Η σειρά Kirby έχει ένα μεγάλο θετικό: διατηρείται σε καλό επίπεδο, που σημαίνει ότι στα περισσότερα παιχνίδια Kirby και ειδικά σε αυτά των Wii, Wii U και 3DS, μπορούμε να βρούμε μερικά σχετικά εύκολα αλλά απολαυστικά platformers.
Κάτι τέτοιο ισχύει και με το Kirby: Planet Robobot για το 3DS. Ξεκινώντας απο την ιστορία που είναι όσο πιο απλή γίνεται, ο Kirby πρέπει να αντιμετωπίσει ένα γιγάντιο μηχανικό κατασκεύασμα που έχει μετατρέψει τον κόσμο του Popstar σε μηχανική κόλαση (και έχει δώσει αμάξια στα waddle dee).
Αυτή τη φορά το gameplay έχει έναν νέο μηχανισμό και αυτό είναι η χρήση των μηχανικών στολών που εμφανίζονται διάσπαρτες στις πίστες. Αυτά τα mecha suits όχι μόνο βοηθάνε τον Kirby να πλακώνει στο ξύλο τους εχθρούς και να σακατεύει βαριά κομμάτια του σκηνικού, αλλά έχουν και τη δικιά τους copy-pasta ability και αλλάζουν μορφή σκανάροντας τους ανάλογους εχθρούς. Βέβαια αυτό είναι μόνο ένα απο τα καινούρια στοιχεία του Planet Robobot. Ο Kirby έχει νέες ικανότητες όπως αυτή του γιατρού, που μπορεί να πετάει χάπια και όξινα φίλτρα στους εχθρούς και το ESP που δημιουργεί ψυχοκινητικές μπάλες ενέργειας και επιτρέπει στον Kirby να εξαφανίζεται για λίγο. Υπάρχουν πολλά νέα πράγματα που κρατάνε το παιχνίδι φρέσκο. Οι νέες ικανότητες φέρνουν νέα combo, η χρήση του ρομπότ ανοίγει νέες πιθανότητες για γρίφους και platforming τις οποίες οι δημιουργοί φρόντισαν να εκμεταλλευτούν στο έπακρο.
Για να σας δώσω να καταλάβετε πώς λύνετε τους γρίφους, πρέπει να μιλήσω λίγο για το level design, το οποίο είναι απο τα καλύτερα σημεία του παιχνιδιού. Πρώτα απ’ όλα, επιστρέφει το platforming σε προσκήνιο και παρασκήνιο, όπως στο προηγούμενο Kirby του 3DS. Είναι σαν να υπάρχουν δύο παράλληλες πίστες και εσείς καλείστε να αλλάζετε μέσω αστεριών που σας μεταφέρουν μπρος και πίσω, ενώ σωλήνες και διάφορα άλλα κατασκευάσματα μπορούν να κάνουν την ίδια δουλειά. Πολλοί απο τους γρίφους έχουν να κάνουν με την αλληλεπίδραση των δύο πλάνων δράσης. Μπορείτε να γκρεμίσετε με το ρομπότ σας έναν πύργο στο παρασκήνιο και αυτός να παρασύρει ένα άλλο κτίριο στο προσκήνιο. Ή να χειρίζεστε (κουβαλώντας ένα τηλεκοντρόλ που θυμίζει ύποπτα κλασικό Game Boy) ένα ρομποτάκι και στην ουσία να κάνετε platforming ταυτόχρονα στα δύο πλάνα, ανοίγοντας πόρτες και πατώντας διακόπτες για να βοηθήσετε ο ένας τον άλλον. Οι εχθροί δεν μένουν άπραγοι καθώς αλλάζετε πλάνα δράσης. Ειδικά όσοι έχουν δυνατότητα να σας προκαλούν φθορά απο μακριά, προσπαθούν να σας πετύχουν από ασφαλή πλέον θέση στο παρασκήνιο/προσκήνιο με φτηνές βολές.
Όπως είναι φυσικό, ένα τέτοιο παιχνίδι βρίθει απο μυστικά και πράγματα για να μαζέψετε. Τα πρώτα και κυριότερα είναι τα code cubes τα οποία είναι απαραίτητα για την πρόοδό σας, αφού για να ξεκλειδώσετε την είσοδο προς το αφεντικό του κάθε κόσμου, χρειάζεστε έναν συγκεκριμένο αριθμό απο αυτά. Μετά είναι διάφορα άλλα, όπως τα αυτοκόλλητα που σας επιτρέπουν να διακοσμείτε την ρομποτική στολή σας και τα διάφορα power-ups και αντικείμενα υγείας (δηλαδή φαγητά) όπως τα ξέρουμε από την αρχή της σειράς. Τα bonus chances εμφανίζονται όπως πάντα στο τέλος κάθε πίστας και βασίζονται στον καλό συγχρονισμό ματιού και χεριού ώστε να πετάξετε τον Kirby όσο πιο μακριά γίνεται για να πάρετε περισσότερα καλούδια.
Πέρα από το story mode, το παιχνίδι διαθέτει επιπλέον modes που κρατούν το ενδιαφέρον, ακόμα και αν μερικές από αυτές τις έχουμε ξαναδεί σε άλλα Kirby και με άλλους χαρακτήρες της σειράς. Το team kirby clash είναι multiplayer RPG για έως τέσσερις παίκτες τοπικά και μάλιστα δεν χρειάζεται να έχουν όλοι το παιχνίδι. Ο κάθε παίκτης αναλαμβάνει έναν ρόλο (mage, healer, heavy hitter, fighter) και πρέπει να συνεργαστείτε για να νικήσετε τα έξι αφενικτά στις σχετικές αρένες. Όσο πολεμάτε τα αφεντικά, τόσο ανεβαίνουν level τα Kirby αναβαθμίζοντας την δύναμή τους και την ενέργειά τους. Το kirby 3D rumble είναι ένα χαριτωμένο και απλό puzzle game στο οποίο ο Kirby κινείται στις τρεις διαστάσεις και πρέπει να βρίσκετε τρόπους να ξεφορτωθείτε εχθρούς όσο πιο αποτελεσματικά γίνεται, κάνονας διάφορα combo και χωρίς να χρησιμοποιήσετε κάποιο copy ability. Έχουμε και το meta kinghtmare returns, συνέχεια του meta knightmare ultra. Το συγκεκριμένο mode είναι στην ουσία ένα time attack του story mode, έχοντας ως χαρακτήρα τον Meta Knight. Ο ίδιος δεν έχει copy abilities αλλά μπορεί να πετάει και να χρησιμοποιεί το σπαθί του. Ως χαρακτήρας είναι και πολύ πιο δυνατός, με αποτέλεσμα τα αφεντικά σε αυτό το mode να είναι λιγότερα, αλλά επίσης πιο δυνατά. Τέλος, τα arena και true arena είναι boss runs με τον Kirby να πρέπει να νικήσει απανωτά τα αφεντικά του παιχνιδιού χωρίς δεύτερη ζωή ή copy abilities και στο true arena έχοντας συγκεκριμένο αριθμό από αντικείμενα που αναπληρώνουν ζωή.
Κλείνουμε τα του gameplay με τα amiibo που υποστηρίζονται πλήρως. Η βασική λειτουργία των amiibo είναι να σας δίνουν ικανότητες. Υπάρχει περιορισμός για το πότε χρησιμοποιείτε τα copy abilities αφού δεν γίνεται να χρησιμοποιείτε τα ίδια amiibo συνέχεια και πρέπει να περιμένετε λίγο για να τα ξαναχρησιμοποιήσετε. Τα amiibo της σειράς Kirby σας δίνουν μερικές αποκλειστικές ικανίοτητες, σα να λέμε DLC σε υλική μορφή. Απλά τα αγαλματάκια είναι way too cute.
Το κυρίοτερο θέμα του Kirby: Planet Robobot είναι η δυσκολία ή μάλλον ή έλλειψη αυτής. Σε γενικές γραμμές, πέρα απο μερικούς περιβαλλοντικούς γρίφους που δίνουν code cubes, δεν συναντάτε μεγάλη δυσκολία στο story mode. Βασικά, και τα άλλα modes δεν είναι ιδιαίτερα δύσκολα, αν και το meta knightmare και το true arena θα σας ταλαιπωρήσουν λίγο παραπάνω. Τίποτα όμως που θα σας προβληματίσει ιδιαίτερα. Το δεύτερο θέμα είναι ότι μερικά πράγματα... μπορούσαν να είναι καλύτερα. Τα αυτοκόλλητα που μαζεύετε μπαίνουν σε συγκεκριμένα κομμάτια της ρομποτικής στολής του Kirby. Η ίδια η στολή είναι αρκετά περιορισμένη ως προς το ποιες ικανότητες μπορεί να αντιγράφει, ενώ η χρήση τους μέσα στις πίστες είναι επίσης πολύ περιορισμένη, που σημαίνει ότι το παιχνίδι σας κάνει ξεκάθαρο το πού μπορείτε να πάτε και τί μπορείτε να κάνετε σε σημείο που μπορεί να χαρακτηριστεί babysitting.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου