Σε μία περίοδο όπου πολλά MMORPG τείνουν να διατίθενται δωρεάν, το Guild Wars έχει σίγουρα την τιμητική του. Μέχρι τώρα είναι το πιο διαδεδομένο δωρεάν MMORPG. Με τον όρο "δωρεάν" εννοούμε ότι το αγοράζετε από τα καταστήματα και δεν πληρώνετε συνδρομή. Το Guild Wars κατάφερε να σημειώσει έξι εκατομμύρια πωλήσεις και η NCSoft έχει κάθε λόγο να είναι απόλυτα ικανοποιημένη. Μάλιστα, με όσα είδαμε από την Gamescom, έχουμε την αίσθηση πως όχι απλά θα συνεχίσει να είναι πρώτο, αλλά θα προσφέρει πολύ περισσότερα από τα υπόλοιπα συνδρομητικά MMORPG της Κορεάτικης εταιρείας, το AION και το Lineage II. Την παρουσίαση ανέλαβαν τρεις προγραμματιστές από την ArenaNet. Ο επικεφαλής του project Eric Flannum, ο Price Randall και ο Matthew Moore.
Σενάριο
Βρισκόμαστε 250 χρόνια μετά τα γεγονότα του Guild Wars: Eye of the North (expansion). Πέντε μεγάλοι δράκοι έχουν ξυπνήσει, σπέρνοντας τον πανικό στη χώρα της Tyria. Οι humans δέχονται μεγάλο πλήγμα και οι Dwarves τείνουν να εξαφανιστούν. Ως εκ τούτου, από τις αναταραχές αυτές έχουν προκύψει πολλές νέες φυλές και αρκετές περιοχές έχουν γκρεμιστεί και ξαναχτιστεί από νέους βασιλιάδες. Οι περιοχές Cantha και Elona (παρουσιάστηκαν στο expansion) έχουν αποκοπεί απ' την υπόλοιπη χώρα, τόσο για πολιτικούς λόγους, όσο και εξαιτίας των δράκων. Οι αλλαγές στην εποχή του Guild Wars θα είναι τώρα ακόμη πιο εμφανείς, καθώς θα υπάρχουν νέα armor, όπλα και τεχνολογίες.
Gameplay
Στο Guild Wars 2 θα μπορείτε να δημιουργήσετε τον χαρακτήρα σας, επιλέγοντας ανάμεσα στις φυλές: Human, Sylvari, Asura, Charr και Norn. Δεν έχει βέβαια γνωστοποιηθεί αν στην τελική έκδοση θα υπάρξουν περισσότερες φυλές. Οι διαφορές ανάμεσα στους χαρακτήρες αυτούς, πέρα από την εμφάνιση, είναι ότι θα έχουν ορισμένα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά. Για την φυλή των Norn για παράδειγμα, έχει ήδη γνωστοποιηθεί ότι οι πολεμιστές της θα μπορούν να μεταμορφωθούν π.χ. σε μισή αρκούδα-μισός human, κάτι που θα τους δίνει καλύτερα χτυπήματα στις melee επιθέσεις και περισσότερο health. Θα υπάρχουν επίσης 8 professions, εκ των οποίων έχουν ανακοινωθεί τα Elementalist, Necromancer, Ranger και Warrior.
Κατά την παρουσίαση των ανθρώπων της ArenaNet, είχαμε την τύχη να δούμε πως θα λειτουργούν τα dynamic events. Γνωρίζαμε ήδη λοιπόν, πως κάθε quest θα εξελίσσεται δυναμικά. Όταν θα πάτε στον τόπο που σας ζητήθηκε, θα δείτε είτε άλλους NPC, είτε άλλους παίκτες, να πολεμούν με mobs. Η έκβαση κάθε quest θα αλλάζει, ανάλογα με το αποτέλεσμα. Δηλαδή αν χάσετε σε ένα quest και ηττηθείτε, τότε θα βρεθείτε σε αμυντική θέση, καθώς τα τέρατα θα έχουν δυναμώσει και θα περνούν πλέον στην αντεπίθεση. Πως όμως θα αλληλεπιδράτε, τόσο με τα τέρατα αυτά, όσο και με τους άλλους παίκτες;
Καταρχήν η δυσκολία όλων των quests θα είναι κλιμακωτή, ανάλογα με τους παίκτες που βρίσκονται εκείνη την στιγμή στην περιοχή. Αν δηλαδή πάτε σε ένα σημείο όπου ένας παίκτης βρίσκεται ήδη εκεί και κάνει farming για να τελειώσει το quest, τότε με την δική σας παρουσία, οι εχθροί που αντιμετωπίζει θα αυξηθούν. Αυτό σημαίνει ότι θα αυξηθεί αντίστοιχα και το loot (άρα δεν θα υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στην μοιρασιά), ενώ στο τέλος του quest θα δοθεί και μεγαλύτερη ανταμοιβή απ' τον NPC.
Γενικά τα quests στο Guild Wars 2 αποκτούν ένα τελείως διαφορετικό νόημα κι είναι γεμάτα μεγάλες μάχες και ένταση. Δεν σας ζητείται για παράδειγμα να σκοτώσετε δέκα λύκους και να φέρετε πίσω το δέρμα τους. Πολεμάτε από την αρχή με δαίμονες και σας δίνονται σημαντικές αποστολές, όπως η εξόντωσή τους ή το να ελευθερώσετε συγκεκριμένο αριθμό ομήρων. Είδαμε επίσης ότι τα quests έχουν αρκετά λόγια από τους NPC, τα οποία προτιμώνται από τα κείμενα. Αυτό σας επιτρέπει να εστιάσετε περισσότερο στη μάχη, παρά στην ανάγνωση.
Το σύστημα μάχης έχει βελτιωθεί σημαντικά, καθώς έχει πλέον περισσότερα real-time στοιχεία. Μία νέα προσθήκη είναι η δυνατότητα που έχει ο χαρακτήρας σας να σκύβει και να αποφεύγει spells. Υπάρχουν όμως και διάφορες ξεχωριστές αντιδράσεις από τα mobs. Στο quest που είδαμε για παράδειγμα, ένας κένταυρος που είχε τον ρόλο ενός mini boss, όταν είδε ότι χάνει πολύ ενέργεια, οπισθοχώρησε και φώναξε την ενίσχυση ενός μεγάλου χεριού που έβγαινε μέσα από την γη και λειτουργούσε στο εν λόγω quest ως μεγάλο boss.
Στα δικά μας μάτια, η σημαντικότερη προσθήκη είναι αυτή του νέου HUD, το οποίο έχει απλοποιηθεί πάρα πολύ ώστε να είναι κατανοητό από όλους. Καταλαμβάνει μικρό χώρο στο κάτω μέρος της οθόνης, έχει 5 θέσεις για skills, μία μεγάλη σφαίρα (τύπου Diablo) με την ενέργειά σας και μια οριζόντια μπάρα στα δεξιά με το mana. Υπάρχουν επίσης ειδικά κουτιά πάνω δεξιά στην οθόνη που σας ενημερώνουν πόσο έχετε προχωρήσει σε κάθε quest. Μιας και αναφέραμε το θέμα ενέργειας, ρίχνοντας μια ματιά στο health την ώρα της μάχης, διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχει regeneration. Αυτό πρακτικά μας δίνει να καταλάβουμε ότι πέρα από τα potions, το regeneration θα το αποκτάτε αργότερα, είτε μέσω κάποιων spells, είτε μέσω ειδικών αντικειμένων.
Γραφικά-Ήχος
Στο θέμα των γραφικών υπάρχει μία σαφής βελτίωση στον σχεδιασμό τόσο των χαρακτήρων, όσο και των mobs. Το περιβάλλον γύρω σας και κυρίως τα τέρατα, έχουν αξιόλογο σχεδιασμό, ενώ οι κινήσεις και οι συμπεριφορές των μεγάλων bosses σίγουρα θα σας εντυπωσιάσουν. Τα εφέ καιρού παίζουν κι αυτά με την σειρά τους σημαντικό ρόλο. Οι κεραυνοί, οι αστραπές και οι βροντές κάνουν πιο αισθητή την παρουσία τους, τόσο στο μάτι, όσο και πάνω στους χαρακτήρες. Έχουν ακόμη πιο ιδιαίτερα στοιχεία δε, όταν αντιμετωπίζετε κάποιο μεγάλο boss.
Όσον αφορά στο ηχητικό μέρος, τα quests έχουν όλα τους αφήγηση από NPC, αν και αυτό δεν είναι απαραίτητα θετικό, καθώς ορισμένα από τα λόγια τους είναι έτοιμα κείμενα που καταντούν κουραστικά. Πολύ περισσότερο δε, την στιγμή που οι διάλογοι δείχνουν αρκετά στημένοι και το voice acting προχειροσχεδιασμένο.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου