Περίπου έξι χρόνια έχουν περάσει από την τελευταία περιπέτεια ενός εκ των πιο δημοφιλών ψηφιακών δολοφόνων και φέτος ήρθε επιτέλους ο καιρός της επιστροφής του πράκτορα 47. Ωστόσο, η στιγμή που θα ξαναπιάσουμε στα χέρια μας τα συμβόλαια του δεινού δολοφόνου φαντάζει μακρινή, με την ημερομηνία κυκλοφορίας του να έχει πρόσφατα ανακοινωθεί για τις 20 Νοεμβρίου. Προκειμένου να σβήσει λίγο τη δίψα των πιο φανατικών οπαδών, που ήδη έχουν προπαραγγείλει το Hitman: Absolution, η IO Interactive αποφάσισε να προσφέρει ως δώρο τον spin-off τίτλο που παρουσιάζουμε στο παρόν άρθρο. Θα πρέπει να σημειώσουμε, βέβαια, ότι η εν λόγω προσφορά ισχύει, τουλάχιστον σύμφωνα με την αρχική ανακοίνωση, για συγκεκριμένους προμηθευτές.
Το Hitman: Sniper Challenge προσφέρει ένα και μόνο επίπεδο και ως εκ τούτου όσοι το “κατεβάσουν” δε θα πρέπει να έχουν υψηλές προσδοκίες για έναν ολοκληρωμένο, downloadable τίτλο. Το δίχως άλλο, μία ενδεχόμενη συνηθισμένη τιμολόγηση του τίτλου θα ήταν απαγορευτική για το υλικό που προσφέρει. Η δωρεάν διάθεσή του, λοιπόν, με κάθε προπαραγγελία είναι απολύτως λογική και σίγουρα καλοδεχούμενη σε σχέση με άλλες εταιρίες, που κατά καιρούς έχουν εκδώσει ανάλογους spin-off, διαφημιστικούς τίτλους με… αμφίβολης αξίας περιεχόμενο. Το εν λόγω επίπεδο βρίσκει τον 47 στην ταράτσα ενός ουρανοξύστη. Ο μοναδικός έλεγχος που έχουμε επάνω του αφορά στη χρήση του sniper όπλου του, έχοντας ως σκοπό να εξοντώσουμε τόσο τον κυρίως στόχο μας, έναν έμπορο όπλων, όσο και τους 14 σωματοφύλακές του, οι οποίοι βρίσκονται διασκορπισμένοι στην ταράτσα του απέναντι κτηρίου. Παράλληλα, στο συγκεκριμένο χώρο εκτυλίσσεται ένα πάρτι με μερικές δεκάδες άτομα, σε ένα επίπεδο που έχει δημιουργηθεί με τη Glacier 2, τη μηχανή γραφικών που χρησιμοποιείται για το Hitman: Absolution, παρέχοντάς μας μία πρώτη εικόνα του οπτικού αποτελέσματος που θα έχουμε στο κυρίως πόνημα της IO Interactive.
Χωρίς να έρχεται να προσφέρει κάτι που θα προκαλέσει ενθουσιασμό, το οπτικό αποτέλεσμα είναι αρκετά καλό και σίγουρα το υψηλό frame rate -με την ταυτόχρονη ύπαρξη δεκάδων ατόμων που έχουν διαφορετικές ρουτίνες- αποτελεί ένα καλό στοιχείο. Περνώντας στη δράση, η ύπαρξη ενός και μόνο επιπέδου μπορεί να φαντάζει –και να είναι σε μεγάλο ποσοστό- περιοριστική, ωστόσο, οι Δανοί δημιουργοί κατάφεραν να προσφέρουν επιμέρους στόχους και μυστικά, ώστε να καταφέρουν να μας οδηγήσουν αβίαστα σε αρκετές επαναλήψεις του. Εξοντώνοντας στόχους, έτσι ώστε να πέφτουν από την ταράτσα ή στην πολυτελή πισίνα χωρίς να τους δουν οι υπόλοιποι, ουσιαστικά αποτελεί μία μέθοδο απόκρυψης των πτωμάτων τους και μία τεχνική για την οποία χρειάστηκαν αρκετές προσπάθειες ώστε να την εφαρμόσουμε με ακρίβεια. Επιπλέον, υπάρχουν αρκετά μυστικά challenges, όπως η εύρεση και σπάσιμο τεσσάρων αγαλματιδίων που αναπαριστούν νάνους, ή η εξόντωση διαφόρων περιστεριών. Αυτοί οι δευτερεύοντες στόχοι που θα πρέπει να εντοπίσουμε, απαιτούν αρκετά καλή παρατηρητικότητα, θυμίζοντας σε μεγάλο βαθμό το “Where’s Waldo”.
Τετάρτη 16 Μαΐου 2012
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
firstpersonshooter
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
tech
» Η επιστροφή του μεγαλύτερου σύγχρονου δολοφόνου του gaming
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου