Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Gone Home για PS4 και Xbox One

Το Gone Home ήταν το indie "χιτάκι" που έκανε αίσθηση την χρονιά που μας πέρασε, όντας ένα ιδιαίτερο (αν και εξαιρετικά σύντομο) Adventure. Η εταιρεία ανάπτυξης του παιχνιδιού The Fullbright Company ανακοίνωσε λοιπόν πως θα μεταφέρει τον τίτλο της και στις κονσόλες εντός του 2014. Τώρα σε ποιές κονσόλες ακριβώς, ακόμα δεν το γνωρίζουμε. Σύμφωνα με δηλώσεις του Steve Gaynor, συνιδρυτή της The Fullbright Company: "Όταν ξεκινήσαμε να δημιουργούμε το Gone Home αποφασίσαμε πως πρώτα θα το διαθέταμε σε PC/Mac/Linux, για πολλούς σημαντικούς λόγους: δεν θα έπρεπε να ανησυχούμε για τους τεχνολογικούς περιορισμούς του hardware των μηχανημάτων της προηγούμενης γενιάς, δεν θα μπλέκαμε με περιορισμούς console certification/όρια ηλικίας κτλ., ενώ θα μπορούσαμε να διανείμουμε το παιχνίδι κατευθείαν, χωρίς DRM και μέσω Steam". "Όμως πάντα ελπίζαμε να καταφέρουμε τελικά να μεταφέρουμε το παιχνίδι και στις κονσόλες - απλώς δεν ξέραμε ακριβώς το πως θα το κάναμε αυτό. Είμαστε μια πολύ μικρή ομάδα και δεν ήμασταν έτοιμοι να αφιερώσουμε μήνες στον χρόνο ανάπτυξης για να κάνουμε το port μόνοι μας, όμως γνωρίζαμε ότι το να βρεθεί ο κατάλληλος συνεργάτης για να κάνει αυτή τη δουλειά θα ήταν μια πραγματική πρόκληση. 
Θα άξιζε τον κόπο τελικά η μεταφορά;" διερωτάται στη συνέχει ο Gaynor. Ωστόσο, όπως ο ίδιος συμπληρώνει: "Για αυτό το λόγο ήμασταν τόσο χαρούμενοι όταν αρχίσαμε να μιλάμε με τον Casey Lynch της Midnight City, τη νέα εταιρεία της Majesco Entertainment (σσ. Cooking Mama, Zumba). Ο Casey έχει μεγάλη εμπειρία στα media και το PR, ενώ τα παιδιά στην Midnight City γνωρίζουν ακριβώς τι χρειάζεται ένας indie τίτλος από τον εκδότη του αυτή την εποχή", καταλήγοντας πως "δεν ψάχναμε για έναν συνηθισμένο εκδότη - και η Midnight City είναι κάθε άλλο παρά συνηθισμένη". Το Gone Home, το Adventure από την ανεξάρτητη εταιρεία ανάπτυξης Fullbright, έρχεται επιτέλους και στις κονσόλες. Αν και αυτή η είδηση είχε ανακοινωθεί σχεδόν δύο χρόνια πριν, η ανάπτυξη του port για τις κονσόλες είχε παγώσει λόγω του ότι η εκδότρια εταιρεία Midnight City αποφάσισε να κλείσει. Τώρα όμως η Fullbright αναβαθμίζει την μηχανή από Unity 4 σε Unity 5, προσθέτει σχολιασμό από τους developers και το σημαντικότερο: Ανακοινώνει ημερομηνία κυκλοφορίας για τις κονσόλες.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου