες να περιμένουν να τις αξιοποιήσετε ή να πέσετε θύμα κάποιου λάθους σας.
Εκτός από πολύ καλό οπλοστάσιο, ο Lo Wang κρύβει και ορισμένα μαγικά κόλπα στο μανίκι του. Με επιθετικές και αμυντικές ικανότητες μπορείτε να εμπλουτίσετε τις μάχες και να απογειώσετε τη διασκέδασή σας. Όλες οι ικανότητες λειτουργούν με ένα ιδιαίτερο σύστημα, ας πούμε combo. Οι επιθετικές αφορούν αποκλειστικά το katana ενώ οι αμυντικές είναι διαθέσιμες με κάθε όπλο. Για παράδειγμα, πατώντας γρήγορα δύο φορές το W ταυτόχρονα με το LMΒ, ετοιμάζετε μια πανίσχυρη επίθεση κάρφωμα, ενώ αν κάνετε το ίδιο με το S ετοιμάζετε ένα καταστροφικό κύμα ενέργειας. Οι αμυντικές ικανότητες πραγματοποιούνται με τον ίδιο τρόπο αλλά με το RMB και μπορείτε να τις χρησιμοποιείτε ενώ αδειάζετε γεμιστήρες σε όποιο άτυχο πλάσμα έτυχε να είναι μπροστά σας. Αυτό το σύστημα δεν είναι βολικό στην αρχή και θα σας κάνει να χάσετε το ρυθμό σας. Με λίγη εξάσκηση όμως θα συνηθίσετε και σχεδόν θα χορεύετε ανάμεσα στις δαιμονικές ορδές, εναλλάσσοντας μεταξύ όπλου και katana.
Σε συνδυασμό με την προδοσία από το αφεντικό του, ο Wang αποφασίζει να εκδικηθεί τους πάντες. Πάντα με την βοήθεια του Nobishura Kage, του θρυλικού katana με την δύναμη να σκοτώνει θεούς. Η ιστορία δεν είναι ιδιαίτερα περίπλοκη, έχει ικανοποιητικό ρυθμό, κάνει μία κοιλιά περίπου στη μέση, ενώ απογειώνεται προς το τέλος. Ο Lo Wang έχει εκρηκτικό χαρακτήρα, πετάει ατάκες εν μέσω σφαγής, όπως και στο παλιό παιχνίδι και γενικά είναι ένα κάθαρμα με τα όλα του. Το χιούμορ επιστρέφει, αρκετά αλλαγμένο σε σύγκριση με το '97, παραμένει όμως κακόγουστο και χαριτωμένο. Κάποιες ατάκες είναι ξεκαρδιστικές, οι cutscenes κάνουν την δουλειά τους άριστα, αλλά υπάρχουν μπόλικες φορές που θα τρίξετε τα δόντια σας εξαιτίας κάποιου άνοστου αστείου. Όλο το ζουμί είναι στο gameplay. Το '97 το Shadow Warrior έκανε πρώτο πολλά πράγματα που πλέον θεωρούμε αυτονόητα. Από οχήματα, turrets και διάφορα modes στο κάθε όπλο... μέχρι σκάλες. Ο νέος τίτλος δεν εφευρίσκει ξανά τον τροχό αλλά είναι απόλυτα απολαυστικός και διασκεδαστικός. Το Shadow Warrior είναι ένα γρήγορο FPS όπου έρχεστε αντιμέτωποι με ορδές δαιμόνων και με τους περιστασιακούς ανθρώπους, έτσι για ποικιλία. Κατά τη διάρκεια της ιστορίας βρίσκετε νέα όπλα, συνολικά έξι, τα οποία μπορείτε να αναβαθμίσετε και φυσικά τα έχετε πάντα όλα στη διάθεση σας. Από το κλασικό αυτόματο και την πανίσχυρη βαλίστρα, μέχρι το φλογοβόλο και το rocket launcher, τα όπλα είναι χρήσιμα, ενώ υπάρχουν στιγμές που θα εξαντλήσετε όλα τα πυρομαχικά σας στην προσπάθεια να επιβιώσετε. Αρχικά τα πυροβόλα όπλα δεν ικανοποιούσαν και φάνταζαν σχεδόν άχρηστα, αλλά με μερικά καλά patch η FWH διόρθωσε την κατάσταση. Το κόσμημα του Shadow Warrior δεν είναι άλλο από το εκπληκτικό katana. Είναι, δίχως αμφιβολία, το βασικό σας όπλο. Γρήγορο και αποτελεσματικό με δυνατότητα να προκαλέσει τεράστια ζημιά σε ορδές μικρών δαιμόνων και να βασανίζει τους μεγαλύτερους. Η FWH δίνει ρεσιτάλ με ένα από τα πιο απολαυστικά melee όπλα στην ιστορία του gaming, με ζυγισμένες κινήσεις, άριστα hitboxes και ίσως την πιο απολαυστική και πιο βάρβαρη βία που έχουμε δει ποτέ σε παιχνίδι. Αν αφιερώσετε χρόνο θα γίνει δεύτερη φύση σας, μαζί με τις άψογες κινήσεις αποφυγής του Lo Wang. Τα καταστρέψιμα περιβάλλοντα επιστρέφουν από το Hard Reset, με δεκάδες παγίδες να περιμένουν να τις αξιοποιήσετε ή να πέσετε θύμα κάποιου λάθους σας.
Εκτός από πολύ καλό οπλοστάσιο, ο Lo Wang κρύβει και ορισμένα μαγικά κόλπα στο μανίκι του. Με επιθετικές και αμυντικές ικανότητες μπορείτε να εμπλουτίσετε τις μάχες και να απογειώσετε τη διασκέδασή σας. Όλες οι ικανότητες λειτουργούν με ένα ιδιαίτερο σύστημα, ας πούμε combo. Οι επιθετικές αφορούν αποκλειστικά το katana ενώ οι αμυντικές είναι διαθέσιμες με κάθε όπλο. Για παράδειγμα, πατώντας γρήγορα δύο φορές το W ταυτόχρονα με το LMΒ, ετοιμάζετε μια πανίσχυρη επίθεση κάρφωμα, ενώ αν κάνετε το ίδιο με το S ετοιμάζετε ένα καταστροφικό κύμα ενέργειας. Οι αμυντικές ικανότητες πραγματοποιούνται με τον ίδιο τρόπο αλλά με το RMB και μπορείτε να τις χρησιμοποιείτε ενώ αδειάζετε γεμιστήρες σε όποιο άτυχο πλάσμα έτυχε να είναι μπροστά σας. Αυτό το σύστημα δεν είναι βολικό στην αρχή και θα σας κάνει να χάσετε το ρυθμό σας. Με λίγη εξάσκηση όμως θα συνηθίσετε και σχεδόν θα χορεύετε ανάμεσα στις δαιμονικές ορδές, εναλλάσσοντας μεταξύ όπλου και katana.
Σάββατο 19 Οκτωβρίου 2013
ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ ΓΙΑ NBA- BATTLIEFIELD
Μπορεί το NBA 2K14 να αγγίζει τα όρια του φωτορεαλισμού, αλλά και το NBA Live 14 δεν πάει πίσω. Η EA έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο gameplay trailer του NBA Live 14, το οποίο είναι launch game του Xbox One και του PS4. Δείτε το βίντεο και πείτε μας πώς σας φαίνεται το NBA Live 14!
Η προσφορά δύο δωρεάν παιχνιδιών κάθε μήνα στα Gold μέλη του Xbox Live αποδεικνύεται τόσο δημοφιλής (παρόλο που τα παιχνίδια δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο), που η Microsoft αποφάσισε να τη συνεχίσει. H προσφορά θα τελείωνε τον Δεκέμβριο, όμως τελικά συνεχίζεται επ' αόριστον. Αν έχετε Xbox Live Gold, κάθε μήνα μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν δύο παιχνίδια του Xbox 360, τα οποία είναι δικά σας για πάντα. Ευχαριστημένοι;
Η προσφορά δύο δωρεάν παιχνιδιών κάθε μήνα στα Gold μέλη του Xbox Live αποδεικνύεται τόσο δημοφιλής (παρόλο που τα παιχνίδια δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο), που η Microsoft αποφάσισε να τη συνεχίσει. H προσφορά θα τελείωνε τον Δεκέμβριο, όμως τελικά συνεχίζεται επ' αόριστον. Αν έχετε Xbox Live Gold, κάθε μήνα μπορείτε να κατεβάσετε δωρεάν δύο παιχνίδια του Xbox 360, τα οποία είναι δικά σας για πάντα. Ευχαριστημένοι;
Παρασκευή 18 Οκτωβρίου 2013
Σκουφάκι τον χειμώνα με τις ειδικές εκδόσεις του Infamous: Second Son
Αν σκοπεύετε να τσιμπήσετε PS4, σίγουρα σας ενδιαφέρει το πολυαναμενόμενο Infamous: Second Son, που θα βγει αρχές 2014. Όπως ανακοίνωσε η Sony, το Infamous: Second Son θα βγει και σε δύο ειδικές εκδόσεις, οι οποίες περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων σκουφάκι σαν αυτό που φοράει ο πρωταγωνιστής του παιχνιδιού. Δείτε παρακάτω τη Special Edition και τη Collector's Edition του Infamous: Second Son και πείτε μας γνώμη! Ποια λιγουρεύεστε;
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2013
Hearthstone: Heroes of Warcraft Beta Preview
Όλο εκπλήξεις είναι η Blizzard το τελευταίο καιρό. Η εταιρεία-κολοσσός των AAA PC Games, δοκιμάζει τα νερά του free-to-play μοντέλου με το πρώτο της παιχνίδι με κάρτες, Hearthstone: Heroes of Warcraft. Τα παιχνίδια με κάρτες πάντα παρουσίαζαν δυσκολίες στη μεταφορά τους σε video games. Κανόνες όπως προτεραιότητα κινήσεων ή ανάθεση επίθεσης και άμυνας, που σε ένα φυσικό χώρο με τους παίκτες στο ίδιο τραπέζι είναι εύκολο να τηρηθούν και να μην παρεμποδίζουν τη ροή του παιχνιδιού, στα games αυτό μεταφραζόταν συνήθως σε ενοχλητικά κουτάκια με ερωτήσεις του τύπου “τελειώσατε με το στάδιο επίθεσης;”, “Δίνετε προτεραιότητα στον αντίπαλο;” κλπ.
Το Hearthstone, επειδή είναι εξαρχής φτιαγμένο ως video game, παρακάμπτει αυτά τα προβλήματα και καταφέρνει να προσφέρει μια απλή και ομαλή εμπειρία. To gameplay σε όσους έχουν ξαναπαίξει παιχνίδια με κάρτες θα φανεί γνώριμο αμέσως, με τις όποιες διαφορές υπάρχουν να γίνονται αντιληπτές στα πρώτα ματς. Οι αλλαγές αυτές έχουν σκοπό την πιο απλή και casual (με την καλή έννοια) εμπειρία. Ένα παράδειγμα είναι ότι για να παιχτεί κάθε κάρτα χρειάζονται κάποια Mana Crystals. Αυτά αυξάνονται αυτόματα κατά ένα το γύρο μέχρι τα 10. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται καταστάσεις manaflood/manascrew (πάρα πολλά resources χωρίς κάρτες που τα χρησιμοποιούν και το αντίστροφο) που συνήθως προκαλούν πολύ άνισες μάχες και εκνευρισμό. Διαλέγετε έναν από τους εννιά ήρωες (που αντιπροσωπεύουν τις εννιά πρώτες κλάσεις του WoW) και φτιάχνετε μια τράπουλα (ή και περισσότερες στη συνέχεια) με 30 κάρτες, κάποιες κοινές με τις άλλες κλάσεις και κάποιες αποκλειστικές για τον κάθε ήρωα. Στη συνέχεια μονομαχείτε με άλλους παίκτες ή κάνετε εξάσκηση με την ΑΙ. Ο κάθε ήρωας είναι αρκετά ξεχωριστός στον τρόπο που παίζει, με τους Rogue να χρησιμοποιούν combo κινήσεις και τους Priest να γιατρεύουν τα τέρατα και τον εαυτό τους. Οι αποκλειστικές για κάθε ήρωα κάρτες είναι γνωστές ικανότητες ή χαρακτήρες από τον κόσμο του WoW και δημιουργούν μια ωραία σύνδεση μεταξύ των δύο παιχνιδιών, αν και δεν είναι είναι απαραίτητο να ξέρετε από WoW για να απολαύσετε το Hearthstone.
Οι διαφορές των ηρώων βέβαια δεν είναι τόσο μεγάλες ώστε να κάνουν την αλλαγή από μια τράπουλα σε άλλη να μοιάζει με εμπειρία τύπου “πάλι από την αρχή”. Οι κάρτες είναι 300 στο σύνολό τους αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερες στη συλλογή σας, είτε αγοράζοντας “φακελάκια”που περιέχουν πέντε κάρτες και κοστίζουν είτε 150 χρυσά νομίσματα τα οποία είναι ανταμοιβή για quests (π.χ. κερδίστε δύο παιχνίδια ως Shaman), είτε πληρώνοντας περίπου 2,70 ευρώ για δύο φακελάκια. Δεν υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγών, αλλά ανεπιθύμητες κάρτες μπορούν να γίνουν disenchant για arcane dust, με το οποίο μπορούν να φτιαχτούν άλλες πιο επιθυμητές κάρτες. Για την ώρα μπορώ να πω ότι το παιχνίδι δεν φαίνεται pay-to-win και μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει η Arena. H Arena είναι ένα μίνι τουρνουά, η είσοδος στο οποίο κοστίζει 150 χρυσά νομίσματα ή 1,79 ευρώ. Διαλέγετε έναν από τρεις τυχαίους ήρωες και στη συνέχεια φτιάχνετε μια τράπουλα επιλέγοντας 30 κάρτες (κάθε μία επιλέγεται από τρεις τυχαίες κάρτες) και μονομαχείτε με άλλους παίκτες που παίζουν Arena. Στις τρεις ήττες το τουρνουά τελειώνει και παίρνετε ανταμοιβές (δεν κρατάτε τις κάρτες με τις οποίες πολέμησατε) που είναι και πιο πολλές ανάλογα με το πόσες νίκες έχετε κάνει. Πάντα μία από τις ανταμοιβές είναι ένα φακελάκι και οι υπόλοιπες είναι arcane dust, χρυσά νομίσματα ή και έξτρα φακελάκια αν το σκορ είναι καλό. Προβλέπω να πέφτει πολύ “κάψιμο” στην Arena.
Το Hearthstone, επειδή είναι εξαρχής φτιαγμένο ως video game, παρακάμπτει αυτά τα προβλήματα και καταφέρνει να προσφέρει μια απλή και ομαλή εμπειρία. To gameplay σε όσους έχουν ξαναπαίξει παιχνίδια με κάρτες θα φανεί γνώριμο αμέσως, με τις όποιες διαφορές υπάρχουν να γίνονται αντιληπτές στα πρώτα ματς. Οι αλλαγές αυτές έχουν σκοπό την πιο απλή και casual (με την καλή έννοια) εμπειρία. Ένα παράδειγμα είναι ότι για να παιχτεί κάθε κάρτα χρειάζονται κάποια Mana Crystals. Αυτά αυξάνονται αυτόματα κατά ένα το γύρο μέχρι τα 10. Με αυτό τον τρόπο αποφεύγονται καταστάσεις manaflood/manascrew (πάρα πολλά resources χωρίς κάρτες που τα χρησιμοποιούν και το αντίστροφο) που συνήθως προκαλούν πολύ άνισες μάχες και εκνευρισμό. Διαλέγετε έναν από τους εννιά ήρωες (που αντιπροσωπεύουν τις εννιά πρώτες κλάσεις του WoW) και φτιάχνετε μια τράπουλα (ή και περισσότερες στη συνέχεια) με 30 κάρτες, κάποιες κοινές με τις άλλες κλάσεις και κάποιες αποκλειστικές για τον κάθε ήρωα. Στη συνέχεια μονομαχείτε με άλλους παίκτες ή κάνετε εξάσκηση με την ΑΙ. Ο κάθε ήρωας είναι αρκετά ξεχωριστός στον τρόπο που παίζει, με τους Rogue να χρησιμοποιούν combo κινήσεις και τους Priest να γιατρεύουν τα τέρατα και τον εαυτό τους. Οι αποκλειστικές για κάθε ήρωα κάρτες είναι γνωστές ικανότητες ή χαρακτήρες από τον κόσμο του WoW και δημιουργούν μια ωραία σύνδεση μεταξύ των δύο παιχνιδιών, αν και δεν είναι είναι απαραίτητο να ξέρετε από WoW για να απολαύσετε το Hearthstone.
Οι διαφορές των ηρώων βέβαια δεν είναι τόσο μεγάλες ώστε να κάνουν την αλλαγή από μια τράπουλα σε άλλη να μοιάζει με εμπειρία τύπου “πάλι από την αρχή”. Οι κάρτες είναι 300 στο σύνολό τους αυτή τη στιγμή. Μπορείτε να αποκτήσετε περισσότερες στη συλλογή σας, είτε αγοράζοντας “φακελάκια”που περιέχουν πέντε κάρτες και κοστίζουν είτε 150 χρυσά νομίσματα τα οποία είναι ανταμοιβή για quests (π.χ. κερδίστε δύο παιχνίδια ως Shaman), είτε πληρώνοντας περίπου 2,70 ευρώ για δύο φακελάκια. Δεν υπάρχει δυνατότητα ανταλλαγών, αλλά ανεπιθύμητες κάρτες μπορούν να γίνουν disenchant για arcane dust, με το οποίο μπορούν να φτιαχτούν άλλες πιο επιθυμητές κάρτες. Για την ώρα μπορώ να πω ότι το παιχνίδι δεν φαίνεται pay-to-win και μεγάλο ρόλο σε αυτό παίζει η Arena. H Arena είναι ένα μίνι τουρνουά, η είσοδος στο οποίο κοστίζει 150 χρυσά νομίσματα ή 1,79 ευρώ. Διαλέγετε έναν από τρεις τυχαίους ήρωες και στη συνέχεια φτιάχνετε μια τράπουλα επιλέγοντας 30 κάρτες (κάθε μία επιλέγεται από τρεις τυχαίες κάρτες) και μονομαχείτε με άλλους παίκτες που παίζουν Arena. Στις τρεις ήττες το τουρνουά τελειώνει και παίρνετε ανταμοιβές (δεν κρατάτε τις κάρτες με τις οποίες πολέμησατε) που είναι και πιο πολλές ανάλογα με το πόσες νίκες έχετε κάνει. Πάντα μία από τις ανταμοιβές είναι ένα φακελάκι και οι υπόλοιπες είναι arcane dust, χρυσά νομίσματα ή και έξτρα φακελάκια αν το σκορ είναι καλό. Προβλέπω να πέφτει πολύ “κάψιμο” στην Arena.
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2013
Free-to-play το Deep Down
Το πολυαναμενόμενο Deep Down αποδεικνύεται όλο και πιο διαφορετικό από ότι περιμέναμε. Όχι μόνο είναι online RPG, αλλά είναι και free-to-play σύμφωνα με τον Shuhei Yoshida της Sony. Το παιχνίδι θα βγει σε open beta κοντά στο λανσάρισμα του PS4 στην Ιαπωνία. Στο μεταξύ, πάρτε άλλη μια γεύση από το Deep Down με τα παρακάτω βίντεο από την πρόσφατη παρουσίαση του τίτλου στο Tokyo Games Show και πείτε μας γνώμη! Πώς σας φαίνεται το Deep Down;
Τρίτη 15 Οκτωβρίου 2013
Γνωρίστε το νέο PS Vita 2000
Το νέο PS Vita είναι πλέον διαθέσιμο στην Ιαπωνία, οπότε ευκαιρία να το γνωρίσετε. Το PS Vita 2000 είναι 20% λεπτότερο και 15% ελαφρύτερο με στρογγυλεμένο σχήμα, και διαθέτει μεταξύ άλλων οθόνη 5 ιντσών LCD, ενσωματωμένη κάρτα μνήμης 1GB, θύρα micro USB, και διάρκεια μπαταρίας τέσσερις με έξι ώρες (μία ώρα περισσότερη από το αρχικό PS Vita). Δείτε παρακάτω βίντεο με unboxing και χρήση του PS Vita 2000 και πείτε μας πώς σας φαίνεται το φορητό!
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2013
Grand Theft Auto 5 Review
Δεν υπάρχουν και πολλά που να μην έχουν ειπωθεί για το Grand Theft Auto 5. Ας αφήσουμε στην άκρη τον ενθουσιασμό που συνόδευε το ομολογουμένως πιο αναμενόμενο παιχνίδι όλων των εποχών, και ας περάσουμε κατευθείαν στην ουσία. Είναι το Grand Theft Auto 5 αντάξιο των τεράστιων προσδοκιών; Η απάντηση είναι πανηγυρικά θετική, κυρίως γιατί το GTA 5 αποτελεί έναν ασυναγώνιστο συνδυασμό ποιότητας και ποσότητας, που σπάνια συναντάμε στα σημερινά παιχνίδια.
Το GTA 5 αφήνει πίσω τη Liberty City (Νέα Υόρκη) του GTA 4 και διαδραματίζεται στο Los Santos (Λος Άντζελες), το οποίο κάνει τη δεύτερη εμφάνισή του σε τίτλο της σειράς μετά το San Andreas. Το Los Santos όμως είναι απλά ένα μέρος του τεράστιου χάρτη του παιχνιδιού, που περιλαμβάνει μικρές επαρχιακές πόλεις, αυτοκινητοδρόμους, λόφους, βουνά, ποτάμια, λίμνες, φαράγγια, παραλίες, ακόμα και έρημο. Με λίγα λόγια έχουμε την μεγαλούπολη και τις γύρω περιοχές, κάτι που κατ' εμέ είναι η χρυσή τομή μεταξύ της πόλης που έχουν τα περισσότερα GTA και της ολόκληρης πολιτείας του San Andreas. Ο κόσμος του GTA 5 αποτελεί ρεαλιστική (και απολαυστική) αναπαράσταση του Λος Άντζελες και της αμερικάνικης επαρχίας, είναι μεγάλος σε έκταση και διαθέτει τρελή ποικιλία και πράγματα να κάνετε. Όπως σε όλα τα GTA, έτσι και σε αυτό ο κόσμος κλέβει την παράσταση, μαζί με τους χαρακτήρες.
Στους χαρακτήρες εντοπίζεται η μεγαλύτερη διαφορά του GTA 5 σε σχέση με τους προκατόχους του. Για πρώτη φορά στην ιστορία της σειράς, το παιχνίδι έχει όχι έναν, αλλά τρεις πρωταγωνιστές. Ο λόγος για τους Michael, Franklin και Trevor. Ο Michael είναι ένας επαγγελματίας πρώην κατάδικος, του οποίου η σύνταξη είναι πολύ λιγότερο ρόδινη από ότι ήλπιζε. Ο Franlkin είναι ένας κλασικός μαύρος “gangsta from the hood” που ψάχνει για πραγματικές ευκαιρίες και σοβαρό χρήμα. Ο Trevor, που έχει παρελθόν με τον Michael, είναι ένας ψυχάκιας, που αποτελεί τον ορισμό του επαρχιώτη Αμερικάνου κάφρου. Από τη στιγμή που οι δρόμοι τους διασταυρώνονται, οι τρεις τους μπλέκουν σε διάφορες απίθανες περιπέτειες και σχεδιάζουν μια σειρά από ληστείες καθώς κυνηγούν την μεγάλη μπάζα. Όταν η Rockstar ανακοίνωσε ότι το GTA 5 έχει τρεις πρωταγωνιστές, υπήρχε ανησυχία ότι ίσως δεν θα έχουν προσεχθεί όσο πρέπει. Τελικά ισχύει το ακριβώς αντίθετο. Για άλλη μια φορά, η Rockstar δίνει ρέστα με τους χαρακτήρες. Οι Michael, Franklin και Trevor είναι μοναδικοί και απολαυστικοί. Κάλλιστα θα μπορούσε να πρωταγωνιστεί ο καθένας μόνος του σε ξεχωριστό παιχνίδι. Το ίδιο ισχύει και για τους υπόλοιπους χαρακτήρες. Η ποιότητα των χαρακτήρων υπερκαλύπτει την αδύναμη ιστορία που κινεί τα γεγονότα αρκετά βεβιασμένα.
Παικτικά το GTA 5 ακολουθεί την κλασική συνταγή των 3D Grand Theft Auto. Ελέγχοντας έναν εκ των τριών πρωταγωνιστών, πηγαίνετε όπου θέλετε και κάνετε ότι θέλετε στον χάρτη. Όταν μετά τις πρώτες ώρες του παιχνιδιού γίνουν διαθέσιμοι και οι τρεις χαρακτήρες, συνήθως μπορείτε να επιλέγετε όποιον θέλετε ανά πάσα στιγμή. Οι άλλοι δύο που δεν ελέγχετε δεν κάθονται, αλλά συνεχίζουν κανονικά τη ζωή τους, μετακινούνται κλπ. Η βασική ασχολία σας είναι οι κύριες αποστολές, οι οποίες συνολικά έχουν εντυπωσιακή ποικιλία, αν και πολλές είναι υπερβολικά γραμμικές. Το highlight του παιχνιδιού είναι οι μεγάλες ληστείες που οργανώνετε, οι οποίες απαρτίζονται από πολλές επιμέρους αποστολές που έχουν να κάνουν με την οργάνωση, ενώ στη συνέχεια ακολουθεί η εκτέλεση του σχεδίου. Ο τρόπος εκτέλεσης της εκάστοτε ληστείας εξαρτάται από εσάς, αφού κάθε φορά επιλέγετε από δύο διαφορετικές προσεγγίσεις και διαλέγετε τους συνεργάτες σας (πέρα από τους κεντρικούς χαρακτήρες). Για τον κάθε ρόλο, πχ για οδηγό ή χάκερ, μπορείτε να επιλέξετε διαφορετικά άτομα. Όσο πιο ικανοί είναι αυτοί οι τύποι, τόσο μεγαλύτερο ποσοστό παίρνουν από την μπάζα. Εδώ υπάρχει μια αίσθηση ψευτοστρατηγικής, καθώς καλείστε να επιλέξετε ικανούς αλλά ακριβούς ή λιγότερο ικανούς αλλά φτηνούς συνεργάτες. Στην πραγματικότητα όμως δεν υπάρχει δίλημα, αφού τα λεφτά είναι πάντα πολλά κι έτσι μπορείτε να διαλέγετε τους καλύτερους.
Σε αρκετές από τις κύριες αποστολές συνεργάζονται δύο ή και οι τρεις πρωταγωνιστές. Κατά τη διάρκεια των αποστολών συνήθως ελέγχετε έναν συγκεκριμένο χαρακτήρα στο πρώτο στάδιο, αλλάζετε χαρακτήρα στο δεύτερο στάδιο και ούτω καθεξής, ανάλογα με τις ανάγκες του σεναρίου. Σε κάποιες περιπτώσεις έχετε ελευθερία επιλογής. Όλες οι αποστολές βέβαια περιέχουν πολλή οδήγηση και πολύ πιστολίδι. Ο χειρισμός των οχημάτων είναι εξαιρετικός – όχι τόσο δύσκολος όσο στο GTA 4, αλλά απαιτεί προσοχή και ικανότητα από μέρους σας. Το πιστολίδι με τους εχθρούς είναι επίσης βελτιωμένο, με ωραία αίσθηση των όπλων και κινηματογραφική δράση. Για να το απολαύσετε στο έπακρο προτείνω να βάλετε ελεύθερη στόχευση. Μπορείτε επίσης να ρίχνετε ξύλο, αλλά και να κάνετε stealth kills. Κάθε χαρακτήρας έχει και μια ξεχωριστή ειδική ικανότητα που έχει να κάνει με αργή κίνηση και σας είναι απαραίτητη στις μάχες με τους εχθρούς, αλλά πρέπει να τη χρησιμοποιείτε στρατηγικά. Να σημειωθεί επίσης ότι όταν η ζωή σας κοντεύει να τελειώσει, μετά από λίγο αναπληρώνεται μέχρι τη μέση.
Εκτός των κύριων αποστολών, υπάρχουν και οι καθιερωμένες δευτερεύουσες, τις οποίες σας αναθέτουν διάφοροι τρελοί χαρακτήρες που δεν έχουν σχέση με την κεντρική ιστορία. Και εδώ η ποικιλία είναι εξαιρετική, όμως κάποιες αποστολές είναι ενδιαφέρουσες, ενώ άλλες όχι και τόσο. Από εκεί και πέρα, υπάρχει πληθώρα δραστηριοτήτων με τις οποίες μπορείτε να ασχοληθείτε, όπως τένις, γκολφ, βελάκια, σινεμά, στριπτίζ, αγώνες αυτοκινήτων, αγώνες τζετ σκι, γιόγκα, τρίαθλο, λούνα παρκ, αγορά ακίνητης περιουσίας, ακροβατικά άλματα, μαθήματα πτήσης, σερφάρισμα στο ιντερνέτ, συλλογή διαφόρων ειδών αντικειμένων, challenges, χρηματιστήριο, ακόμα και να επισκεφθείτε ψυχίατρο (ως Michael). Μπορείτε επίσης να καλείτε τους άλλους χαρακτήρες για να πηγαίνετε βόλτα. Το in-game smartphone είναι πιστός σας βοηθός σε πολλά και διάφορα θέματα. Ο δε Franklin έχει και ένα σκύλο με τον οποίο μπορείτε να παίζετε. Η πόλη είναι γεμάτη με διαφόρων ειδών καταστήματα, όπως ρουχάδικα και κομμωτήρια όπου αλλάζετε την εμφάνιση των χαρακτήρων, συνεργεία όπου αναβαθμίζετε και μοντάρετε τα αμάξια σας (έχοντας ανέλπιστα πολλές επιλογές), τα κλασικά μαγαζιά απ' όπου αγοράζετε όπλα και αλεξίσφαιρα γιλέκα, κλπ. Τα καταστήματα βέβαια μπορείτε να τα ληστέψετε για γρήγορο και εύκολο χρήμα.
Κυριακή 13 Οκτωβρίου 2013
Το Nintendo 2DS είναι εδώ!
Το πολυαναμενόμενο Nintendo 2DS είναι εδώ. Το 2DS ουσιαστικά είναι ένα 3DS με τις δύο οθόνες σε ένα ενιαίο σώμα, και χωρίς 3D. Η συσκευή τρέχει όλα τα παιχνίδια των 3DS και DS σε 2D, και έρχεται με SDHC κάρτα μνήμης 4GB και AC adapter συμβατό και με τα 3DS και 3DS XL. Το Nintendo 2DS είναι διαθέσιμο με τιμή 140 ευρώ και απευθύνεται σε όσους θέλουν να αποκτήσουν μια φθηνή φορητή κονσόλα και δεν ενδιαφέρονται για το 3D. Πέρα από το 2DS, μην ξεχνάτε και τα Pokemon X/Y που επίσης είναι διαθέσιμα από σήμερα. Τσιμπάτε;
Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013
Steam Machines με γραφικά AMD και Intel καθοδόν
Το γεγονός ότι τα πρωτότυπα Steam Machines της Valve έχουν κάρτες γραφικών μόνο της Nvidia, έκανε πολλούς να υποθέσουν ότι και θα ισχύει το ίδιο και με τα κανονικά Steam Machines. Σύμφωνα με τη Valve όμως, το 2014 θα κυκλοφορήσουν Steam Machines με hardware γραφικών τόσο της Nvidia, όσο και της AMD και της Intel. H Valve διαβεβαιώνει ότι συνεργάζεται στενά και με τις τρεις εταιρείες για να βελτιστοποιήσει την τεχνολογία τους για το SteamOS. Εσείς τί βλέπετε να γίνεται με το hardware των Steam Machines;
Παρασκευή 11 Οκτωβρίου 2013
Ευκαιρία για Enslaved: Odyssey to the West
Το αδικημένο από πλευράς πωλήσεων Enslaved: Odyssey to the West επιστρέφει σε νέα έκδοση. Ο λόγος για το Enslaved: Odyssey to the West - Premium Edition, το οποίο σύμφωνα με τη Namco Bandai θα κυκλοφορήσει μέσα στον Οκτώβριο για PS3 και PC. Ευκαιρία να τσιμπήσετε ένα πολύ καλό παιχνίδι που ίσως δεν έχετε προσέξει μέχρι τώρα. Σας ενδιαφέρει;
Πέμπτη 10 Οκτωβρίου 2013
Far Cry 4 καθοδόν για το μέλλον
Μετά την επιτυχία του Far Cry 3, το Far Cry 4 θεωρείται δεδομένο. Η πρώτη άμεση αναφορά στο παιχνίδι μας έρχεται από τον συνθέτη Cliff Martinez (Drive), ο οποίος σε πρόσφατη συνέντευξη που έδωσε, κατονόμασε το Far Cry 4 ως μία από τις επερχόμενες δουλειές του. H αναφορά στο Far Cry 4 βέβαια αφαιρέθηκε, γεγονός που επιβεβαιώνει έμμεσα ότι το παιχνίδι είναι καθοδόν. Εσείς θέλετε τρελά Far Cry 4 στη νέα γενιά;
Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013
Πρώτη γεύση από επιβίωση στο The Long Dark
Το The Long Dark είναι ένα από τα πιο ξεχωριστά παιχνίδια που αναπτύσσονται με
τη βοήθεια crowdfunding. Πρόκειται για έναν εξομοιωτή επιβίωσης πρώτου
προσώπου, που διαδραματίζεται στις ερημικές περιοχές της Βόρειας Αμερικής μετά
από ένα καταστροφικό γεγονός. Το παιχνίδι αναπτύσσεται από τη νεοσύστατη
Hinterland Studio η οποία απαρτίζεται από βετεράνους developers. Δείτε παρακάτω
πρώιμο gameplay από το The Long Dark και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013
Το World of Warplanes απογειώνεται Νοέμβριο
Tο πολυαναμενόμενο MMO World of Warplanes δεν πρόλαβε τον Σεπτέμβριο και έχει νέα ημερομηνία κυκλοφορίας. Όπως ανακοίνωσε η Wargaming, το World of Warplanes βγαίνει 12 Νοεμβρίου ως free-to-play (αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο σε open beta). Στο παιχνίδι πιλοτάρετε κλασικά πολεμικά αεροπλάνα από διάφορες χώρες, σε καταιγιστικές αερομαχίες 15 εναντίον 15. Σας ενδιαφέρει το World of Warplanes;
Δευτέρα 7 Οκτωβρίου 2013
The Legend of Zelda: The Wind Waker HD
Στο ημερολόγιο σκιζόταν το χαρτάκι που έγραφε "1 Μαίου 2003". Οι Nintendo fans -και ειδικότερα οι Zelda fans- ήταν έτοιμοι να αποκτήσουν στα χέρια τους το "παιδικό" The Legend of Zelda: The Wind Waker, το οποίο μέχρι και τη στιγμή που μπήκε στο GameCube, συνοδευόταν από γκρίνια. Οι πρώτες στροφές στο μικροσκοπικό δισκάκι του τίτλου ξεκίνησαν. Το χαριτωμένο λογότυπο του "κύβου", έδωσε τη σκυτάλη στο παραδοσιακό κεντρικό μενού, που συναντάται συνήθως στα Zelda. Η οκαρίνα έπαιξε τις πρώτες νότες και η ιστορία στην οθόνη μας μιλάει για ένα παιδί, που τον έλεγαν Link και ζούσε ευτυχισμένα σε ένα χωριό κ.ο.κ. Στην επόμενη ώρα -άντε, βαριά-βαριά, δύο ώρες- το 99,9% της γκρίνιας, εξαλείφτηκε. Τα σουφρωμένα φρύδια, έδωσαν τη θέση τους σε ένα γλυκό, σχεδόν χαζοχαρούμενο, χαμόγελο. Γιατί;
Γιατί πολύ απλά, από εκείνη τη στιγμή και για περίπου 40 ώρες (το λιγότερο), οι κάτοχοι του GameCube, θα βίωναν, όχι απλά ένα αριστουργηματικό παιχνίδι, αλλά ένα από τα ομορφότερα και πιο αξιολάτρευτα Zelda στην ιστορία του αγαπημένου franchise.
Το χαστούκι της Nintendo, λοιπόν, σε όλους τους fans, είχε ευεργετικές δυνατότητες αυτή τη φορά. Όλοι μας, λίγο-πολύ, την ακούσαμε να μας σιγοψιθυρίζει τα εξής λόγια: "Είδες ρε γκρινιάρη; Στα 'λεγα. Δε στα 'λεγα; Θα σου αρέσει. Άντε, πάψε και παίζε!". Το The Wind Waker είναι η απόδειξη πως καμιά φορά πρέπει να αφήνουμε και το δημιουργό, να κάνει αυτό που θέλει και αυτό που τον εμπνέει και όχι να ακούσει, ντε και καλά, αυτά που του λέει το κοινό. Γιατί το The Wind Waker ήρθε μετά από δύο σοβαρότατα και θεοσκότεινα Zelda (Ocarina of Time, Majora's Mask) και εδώ που τα λέμε, το χρειαζόταν το λιγάκι πιο ανάλαφρο ύφος. Μ' αυτά και μ' αυτά, δύο γενεές κονσολών αργότερα, η Nintendo κυκλοφορεί το The Legend of Zelda: The Wind Waker HD για το Wii U, το οποίο αποτελεί μία remastered έκδοση του πρωτότυπου. Στην πραγματικότητα, είναι ένα βήμα πριν το remake, μιας και τεχνικά, ο τίτλος έχει αλλάξει πολύ -προς το καλύτερο. Η cell-shaded φιλοσοφία του The Wind Waker, βέβαια, χαρίζει προσοδοφόρο έδαφος στους δημιουργούς, στο οποίο μπορούν, χωρίς πολλά-πολλά, να το κάνουν να μοιάζει με παιχνίδι του 2013.
Το χαστούκι της Nintendo, λοιπόν, σε όλους τους fans, είχε ευεργετικές δυνατότητες αυτή τη φορά. Όλοι μας, λίγο-πολύ, την ακούσαμε να μας σιγοψιθυρίζει τα εξής λόγια: "Είδες ρε γκρινιάρη; Στα 'λεγα. Δε στα 'λεγα; Θα σου αρέσει. Άντε, πάψε και παίζε!". Το The Wind Waker είναι η απόδειξη πως καμιά φορά πρέπει να αφήνουμε και το δημιουργό, να κάνει αυτό που θέλει και αυτό που τον εμπνέει και όχι να ακούσει, ντε και καλά, αυτά που του λέει το κοινό. Γιατί το The Wind Waker ήρθε μετά από δύο σοβαρότατα και θεοσκότεινα Zelda (Ocarina of Time, Majora's Mask) και εδώ που τα λέμε, το χρειαζόταν το λιγάκι πιο ανάλαφρο ύφος. Μ' αυτά και μ' αυτά, δύο γενεές κονσολών αργότερα, η Nintendo κυκλοφορεί το The Legend of Zelda: The Wind Waker HD για το Wii U, το οποίο αποτελεί μία remastered έκδοση του πρωτότυπου. Στην πραγματικότητα, είναι ένα βήμα πριν το remake, μιας και τεχνικά, ο τίτλος έχει αλλάξει πολύ -προς το καλύτερο. Η cell-shaded φιλοσοφία του The Wind Waker, βέβαια, χαρίζει προσοδοφόρο έδαφος στους δημιουργούς, στο οποίο μπορούν, χωρίς πολλά-πολλά, να το κάνουν να μοιάζει με παιχνίδι του 2013.
Κυριακή 6 Οκτωβρίου 2013
Halo 4 Champions Bundle με δυνατούς χάρτες
Η πλειοψηφία όσον αγόρασαν το Halo 4 το Νοέμβριο του 2012 έχει ήδη γίνει μάρτυρας των γεγονότων που ξετυλίγουν το κουβάρι της πιο πρόσφατης περιπέτειας του Master Chief. Έπειτα, όλοι βούτηξαν με τα μούτρα στο online πάρτι που έστησε η 343 Industries με κόπο και μεράκι. Λίγοι, όμως, παρέμειναν μετά από οκτώ μήνες στο multiplayer του Halo 4 και αυτοί αποτελούν τους σκληροπυρηνικούς θιασώτες του, καθώς και τις λοιπές clans που πλέον κυριαρχούν στα lobbies.
Πρέπει εδώ να πούμε ότι, για το καλύτερο online Halo που δημιουργήθηκε ποτέ –κατά την άποψη του γράφοντος και πολλών ακόμη μέσων- η αποδοχή που είχε από το κοινό -μετά το πέρας των 3-4 μηνών- δεν ήταν η πρέπουσα, μιας και η μερίδα του λέοντος προτίμησε να μεταπηδήσει στις πίστες του Black Ops 2, ξεζουμίζοντας κάθε σταγόνα από τους ολοένα αυξανόμενους χάρτες, παρά να μείνει και να στηρίξει ένα online παιχνίδι που γνώρισε πρωτοφανή υποστήριξη από τον developer.
Οι FPS-γίγαντες των Activision και EA, όμως, κατάπιαν και αυτόν τον αντίπαλο όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου. Μετά από αυτόν τον πρόλογο σχετικά με την πρόοδο του Infinity Hub, πρέπει να μπούμε και στο ψητό και να σας πούμε αν αξίζει να προμηθευτείτε το Champions Bundle DLC. Καταρχάς, και ίσως το μόνο αρνητικό, δεν περιλαμβάνεται στο Season Pass του παιχνιδιού που έληξε.. πρόωρα με τη διάθεση του 10ου επεισοδίου του Spartan Ops και του “Castle” Map Pack. Το Champions Bundle κοστίζει 800MSP ή €9.49 και περιέχει δύο χάρτες, το Ricochet mode, οκτώ νέα stances, πέντε armor skins και ισάριθμα weapon skins. Καλά τα... φρου φρου και αρώματα, όμως ένας Spartan δεν αποδεικνύει το πόσο καλός είναι αν φοράει τη Mark V πανοπλία του Chief αλλά αν είναι επιτυχής στο πεδίο της μάχης. Το οποίο πεδίο μάχης στρώνεται με τους χάρτες Pitfall και Vertigo. Ας ξεκινήσουμε για τον πρώτο, λέγοντας ότι πρόκειται για remake του λατρεμένου χάρτη “The Pit” από το Halo 3, με την ονομασία “Pitfall”. Οπότε, οι νοσταλγοί του Halo multiplayer επί εποχές Bungie, θα βρουν τη χαρά τους, αφού έχουμε να κάνουμε με ένα αξιοσέβαστο remake, που εκτός των οπτικών αλλαγών, δεν βεβηλώνει το level design της Bungie, αλλά αυξάνει τα ποσοστά διασκέδασης με κάποιες απειροελάχιστες αλλά εμφανείς αλλαγές. Το δωματιάκι με το plasma sword πλέον έχει ένα «ασανσέρ βαρύτητας» από κάτω και μια έξοδο διαφυγής, κάνοντας τα κυνηγητά γύρω από αυτό για το εν λόγο power weapon απολαυστικά, ακόμη και μετά την απόκτησή του από εχθρικά χέρια.
Ο δεύτερος χάρτης, με την ονομασία Vertigo, είναι ένας πολύ ενδιαφέρων και ιδιαίτερος χάρτης από τη Certain Affinity, που ξεχωρίζει για το σχεδιασμό του και την ποικιλία των αναμετρήσεων που προσφέρει. Αποτελείται από δύο πυλώνες- βάσεις, που ενσωματώνουν τεράστιες plasma ασπίδες. Κάτι πρωτοφανές για τα δεδομένα του Halo είναι πως ενεργοποιείται ένα event από τους παίκτες. Αν πυροβολήσουν ένα άνοιγμα στον απέναντι πύργο, δημιουργείται μια ηλεκτρομαγνητική έκρηξη, η οποία σπάει της ασπίδες όσων βρίσκονται γύρω από το ωστικό κύμα, κάνοντάς τους ακαριαία ευάλωτους. Αυτό μπορεί να συμβεί αρκετές φορές, μιας και οι ασπίδες επαναφορτίζουν κάθε λίγα λεπτά. Έξυπνη προσθήκη είναι αυτή του να μεταβάλλεται ο χάρτης κατά τη διάρκεια του αγώνα και πραγματικά θα θέλαμε μελλοντικά να δούμε περισσότερες προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση. Ιδιαίτερα έξυπνο δεν βρήκαμε το Ricochet mode, που ουσιαστικά είναι μια παραλλαγή του Grifball, με γνώμονα το αμερικάνικο football. Έτσι, σημειώνετε “touchdown” αν κουβαλήσετε τη μπάλα από τη μια βάση στην άλλη για 50 πόντους και αν την πετάξετε προς αυτή θα σημειώσετε 20 πόντους. Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που θα σημειώσει πρώτη τους 150 πόντους. Η ονομασία του DLC και μόνο θα πρέπει να προϊδεάζει τους αδαείς με το Infinity Hub για το τι θα τους περιμένει. Οι επαγγελματίες και σοβαροί παίκτες, που μαζεύονται με τις clans τους, κυριαρχούν σε αυτή την playlist (που σπάνια ξεπερνά τα 150 άτομα σε πληθυσμό), κάνοντας ακόμη πιο εμφανές το είδος παικτών που κρατά ζωντανή την κοινότητα των λιγότερο, πλέον, από 6000 παικτών. Το Champions Bundle DLC ενδείκνυται περισσότερο για τους «old school», χάρη στην επιτυχημένη μεταφορά του Pitfall και τον κόσμο που μαζεύει. Για όσους θέλουν να επεκτείνουν την εμπειρία του Halo 4 Infinity με δύο ποιοτικούς χάρτες και μπόλικα… ρουχαλάκια για τους Spartan τους, να σκεφτούν ότι μάλλον θα περάσουν δύσκολες στιγμές στην Pitfall.
Οι FPS-γίγαντες των Activision και EA, όμως, κατάπιαν και αυτόν τον αντίπαλο όσον αφορά την προσέλευση του κόσμου. Μετά από αυτόν τον πρόλογο σχετικά με την πρόοδο του Infinity Hub, πρέπει να μπούμε και στο ψητό και να σας πούμε αν αξίζει να προμηθευτείτε το Champions Bundle DLC. Καταρχάς, και ίσως το μόνο αρνητικό, δεν περιλαμβάνεται στο Season Pass του παιχνιδιού που έληξε.. πρόωρα με τη διάθεση του 10ου επεισοδίου του Spartan Ops και του “Castle” Map Pack. Το Champions Bundle κοστίζει 800MSP ή €9.49 και περιέχει δύο χάρτες, το Ricochet mode, οκτώ νέα stances, πέντε armor skins και ισάριθμα weapon skins. Καλά τα... φρου φρου και αρώματα, όμως ένας Spartan δεν αποδεικνύει το πόσο καλός είναι αν φοράει τη Mark V πανοπλία του Chief αλλά αν είναι επιτυχής στο πεδίο της μάχης. Το οποίο πεδίο μάχης στρώνεται με τους χάρτες Pitfall και Vertigo. Ας ξεκινήσουμε για τον πρώτο, λέγοντας ότι πρόκειται για remake του λατρεμένου χάρτη “The Pit” από το Halo 3, με την ονομασία “Pitfall”. Οπότε, οι νοσταλγοί του Halo multiplayer επί εποχές Bungie, θα βρουν τη χαρά τους, αφού έχουμε να κάνουμε με ένα αξιοσέβαστο remake, που εκτός των οπτικών αλλαγών, δεν βεβηλώνει το level design της Bungie, αλλά αυξάνει τα ποσοστά διασκέδασης με κάποιες απειροελάχιστες αλλά εμφανείς αλλαγές. Το δωματιάκι με το plasma sword πλέον έχει ένα «ασανσέρ βαρύτητας» από κάτω και μια έξοδο διαφυγής, κάνοντας τα κυνηγητά γύρω από αυτό για το εν λόγο power weapon απολαυστικά, ακόμη και μετά την απόκτησή του από εχθρικά χέρια.
Ο δεύτερος χάρτης, με την ονομασία Vertigo, είναι ένας πολύ ενδιαφέρων και ιδιαίτερος χάρτης από τη Certain Affinity, που ξεχωρίζει για το σχεδιασμό του και την ποικιλία των αναμετρήσεων που προσφέρει. Αποτελείται από δύο πυλώνες- βάσεις, που ενσωματώνουν τεράστιες plasma ασπίδες. Κάτι πρωτοφανές για τα δεδομένα του Halo είναι πως ενεργοποιείται ένα event από τους παίκτες. Αν πυροβολήσουν ένα άνοιγμα στον απέναντι πύργο, δημιουργείται μια ηλεκτρομαγνητική έκρηξη, η οποία σπάει της ασπίδες όσων βρίσκονται γύρω από το ωστικό κύμα, κάνοντάς τους ακαριαία ευάλωτους. Αυτό μπορεί να συμβεί αρκετές φορές, μιας και οι ασπίδες επαναφορτίζουν κάθε λίγα λεπτά. Έξυπνη προσθήκη είναι αυτή του να μεταβάλλεται ο χάρτης κατά τη διάρκεια του αγώνα και πραγματικά θα θέλαμε μελλοντικά να δούμε περισσότερες προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση. Ιδιαίτερα έξυπνο δεν βρήκαμε το Ricochet mode, που ουσιαστικά είναι μια παραλλαγή του Grifball, με γνώμονα το αμερικάνικο football. Έτσι, σημειώνετε “touchdown” αν κουβαλήσετε τη μπάλα από τη μια βάση στην άλλη για 50 πόντους και αν την πετάξετε προς αυτή θα σημειώσετε 20 πόντους. Νικήτρια αναδεικνύεται η ομάδα που θα σημειώσει πρώτη τους 150 πόντους. Η ονομασία του DLC και μόνο θα πρέπει να προϊδεάζει τους αδαείς με το Infinity Hub για το τι θα τους περιμένει. Οι επαγγελματίες και σοβαροί παίκτες, που μαζεύονται με τις clans τους, κυριαρχούν σε αυτή την playlist (που σπάνια ξεπερνά τα 150 άτομα σε πληθυσμό), κάνοντας ακόμη πιο εμφανές το είδος παικτών που κρατά ζωντανή την κοινότητα των λιγότερο, πλέον, από 6000 παικτών. Το Champions Bundle DLC ενδείκνυται περισσότερο για τους «old school», χάρη στην επιτυχημένη μεταφορά του Pitfall και τον κόσμο που μαζεύει. Για όσους θέλουν να επεκτείνουν την εμπειρία του Halo 4 Infinity με δύο ποιοτικούς χάρτες και μπόλικα… ρουχαλάκια για τους Spartan τους, να σκεφτούν ότι μάλλον θα περάσουν δύσκολες στιγμές στην Pitfall.
Σάββατο 5 Οκτωβρίου 2013
Γεμάτο ξύλο με το Dojo mode του Killer Instinct
Κάθε παιχνίδι ξύλου που σέβεται τον εαυτό του πρέπει να έχει ειδικό mode για εκπαίδευση και προπόνηση των παικτών, πόσο μάλλον το Killer Instinct που επιστρέφει μετά από απουσία δεκαετιών. Το εκπαιδευτικό mode του Killer Instinct ονομάζεται Dojo και φαίνεται πλήρες και αναλυτικό. Δείτε το στο παρακάτω βίντεο και πείτε μας γνώμη! Περιμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες το επόμενο χρονικό διάστημα για την συνέχεια....
Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2013
AMD vs Nvidia με παιχνιδοσυμμαχίες στον πόλεμο των γραφικών
Οι δύο... αιώνιοι AMD και Nvidia τα σκάνε χοντρά για να συνάψουν συμμαχίες με εταιρείες παιχνιδιών, με στόχο να πάρουν το πάνω χέρι στον πόλεμο των καρτών γραφικών. Όπως ακούγεται, η AMD έσκασε 5 με 8 εκατομμύρια δολάρια στην EA για διαφόρων ειδών αποκλειστικότητες με το Battlefield 4, όπως πακέτα και επιδείξεις του παιχνιδιού με κάρτες της AMD και βέβαια υποστήριξη του Mantle.
Από την άλλη, φημολογείται ότι η Nvidia έσκασε γύρω στα 5 εκατομμύρια στη Ubisoft για την ενσωμάτωση τεχνολογιών γραφικών όπως το TXAA antialiasing στα επερχόμενα παιχνίδια της δεύτερης. Ποια εταιρεία πιστεύετε ότι θα επικρατήσει αυτή τη φορά στον πόλεμο των καρτών γραφικών;
Από την άλλη, φημολογείται ότι η Nvidia έσκασε γύρω στα 5 εκατομμύρια στη Ubisoft για την ενσωμάτωση τεχνολογιών γραφικών όπως το TXAA antialiasing στα επερχόμενα παιχνίδια της δεύτερης. Ποια εταιρεία πιστεύετε ότι θα επικρατήσει αυτή τη φορά στον πόλεμο των καρτών γραφικών;
Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2013
Σημάδι ύπαρξης Half-Life 3;
Μετά από σχεδόν μία δεκαετία σιωπής της Valve, το θέμα Half-Life 3 έχει κουράσει, παρά τα διάφορα σημάδια πιθανής ύπαρξης του παιχνιδιού που εμφανίζονται κατά καιρούς. Ένα ακόμα τέτοιο σημάδι είναι η πρόσφατη καταχώρηση του ονόματος "Half-Life 3" από τη Valve, γεγονός που μπορεί να σημαίνει κάτι, αλλά μπορεί και να μη σημαίνει τίποτα. Εσείς τί λέτε, θα βγει ποτέ το Half-Life 3;
Τετάρτη 2 Οκτωβρίου 2013
Απογοητευτική καθυστέρηση Donkey Kong Country: Tropical Freeze
Σε μια περίοδο που το Wii U φαίνεται να ξεπερνάει επιτέλους τα κακώς κείμενα αυτού του απογοητευτικού πρώτου χρόνου του στην αγορά, έρχεται η Nintendo να μας προσγειώσει απότομα. Όπως ανακοίνωσε η Nintendo, το πολυαναμενόμενο Donkey Kong Country: Tropical Freeze δεν προλαβαίνει τη χρονιά και τελικά θα κυκλοφορήσει αρχές 2014 για το Wii U. Το Donkey Kong Country: Tropical Freeze είναι ένα από τα σημαντικότερα επερχόμενα παιχνίδια του Wii U και αποτελεί βαρβάτη απώλεια για την κονσόλα στη φετινή εορταστική σεζόν. Τουλάχιστον η αναμονή θα αξίζει τον κόπο. Εσείς σκοπεύετε να ασχοληθείτε με τη νέα περιπέτεια του Donkey Kong;
Τρίτη 1 Οκτωβρίου 2013
Γιατί το Resident Evil έκανε στροφή στη δράση
Ένα από τα πιο πολυσυζητημένα θέματα στο gaming τα τελευταία χρόνια είναι η στροφή της σειράς Resident Evil στη δράση. Μια στροφή που ξεκίνησε με το Resident Evil 4 και εντάθηκε με τα παιχνίδια που ακολούθησαν σε αυτή την γενιά. Όπως αποκαλύπτει ο θρυλικός Shinji Mikami, οι απογοητευτικές πωλήσεις του remake του Resident Evil για το Gamecube, ήταν ο λόγος που αποφάσισε να κάνει το Resident Evil 4 περισσότερο παιχνίδι δράσης και λιγότερο τρόμου. Εν τέλει δικαιώθηκε πανηγυρικά γι αυτή την επιλογή και τα υπόλοιπα είναι ιστορία. O Mikami πάντως επιστρέφει στον τρόμο με το πολυαναμενόμενο The Evil Within. Εσείς τί γνώμη έχετε για τη στροφή του Resident Evil στη δράση και ποιο πιστεύετε ότι πρέπει να είναι το μέλλον της σειράς;