Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2010

Fighters Uncaged και πολύ ξύλο...

Ανάμεσα στον κυκεώνα των νέων κυκλοφοριών του Kinect, δεν ήταν λίγοι οι παίκτεςς που παρατήρησαν πως όλοι οι τίτλοι κυμαίνονταν σε επίπεδα απλών, ήρεμων και “casual” τίτλων. Ή σχεδόν όλοι. Το Fighters Uncaged αποτελούσε το μοναδικό παιχνίδι του Kinect Launch, το οποίο έδειχνε να μπορεί να προσφέρει μια διασκεδαστική εμπειρία στο κύριο κοινό του Xbox 360. Γιατί καλό το Kinectimals, υπέροχο το Kinect Sports, αλλά ο μέσος χρήστης της κονσόλας της Microsoft χρειάζεται και λίγα δάκρυα και αίμα για να «ανέβει»! Δυστυχώς, όμως, θα πρέπει να προσπαθήσει να τα βρει σε κάποιον άλλο τίτλο, σε ένα γήπεδο εν μέσω ματς Άρη - Π.Α.Ο.Κ., στα φανάρια της Αθήνας, οπουδήποτε υπάρχει έστω και ένα ψεγάδι εκνευρισμού. Γιατί η μόνη σοβαρή μάχη που θα αντιμετωπίσετε απέναντι στο Fighters Uncaged, είναι ο αγώνας του να μην πετάξετε το δισκάκι από το παράθυρο.
Στο Fighters Uncaged παίρνετε το ρόλο του Simon, ενός τύπου που πρέπει να αναμετρηθεί με σωρεία αντιπάλων σε ένα underground τουρνουά. Γιατί; Γιατί έτσι μας λέει το παιχνίδι, αναφέροντας ότι μόνο έτσι (;) θα μπορέσετε να σώσετε τον πατέρα σας από τα χέρια του διαβολικού Kingpin. Αρχικά το καταπίνουμε και το γεγονός ότι το υποτυπώδες σενάριο αναφέρεται μόνο στο intro του παιχνιδιού και μετά, απλά εξαφανίζεται, δεν μας πειράζει. Άλλωστε, ελάχιστα fighting games έχουν σοβαρή ιστορία.
Με την ίδια λογική, ήμασταν πρόθυμοι να αγνοήσουμε και τα τρομακτικά σκαμπανεβάσματα του τεχνικού τομέα. Άλλωστε, τι σημασία έχει που τα γραφικά δείχνουν σαν αυτά του Dreamcast στα πρώτα του βήματα, τα 3D models είναι από τα πιο ανέμπνευστα που έχουμε δει, και ότι το animation θυμίζει χαρτόκουτα στον άνεμο; Ας μην αναφερθούμε καν στα άδεια και κακοσχεδιασμένα 2D prerendered backgrounds, ή στο j-rock / hip-hop 5ης κατηγορίας που κουδούνιασε το κεφάλι μας. Φτάσαμε στο σημείο να μη δώσουμε σημασία ακόμα και στο υπό του μηδενός voice acting, που μας θύμησε ντουμπλαρίσματα παλιότερων δεκαετιών. Είναι γνωστό ότι fighting παιχνίδια όπως τα Final Fight, Double Dragon, Street Fighter κλπ, δεν βασίστηκαν στα παραπάνω στοιχεία για να πετύχουν. Το "ζουμί" σε ένα fighting game είναι το fighting αυτό καθ' αυτό. Και εδώ είναι που το Fighters Uncaged αποτυγχάνει σε ανατριχιαστικό βαθμό.



Πριν λίγες μέρες αναφέραμε ότι στο Sonic Free Riders υπάρχει αρκετή καθυστέρηση από το αρχικό μενού μέχρι την έναρξη ενός αγώνα. Στο συγκεκριμένο παιχνίδι μπορείτε να δείτε ακόμα και κάποια ταινία στο PC σας μέχρι να αρχίσει το κυρίως θέμα. Η Ubisoft σκέφτηκε πως το παιχνίδι θα το αγοράσουν ίσως και βρέφη με δυσκολία στην εκμάθηση και έτσι ενσωμάτωσε το πιο αργό και βασανιστικό training όλων των εποχών, το οποίο είναι υποχρεωτικό για να μπορέσει κανείς να παίξει το υπόλοιπο παιχνίδι. Βέβαια, μόλις επιτέλους ολοκληρωθεί αυτό, θα δείτε ότι δεν χάσατε τίποτα ιδιαίτερο. Το μόνο mode που διαθέτει το Fighters Uncaged είναι το “Fight”, στο οποίο ξεκινάτε από την 3η League και θα πρέπει να νικήσετε ορισμένους αδιάφορους αντιπάλους για να προχωρήσετε ως την κορυφή της 1ης League και να ολοκληρώσετε το παιχνίδι. Αλλά αν νομίζατε ότι αυτή η ολοκλήρωση είναι εύκολη, είστε γελασμένοι. Οι δημιουργοί σχεδίασαν ένα σύστημα, που σας προτρέπει να πετύχετε καλύτερο σκορ στην κάθε μάχη. Και αυτό συμβαίνει γιατί για να νικήσετε, δεν αρκεί απλά να ολοκληρωθεί κερδοφόρα η εκάστοτε μάχη, αλλά θα πρέπει να νικήσετε γρήγορα, έχοντας δεχθεί λίγη ζημιά και χρησιμοποιώντας εντυπωσιακές κινήσεις εναντίον των αντιπάλων σας...

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου