Σύμφωνα με απόψεις, κάποιες από τις οποίες εκφέραμε κι εμείς, όσο πιο εμπεριστατωμένα ήταν δυνατό, μόλις τώρα αρχίζει (εφόσον βέβαια η Remedy συνεχίζει να το στηρίζει και βρει αρωγό σε αυτήν την προσπάθειά της τη Microsoft). To “The Signal”, το πρόσθετο επεισόδιο που διατίθεται δωρεάν στους αγοραστές του original Alan Wake παιχνιδιού, καινούργιου και όχι μεταχειρισμένου, πιάνει το μίτο της ιστορίας του παιχνιδιού, ακριβώς από εκεί που σταμάτησε, βυθίζοντάς μας ακόμα περισσότερο στο μυστήριο και στην αβεβαιότητα.
Ο Alan, χωρίς να γνωρίζει το πώς και το γιατί, βρίσκεται σε μια διαστρεβλωμένη εκδοχή του Bright Falls, και των τοποθεσιών τις οποίες έχει ξαναεπισκεφτεί, ιδωμένες, μέσα από ένα παραμορφωτικό πρίσμα που τις σπρώχνει όλο και περισσότερο σε μια παρανοϊκή και σχιζοφρενική διάσταση.
Η ψευδαίσθηση ότι επικράτησε της Σκοτεινής Παρουσίας, και έδωσε μια έστω και προσωρινή λύση στην περιπέτεια που έζησε αυτός και η γυναίκα του Alice κατά τη διάρκεια του κυρίως παιχνιδιού, διαλύεται σε χίλια κομμάτια, και αντιλαμβάνεται ότι ο εναλλακτικός εαυτός του αρχίζει και χάνεται σε μια δίνη φαντασιοπληξίας, σχιζοφρένιας, και παντελούς έλλειψης ελέγχου της κατάστασης. Οδηγός του, και εδώ, ο Tomas Zane με τη μορφή του δύτη, και βοηθητικό του εργαλείο, ένα GPS που παραδόξως λειτουργεί σε αυτήν την παράλληλη πραγματικότητα και τον κατευθύνει προς τοn τελικό του στόχο. Οι παίκτες που ασχολήθηκαν διεξοδικά με το original παιχνίδι, ως ένα βαθμό, θα νιώσουν απόλυτα εξοικειωμένοι με τα δεδομένα του DLC από άποψη gameplay και παρουσίασης.
Ο Alan, ελέγχεται ακριβώς με τον ίδιο τρόπο, το οπλοστάσιο του δεν έχει αλλάξει στο παραμικρό, οι ιδανικοί shooting και dodging (δράσης, άμυνας και αποφυγής χτυπημάτων) μηχανισμοί λειτουργούν κι εδώ αψεγάδιαστα και απολαυστικά, ενώ και από οπτικής απόδοσης τα πράγματα κινούνται λίγο πολύ στα ίδια πλαίσια. Εκπληκτικοί φωτισμοί και τεράστια, ζωντανά περιβάλλοντα, που κηλιδώνονται σχεδόν ανεπαίσθητα από τη χαμηλή ανάλυση του παιχνιδιού και την ύπαρξη κάποιων παράταιρων υφών. To παιχνίδι, όμως, παραμένει ένα από τα ομορφότερα της βιβλιοθήκης Xbox 360.
Το Bright Falls...ανάσκελα.
Αυτό όμως που θα διαπιστώσει ο έμπειρος παίκτης του Alan Wake στο “The Signal”, είναι ότι αυτή η παρανοϊκή πλευρά του παιχνιδιού που αποκαλύπτεται σε αυτό το επεισόδιο, λειτουργεί δημιουργικά και στο επίπεδο του level design, δηλαδή στο σχεδιασμό και στην εκτέλεση επιπέδων και μηχανισμών του παιχνιδιού. Θα συναντήσει επί παραδείγματι, ένα σημείο, οπού κολώνες φωτισμού ξεφυτρώνουν σαν γιγάντια μανιτάρια μέσα από το έδαφος, και φωτίζουν εναλλάξ το χώρο δίνοντας στον Alan ένα προσωρινό όπλο, αλλά και μια εύθραυστη έξοδο διαφυγής.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου