Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Destiny 2 Review με πολύ πλοκή..

Πέρασαν κιόλας τρία χρόνια από την κυκλοφορία του Destiny, ενός παιχνιδιού που τάραξε για τα καλά τα νερά στη βιομηχανία, με φρέσκες ιδέες από δημιουργούς που γνωρίζουν καλύτερα από τον καθένα την τέχνη των FPS. Όμως το Destiny ενώ υποσχέθηκε πολλά, δεν μπόρεσε να τηρήσει ούτε τα μισά από αυτά, τουλάχιστον στην αρχική του έκδοση. Τα expansions που ακολούθησαν έφτιαξαν σε μεγάλο βαθμό το ίδιο το παιχνίδι και έδειξαν τον δρόμο για τον διάδοχό του. Το Destiny 2 καταφέρνει να δώσει εξαρχής όσα δεν μπόρεσε να δώσει το πρώτο Destiny σε τρία χρόνια, με βελτιώσεις και προσθήκες που πάνε τη σειρά ένα βήμα μπροστά, εκπληρώνοντας σε μεγάλο βαθμό τις προσδοκίες, έστω και με καθυστέρηση ετών. 
Η ιστορία του Destiny 2 ξεκινάει με τον αρχηγό της φυλής των Cabal, ονόματι Dominus Ghaul, να κάνει μετωπική επίθεση με τον στρατό του στο Tower, τη βάση των guardians. Ο Ghaul δεν μένει σε αυτήν την επίθεση, αλλά κύριο στόχο έχει να χρησιμοποιήσει τις δυνάμεις του Traveller προς όφελος του, ξεζουμίζοντας το light που τροφοδοτεί τα ghosts των guardians και τους επιτρέπει να επανέρχονται στην ζωή. Δίχως την βοήθεια του Traveller όλα μοιάζουν καταδικασμένα, αφού οι guardians δίχως την παραγωγή light είναι έρμαια του Ghaul και των δυνάμεων της Red Legion που διαλύουν ότι βρίσκουν στον δρόμο τους μέσα στο Tower. Ένας guardian (ο χαρακτήρας σας) σε μία αποστολή αυτοκτονίας βρίσκει τελικά τον τρόπο να τροφοδοτήσει το ghost του με light, γεγονός που τον χρήζει την μοναδική ελπίδα για τη σωτηρία του Traveller και την επανάκτηση του Tower από τα χέρια των εχθρών. Ένα από τα σοβαρά προβλήματα του πρώτου Destiny ήταν η ρηχή ιστορία και το “άοσμο” σύμπαν, με αποτέλεσμα να πολεμάτε ουσιαστικά χωρίς λόγο, δίχως να ταυτίζεστε με τους χαρακτήρες του παιχνιδιού. To Destiny 2 δεν διεκδικεί Όσκαρ πρωτότυπου σεναρίου, καθώς αφηγείται μία κλασική διαμάχη μεταξύ καλού και κακού στον γνώριμο sci-fi κόσμο του αρχικού παιχνιδιού. Αυτό που αλλάζει δραματικά είναι η παρουσίαση και η μεστή ροή της ιστορίας, με καλά σκηνοθετημένα cinematic videos που σας βάζουν στο κλίμα και με “ζωντανούς” νέους και παλιούς χαρακτήρες που σας δίνουν πλέον λόγους να μάχεστε γι αυτούς. 
Πλέον δεν χρειάζεται να μπαίνετε στο site της Bungie για να μαθαίνετε πληροφορίες για την ιστορία, ούτε πρέπει να ξεψαχνίζετε το διαδίκτυο για να κατανοήσετε το σύμπαν του παιχνιδιού. Όλα είναι πλέον σωστά δομημένα μπροστά σας, είτε η δράση βρίσκεται στο σημείο που είστε εσείς, είτε βλέπετε cinematic με τις συντονισμένες ενέργειες των άλλων guardians σε διαφορετική τοποθεσία από την δικιά σας. Οι αισθητές βελτιώσεις συνεχίζονται και στη φύση των αποστολών που περιέχει το κεντρικό campaign του Destiny 2. Στο πρώτο Destiny οι περισσότερες βασικές αποστολές ήταν αδιάφορες, σε τέτοιο σημείο που μπορούν να συγκριθούν μόνο με τις υποαποστολές (adventures) του Destiny 2. Στις βασικές αποστολές του Destiny 2 υπάρχουν περιβαλλοντικές παγίδες και γρίφοι, ποικιλομορφία τόσο στα περιβάλλοντα όσο και στις δραστηριότητες που κάνετε, ενώ δεν λείπουν και αποστολές που οδηγείτε οχήματα, δίνοντας μια φρεσκάδα στο κεντρικό campaign. Αν μπορούσα κάπως αυθαίρετα να κάνω έναν παραλληλισμό, προσωπικά μου θύμισε αρκετά σε ύφος το campaign του Halo 4, αφού το πλήθος των αποστολών διαδραματίζονται σε πιο κλειστά περιβάλλοντα, με άρτιο σε σημεία level design που εξυπηρετεί την δράση. Όπως και στο πρώτο Destiny, το πιστολίδι είναι πραγματικά ακαταμάχητο, με την αίσθηση των όπλων να είναι για ακόμη μία φορά κορυφαία. Εξαιρετική στις περισσότερες περιπτώσεις είναι και η νοημοσύνη των εχθρών, ιδιαίτερα στις πιο απαιτητικές δραστηριότητες, αφού ψάχνουν τρόπους να καλυφθούν, να βγουν πίσω από την πλάτη σας κλπ. Ικανοποιητική είναι και η ποικιλία των εχθρών, η πλειοψηφία των οποίων υπήρχε και στο αρχικό παιχνίδι, πράγμα όμως λογικό, αφού μιλάμε για τον ίδιο κόσμο. Στο πρώτο Destiny η Bungie διατυμπάνιζε ότι το κυρίως παιχνίδι ξεκινάει με το τέλος του campaign, κάτι που φυσικά δεν ίσχυσε ποτέ, αφού μετά το πέρας του campaign και του raid έπρεπε να ξαναπαίξετε τις ίδιες αποστολές σε μεγαλύτερη δυσκολία και να κάνετε ανούσιες και βαρετές patrol αποστολές, μήπως και πέσει τυχαία κάποιος καλύτερος εξοπλισμός.
 Στο Destiny 2 το τοπίο αλλάζει και όντως το παιχνίδι ξεκινάει πραγματικά τη στιγμή που ολοκληρώνεται το campaign, με ένα σωρό προσθήκες και βελτιώσεις, ώστε και να σας χαρίζουν ανταποδοτικά οφέλη, αλλά και να μην αναλώνεστε στα ίδια και στα ίδια. Πρώτα απ’όλα οι strike αποστολές έχουν αποκοπεί από το campaign, οπότε τις περισσότερες αποστολές τις κάνετε με σκοπό να αποκτήσετε καλύτερο εξοπλισμό μετά το πέρας του campaign. Οι αποστολές αυτές απαιτούν συνεργασία με δύο ακόμη παίκτες, ώστε να εξολοθρεύσετε εχθρούς και το ισχυρό αφεντικό στο τέλος της κάθε αποστολής. Τα strikes ξεκλειδώνονται λίγο μετά την μέση του παιχνιδιού, με σκοπό αν χρειαστεί να ανεβείτε levels για να παίξετε συγκεκριμένες αποστολές του βασικού campaign που απαιτούν συγκεκριμένο level. Προσωπικά έπαιξα μόνο δύο strikes μέχρι το τέλος του campaign και επικεντρώθηκα σε αυτά μετά το τέλος του. Η αποκοπή των strikes από το κεντρικό campaign μπορεί να μειώνει τον συνολικό χρόνο ολοκλήρωσής του στις 12 ώρες περίπου, αλλά από την άλλη δεν έστεκε να μείνουν σαν κομμάτια της κεντρικής ιστορίας, οπότε νομίζω ότι η απόφαση αυτή είναι σωστή. Η δομή και οι δραστηριότητες στα strikes είναι αισθητά βελτιωμένες σε σύγκριση με τις αντίστοιχες αποστολές του πρώτου Destiny, καθώς υπάρχουν κάποιοι απλοί περιβαλλοντικοί γρίφοι και παγίδες θανάτου που απαιτούν πραγματική συνεργασία με τους συμπαίκτες. Ένα μικρό παράπονο μπορεί να ειπωθεί για τον συνολικό χρόνο ολοκλήρωσης αυτών των αποστολών, ο οποίος έπρεπε να είναι μεγαλύτερος για να είναι μία πιο ολοκληρωμένη εμπειρία. Κορωνίδα των strike αποστολών είναι τα nightfall strikes, τα οποία απαιτούν ισχυρό εξοπλισμό (power), αλλά και συγκεκριμένη ομάδα τριών ατόμων, καθώς δεν μπορείτε να βρείτε παίκτες μέσω matchmaking. Υπάρχει διαθέσιμο ένα nightfall strike κάθε εβδομάδα και στην ουσία είναι παραλλαγή των βασικών strikes, σε μεγαλύτερη δυσκολία και με νέους κανόνες, αφού έχετε συγκεκριμένο χρόνο για να το ολοκληρώσετε, οι εχθροί απαιτούν συγκεκριμένα είδη όπλων για να πέσουν κάθε φορά κλπ Η συνεργασία είναι πραγματικά απαραίτητη σε αυτές τις απαιτητικές αποστολές, γιατί χωρίς συνεννόηση η μοίρα σας είναι προδιαγεγραμμένη. Συνολικά υπάρχουν πέντε strike αποστολές καθώς και μία έξτρα αποστολή για τους κατόχους PS4. Το end game περιεχόμενο δεν σταματάει στα strikes και τα nightfall strikes. Το Destiny 2 βρίθει από υποαποστολές (adventures), ενώ με το πέρας του campaign ξεκλειδώνονται συνεχώς νέες ενδιαφέρουσες αποστολές που σας δίνουν οι vendors και οι guardians του παιχνιδιού. Η ολοκλήρωσή τους σας χαρίζει πόντους που εξαργυρώνετε σε κάθε vendor και guardian αποκτώντας πλούσιο εξοπλισμό και όπλα. 
Επίσης υπάρχουν τα lost sectors, κρυμμένες περιοχές με ισχυρούς αντιπάλους, που πρέπει να βρείτε σε κάθε έναν από τους τέσσερις πλανήτες του παιχνιδιού και σας χαρίζουν loot, καθώς και public events στα οποία συγκεντρώνεστε με άλλους παίκτες και προσπαθείτε να φέρετε εις πέρας την αποστολή που σας ζητείται. Το αποκορύφωμα είναι όταν μετατρέπεται από απλό public event σε heroic public event και η δράση γίνεται φρενήρης προκειμένου να εξολοθρεύσετε τους πανίσχυρους εχθρούς που εμφανίζονται. Public events υπήρχαν και στο αρχικό Destiny, αλλά από την μία ήταν προχειροφτιαγμένα και από την άλλη δεν μπορούσατε να δείτε στον χάρτη που υπήρχε το κάθε event για να πάρετε μέρος. Πλέον, σε κάθε περιοχή υπάρχει χάρτης όπου μπορείτε να βλέπετε όλες τις δραστηριότητες που είναι ενεργές, ενώ έχουν προστεθεί και σημεία όπου μπορείτε να κάνετε fast travel για να πάτε γρήγορα από το ένα σημείο στο άλλο, γεγονός που σας λύνει τα χέρια. Επί πλέον ο κόσμος στον κάθε πλανήτη που κάνετε τις επιμέρους δραστηριότητες πλέον σφύζει από ζωή και δεν συναντάτε τα αδειανά τοπία του πρώτου Destiny. Συνεχώς υπάρχουν εχθροί στο διάβα σας, κάποιοι από αυτούς πραγματικά ισχυροί, ώστε να αποτελούν πραγματική δοκιμασία για τα αντανακλαστικά σας. Πέρα από την ζωή στον κάθε πλανήτη, το Destiny 2 εκπλήσσει θετικά με το level design των πλανητών, το οποίο σας ωθεί να εξερευνάτε κάθε σπιθαμή για να βρείτε μία μικρή ή μεγάλη έκπληξη.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου