Το να συνδυάσει κανείς χαρακτήρες από δύο franchises σε ένα, τα λεγόμενα δηλαδή “crossovers”, δεν είναι ασυνήθιστο φαινόμενο στη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών. Λίγοι είναι βέβαια αυτοί που καταφέρνουν να το κάνουν καλά. Η ιδέα της συνεργασίας μεταξύ της Nintendo και της Ubisoft για το Mario + Rabbids Kingdom Battle ξεκίνησε πίσω στο 2014, μετά από ένα prototype που δημιουργήθηκε μέσα στη διάρκεια ενός μήνα και το οποίο παρουσίασε ο Davide Soliani στον Shigeru Miyamoto. Ο θρυλικός δημιουργός της σειράς Mario ενέκρινε την έναρξη της ανάπτυξης του και έτσι το Mario + Rabbids Kingdom Battle έγινε πραγματικότητα.
Το πιο εντυπωσιακό πράγμα για τον συνδυασμό των δύο αυτών franchises είναι το γεγονός πως το παιχνίδι υπάγεται στη κατηγορία των turn-based strategy παιχνιδιών, κάτι που δεν θα περίμενε ποτέ κανείς. Ο ίδιος ο Miyamoto έχει δηλώσει πως δεν περίμενε ποτέ ότι θα δει τον Mario σε μια κατηγορία παιχνιδιού όπως αυτή. Είχα την ευκαιρία να παίξω τον τίτλο νωρίτερα από την κυκλοφορία του στα γραφεία της CD Media και ανακάλυψα από πρώτο χέρι πως πρόκειται για μια μεγάλη έκπληξη.
Το crossover του Raving Rabbids με το σύμπαν του Mario δικαιολογείται στην ιστορία του παιχνιδιού μέσω μιας τεράστιας δίνης που εμφανίστηκε πάνω από το κάστρο της πριγκίπισσας Peach. Μέσα από αυτή τη δίνη έρχονται στο κόσμο του Mario τα “κακά” Rabbids και ο αγαπημένος υδραυλικός μας θα πρέπει να συνεργαστεί με τον Luigi, την Princess Peach, τον Yoshi και άλλα τέσσερα ηρωϊκά Rabbids για να αντιμετωπίσουν τον εχθρό. Το παιχνίδι χωρίζεται σε επίπεδα ανά κόσμο (World 1-2) όπως το αρχικό Super Mario και σταδιακά η δυσκολία ανεβαίνει. Είναι πολύ εύκολο κανείς να ξεγελαστεί και να πιστέψει πως το Mario + Rabbids Kingdom Battle είναι ένα εύκολο παιχνίδι. Οι πρώτες ώρες είναι σχεδιασμένες έτσι ώστε ο παίκτης να οικοιοποιηθεί με τον χειρισμό και τους μηχανισμούς αλλά στη συνέχεια το επίπεδο της πρόκλησης που συνάντησα με ξάφνιασε. Ένα από τα επίπεδα που έπαιξα με τοποθέτησε περίπου στο 60% και έπειτα της ιστορίας και εκεί ήταν που κατάλαβα ότι το παιχνίδι έχει αρκετό βάθος, κάτι που με έκανε να εντυπωσιαστώ σε μεγάλο βαθμό αφού αναλογίστηκα το πιο χαλαρό ύφος που προσδίδει εξωτερικά.
Στα πρώτα επίπεδα είχα πολύ βασικά όπλα, δεν είχα καμία από τις ειδικές ικανότητες των ηρώων που ξεκλειδώνονται μέσω του skill tree, ενώ οι εχθροί δεν ερχόντουσαν σε διαφορετικές μορφές π.χ Rabbid Kong. Στη συνέχεια αυτό άλλαξε και μεταμορφώθηκε σε μια αρένα από ένα πραγματικό σόου. Με το Magnet Dance του Mario Rabbid μπορούσα να καλέσω κοντά τους εχθρούς, να επιτεθώ με την Peach μέσω του dash attack χτυπώντας τους ενώ άλλαζα θέση και να ολοκληρώσω την αλυσιδωτή αυτή αντίδραση με το stomp jump του Mario. Φυσικά, οι αλυσιδωτές επιθέσεις μπορούν να πραγματοποιηθούν και από τους εχθρούς και αυτό είναι που δίνει μεγάλη ενέργεια στο κλίμα και την ατμόσφαιρα της μάχης. Τα αντίπαλα Rabbids έβρισκαν συνέχεια έξυπνους τρόπους να με προσεγγίσουν επιθετικά, τα τρομακτικά φαντασματάκια Boo άλλαζαν σε τυχαίες στιγμές τις θέσεις τόσο των ηρώων όσο και των rabbids και αυτό που μου άρεσε ήταν πως και εγώ από τη πλευρά μου έπρεπε να βρίσκομαι συνέχεια σε εγρήγορση έτσι ώστε να βρω τον κατάλληλο τρόπο να επιτεθώ πίσω. Πιστεύω πως όταν ένα παιχνίδι αυτής της κατηγορίας το καταφέρνει αυτό, έχει πετύχει σε μεγάλο βαθμό τον σκοπό του σε ότι αφορά στην αίσθηση του gameplay.
Πριν από την έναρξη κάθε μάχης, μπορούσα να δω όλο το μέγεθος και τα ενδιαφέροντα σημεία του χάρτη μέσα από την tacticam ώστε να διαλέξω την κατάλληλη κάλυψη, το σωστό μονοπάτι μέσω των στρατηγικών επιλογών που προσφέρει το παιχνίδι όπως οι σωλήνες, ενώ είχα την επιλογή να διαλέξω τους ήρωες που ήθελα μέσω του Battle HQ. Στο Battle HQ βρίσκονται επίσης και οι επιλογές όπλων που είναι απαραίτητα για την επιτυχής έκβαση της μάχης καθώς και η ανάπτυξη του skill tree των χαρακτήρων. Οι ειδικές δυνάμεις των ηρώων είναι ικανές να ανατρέψουν την ροή μιας μάχης, ενώ ο συνδυασμός των κινήσεων που μπορούν να γίνουν είναι ίσως ένα από τα πιο διασκεδαστικά πράγματα στο παιχνίδι. Το πιο συναρπαστικό κομμάτι όλου αυτού είναι οι σκέψεις που κάνεις στο μυαλό σου για τις αποφάσεις που πρέπει να πάρεις, οι οποίες σίγουρα θα μετατρέπονται σε ένα εξαιρετικό debate στρατηγικών κινήσεων μεταξύ φίλων στο local co-op mode του παιχνιδιού.
Το Mario + Rabbids Kingdom Battle κάνει χρήση της νέας μηχανής γραφικών Snowdrop από τη Ubisoft, της οποίας τις δυνατότητες είδαμε για πρώτη φορά στο Tom Clancy’s The Division. Η επιλογή της για έναν τίτλο σαν τον συγκεκριμένο μπορεί να θεωρηθεί τεχνικά υπερβολική αλλά η αλήθεια είναι πως συμπληρώνει υπέροχα τη ζωηρή, ζωντανή και πολύχρωμη ατμόσφαιρα που αποπνέει ο ποικιλόμορφος κόσμος του παιχνιδιού, ακόμα και στα πιο σκοτεινά επίπεδα όπως το Spooky Trials.
Η μοναδική ατμόσφαιρα των παιχνιδιών της Nintendo γίνεται ένα με την απόλυτη τρέλα των Raving Rabbids μέσα από το Mario + Rabbids Kingdom Battle και όπως όλα δείχνουν πρόκειται να αποτελέσει μια ιδιαίτερα σημαντική και θετική προσθήκη για τη βιβλιοθήκη του Nintendo Switch. Το Mario + Rabbids Kingdom Battle αναμένεται να κυκλοφορήσει αποκλειστικά στο Nintendo Switch στις 29 Αυγούστου.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου