Είναι πραγματικά άξια προσοχής η “ικανότητα” της Activision να εκδίδει τίτλους, των οποίων η ποιότητα κυμαίνεται σε εκ διαμέτρου αντίθετα πεδία. Από τη μία πλευρά έχουμε επιλογές του βεληνεκούς των Call of Duty, Guitar Hero κ.λπ., που μπορεί να εκδίδονται σε ετήσια βάση, αλλά αποτελούν -στη χειρότερη των περιπτώσεων- αξιοπρεπείς τίτλους. Αντί όμως να παραμένει σε αυτά τα υψηλά ποιοτικά επίπεδα, βλέπουμε απο την εταιρεία συχνά παραγωγές που τοποθετούνται στο είδος των -κάτω του μετρίου- movie tie-ins ή κάκιστων budget επιλογών όπως το Soldier of Fortune Payback μεταξύ άλλων.
Δεν είναι δύσκολο, λοιπόν, να αντιληφθεί κανείς ότι η νέα πρόταση του αμερικανικού κολοσσού, κατόπιν μάλιστα της -ουσιαστικά- μηδαμινής προβολής και γενικότερα προώθησής της στα διάφορα Μέσα, θα ανήκει επάξια στην κατηγορία των τίτλων που τοποθετούνται στο πρώτο μισό της βαθμολογικής κλίμακας...
Αδυνατώντας να προσφέρει οτιδήποτε καινούριο στο είδος
Το πόνημα της Sidhe έρχεται να μας προσφέρει μία νέα πρόταση στο είδος που έφερε στο προσκήνιο η σειρά Twisted Metal -αν και η σύγκρισή της με το συγκεκριμένο franchise μόνο ως “ύβρις” θα μπορούσε να θεωρηθεί. Το Blood Drive, μας τοποθετεί σε έναν post apocalyptic κόσμο, όπου οι μάχες μεταξύ μηχανοκίνητων οχημάτων αποτελεί το νέο δημοφιλές σπορ. Συνολικά, μπορούμε να επιλέξουμε μεταξύ οκτώ οδηγών, κάθε ένας εκ των οποίων έχει το δικό του ξεχωριστό όχημα. Η ποικιλία σίγουρα δεν είναι και η καλύτερη δυνατή, ενώ φαίνεται έντονα η απέλπιδα προσπάθεια των δημιουργών να προσδώσουν κάποια μορφή προσωπικότητας τόσο στα οχήματα όσο και στους οδηγούς.
Το τελικό αποτέλεσμα δεν έχει να μας προσφέρει τίποτε παραπάνω από κακέκτυπα γνωστών χαρακτήρων του προαναφερθέντος franchise της Sony, όπως οι έκδηλες απομιμήσεις των Mr. Grimm και Sweet Tooth, ενώ στην καλύτερη των περιπτώσεων δεν αποτελούν κάτι περισσότερο από κοινότυπες προσωπικότητες.
Οι συνήθεις επιλογές, λοιπόν, είναι εδώ, όπως Buggies, φορτηγά και αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού, χωρίς να έχουν να προσφέρουν κάποιο μοντέλο οχήματος ικανό να τραβήξει την προσοχή. Μία προσπάθεια επίτευξης μεγαλύτερου βαθμού προσωπικότητας στα ζευγάρια των οχημάτων-οδηγών επιχειρήθηκε με την προσθήκη μοναδικών όπλων για κάθε χαρακτήρα. Εντούτοις, αυτά τα όπλα στερούνται φαντασίας, χωρίς τελικά να μπορούν να πετύχουν το στόχο τους. Παραδείγματος χάρη, η ικανότητα ενός χαρακτήρα για προσωρινή αύξηση ισχύος του όπλου που φέρει, θα μπορούσε κάλλιστα να υπάρχει ως power up, ενώ η ικανότητα του αποκαλούμενου ως "Reggie", να σηκώνει στον αέρα οποιοδήποτε αυτοκίνητο σημαδεύει, είναι εξαιρετικά ανούσια.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου