Παραπάνω από δύο δεκαετίες χρειάστηκε να περάσουν, αλλά τελικά η Walt Disney Pictures κατάφερε να ολοκληρώσει το πρώτο sequel του πρωτοπόρου, για την εποχή του, Tron. Το αρχικό Tron ήταν μία ιδιαίτερη κινηματογραφική παραγωγή, που μας ταξίδευε σε έναν κόσμο που όμοιός του δεν υπάρχει στην 7η τέχνη, καταφέρνοντας να μας δώσει μία σουρεαλιστική sci-fi οπτική της ζωής εντός των κυκλωμάτων ενός υπολογιστή. Η κοντινή ημερομηνία της πρεμιέρας του 2ου μέρους σίγουρα δε θα μπορούσε να μας αφήσει ασυγκίνητους, καθώς τα trailer που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο είναι άκρως εντυπωσιακά, αλλά και το επίπεδο της σημερινής τεχνολογίας των οπτικών εφέ δείχνει ως το πλέον κατάλληλο για το ύφος του Tron. Αναμένοντας λοιπόν την προβολή του Tron: Legacy στη μεγάλη οθόνη, η Disney Interactive Studios έρχεται να μας προσφέρει το συνδετικό κρίκο των δύο ταινιών, όπως η ίδια υποστηρίζει τουλάχιστον, μέσω του Tron: Evolution για τα οικιακά συστήματα
Συνδέοντας την ιστορία μεταξύ των δύο ταινιών
Η ιστορία του παιχνιδιού εξελίσσεται μετά τα γεγονότα της πρώτης ταινίας, ενώ σύμφωνα με τους δημιουργούς, αλλά και από όσο μπορούσαμε να καταλάβουμε από την περίληψη της υπόθεσης του sequel, έρχεται να δώσει κάποιες εξηγήσεις για τα τεκταινόμενα του Tron: Legacy. Εμείς παίρνουμε το ρόλο ενός ανώνυμου, απρόσωπου και άφωνου ανθρωποειδούς προγράμματος προστασίας του προγραμματιστή Kevin Flynn. Όπως γίνεται σαφές από την περιγραφή του χαρακτήρα μας (ακόμα και το όνομά του Anon, είναι η συντομογραφία του anonymous), δεν έχει καμία προσωπικότητα, αποτελώντας ουσιαστικά μία απλή ρομποτική οντότητα, που απλά θα λειτουργήσει ως ένα εργαλείο για τα δρώμενα που θα οδηγήσουν στη δεύτερη ταινία.
Ατυχώς, δε φαίνεται να δόθηκε ιδιαίτερο βάρος στην υπόθεση καθώς, μπορεί οι cutscenes να είναι ποικίλες και συχνές, εντούτοις, οι πληροφορίες που μας δίνονται για τα γεγονότα που θα παρακολουθήσουμε είναι ελάχιστες. Όσοι δεν έχουν δει την πρώτη ταινία δύσκολα θα αντιληφθούν το ρόλο ορισμένων γνωστών χαρακτήρων, αλλά ακόμα και τη φιλοσοφία του περιβάλλοντος στο οποίο θα βρεθούν. Γενικότερα, ωστόσο, η ανάπτυξη των χαρακτήρων είναι μηδαμινή, τόσο των γνώριμων φυσιογνωμιών όσο και ορισμένων πρωτοεμφανιζόμενων, όπως της ιδιαίτερα κοινότυπης και αδιάφορης παρουσίας του κύριου “κακού” ονόματι Abraxas.
Το κυνήγι για δύναμη και εξουσίας που θα παρακολουθήσετε αποτελεί τη βασική δομή δεκάδων ταινιών και παιχνιδιών με το Tron Evolution να λειτουργεί, τελικά, σε επίπεδο σεναρίου, ως μία υπενθύμιση παλιών χαρακτήρων, αλλά και απλών συστάσεων για κάποιους νέους ήρωες που θα δούμε σύντομα στις αίθουσες. Τουλάχιστον η συχνή εμφάνιση του ψηφιακού μοντέλου του εξαίρετου Jeff Bridges, καταφέρνει να μας προκαλέσει το ενδιαφέρον σε πολλές από τις cutscenes, ο οποίος μπορεί να μη δάνεισε τη φωνή του, ωστόσο ο ηθοποιός που τον υποδύεται καταφέρνει να τον μιμηθεί σε εντυπωσιακό βαθμό.
Πετάξτε το δίσκο, εξοντώστε, επαναλάβετε
Όπως πολύ εύκολα θα μπορούσε να προβλέψει κάποιος που έχει δει την ταινία ή είχε την τύχη να πιάσει στα χέρια του το εξαιρετικό Tron 2.0 της Monolith, το κύριο όπλο μας δεν είναι άλλο από το δίσκο. Το τελευταίο μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε ως ένα φουτουριστικό μπούμερανγκ για τη ρίψη του σε μήκος αρκετών μέτρων, αλλά και ως όπλο για μάχες σώμα με σώμα. Το εφέ και η αίσθηση που μας αφήνει όταν ρίχνουμε το δίσκο στους εχθρούς είναι αρκετά απολαυστική, κάτι στο οποίο συνάδουν και οι “χορευτικές” κινήσεις που εκτελεί ο Anon προκειμένου να το ρίξει, αν και σίγουρα θα μπορούσε να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε αυτά τα animationsόλοι οι όροι » Animation Με τον όρο animation αναφερόμαστε στη γρήγορη ακολουθία δυσδιάστατων και τρισδιάστατων εικόνων ή μοντέλων, με αποτέλεσμα να μας δίνεται η ψευδαίσθη... περισσότερα » .
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου