Το Pro Evolution Soccer κάνει ντεμπούτο στη νέα γενιά και όπως φαίνεται η Konami είναι έτοιμη και... ορεξάτη για την μεγάλη μάχη με το FIFA. Οι άνθρωποι της Konami δηλώνουν σίγουροι ότι το PES 2015 έχει το πάνω χέρι έναντι του FIFA 15. Σύμφωνα με τον assistant producer Klaus Garner, το PES 2015 είναι ρεαλιστική αναπαράσταση του ποδοσφαίρου, ενώ το FIFA δίνει έμφαση στο σκοράρισμα και είναι περισσότερο σαν πινγκ-πονγκ. Βαριά κουβέντα που δεν συμβαδίζει ιδιαίτερα με το πρόσφατο παρελθόν των δύο σειρών. Εσείς τί λέτε;
Κυριακή 31 Αυγούστου 2014
Σάββατο 30 Αυγούστου 2014
Ταξιδέψτε στην κόλαση με το Saints Row: Gat Out of Hell
Η σειρά Saints Row έρχεται στη νέα γενιά πιο τρελή από ποτέ. Η Deep Silver ανακοίνωσε το Saints Row: Gat Out of Hell, ένα standalone expansion του Saints Row 4 στο οποίο αναλαμβάνετε το ρόλο του Johnny Gat που ταξιδεύει στην... κόλαση για να σώσει τον πρόεδρο της Αμερικής από τον διάβολο. Το Saints Row: Gat Out of Hell κυκλοφορεί 30 Ιανουαρίου για PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. Δείτε πρώτο τρέιλερ παρακάτω και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Παρασκευή 29 Αυγούστου 2014
Στροφή στους core gamers για τη Nintendo
Το κυνήγι των περίφημων "casual gamers" φαίνεται πως ανήκει στο παρελθόν. Η μόδα των motion controls πέρασε, το PS4 όντας παραδοσιακή παιχνιδομηχανή πουλάει σαν τρελό, η Microsoft ουσιαστικά "τελειώνει" το Kinect και βέβαια η Nintendo, που ήταν στην πρώτη γραμμή της επέκτασης της βιομηχανίας, έχει κάνει στροφή στους core gamers και δεν το κρύβει. Σύμφωνα με τον θρυλικό Shigeru Miyamoto, χάρη στην εξάπλωση των smartphones και tablets πλέον όλοι ασχολούνται με παιχνίδια, οπότε η Nintendo δεν χρειάζεται να προσπαθεί να επεκτείνει το κοινό του gaming όπως έκανε με τα Wii και DS. Ουσιαστικά ο Miyamoto παραδέχεται ότι οι casual gamers πλέον εξυπηρετούνται από τα κινητά. Εντωμεταξύ, η στροφή της Nintendo στους παραδοσιακούς παίκτες φαίνεται και από τα παιχνίδια των Wii U και 3DS. Εσείς πώς βλέπετε το μέλλον της Nintendo;
Πέμπτη 28 Αυγούστου 2014
Φθινοπωρινό gaming με παιχνίδια PS Plus τον Σεπτέμβριο
Ο Σεπτέμβριος φέρνει έξι παιχνίδια στο PS Plus, ιδανικά για ενασχόληση μέχρι να βγουν τα μεγαθήρια του φετινού φθινοπώρου. Τα παιχνίδια του PS Plus για τον Σεπτέμβριο είναι τα Velocity 2X και Sportsfriends για PS4, PlayStation Allstars Battle Royale και Hoard για PS3, TxK και Joe Danger για PS Vita. Όλα διαθέσιμα από 3 Σεπτεμβρίου. Κάτοχοι PS Plus, με ποια παιχνίδια θα ασχοληθείτε;
Τετάρτη 27 Αυγούστου 2014
Oddworld: New 'n' Tasty Review
Αν είχατε PS1, το όνομα Abe's Oddysee σίγουρα σας λέει πολλά. Από εκείνο τον πρώτο δίσκο demo που συνόδευε την κονσόλα, μέχρι το ίδιο το παιχνίδι, η ατμόσφαιρά του και ο ανατριχιαστικά βίαιος και σκοτεινός κόσμος του έκαναν τους παίκτες να το λατρέψουν. Σχεδόν 17 χρόνια μετά, η πρώτη περιπέτεια στον αλλόκοτο κόσμο του Oddworld επιστρέφει, όχι ως απλό HD remake, αλλά ως εντελώς νέο παιχνίδι, φτιαγμένο από την αρχή. Όσο και αν φαίνεται ότι το Oddworld: New 'n' Tasty είναι αισθητικά ίδιο, απλά με καλύτερα γραφικά, πραγματικά είναι φτιαγμένο από το μηδέν, έχοντας ταυτόχρονα απόλυτο σεβασμό στο αρχικό παιχνίδι, στο περιεχόμενό του και στους δημιουργούς του.
Η ιστορία του Oddworld: New 'n' Tasty είναι η ίδια με αυτή του αρχικού τίτλου. Ο Abe ζει και εργάζεται ως σκλάβος στα εργοστάσια της Rupture Farms, που φτιάχνει λιχουδιές, αφανίζοντας στην ουσία την μισή πανίδα του πλανήτη, έχοντας την άλλη μισή ως σκλάβους στην γραμμή παραγωγής. Ο Abe είναι ένας ακόμα σκλάβος, που κατά λάθος πετυχαίνει συζήτηση των Glukkons (και κυρίως του αφεντικού ονόματι Mullock) καθώς ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν λύση για τις πεσμένες πωλήσεις των προϊόντων τους. Η επόμενη λιχουδιά είναι φτιαγμένη από την φυλή του Abe. Έτσι λοιπόν ξεκινάει η περιπέτεια επιβίωσης στην οποία ο ήρωας όχι μόνο πρέπει να επιζήσει, αλλά να σώσει και τους υπόλοιπους της φυλής του από σίγουρη κονσερβοποίηση.
Η Just Add Water φρόντισε να φέρει το gameplay στα σημερινά δεδομένα, χωρίς όμως να χάσει την γνώριμη μορφή του. Ο Abe εξακολουθεί να έχει περίεργο και λίγο αργό χειρισμό αλλά όχι τόσο όσο στο παλιό παιχνίδι, όπου συμπεριφερόταν λίγο πολύ όπως η Lara στο Tomb Raider. Ο παίκτης έπρεπε να πατήσει το κουμπί αρκετά πριν για να γίνει το άλμα στο σημείο που πρέπει, γιατί πάντα το παιχνίδι μετρούσε δύο τρία βήματα από την εντολή του παίκτη για να εκτελέσει οτιδήποτε. Εδώ τα πάντα γίνονται αμέσως, παρόλο που ο Abe παραμένει ένας χαρακτήρας που δεν είναι και ο πιο χαρισματικός στις γυμναστικές επιδείξεις. Το μεγάλο αρνητικό πηγάζει από το γεγονός ότι ο χειρισμός γίνεται αποκλειστικά με τον αριστερό αναλογικό. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Abe εξακολουθεί να έχει κακό χειρισμό παρά τις βελτιώσεις, υπάρχει θέμα με την ακρίβεια. Ίσως το μεγαλύτερο αρνητικό του παιχνιδιού.
Άλλες αλλαγές έχουν να κάνουν με το ότι υπάρχει κανονική κύλιση της κάμερας για να ακολουθεί τον παίκτη και το παιχνίδι δεν διαδραματίζεται ως οθόνες, δίνοντας έτσι ταχύτητα στο platforming. Οι νέοι γρίφοι έχουν μεγαλύτερη έκταση από ότι στο αρχικό όπου συνήθως ήταν της μίας οθόνης. Έτσι υπάρχουν αλλαγές στο σχεδιασμό των επιπέδων, που ενώ φαίνεται οικείος με την πρώτη ματιά, ταυτόχρονα είναι εντελώς διαφορετικός. Οι περιοχές με το Elum, το φιλικό τετράποδο που μπορεί να καβαλήσει ο Abe, θυμίζουν περισσότερο Donkey Kong Country με το platforming να βασίζεται περισσότερο στον ρυθμό παρά στην προσεκτική προσέγγιση. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού το gameplay του Abe's Odyssee είχε ανάγκη αυτήν την επιτάχυνση για να σπάει λίγο η αγωνία που προκαλούσαν οι συναντήσεις με τους εχθρούς και τα παζλ που μπορεί να είχαν ως αποτέλεσμα να “καίνε” τον παίκτη.
Στο Oddworld: New 'n' Tasty αντιμετωπίζετε όλα τα είδη εχθρών του αρχικού τίτλου. Ο Abe μπορεί να ελέγχει εχθρούς όπως τα Sligs, έτσι ώστε να τους χρησιμοποιείτε, να ενεργοποιείτε βόμβες και παγίδες. Όμως λόγω των αλλαγών στο gameplay που ανέφερα παραπάνω, έχει χαθεί λίγο η πίεση που ασκούσε στον παίκτη κάθε συνάντηση με κάποιον εχθρό. Βέβαια αυτό διορθώνεται παίζοντας στο hard, όπου τα πράγματα σοβαρεύουν και είναι πιο old-school. Μια ακόμα προσθήκη είναι η δυνατότητα να τραβάτε την προσοχή των εχθρών, προσθέτοντας έτσι λίγη στρατηγική. Ο Abe κουβαλάει μαζί του άπειρα καπάκια από μπουκάλια που μπορεί να πετάει προς όλες τις κατευθύνσεις. Είναι ένα κι ένα για να ξυπνάτε κοιμισμένους εχθρούς και να τους κάνετε να πέσουν σε παγίδες. Με τον ίδιο τρόπο που πετάτε τα καπάκια, πετάτε και τις βόμβες που σας λύνουν τα χέρια σε μερικές καταστάσεις και πλέον τις παίρνετε σε πεντάδες.
Όλοι οι εχθροί και το level design δεν θα είχαν κανένα νόημα αν δεν είχατε να σώσετε τα άλλα mudokons. Ένα πράγμα που έκανε το πρώτο παιχνίδι τόσο καλό είναι η ομιλία. Ο Abe διαθέτει μια σειρά από φράσεις που τον βοηθούν να συνεννοηθεί με τα mudokons που πρέπει να σώσει, αλλά και αυτά που βρίσκονται ελεύθερα σε φυλές και πολλές φορές είναι επιθετικά προς αυτόν. Πλέον, πέρα από τις σκανδάλες, έχετε τις βασικές εντολές στο d-pad, καθώς και την εντολή “all of you” που σας επιτρέπει να μιλάτε σε πολλά mudokons. Έτσι, η δουλειά σας είναι να σώσετε όλα τα mudokons, που είναι 299 συνολικά (ναι καλά διαβάσατε, 299 από 99 στο αρχικό παιχνίδι).
Τρίτη 26 Αυγούστου 2014
Λειψό το FIFA 15 παλιάς γενιάς
Αν σας ενδιαφέρει το FIFA 15 σε PS3 ή Xbox 360, έχετε υπόψη ότι το παιχνίδι είναι ολίγον... λειψό. Σύμφωνα με την EA, το FIFA 15 σε PS3 και Xbox 360 δεν έχει το Pro Clubs mode στο οποίο ως γνωστόν παίζουν 11 εναντίον 11 online. Τα mode που περιλαμβάνει το παιχνίδι είναι τα FIFA Ultimate Team, Career, EA Sports Football Club, Tournament, Online Seasons, Online Friendlies, Skill Games, Kick Off, Learn-to-Play και Practice Arena. Το FIFA 15 κυκλοφορεί 25 Σεπτεμβρίου. Ποια έκδοση θα τσιμπήσετε;
Δευτέρα 25 Αυγούστου 2014
Oddworld: New 'n' Tasty Review
Αν είχατε PS1, το όνομα Abe's Oddysee σίγουρα σας λέει πολλά. Από εκείνο τον πρώτο δίσκο demo που συνόδευε την κονσόλα, μέχρι το ίδιο το παιχνίδι, η ατμόσφαιρά του και ο ανατριχιαστικά βίαιος και σκοτεινός κόσμος του έκαναν τους παίκτες να το λατρέψουν. Σχεδόν 17 χρόνια μετά, η πρώτη περιπέτεια στον αλλόκοτο κόσμο του Oddworld επιστρέφει, όχι ως απλό HD remake, αλλά ως εντελώς νέο παιχνίδι, φτιαγμένο από την αρχή. Όσο και αν φαίνεται ότι το Oddworld: New 'n' Tasty είναι αισθητικά ίδιο, απλά με καλύτερα γραφικά, πραγματικά είναι φτιαγμένο από το μηδέν, έχοντας ταυτόχρονα απόλυτο σεβασμό στο αρχικό παιχνίδι, στο περιεχόμενό του και στους δημιουργούς του.
Η ιστορία του Oddworld: New 'n' Tasty είναι η ίδια με αυτή του αρχικού τίτλου. Ο Abe ζει και εργάζεται ως σκλάβος στα εργοστάσια της Rupture Farms, που φτιάχνει λιχουδιές, αφανίζοντας στην ουσία την μισή πανίδα του πλανήτη, έχοντας την άλλη μισή ως σκλάβους στην γραμμή παραγωγής. Ο Abe είναι ένας ακόμα σκλάβος, που κατά λάθος πετυχαίνει συζήτηση των Glukkons (και κυρίως του αφεντικού ονόματι Mullock) καθώς ψάχνουν απεγνωσμένα να βρουν λύση για τις πεσμένες πωλήσεις των προϊόντων τους. Η επόμενη λιχουδιά είναι φτιαγμένη από την φυλή του Abe. Έτσι λοιπόν ξεκινάει η περιπέτεια επιβίωσης στην οποία ο ήρωας όχι μόνο πρέπει να επιζήσει, αλλά να σώσει και τους υπόλοιπους της φυλής του από σίγουρη κονσερβοποίηση.
Η Just Add Water φρόντισε να φέρει το gameplay στα σημερινά δεδομένα, χωρίς όμως να χάσει την γνώριμη μορφή του. Ο Abe εξακολουθεί να έχει περίεργο και λίγο αργό χειρισμό αλλά όχι τόσο όσο στο παλιό παιχνίδι, όπου συμπεριφερόταν λίγο πολύ όπως η Lara στο Tomb Raider. Ο παίκτης έπρεπε να πατήσει το κουμπί αρκετά πριν για να γίνει το άλμα στο σημείο που πρέπει, γιατί πάντα το παιχνίδι μετρούσε δύο τρία βήματα από την εντολή του παίκτη για να εκτελέσει οτιδήποτε. Εδώ τα πάντα γίνονται αμέσως, παρόλο που ο Abe παραμένει ένας χαρακτήρας που δεν είναι και ο πιο χαρισματικός στις γυμναστικές επιδείξεις. Το μεγάλο αρνητικό πηγάζει από το γεγονός ότι ο χειρισμός γίνεται αποκλειστικά με τον αριστερό αναλογικό. Σε συνδυασμό με το γεγονός ότι ο Abe εξακολουθεί να έχει κακό χειρισμό παρά τις βελτιώσεις, υπάρχει θέμα με την ακρίβεια. Ίσως το μεγαλύτερο αρνητικό του παιχνιδιού.
Άλλες αλλαγές έχουν να κάνουν με το ότι υπάρχει κανονική κύλιση της κάμερας για να ακολουθεί τον παίκτη και το παιχνίδι δεν διαδραματίζεται ως οθόνες, δίνοντας έτσι ταχύτητα στο platforming. Οι νέοι γρίφοι έχουν μεγαλύτερη έκταση από ότι στο αρχικό όπου συνήθως ήταν της μίας οθόνης. Έτσι υπάρχουν αλλαγές στο σχεδιασμό των επιπέδων, που ενώ φαίνεται οικείος με την πρώτη ματιά, ταυτόχρονα είναι εντελώς διαφορετικός. Οι περιοχές με το Elum, το φιλικό τετράποδο που μπορεί να καβαλήσει ο Abe, θυμίζουν περισσότερο Donkey Kong Country με το platforming να βασίζεται περισσότερο στον ρυθμό παρά στην προσεκτική προσέγγιση. Αυτό βέβαια δεν είναι απαραίτητα κακό, αφού το gameplay του Abe's Odyssee είχε ανάγκη αυτήν την επιτάχυνση για να σπάει λίγο η αγωνία που προκαλούσαν οι συναντήσεις με τους εχθρούς και τα παζλ που μπορεί να είχαν ως αποτέλεσμα να “καίνε” τον παίκτη.
Στο Oddworld: New 'n' Tasty αντιμετωπίζετε όλα τα είδη εχθρών του αρχικού τίτλου. Ο Abe μπορεί να ελέγχει εχθρούς όπως τα Sligs, έτσι ώστε να τους χρησιμοποιείτε, να ενεργοποιείτε βόμβες και παγίδες. Όμως λόγω των αλλαγών στο gameplay που ανέφερα παραπάνω, έχει χαθεί λίγο η πίεση που ασκούσε στον παίκτη κάθε συνάντηση με κάποιον εχθρό. Βέβαια αυτό διορθώνεται παίζοντας στο hard, όπου τα πράγματα σοβαρεύουν και είναι πιο old-school. Μια ακόμα προσθήκη είναι η δυνατότητα να τραβάτε την προσοχή των εχθρών, προσθέτοντας έτσι λίγη στρατηγική. Ο Abe κουβαλάει μαζί του άπειρα καπάκια από μπουκάλια που μπορεί να πετάει προς όλες τις κατευθύνσεις. Είναι ένα κι ένα για να ξυπνάτε κοιμισμένους εχθρούς και να τους κάνετε να πέσουν σε παγίδες. Με τον ίδιο τρόπο που πετάτε τα καπάκια, πετάτε και τις βόμβες που σας λύνουν τα χέρια σε μερικές καταστάσεις και πλέον τις παίρνετε σε πεντάδες.
Όλοι οι εχθροί και το level design δεν θα είχαν κανένα νόημα αν δεν είχατε να σώσετε τα άλλα mudokons. Ένα πράγμα που έκανε το πρώτο παιχνίδι τόσο καλό είναι η ομιλία. Ο Abe διαθέτει μια σειρά από φράσεις που τον βοηθούν να συνεννοηθεί με τα mudokons που πρέπει να σώσει, αλλά και αυτά που βρίσκονται ελεύθερα σε φυλές και πολλές φορές είναι επιθετικά προς αυτόν. Πλέον, πέρα από τις σκανδάλες, έχετε τις βασικές εντολές στο d-pad, καθώς και την εντολή “all of you” που σας επιτρέπει να μιλάτε σε πολλά mudokons. Έτσι, η δουλειά σας είναι να σώσετε όλα τα mudokons, που είναι 299 συνολικά (ναι καλά διαβάσατε, 299 από 99 στο αρχικό παιχνίδι).
Κυριακή 24 Αυγούστου 2014
Wildstar Review for ever...
Τα βραβεία που έχουν κερδίσει τα μέλη της Carbine είναι περισσότερα σε αριθμό από το ίδιο το δυναμικό της εταιρείας. Πρώην μέλη της Blizzard που έχουν δουλέψει στο World of Warcraft, developers που έχουν δουλέψει στα Half Life 2, Diablo 2, Starcraft, συνθέτουν ένα δυνατό σύνολο που κάνει την “τροπαιοθήκη” και μόνο να μπορεί από μόνη της να εκτοξεύσει το hype του Wildstar σε δυσθεώρητα ύψη. Είναι εμφανές ότι η έμπειρη ομάδα της Carbine αλλά και η Ncsoft σαν publisher, όλα αυτά τα χρόνια χειρίστηκαν άψογα το marketing και ότι έχει σχέση με την διαφήμιση και προώθηση του τίτλου, κράτησαν τους τόνους χαμηλά και χωρίς τυμπανοκρουσίες και κλισέ του στιλ “WoW killer” έστειλαν στα ράφια των καταστημάτων το Wildstar. Εκεί που λέγαμε ότι το συνδρομητικό μοντέλο στα ΜΜΟRPG μας έχει αφήσει χρόνους, έρχεται (και) το Wildstar μπροστά στα μούτρα μας και μας λέει: “φιλαράκι, μήπως έχεις 15 ευρώ;”
Ο πλανήτης Nexus, κάποτε κατοικείτο από μια εξελιγμένη μορφή ζωής, τους Eldan, που εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς από προσώπου... Nexus. Η πολυπόθητη τεχνολογία και τα μυστικά των Eldan, είναι η αιτία διαμάχης μεταξύ των Dominion, μιας φυλής που δημιουργήθηκε από τους ίδιους τους Eldan με σκοπό να κατακτήσουν τον γαλαξία και θεωρούν ότι ο πλανήτης Nexus ανήκει στην πολιτισμική κληρονομιά τους, και τους Exile, μια φυλή θύματα της επεκτατικής και ισοπεδωτικής νοοτροπίας των Dominion που μάχονται για την ελευθερία τους.
Η πρώτη επιλογή που πρέπει να κάνετε πριν επιλέξετε χαρακτήρα, κλάση κτλ, είναι να αποφασίσετε σε ποιο server θα παίξετε. Οι επιλογές είναι λίγο πολύ ίδιες όπως σε όλα τα ΜΜΟ, με διαχωρισμό pvp από pve και στους pve servers να υπάρχουν και επιλογές για role playing. Το role playing στοιχείο ενισχύεται περισσότερο, δίνοντας σας την δυνατότητα από την αρχή του παιχνιδιού να επιλέξετε μια από τις δύο παρατάξεις, τους Dominion, μια σκληροτράχηλη πολεμική αυτοκρατορία, και τους Exile, μια παράταξη μισθοφόρων και επαναστατών που προσπαθεί να βρει ένα νέο σπίτι στον πολυπόθητο πλανήτη Nexus. Η παράταξη των Exile διαθέτει τέσσερις φυλές: τους human που είναι γνωστά άπληστα πλάσματα που βρέθηκαν και αυτοί κάποια στιγμή στο στόχαστρο των Dominion, τους aurin που είναι άγρια μικρόσωμα πλάσματα του δάσους, τους granok που είναι υπερμεγέθη θορυβώδη πλάσματα γνωστά για την αντοχή τους στην κατανάλωση αλκοόλ, και τέλος τους mordesh που είναι επιστήμονες και αλχημιστές και ήρθαν στον πλανήτη Nexus πιστεύοντας ότι θα βρουν θεραπεία για μια εκ γενετής αρρώστια.
Στους Dominion θα βρείτε τους gassian που είναι ευφυείς άνθρωποι οι οποίοι επιλέχτηκαν χρόνια πριν από τους Eldan, τους draken που είναι κερατόμορφα αιμοδιψή πλάσματα, τους chua που είναι λαγόμορφα(!) πλάσματα που με την ανεπτυγμένη ευφυΐα τους ανακαλύπτουν και κατασκευάζουν νέα όπλα, και τέλος τους mechari που είναι μηχανικά όντα δημιουργημένα από τους Eldan. Σε κάθε παράταξη είναι διαθέσιμες έξι κλάσεις: warrior (ωμή δύναμη και θανάσιμα όπλα είναι η λύση για κάθε πρόβλημα), engineer (με μπόλικα gadgets και βαρύ οπλισμό), esper (άρχοντας της παραπλάνησης, μπορεί κυριολεκτικά να παίξει με το μυαλό των αντιπάλων), medic (o από μηχανής θεός κατά την διάρκεια της μάχης), stalker (με stealth τεχνολογία αλλά και αρκετή βαρβαρότητα στις επίθεσεις που τον κάνουν μια πολεμική μηχανή), και spellslinger (όπλα και μαγεία συγκαταλέγονται στο ρεπερτόριο του).
Ένα ξεχωριστό κομμάτι της δημιουργίας χαρακτήρα και κατ' επέκταση του gameplay, είναι αυτό της επιλογής του path. Τα τέσσερα διαθέσιμα paths -soldier, settler, scientist και explorer- προσφέρουν μια ξεχωριστή πινελιά στον χαρακτήρα σας και για άλλη μια φορά τονίζω ότι ενισχύουν τον όρο ''role playing''. Αν επιλέξετε το path του explorer είναι διαθέσιμες για εσάς νέες αποστολές που σκοπό έχουν να εξερευνήσετε τον κόσμο του παιχνιδιού με αποτέλεσμα αυτό να σας οδηγήσει σε μυστικά δωμάτια και περάσματα, jumping puzzles κτλ. To path του soldier δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις για το τί μπορείτε να βρείτε στον δρόμο σας αν το επιλέξετε. Το path του scientist σας οδηγεί στο να μάθετε όλα τα μυστικά του πλανήτη Nexus και όχι μόνο, βρίσκοντας και το τελευταίο κομμάτι του παζλ για να έχετε μια πλήρη εικόνα όσον αφορά το lore του Wildstar. Τέλος το path του settler είναι αρκετά κοινωνικό και συνεισφέρει όχι μόνο στον κόσμο του παιχνιδιού αλλά και σε άλλους παίκτες, κατασκευάζοντας διάφορα κτίσματα που προσφέρουν ολιγόλεπτα buffs σε όποιον τα χρησιμοποιήσει.
Οι αποστολές που είναι διαθέσιμες για κάθε path έχουν τεράστια ποικιλία. Το leveling για κάθε path είναι ανεξάρτητο από αυτό του χαρακτήρα σας και παρόλο που γίνεται με αρκετά πιο αργούς ρυθμούς αξίζει να ασχοληθείτε για όλα τα έξτρα “καλούδια” που προσφέρει. Εκ πρώτης όψεως οι classes φαίνονται να είναι τα κλασικά builds που υπάρχουν σε όλα τα ΜΜΟ όπως tank, dps και healer. Όμως, μετά ομολογουμένως από αρκετές ώρες παιχνιδιού, έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε όχι μόνο ικανότητες αλλά και ρόλους μέσα από το abilities/skills tree και να προσαρμόσετε τις ικανότητές σας “χτίζοντας” διαφορετικούς χαρακτήρες. Ο spellslinger μπορεί όχι μόνο να είναι μια πολεμική μηχανή με πολύ damage αλλά να έχει και ρόλο healer. Η ίδια λογική ισχύει για όλες τις κλάσεις. Μια επιλογή σαν και αυτή βοηθάει αρκετά στο να προσαρμόζετε τον χαρακτήρα σας ανάλογα με το αν θέλετε να ασχοληθείτε με pvp ή pve.
Σχεδόν όλες οι αποστολές δεν ξεφεύγουν από τα κλασικά πρότυπα του “σκότωσε 10 τάδε”, “φερε 15 από εκείνα”. Η μονοτονία όλων αυτών σπάει αρκετές φορές και με ικανοποιητικούς ρυθμούς, με αποστολές που προσπαθούν να παρουσιάσουν κάτι το διαφορετικό. Αρκετά οχήματα έρχονται στην κατοχή σας, από διαστημόπλοια έως και μηχανές που σας βοηθούν να εξουδετερώσετε τους εχθρούς με... στιλ. Κατά την περιπλάνηση σας για την ολοκλήρωση κάποιας αποστολής συναντάτε αρκετά challenges και events που όμως δεν διαφέρουν και πολύ από ότι κάνατε πριν. Οι αρκετές επιλογές σε ικανότητες και γενικά στο χτίσιμο του χαρακτήρα σας, είναι από μόνες τους ένα κίνητρο να προχωρήσετε στο παιχνίδι, ξεπερνώντας τον σκόπελο του σχετικά αργού leveling και των επαναλαμβανόμενων αποστολών. Η φιλοσοφία με την οποία δημιουργήθηκε το Wildstar, είναι να μην σας δείξει από νωρίς τις αρετές του αλλά να σας παρουσιάσει σιγά σιγά τί πραγματικά κρύβεται κάτω από το “καπό”. Κάποιοι ίσως αποθαρρυνθούν από αυτό και όχι απλά θα παρατήσουν το παιχνίδι αλλά δεν θα ασχοληθούν καθόλου. Μέγα λάθος. Από ένα σημείο και μετά, το Wildstar κυριολεκτικά απογειώνεται και νομίζετε ότι παίζετε άλλο παιχνίδι. Από το απλοϊκό theme park ΜΜΟ, σταδιακά μεταμορφώνεται σε καθαρόαιμο ΜΜΟ παλιάς σχολής. dungeons, raids, adventure, housing, crafting, pvp (duels, arena, battlegrounds, warplots) ξεκλειδώνονται, με το επίπεδο δυσκολίας σε όλα αυτά να εκτοξεύεται κατακόρυφα.
Σάββατο 23 Αυγούστου 2014
Dawngate: Το MOBA της EA αποκαλύπτεται
Ως γνωστόν η EA ετοιμάζει το δικό της MOBA, όπως και αρκετές άλλες εταιρείες αυτή την περίοδο. Ο λόγος για το Dawngate, το οποίο ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό χάρη στο "ευέλικτο meta" που σας επιτρέπει να παίζετε με τους χαρακτήρες που θέλετε, όπως θέλετε και παράλληλα να συνεισφέρετε στην ομάδα σας. Δείτε το Dawngate παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Παρασκευή 22 Αυγούστου 2014
Πρώτη ματιά στο ιδιοφυές multiplayer του Metal Gear Solid 5
Παρόλο που η σειρά Metal Gear Solid δεν έχει ιδιαίτερη παράδοση στο multiplayer, το Metal Gear Online του MGS4 ήταν ανέλπιστα καλό. Το Metal Gear Solid 5 έχει κι αυτό το δικό του multiplayer μέρος, το οποίο όμως είναι διαφορετικό και πανέξυπνο. Στο multiplayer του Metal Gear Solid 5 πρέπει να διεισδύσετε στις βάσεις άλλων παικτών για να τους κλέψετε στρατιώτες, όπλα, εφόδια κλπ. Παράλληλα όμως πρέπει να θωρακίσετε τη δική σας βάση για να μην μπορούν οι άλλοι παίκτες να μπουν σε αυτή. Δείτε παρακάτω το multiplayer του Metal Gear Solid 5 από το 16:50 και μετά (αν δε θέλετε να δείτε και το ήδη γνωστό single-player demo του παιχνιδιού) και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Πέμπτη 21 Αυγούστου 2014
Σάρωσε (και) στη Gamescom το Evolve
Πέρσι ήταν το Titanfall, φέτος είναι το Evolve που σαρώνει τα βραβεία στις εκθέσεις. Το Evolve ήταν ο μεγάλος νικητής και των βραβείων της Gamescom 2014, καθώς ανακηρύχθηκε καλύτερο παιχνίδι της έκθεσης και νίκησε σε άλλες τέσσερις κατηγορίες. Μεγάλη επιτυχία και για το Super Smash Bros. που ψηφίστηκε πιο πολυπόθητο παιχνίδι της έκθεσης. Επίσης, καλύτερο αθλητικό παιχνίδι το PES 2015 και καλύτερο hardware το Oculus Rift DK2. Δείτε αναλυτικά τους νικητές των βραβείων της Gamescom 2014 και πείτε μας γνώμη!
Best Of Gamescom Award:
Evolve
Evolve
Most Wanted Consumer Award:
Super Smash Bros.
Super Smash Bros.
Best Console Game Sony PlayStation:
The Evil Within
The Evil Within
Best Console Game Microsoft Xbox:
Evolve
Evolve
Best Console Game Nintendo Wii U:
Splatoon
Splatoon
Best Role Playing Game:
Risen 3
Risen 3
Best Action Game:
Evolve
Evolve
Best Simulation Game:
Theatrhythm Final Fantasy Curtain Call
Theatrhythm Final Fantasy Curtain Call
Best Sports Game:
PES 2015
PES 2015
Best Family Game:
LittleBigPlanet 3
LittleBigPlanet 3
Best PC Game:
Evolve
Evolve
Best Mobile Game:
Super Smash Bros. for Nintendo 3DS
Super Smash Bros. for Nintendo 3DS
Best Social/Casual/Online Game:
LittleBigPlanet 3
LittleBigPlanet 3
Best Online Multiplayer Game:
Evolve
Evolve
Best Hardware (incl. peripherals):
Oculus Rift DK2
Oculus Rift DK2
Τετάρτη 20 Αυγούστου 2014
To κακό επιστρέφει στις κονσόλες με το Diablo 3: Ultimate Evil Edition
Οι στρατιές της κόλασης εισβάλλουν ξανά στις κονσόλες με το Diablo 3: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition. Η νέα αυτή έκδοση του Diablo 3 περιλαμβάνει το αρχικό παιχνίδι συν το Reaper of Souls expansion, με τετραπλό τοπικό και online co-op και άλλα νέα στοιχεία. Αν έχετε το Diablo 3 στο PS3, μπορείτε να μεταφέρετε τους χαρακτήρες σας στο Ultimate Evil Edition για PS3, PS4 και Xbox One. Αντίστοιχα, αν έχετε το Diablo 3 στο Xbox 360, μπορείτε να μεταφέρετε τους χαρακτήρες σας στο Ultimate Evil Edition για Xbox 360, Xbox One και PS4. Επίσης, στα PS4 και PS3 το παιχνίδι περιλαμβάνει ένα dungeon με τέρατα από το The Last of Us και έξι εμφανίσεις εμπνευσμένες από το Shadow of the Colossus. Το Diablo 3: Reaper of Souls - Ultimate Evil Edition είναι διαθέσιμο για PS4, Xbox One, PS3 και Xbox 360. Τσιμπάτε;
Τρίτη 19 Αυγούστου 2014
Πανδαισία indie παιχνιδιών στο Xbox One
Ένα από τα "μηνύματα" που βγήκαν από τη φετινή Gamescom είναι ότι η Sony πλέον δεν παίζει μόνη της στα indie παιχνίδια. Η Microsoft έχει "αγκαλιάσει" κι αυτή τους indie developers, προσφέροντας τους πρόσβαση σε μηχανές ανάπτυξης παιχνιδιών όπως οι Unreal Engine 4, Unity και GameMaker: Studio. Στη Gamescom η Microsoft ανακοίνωσε πολλά indie games που θα βγουν πρώτα στο Xbox One όσον αφορά τις κονσόλες, όπως τα Ghost of a Tale, Cuphead, The Escapists, Superhot, Space Engineers, Smite, Never Alone, Massive Chalice και Goat Simulator. Δείτε ορισμένα από τα επερχόμενα indie του Xbox One παρακάτω και πείτε μας ποια σας ενδιαφέρουν!
Δευτέρα 18 Αυγούστου 2014
Οι εντυπώσεις μας από το teaser του Silent Hills.
Είναι κοινό μυστικό πως η σειρά Silent Hill τα τελευταία χρόνια είναι μια σκιά τους εαυτού της. Μια ματιά στα Silent Hill: Downpour και Silent Hill: Book of Memories είναι ικανή να προκαλέσει απέραντη θλίψη σε όσους λάτρεψαν και αγάπησαν τα πρώτα τρία κεφάλαιά της. Για να είμαστε ειλικρινείς για την...κατάντια αυτή φταίει αποκλειστικά η Konami, καθώς έκανε κατ' εξακολούθηση το λάθος να παραδώσει τα "κλειδιά" ενός εκ των κορυφαίων σειρών της σε άπειρους και μετριοπαθείς developers, όπως την Vatra Games ή την Climax Studios. Η κατάσταση αυτή θα μπορούσε πολύ εύκολα να αποφευχθεί αν η ιαπωνική εταιρεία συνέχιζε την συνεργασία της με την Team Silent, αλλά κάτι τέτοιο δεν συνέβη, καθώς η Konami για κάποιον αδιευκρίνιστο λόγο ήθελε να συνεργαστεί με "δυτικές" εταιρείες ανάπτυξης.
Βέβαια όλα τα παραπάνω στοιχεία είναι λίγο πολύ γνωστά σε όσους έχουν ασχοληθεί έστω και επιφανειακά με την δημοφιλή Survival Horror σειρά. Παρόλα αυτά, θεωρήσαμε σκόπιμο να αναφερθούμε σε αυτά για να επικροτήσουμε την συνεργασία μεταξύ της Konami και της Kojima Productions στο επερχόμενο Silent Hills. Πλέον η σειρά επιστρέφει σε ιαπωνικά χέρια υπό την επίβλεψη του Hideo Kojima και αν μη τι άλλο οι προσδοκίες και η αγωνία μας για το τελικό αποτέλεσμα φτάνουν στο απόγειό τους. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι στο δυναμικό της Kojima Productions ανήκουν και δύο πρώην στελέχη της Team Silent, οι Kazuhide Nakazawa (Silent Hill 3) και Suguru Murakoshi (Silent Hill 2, Silent Hill 4: The Room).
"Playable Teaser"
Ήρθε όμως η ώρα να περάσουμε στο ψητό, καθώς η ανακοίνωση κυκλοφορίας του Silent Hills έγινε με έναν ξεχωριστό και απροσδόκητο τρόπο που αν δεν μας απατά η μνήμη μας είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει στην βιομηχανία των video games. Στην press conference της Sony που έλαβε χώρα στα πλαίσια της Gamescom ανακοινώθηκε το P.T. και αναφέρθηκε επίσης ότι το demo του είναι ήδη διαθέσιμο στο PlayStation Store. Όπως αποκαλύφθηκε την επόμενη μέρα από τον Hideo Kojima ή για να είμαστε ακριβείς όπως επιβεβαιώθηκε, καθώς χιλιάδες παίκτες "έλυσαν" το αίνιγμα του δαιμόνιου Ιάπωνα, το P.T. αποτελεί στην ουσία ένα playable teaser για το επερχόμενο Silent Hills.
Ήρθε όμως η ώρα να περάσουμε στο ψητό, καθώς η ανακοίνωση κυκλοφορίας του Silent Hills έγινε με έναν ξεχωριστό και απροσδόκητο τρόπο που αν δεν μας απατά η μνήμη μας είναι η πρώτη φορά που κάτι τέτοιο συμβαίνει στην βιομηχανία των video games. Στην press conference της Sony που έλαβε χώρα στα πλαίσια της Gamescom ανακοινώθηκε το P.T. και αναφέρθηκε επίσης ότι το demo του είναι ήδη διαθέσιμο στο PlayStation Store. Όπως αποκαλύφθηκε την επόμενη μέρα από τον Hideo Kojima ή για να είμαστε ακριβείς όπως επιβεβαιώθηκε, καθώς χιλιάδες παίκτες "έλυσαν" το αίνιγμα του δαιμόνιου Ιάπωνα, το P.T. αποτελεί στην ουσία ένα playable teaser για το επερχόμενο Silent Hills.
Το πρόβλημα στην συγκεκριμένη περίπτωση είναι στο πως θα προσεγγίσει κάποιος το P.T., καθώς τα ερωτήματα που εγείρονται είναι δεκάδες. Κοινώς έχουμε να κάνουμε με demo του Silent Hills, μήπως με ένα σύντομης διάρκειας Ηοrror Adventure ή με ένα έξυπνο διαφημιστικό τρικ για την προώθηση της νέας δημιουργίας της Kojima Productions; Μήπως ο Kojima θέλει να "παίξει" με το μυαλό μας; Όλα είναι πιθανά και τίποτε δεν αποκλείεται. Παρόλα αυτά, εμείς θα προσπαθήσουμε να ξετυλίξουμε το κουβάρι και να βγάλουμε κάποια συμπεράσματα.
Στο δωμάτιο του τρόμου
Το P.T. εξελίσσεται κατά κύριο λόγο σε δύο διαδρόμους, ενώ στην δεξιά πλευρά ενός εξ' αυτών συναντάμε ένα μικρό μπάνιο. Κάθε διάδρομος έχει μία πόρτα, η πρώτη είναι η είσοδος στον κόσμο του P.T και η δεύτερη αποτελεί την έξοδο στην περίπτωση που καταφέρετε να λύσετε τους γρίφους, σε αντίθετη περίπτωση οδηγείστε και πάλι στην αρχή. Απλά πράγματα κοινώς, καθώς δεν θα χρειαστεί να κάνετε μεγάλο backtracking, βέβαια για τους αρχάριους στα Adventures η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική. Αυτό γιατί το όλο σκηνικό θυμίζει Myst. Κοινώς τα όποια hints για την επίλυση των γρίφων είναι ελάχιστα και φυσικά το γεγονός ότι δεν έχετε ιδέα ποιος είστε ή για ποιο λόγο βρίσκεστε σε αυτό το σπίτι δεν βοηθά καθόλου τα πράγματα.
Το P.T. εξελίσσεται κατά κύριο λόγο σε δύο διαδρόμους, ενώ στην δεξιά πλευρά ενός εξ' αυτών συναντάμε ένα μικρό μπάνιο. Κάθε διάδρομος έχει μία πόρτα, η πρώτη είναι η είσοδος στον κόσμο του P.T και η δεύτερη αποτελεί την έξοδο στην περίπτωση που καταφέρετε να λύσετε τους γρίφους, σε αντίθετη περίπτωση οδηγείστε και πάλι στην αρχή. Απλά πράγματα κοινώς, καθώς δεν θα χρειαστεί να κάνετε μεγάλο backtracking, βέβαια για τους αρχάριους στα Adventures η κατάσταση είναι λίγο διαφορετική. Αυτό γιατί το όλο σκηνικό θυμίζει Myst. Κοινώς τα όποια hints για την επίλυση των γρίφων είναι ελάχιστα και φυσικά το γεγονός ότι δεν έχετε ιδέα ποιος είστε ή για ποιο λόγο βρίσκεστε σε αυτό το σπίτι δεν βοηθά καθόλου τα πράγματα.
Κυριακή 17 Αυγούστου 2014
Wildstar Review for all
Τα βραβεία που έχουν κερδίσει τα μέλη της Carbine είναι περισσότερα σε αριθμό από το ίδιο το δυναμικό της εταιρείας. Πρώην μέλη της Blizzard που έχουν δουλέψει στο World of Warcraft, developers που έχουν δουλέψει στα Half Life 2, Diablo 2, Starcraft, συνθέτουν ένα δυνατό σύνολο που κάνει την “τροπαιοθήκη” και μόνο να μπορεί από μόνη της να εκτοξεύσει το hype του Wildstar σε δυσθεώρητα ύψη. Είναι εμφανές ότι η έμπειρη ομάδα της Carbine αλλά και η Ncsoft σαν publisher, όλα αυτά τα χρόνια χειρίστηκαν άψογα το marketing και ότι έχει σχέση με την διαφήμιση και προώθηση του τίτλου, κράτησαν τους τόνους χαμηλά και χωρίς τυμπανοκρουσίες και κλισέ του στιλ “WoW killer” έστειλαν στα ράφια των καταστημάτων το Wildstar. Εκεί που λέγαμε ότι το συνδρομητικό μοντέλο στα ΜΜΟRPG μας έχει αφήσει χρόνους, έρχεται (και) το Wildstar μπροστά στα μούτρα μας και μας λέει: “φιλαράκι, μήπως έχεις 15 ευρώ;”
Ο πλανήτης Nexus, κάποτε κατοικείτο από μια εξελιγμένη μορφή ζωής, τους Eldan, που εξαφανίστηκαν μυστηριωδώς από προσώπου... Nexus. Η πολυπόθητη τεχνολογία και τα μυστικά των Eldan, είναι η αιτία διαμάχης μεταξύ των Dominion, μιας φυλής που δημιουργήθηκε από τους ίδιους τους Eldan με σκοπό να κατακτήσουν τον γαλαξία και θεωρούν ότι ο πλανήτης Nexus ανήκει στην πολιτισμική κληρονομιά τους, και τους Exile, μια φυλή θύματα της επεκτατικής και ισοπεδωτικής νοοτροπίας των Dominion που μάχονται για την ελευθερία τους.
Η πρώτη επιλογή που πρέπει να κάνετε πριν επιλέξετε χαρακτήρα, κλάση κτλ, είναι να αποφασίσετε σε ποιο server θα παίξετε. Οι επιλογές είναι λίγο πολύ ίδιες όπως σε όλα τα ΜΜΟ, με διαχωρισμό pvp από pve και στους pve servers να υπάρχουν και επιλογές για role playing. Το role playing στοιχείο ενισχύεται περισσότερο, δίνοντας σας την δυνατότητα από την αρχή του παιχνιδιού να επιλέξετε μια από τις δύο παρατάξεις, τους Dominion, μια σκληροτράχηλη πολεμική αυτοκρατορία, και τους Exile, μια παράταξη μισθοφόρων και επαναστατών που προσπαθεί να βρει ένα νέο σπίτι στον πολυπόθητο πλανήτη Nexus. Η παράταξη των Exile διαθέτει τέσσερις φυλές: τους human που είναι γνωστά άπληστα πλάσματα που βρέθηκαν και αυτοί κάποια στιγμή στο στόχαστρο των Dominion, τους aurin που είναι άγρια μικρόσωμα πλάσματα του δάσους, τους granok που είναι υπερμεγέθη θορυβώδη πλάσματα γνωστά για την αντοχή τους στην κατανάλωση αλκοόλ, και τέλος τους mordesh που είναι επιστήμονες και αλχημιστές και ήρθαν στον πλανήτη Nexus πιστεύοντας ότι θα βρουν θεραπεία για μια εκ γενετής αρρώστια.
Στους Dominion θα βρείτε τους gassian που είναι ευφυείς άνθρωποι οι οποίοι επιλέχτηκαν χρόνια πριν από τους Eldan, τους draken που είναι κερατόμορφα αιμοδιψή πλάσματα, τους chua που είναι λαγόμορφα(!) πλάσματα που με την ανεπτυγμένη ευφυΐα τους ανακαλύπτουν και κατασκευάζουν νέα όπλα, και τέλος τους mechari που είναι μηχανικά όντα δημιουργημένα από τους Eldan. Σε κάθε παράταξη είναι διαθέσιμες έξι κλάσεις: warrior (ωμή δύναμη και θανάσιμα όπλα είναι η λύση για κάθε πρόβλημα), engineer (με μπόλικα gadgets και βαρύ οπλισμό), esper (άρχοντας της παραπλάνησης, μπορεί κυριολεκτικά να παίξει με το μυαλό των αντιπάλων), medic (o από μηχανής θεός κατά την διάρκεια της μάχης), stalker (με stealth τεχνολογία αλλά και αρκετή βαρβαρότητα στις επίθεσεις που τον κάνουν μια πολεμική μηχανή), και spellslinger (όπλα και μαγεία συγκαταλέγονται στο ρεπερτόριο του).
Ένα ξεχωριστό κομμάτι της δημιουργίας χαρακτήρα και κατ' επέκταση του gameplay, είναι αυτό της επιλογής του path. Τα τέσσερα διαθέσιμα paths -soldier, settler, scientist και explorer- προσφέρουν μια ξεχωριστή πινελιά στον χαρακτήρα σας και για άλλη μια φορά τονίζω ότι ενισχύουν τον όρο ''role playing''. Αν επιλέξετε το path του explorer είναι διαθέσιμες για εσάς νέες αποστολές που σκοπό έχουν να εξερευνήσετε τον κόσμο του παιχνιδιού με αποτέλεσμα αυτό να σας οδηγήσει σε μυστικά δωμάτια και περάσματα, jumping puzzles κτλ. To path του soldier δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις για το τί μπορείτε να βρείτε στον δρόμο σας αν το επιλέξετε. Το path του scientist σας οδηγεί στο να μάθετε όλα τα μυστικά του πλανήτη Nexus και όχι μόνο, βρίσκοντας και το τελευταίο κομμάτι του παζλ για να έχετε μια πλήρη εικόνα όσον αφορά το lore του Wildstar. Τέλος το path του settler είναι αρκετά κοινωνικό και συνεισφέρει όχι μόνο στον κόσμο του παιχνιδιού αλλά και σε άλλους παίκτες, κατασκευάζοντας διάφορα κτίσματα που προσφέρουν ολιγόλεπτα buffs σε όποιον τα χρησιμοποιήσει.
Οι αποστολές που είναι διαθέσιμες για κάθε path έχουν τεράστια ποικιλία. Το leveling για κάθε path είναι ανεξάρτητο από αυτό του χαρακτήρα σας και παρόλο που γίνεται με αρκετά πιο αργούς ρυθμούς αξίζει να ασχοληθείτε για όλα τα έξτρα “καλούδια” που προσφέρει. Εκ πρώτης όψεως οι classes φαίνονται να είναι τα κλασικά builds που υπάρχουν σε όλα τα ΜΜΟ όπως tank, dps και healer. Όμως, μετά ομολογουμένως από αρκετές ώρες παιχνιδιού, έχετε τη δυνατότητα να αλλάξετε όχι μόνο ικανότητες αλλά και ρόλους μέσα από το abilities/skills tree και να προσαρμόσετε τις ικανότητές σας “χτίζοντας” διαφορετικούς χαρακτήρες. Ο spellslinger μπορεί όχι μόνο να είναι μια πολεμική μηχανή με πολύ damage αλλά να έχει και ρόλο healer. Η ίδια λογική ισχύει για όλες τις κλάσεις. Μια επιλογή σαν και αυτή βοηθάει αρκετά στο να προσαρμόζετε τον χαρακτήρα σας ανάλογα με το αν θέλετε να ασχοληθείτε με pvp ή pve.
Σάββατο 16 Αυγούστου 2014
Ταξιδέψτε στον κόσμο του Halo με το Halo Channel
Το Halo είναι μια σειρά με πολύ πλούσιο κόσμο και παρουσία που εκτείνεται πέρα από τα όρια των παιχνιδιών. Γι αυτό και πλέον θα μπορείτε να βρείτε τα πάντα για το Halo μαζεμένα σε ένα μέρος. Στη Gamescom η Microsoft ανακοίνωσε το Halo Channel, ένα διαδραστικό κανάλι όπου μπορείτε να απολαμβάνετε διαφόρων ειδών περιεχόμενο όπως τις live-action σειρές Halo, να τσεκάρετε πληροφορίες για το σύμπαν του Halo, να μεταδίδετε ή να παρακολουθείτε gameplay από παιχνίδια Halo μέσω Twitch και να ξεκινάτε να παίζετε παιχνίδια Halo. To Halo Channel θα είναι διαθέσιμο από το Νοέμβριο στο Xbox One. Δείτε το παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Θα το χρησιμοποιείτε συχνά;
Παρασκευή 15 Αυγούστου 2014
Εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο του Below
Λένε πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει και αυτό ισχύει πλήρως στην περίπτωση του Below. Το ατμοσφαιρικό παιχνίδι μάχης και εξερεύνησης της Capy Games ανακοινώθηκε στην E3 2013 αλλά δεν προλαβαίνει ούτε το 2014 και τελικά θα βγει το 2015. Πάρτε μια γεύση από τον μαγικό κόσμο του Below με το νέο τρέιλερ του παιχνιδιού και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Πέμπτη 14 Αυγούστου 2014
Το Until Dawn σπέρνει τον τρόμο στο PS4
Η φημολογούμενη μεταφορά του Until Dawn στο PS4 ανακοινώθηκε επίσημα στη Gamescom. Το Until Dawn είναι ένα παιχνίδι τρόμου τρίτου προσώπου, στο οποίο οκτώ φίλοι προσπαθούν να γλιτώσουν από τον δολοφόνο που τους κυνηγάει, σε ένα απομονωμένο ορεινό εξοχικό. Κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού αναλαμβάνετε τον έλεγχο καθενός εκ των χαρακτήρων και ζείτε την εφιαλτική νύχτα από τη δική του πλευρά, με κάθε απόφασή σας να επηρεάζει την εξέλιξη της ιστορίας. Το Until Dawn χρησιμοποιεί την μηχανή γραφικών του Killzone: Shadow Fall και εκμεταλλεύεται την αναγνώριση κίνησης του DualShock 4 για να τσεκάρει πόσο ακίνητοι μπορείτε να είστε καθώς κρύβεστε από τον δολοφόνο. Το παιχνίδι έχει χολιγουντιανό καστ το οποίο περιλαμβάνει τους Hayden Panettiere (Heroes, Nashville) και Rami Malek. Το Until Dawn θα βγει 2015 στο PS4. Δείτε το νέο τρέιλερ και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Τετάρτη 13 Αυγούστου 2014
Βόμπα με νέο Silent Hill από τον Hideo Kojima!
Με ίσως την πιο αιφνιδιαστική και ιδιοφυή ανακοίνωση παιχνιδιού που έχει γίνει ποτέ, το νέο Silent Hill είναι γεγονός. Στα πλαίσια της Gamescom η Sony διέθεσε στο PS4 ένα "playable teaser" ενός μυστηριώδους παιχνιδιού τρόμου ονόματι PT, από την άγνωστη ομάδα ανάπτυξης 7780s. Τελικά από το demo προκύπτει ότι πρόκειται για νέο παιχνίδι Silent Hill, από τον Hideo Kojima και τον Guillermo del Toro! Το παιχνίδι ονομάζεται Silent Hills και σε αυτό πρωταγωνιστεί ο ηθοποιός Norman Reedus (The Walking Dead). Απίστευτα πράγματα. Τρέχτε κατεβάστε παίξτε το demo του PT και πείτε μας γνώμη! Τρελαίνεστε;
Τρίτη 12 Αυγούστου 2014
Ήλιος με... ζόμπι στο gameplay τρέιλερ του Dead Island 2
Το πολυαναμενόμενο Dead Island 2 αποκαλύπτεται. Ως γνωστόν παιχνίδι διαδραματίζεται στην ηλιόλουστη Καλιφόρνια, λίγους μήνες μετά τα γεγονότα στο Banoi. Με την πολιτεία να έχει κατακλυστεί από ζόμπι και να βρίσκεται σε καραντίνα, κάποιοι αρνούνται να εγκαταλείψουν τα σπίτια τους, ενώ άλλοι αναζητούν περιπέτεια και δόξα. Το Dead Island 2 διατηρεί τις κλασικές μάχες και τα RPG στοιχεία της σειράς, με νέα αυτοσχέδια όπλα, τρελούς χαρακτήρες, διάφορες classes και βαθύ σύστημα ικανοτήτων. Φυσικά το multiplayer επιστρέφει με έως οκτώ παίκτες να συνεργάζονται, να ανταγωνίζονται ή απλά να συνυπάρχουν. Το Dead Island 2 αναπτύσσεται από τη Yager (Spec Ops: The Line) και θα βγει άνοιξη 2015 σε PS4, Xbox One και PC. Δείτε το πρώτο gameplay τρέιλερ του Dead Island 2 παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται! Ωραίο έτσι;
Δευτέρα 11 Αυγούστου 2014
Game of the year? RPG of the decade?
Might & Magic. Baldur’s Gate. Planescape Torment. Ultima. Ονόματα θρύλοι και συνώνυμα με role playing παιχνίδια-σταθμούς για τη βιομηχανία και τους gamers. Τίτλοι που καταπέλτισαν το είδος μπροστά, που δεν κόλλησαν μπροστά στις δυσκολίες, που δεν ακολούθησαν την εύκολη λύση και που εν τέλει, κατέκτησαν την κορυφή της gaming οροσειράς, καρφώνοντας τη σημαία τους και δείχνοντας το δρόμο για το μέλλον. Τα χρόνια όμως πέρασαν, το κόστος παραγωγής αυξανόταν ολοένα και περισσότερο και οι περισσότεροι publishers σταμάτησαν να ενδιαφέρονται για μεγάλα, επικά, πολύπλοκα παιχνίδια γεμάτα νοήματα και βάθος.
Το κοινό ζητούσε νέο FIFA, νέο CoD και, εν τέλει, όταν ένα Mass Effect 1 πουλάει το 1/10 απ' ότι ένα CoD αλλά κοστίζει πολύ παραπάνω, ποιος publisher θέλει να ρισκάρει έτσι; Η έλευση του Kickstarter, μαζί με την προώθηση των indie τίτλων μέσα από τα Steam & Desura (PC) και xbla (κονσόλες), στάθηκε η αιτία να ταρακουνηθεί λίγο η μουχλιασμένη καρέκλα ορισμένων παραγωγών και να αρχίσουν να κυκλοφορούν ορισμένες προσπάθειες, που προ ολίγων ετών δεν υπήρχε περίπτωση να βλέπαμε. Σίγουρα, το Kickstarter δεν είναι πανάκεια και έχουν υπάρξει περιπτώσεις που το τελικό αποτέλεσμα δεν βγήκε αρκετά καλό ή ούτε καν κυκλοφόρησε. Όμως, ευτυχώς για όλους μας, υπάρχουν και περιπτώσεις όπως το Broken Sword 5 και το Xenonauts όπου ο τελικός τίτλος παρέδωσε όλα όσα υποσχέθηκε και ενθουσίασε το κοινό που τα είχε στηρίξει.
Σε αυτή την «κλίκα» βρίσκεται και το campaign της Larian για το Divinity: Original Sin. Ή μάλλον, βρίσκεται σε μια κατηγορία από μόνο του καθώς όχι μόνο δίνει όλα όσα υποσχέθηκε, αλλά παρέδωσε ένα από τα καλύτερα RPGs της σύγχρονης εποχής, με έναν τίτλο που είναι τόσο oldschool όσο φρέσκος και επαναστατικός. Αν τα τελευταία χρόνια είχατε αναλωθεί με fantasy RPGs δευτέρας κατηγορίας και με παιχνίδια που είχαν παραγίνει απλοϊκά, η στεναχώρια σας πλέον έχει τελειώσει, ο "Μεσσίας" κατέφθασε για να σας σώσει.
Για όσους δεν γνωρίζουν, η σειρά Divinity δεν είναι καινούργια στον χώρο των RPGs. Ίσα ίσα, έχει δώσει στο παρελθόν τρία άλλα RPGs (Divine Divinity, Beyond Divinity, Divinity 2) και ένα role playing strategy (Divinity: Dragon Commander), παιχνίδια που ήταν από καλούτσικα έως πολύ καλά. Το Divinity: Original Sin, λοιπόν, εξελίσσεται πριν από τα υπόλοιπα παιχνίδια της σειράς, λειτουργώντας ως ένα δυναμικό prequel για τον κόσμο του Rivellon. Είναι ένας τυπικός κόσμος περιπέτειας, δαιμόνων, ασυδοσίας και μαγείας.
Τα τελευταία χρόνια μια απόκρυφη ομάδα έχει αρχίσει να προσπαθεί να ελέγξει μια απαγορευμένη μορφή μαγείας και δύναμης, γνωστή και ως Source. Μοναδική ασπίδα του απλού πολίτη απέναντι σε αυτή την απειλή, η Order of the Source Hunters, μια οργάνωση επίλεκτων μαχητών η οποία προσπαθεί να επαναφέρει την τάξη στον κόσμο του Rivellon.
Κυριακή 10 Αυγούστου 2014
Helicopter Simulator 2014: Search and Rescue
Η κατηγορία των προσομοιωτών πτήσης έχει κάνει αρκετές φορές την εμφάνισή της στις κονσόλες και τα PC μας, την περισσότερη όμως προσοχή έχουν πάρει τα αεροπλάνα κάθε λογής, τα οποία ομολογουμένως προσφέρουν περισσότερη διασκέδαση και συναρπαστικές στιγμές. Σαφώς λιγότερες έως ελάχιστες είναι οι προτάσεις για τους φίλους των ελικοπτέρων, με την εν λόγω κυκλοφορία της PlayWay να είναι αφιερωμένη αυστηρά στη συγκεκριμένη κατηγορία. Το κατά πόσο καταφέρνει βέβαια να ικανοποιήσει είναι άλλο θέμα, το οποίο θα αναλύσουμε στην πορεία.Αρχικά να αναφερθεί πως πρόκειται από τις περιπτώσεις που κλάσματα δευτερολέπτου από το κλικάρισμα στο εικονίδιο του παιχνιδιού, προιδεάζεται κανείς για την γενικότερη ποιότητα του προιόντος. Πόσο μάλλον μετά την δοκιμή του σύντομου tutorial όπου αρχίζουμε να αναρωτιόμαστε και για την “simulator” διάσταση του τίτλου.
Η γενικότερη δομή της έκδοσης 2014 για το franchise Helicopter Simulator δεν ξεπερνάει τη μετριότητα σε κανένα τομέα, από το σχεδιασμό, μέχρι το gameplay και τα γραφικά. Συνολικά, οι παίκτες θα κληθούν να ανταποκριθούν σε 45 αποστολές, κατά τις οποίες θα πρέπει κυρίως να διασώσουν επιζώντες από διάφορα ατυχήματα σε ένα μεγάλο νησί.
Μικρό είναι το κίνητρο να ασχοληθεί με όλες τις αποστολές, και ακόμη μικρότερη η υπομονή του μέσου gamer προσθέτουμε εμείς. Πριν φτάσουμε στα του gameplay, να αναφέρουμε πως ο οπτικός τομέας βρίσκεται αρκετά κάτω του μετρίου, και θυμίζει προηγούμενες γενιές σε κάθε πτυχή του, είτε αυτή aαφορά στα textures και τα εφέ είτε στην ανάλυση, το aliasing κλπ. Μοναδικό ενδιαφέρον σημείο αποτελεί η κάμερα από το εσωτερικό του ελικοπτέρου, η οποία προσδίδει μια πιο ρεαλιστική εικόνα στο σύνολο. Όσον αφορά το gameplay, έχουμε να κάνουμε με το πλέον αδιάσειστο στοιχείο ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν κακοσχεδιασμένο τίτλο. Ο χειρισμός όχι μόνο δεν είναι «εξομοίωση», αλλά καταφέρνει με κάποιο τρόπο να είναι πέραν του δέοντος απλοϊκός και εκνευριστικά δύσκολος την ίδια στιγμή.
Ουσιαστικά εκτός από τα κουμπιά εκκίνησης του κινητήρα και την σταθεροποίηση ύψους, οι υπόλοιπες λειτουργίες είναι απολύτως βασικές και ούτε κατά διάνοια δεν εισέρχεται η έννοια του «βάθους» στο χειρισμό. Και κάπως έτσι καταρρίπτεται η έννοια του simulation σε αυτό το παιχνίδι. Ωστόσο, ο χειρισμός παρά την απλοϊκότητά του, θα δοκιμάσει τα νεύρα και την υπομονή ακόμη και των πιο σκληροτράχηλων gamers, που ασχολούνται με τέτοιου είδους προτάσεις. Ο συνδυασμός mouse και keyboard είναι πραγματικά αποτυχημένος, και η χρήση controller θεωρείται απαραίτητη.
Σάββατο 9 Αυγούστου 2014
Kevin Durant εν δράσει στο NBA 2K15
Η αποκάλυψη του πολυαναμενόμενου NBA 2K15 πλησιάζει. Η 2K έδωσε στη δημοσιότητα το πρώτο in-game βίντεο του NBA 2K15 (στο PS4), με τον Kevin Durant, το πρόσωπο του παιχνιδιού, εν δράσει. Το NBA 2K15 βγαίνει 10 Οκτωβρίου σε PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. Δείτε το τίζερ παρακάτω και πείτε μας τί προσδοκίες έχετε για το NBA 2K15!
Παρασκευή 8 Αυγούστου 2014
Παίζοντας στην κόλαση του Hellraid
Το Hellraid είναι ένα παιχνίδι για το οποίο έχουμε μεγάλες προσδοκίες, ειδικά από τη στιγμή που έχει αλλάξει μηχανή γραφικών και έρχεται στη νέα γενιά. Ως γνωστόν πρόκειται για hack and slash πρώτου προσώπου στο οποίο μόνοι σας ή μαζί με έως άλλους τρεις παίκτες πολεμάτε ορδές τεράτων. Το Hellraid θα βγει το 2015 σε PS4, Xbox One και PC. Δείτε φρέσκια δράση από το Hellraid παρακάτω και πείτε μας πώς σας φαίνεται!
Πέμπτη 7 Αυγούστου 2014
Η Premier League σε όλη της την μεγαλοπρέπεια στο FIFA 15
H Premier League είναι το κορυφαίο πρωτάθλημα του κόσμου και το FIFA 15 σας δίνει την ευκαιρία να το απολαύσετε σε όλη του την μεγαλοπρέπεια. Όπως ανακοίνωσε η EA, στο FIFA 15 η αναπαράσταση της Premier League είναι πιο ρεαλιστική από ποτέ, με αυθεντικά γραφικά στις μεταδόσεις των αγώνων, πραγματικούς ηχογραφημένους ήχους θεατών, τον επίσημο ύμνο του πρωταθλήματος να παίζει πριν τους αγώνες, ΟΛΑ τα γήπεδα του πρωταθλήματος, πάνω από 200 νέα σκαναρισμένα κεφάλια παικτών, και το σύστημα goal decision με ριπλέι που δείχνουν αν η μπάλα πέρασε την γραμμή όπως στις πραγματικές μεταδόσεις. Δείτε σχετικό τρέιλερ παρακάτω και πείτε μας αν σκοπεύετε να παίξετε Premier League στο FIFA 15!
Τετάρτη 6 Αυγούστου 2014
Ξαναζήστε την αρχή του εφιάλτη με το Resident Evil HD
Η ανακύκλωση παλιών παιχνιδιών στη νέα γενιά συνεχίζεται με το πρώτο Resident Evil. Η Capcom ανακοίνωσε το Resident Evil HD, το οποίο είναι remaster του remake του Resident Evil που βγήκε το 2002 στο Gamecube. Το παιχνίδι διαθέτει βελτιωμένα γραφικά, ανάλυση 1080p στα next-gen συστήματα, ανανεωμένο ήχο με υποστήριξη 5.1 surround, επιλογή αναλογίας 4:3 ή 16:9, και επιλογή κλασικού χειρισμού ή σύγχρονου χειρισμού όπου ο χαρακτήρας κινείται άμεσα στην κατεύθυνση του αναλογικού μοχλού (η επιλογή αναλογίας και χειρισμού μπορεί να γίνει ανά πάσα στιγμή κατά τη διάρκεια του gameplay). Το Resident Evil HD θα βγει ψηφιακό αρχές 2015 σε PS4, Xbox One, PS3, Xbox 360 και PC. Τσεκάρετε εικόνες εδώ και πείτε μας αν σας ενδιαφέρει!
Τρίτη 5 Αυγούστου 2014
Σώζοντας την Elise στο νέο τρέιλερ του Assassin's Creed Unity
Η Ubisoft αποκαλύπτει έναν ακόμα κεντρικό χαρακτήρα του πολυαναμενόμενου Assassin's Creed Unity. Ο λόγος για την Elise, μια νέα, ανεξάρτητη αριστοκράτισσα η οποία μάλιστα είναι Templar. Άραγε ποια είναι η σχέση της με τον Arno, τον πρωταγωνιστή του παιχνιδιού; Δείτε την Elise στο νέο CGI τρέιλερ του Assassin's Creed Unity παρακάτω και πείτε μας γνώμη!
Δευτέρα 4 Αυγούστου 2014
Gaming PC: Αναβάθμιση με 464 ευρώ
Το PC είναι προσφορά του EasyBuyWorld (EBW.gr) και οι τιμές αφορούν μόνο την αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα. Επίσης, αν είστε μέλη του GameWorld.gr τότε το EBW σας προσφέρει έκπτωση 10% στο service, αρκεί να πείτε ότι είστε αναγνώστες μας.
Η πρόταση αναβάθμισης του PC σας περιλαμβάνει τα εξής εξαρτήματα:
- Motherboard: Gigabyte 990XA-UD3 - Κόστος: 76€
- CPU: AMD FX Eight core 8320 - Κόστος: 123€
- RAM: Kingston HyperX black 16GB DDR3-1600MHz - Κόστος: 145€
- GPU: Gigabyte Radeon R7 260X 2GB - Κόστος: 119€
- GPU: ASUS Radeon R9 270X - Κόστος: 191€
H νέα μας motherboard είναι μία Gigabyte 990XA-UD3 η οποία στο EasyBuyWorld έχει κόστος μόλις 76 ευρώ. Σηκώνει έως 32GB RAM.Η CPU είναι μία AMD FX Eight core 8320 στα 123 ευρώ. O επεξεργαστής είναι οκταπύρηνος, με πολύ καλή απόδοση που θα σας βοηθήσει στο multitasking. Για RAM χρησιμοποιούμε Kingston HyperX black 16GB DDR3-1600MHz στα 145 ευρώ.Το συνολικό κόστος αναβαθμισης μέχρι εδώ ανέρχεται στα 345 ευρώ, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχετε ήδη μια κάρτα γραφικών τουλάχιστον 2GB. Εμείς έχουμε μια AMD Radeon HD 6900. Η αγορά κάρτας γραφικών είναι μια ξεχωριστή υπόθεση για τον καθένα, ανάλογα με τα games που τρέχει. Αν θέλετε να δείτε συγκριτικό τεστ απόδοσης για σχεδόν όλες τις κάρτες της αγοράς επισκεφθείτε το Videocardbenchmark.net. Κάρτα γραφικώνΑν δεν έχετε μια κάρτα γραφικών 2GB εμείς σας προτείνουμε την Gigabyte Radeon R7 260X 2GB με κόστος 119 ευρώ. Συνολικό κόστος αναβάθμισης: 464 ευρώ...Για μένα πάντως, αν σας περισσεύουν 72 ευρώ παραπάνω, τότε αγοράστε μία ASUS Radeon R9 270X. Έχει 4GB, DirectCU II SSU αρχιτεκτονική, κοστίζει 191 ευρώ στο EBW και θα σας κρατήσει για πολλά χρόνια.Με την τιμή αυτή η αξία του συστήματος φτάνει τα 536 ευρώ.Οι απόψεις σχετικά με τον εξοπλισμό αυτού του βίντεο είναι καθαρά υποκειμενικές.Ευχαριστούμε τον Pokemon για την βοήθεια στησίματος του PC και το EasyBuyWorld που μας παρέχει τον εξοπλισμό για τα live streaming μας σε Twitch.tv/GameWorldgr και YouTube.com/GameWorldgr.
Κυριακή 3 Αυγούστου 2014
The Wolf Among Us Review
Μετά το άκρως επιτυχημένο The Walking Dead, η Telltale μας φέρνει το The Wolf Among Us, ένα νέο παιχνίδι πέντε επεισοδίων βασισμένο στα κόμικ Fables του Bill Willngham.
Το The Wolf Among Us πραγματεύεται διάφορους χαρακτήρες μύθων και παραμυθιών όπως η Χιονάτη κι οι Εφτά Νάνοι, τα Τρία Γουρουνάκια, η Πεντάμορφη και το Τέρας και άλλα, όμως τους τοποθετεί στη Fabletown, μια περιοχή της Νέας Υόρκης κατοικημένη από ήρωες που ζουν εξόριστοι από τον υπόλοιπο κόσμο. Η δουλειά σας ως σερίφης Bigby (κατά το Big Bad Wolf) είναι να διατηρείτε το νόμο και την τάξη στη Fabletown και κυρίως να αποτρέπετε τους κατοίκους από το να σκοτώνονται μεταξύ τους. Καθώς οι ήρωες των παραμυθιών είναι ιδιαίτερα ανθεκτικοί στα χτυπήματα, βρίσκεστε συχνά αντιμέτωποι με καβγάδες και βίαιες καταστάσεις που σας αφορούν είτε άμεσα είτε έμμεσα. Η περιπέτεια ξεκινάει με τον Bigby να ερευνά τη δολοφονία ενός μυστηριώδους ατόμου, αλλά εξελίσσεται σε κάτι μαγαλύτερο, προσθέτοντας στην υπόθεση θέματα όπως το ανθρώπινο εμπόριο, την παράνομη μαγεία, πληρωμένους δολοφόνους και συνωμοσίες. Επιπλέον, καθόλη τη διάρκεια του παιχνιδιού όλοι οι χαρακτήρες δείχνουν την εγωιστική πλευρά τους, δίνοντας σας πολλούς λόγους να τους αντιπαθήσετε και ελάχιστους για να τους συμπαθήσετε ή να τους εμπιστευτείτε.
Αν έχετε ασχοληθεί με την πρώτη σεζόν του The Walking Dead θα διαπιστώσετε ότι το Wolf Among Us έχει ακόμα λιγότερο gameplay. Το μεγαλύτερο μέρος του εξελίσσεται μέσα από διαλόγους, όπου επιλέγετε την απάντηση μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα. Μερικές φορές, μάλιστα, ο χρόνος που έχετε για να διαλέξετε μια από τις τέσσερις απαντήσεις είναι τόσο λίγος που αν πιάσετε τον εαυτό σας αναποφάσιστο ή δεν προλάβετε να πατήσετε έγκαιρα το κουμπί, τότε η σιωπή μετράει ως απάντηση. Το πρώτο επεισόδιο είναι αυτό με το περισσότερο “πραγματικό” gameplay, ενώ από εκεί και πέρα περιορίζεστε στα κουμπιά X και Y για να μιλήσετε ή να χτυπήσετε/αμυνθείτε. Ξεκινάτε ερευνώντας τοποθεσίες και αναλύοντας στοιχεία που στη συνέχεια χρησιμοποιείτε σε ερχόμενο διάλογο, όμως αυτός ο τρόπος παιχνιδιού κάνει αισθητή την παρουσία του μόνο στο στις πρώτες ώρες και δεν επαναμβάνεται όσο συχνά θα έπρεπε. Τα αντικείμενα που υπάρχουν στις τοποθεσίες είναι πάρα πολύ λίγα, ενώ αν κάνετε το “λάθος” να μελετήσετε από κοντά το σωστό αντικείμενο πριν κοιτάξετε όλα τα άλλα, τότε το παιχνίδι προχωράει αυτόματα στην επόμενη σκηνή στερώντας σας την ευκαρία να εξερευνήσετε τον κάθε χώρο άνετα και για λίγο χρόνο παραπάνω.
Μπορείτε να χειρίζεστε τον Bigby με χειριστήριο ή ποντίκι/πληκτρολόγιο, ενώ στα αριστερά της οθόνης βρίσκεται ένα υποτυπώδες inventory με τα αντικείμενα που κουβαλάτε, όμως ούτε αλληλεπιδράτε με αυτό, ούτε σας φαίνεται ποτέ χρήσιμο. Δεδομένης της λιγοστής αλληλεπίδρασης που έχετε με το περιβάλλον, ειδικά στα δύο τελευταία επεισόδια, το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να προτιμήσετε το χειριστήριο και να το αφήσετε επάνω στο γραφείο σας, πατώντας τα κατάλληλα κουμπιά όταν εμφανίζονται στην οθόνη.
Με εξαίρεση ένα μικρό παζλ, που πρέπει να στρίψετε μερικές φορές μέχρι να εμφανιστεί η εικόνα, το The Wolf Among Us δεν διαθέτει γρίφους. Κάθε τόσο αποφασίζετε αν θέλετε να πάρετε κάτι ή όχι (πχ να κλέψετε χρήματα) και συνήθως αυτό επηρεάζει το τί θα πείτε στη συνέχεια. Επίσης, η επιλογή του πώς θα μπείτε σε ένα χώρο (σπάζοντας την πόρτα, χτυπώντας ή προειδοποιώντας πρώτα) αλλάζει ελαφρά κάποιον μελλοντικό διάλογο, αλλά δεν επηρεάζει ουσιαστικά την εξέλιξη της κεντρικής ιστορίας. Το περιορισμένο gameplay ίσως να μην συμπεριλαμβανόταν στα αρνητικά του παιχνιδιού εάν η υπόθεση είχε αγωνία ή αν στην πλειοψηφία τους οι διάλογοι είχαν ουσία και ενδιαφέρον. Αντιθέτως, πολλές φορές ακούτε τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά, προσπαθείτε ανελλιπώς να πείσετε τους άλλους (με το καλό ή το άγριο) να κάνουν κάτι που δεν θέλουν, ή μοιράζεστε τις σκέψεις σας με τους μετρημένους στα δάχτυλα συμπαθητικούς ήρωες του παιχνιδιού.
Η επιλογή των ηθοποιών που δίνουν τις φωνές τους στους χαρακτήρες είναι απολύτως σωστή. Ειδικά οι πρωταγωνιστές Bigby και Snow “ζωνταντεύουν” την κάθε σκηνή όπου βρίσκονται μαζί. Η μουσική και τα ηχητικά εφέ είναι εξίσου πετυχημένα και δένουν με το περιβάλλον. Άν και τα γραφικά δεν διαφέρουν τρομακτικά από εκείνα του The Walking Dead, οι σκιές και τα έντονα χρώματα στον καρτουνίστικο κόσμο της Fabletown κάνουν τα χαρακτηριστικά του κάθε ήρωα να ξεχωρίζουν εύκολα, ενώ οι τοποθεσίες αποκτούν έναν τόνο μυστηρίου περισσότερο. Πραγματικά, κάθε σκηνή είναι σαν να παρακολουθείτε ένα κόμικ στην οθόνη σας.
Σάββατο 2 Αυγούστου 2014
Περισσότερο Shadow Warrior στις κονσόλες
Το Shadow Warrior έρχεται πιο όμορφο και με περισσότερο περιεχόμενο στις κονσόλες. Σύμφωνα με τη Devolver Digital το Shadow Warrior σε PS4 και Xbox One έχει βελτιωμένα γραφικά συν νέο arena mode όπου αντιμετωπίζετε συνεχόμενους εχθρούς σε τρία περιβάλλοντα, νέο περιεχόμενο στο campaign με τον αρχηγό της Zilla Corporation, και αποκλειστικά όπλα όπως τη βαριοπούλα από το Serious Sam 3 και το σπαθί από το Hotline Miami. Το Shadow Warrior κυκλοφορεί 26 Σεπτεμβρίου για PS4 και Xbox One. Σκέφτεστε να τσιμπήσετε;