Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Max Payne 3 στα PC

Η Rockstar αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με το τι μπορούν να περιμένουν οι κάτοχοι high-end PC για τις επιδόσεις του Max Payne 3 στα μηχανήματά τους. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο PC World o Kevin Hoare, επικεφαλής του σχεδιασμού του παιχνιδιού για PC, διαβεβαίωσε ότι οι προγραμματιστές υπήρξαν πολύ σχολαστικοί σχετικά με τις δυνατότητες του τίτλου σε συστήματα υψηλών προδιαγραφών.
«Έχουμε δουλέψει σκληρά ώστε να είμαστε σίγουροι ότι το παιχνίδι θα τρέχει ομαλά σε ένα μεγάλο εύρος μηχανημάτων» εξηγεί. «Όταν όμως προσεγγίζεις το ανώτερο άκρο αυτού του φάσματος, εκεί είναι που μπορείς πραγματικά να «σπρώξεις» ένα παιχνίδι στα όριά του, με αποτέλεσμα αυτό να δείχνει εκπληκτικό στα πιο εξελιγμένα σύγχρονα μηχανήματα, αλλά και σε αυτά που αναμένονται στο κοντινό μέλλον».
«Θα ανακαλύψετε πως υπάρχει μεγάλο εύρος στις αναλύσεις της οθόνης, υπάρχει υποστήριξη για τρεις ή ακόμα και για έξι οθόνες, χάρη στις οποίες το παιχνίδι μπορεί να τρέξει σε πολύ υψηλές αναλύσεις, υπάρχει ποικιλία από επιλογές anti-aliasing, διαβάθμιση στην ποιότητα του νερού και των σκιών, αυξημένη λεπτομέρεια σε χαρακτήρες και οχήματα καθώς και διαβαθμιζόμενο texture filter το οποίο αυξάνει περεταίρω την ποιότητα του οπτικού τομέα».
«To Max Payne 3 θα υποστηρίζει DX11, με χαρακτηριστικά που θα περιλαμβάνουν Hull/Tessellation/Domain Shaders (τα οποία προσθέτουν καμπυλότητα στα μοντέλα χαρακτήρων και οχημάτων), Gather4 (για βέλτιστο shadow sampling / FXAA) Geometry shader / Stream Output και DX11 texture samplers για να αναφέρουμε ορισμένα από αυτά».

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου