Το Epic Games Store έχει ταράξει τα νερά της βιομηχανίας, εξασφαλίζοντας τα αποκλειστικά δικαιώματα διανομής πολλών μεγάλων κυκλοφοριών, όπως συνέβη για παράδειγμα με το Metro Exodus. Στο πλαίσιο της GDC 2019, ο CEO της Epic Games, Tim Sweeney, μίλησε στο gamesindustry.biz για διάφορα θέματα, όπως για παράδειγμα στις έντονες αντιδράσεις για τα αποκλειστικά παιχνίδια.
Ο Sweeney επισήμανε πως το Epic Games Store κάνει τη βιομηχανία καλύτερη, αλλά οι παίκτες δεν το βλέπουν. Ακολουθεί το σχετικό απόσπασμα της συνέντευξής του.
Ο στόχος του Epic Game Store είναι να σπάσει το 'αποπνηκτικο' ποσοστό 70/30 που κυριαρχεί στη βιομηχανία εδώ και μια δεκαετία.
Η αλλαγή του τρόπου με τον οποίο τα παιχνίδια πωλούνται είναι μεγάλη αναταραχή για όλους.
Το καταλαβαίνω αυτό. Προσωπικά έχω σταματήσει την συνδρομή μου στο Netflix δύο φορές επειδή άλλαζαν τη συλλογή ταινιών τους. Είναι όμως ένα αναγκαίο βήμα μπροστά για τη βιομηχανία άμα θέλουμε να επιτρέψουμε στους developers να επενδύσουν στο χτίσιμο καλύτερων παιχνιδιών και άμα θέλουμε τα οφέλη να μεταβιβάζονται και στους παίκτες υπό τη μορφή καλύτερων τιμών. Συνολικά, ο στόχος είναι να κάνει την βιομηχανία καλύτερη, ξεκινώντας με τους όρους που ισχύουν για τους δημιουργούς περιεχομένου. Καταλαβαίνω πως οι gamers δεν το βλέπουν αυτό. Δεν βλέπουν πόσο δύσκολο είναι να βγάζεις κάποια χρήματα και να βλέπεις το κατάστημα να κρατάει το 30% των κερδών. Μπορεί να είναι δύσκολο να δούμε ότι η βιομηχανία αλλάζει με τρόπους που είναι συνήθως αόρατοι για εμάς ως gamers.
Το καταλαβαίνω αυτό. Προσωπικά έχω σταματήσει την συνδρομή μου στο Netflix δύο φορές επειδή άλλαζαν τη συλλογή ταινιών τους. Είναι όμως ένα αναγκαίο βήμα μπροστά για τη βιομηχανία άμα θέλουμε να επιτρέψουμε στους developers να επενδύσουν στο χτίσιμο καλύτερων παιχνιδιών και άμα θέλουμε τα οφέλη να μεταβιβάζονται και στους παίκτες υπό τη μορφή καλύτερων τιμών. Συνολικά, ο στόχος είναι να κάνει την βιομηχανία καλύτερη, ξεκινώντας με τους όρους που ισχύουν για τους δημιουργούς περιεχομένου. Καταλαβαίνω πως οι gamers δεν το βλέπουν αυτό. Δεν βλέπουν πόσο δύσκολο είναι να βγάζεις κάποια χρήματα και να βλέπεις το κατάστημα να κρατάει το 30% των κερδών. Μπορεί να είναι δύσκολο να δούμε ότι η βιομηχανία αλλάζει με τρόπους που είναι συνήθως αόρατοι για εμάς ως gamers.