Όλοι μας, με εξαίρεση μία πολύ μικρή μερίδα ανθρώπων, αγαπάμε το bacon. Είναι αυτή η λιχουδιά, η οποία θα μπορούσε να μετατρέψει ένα οποιοδήποτε μέτριο φαγητό, σε αριστούργημα. Όταν μάλιστα το bacon, γίνεται και ήρωας ενός video game, τότε έχουμε τα απαραίτητα συσταστικά για μία αρκετά πετυχημένη συνταγή. Από εκεί και έπειτα, μένει να δούμε αν αυτή η συνταγή θα εκτελεστεί σωστά.
Ήταν Ιούλιος του 2014, όταν η Skymap Games, μία ομάδα developers από τη Μασαχουσέτη των Η.Π.Α., ανέβασε στο Kickstarter το Project ενός νέου Platform με όνομα "Bacon Man: An Adventure". Στόχος των developers ήταν να μπορέσουν να ξεπεράσουν τα 20.000 δολάρια μέσα σε έναν μήνα μέχρι τις 15 Αυγούστου, ώστε να μπορέσουν να υλοποιήσουν το πρώτο τους original video game.
Τελικά τα κατάφεραν και έτσι ξεκίνησε η περιπέτεια του "Bacon Man".
Σήμερα, σχεδόν ένα χρόνο αργότερα, η Skymap Games και το Bacon Man: An Adventure, έχουν καταφέρει να αποσπάσουν εκατοντάδες θετικά σχόλια. Απόδειξη για αυτό αποτελεί το γεγονός ότι το Bacon Man έχει γίνει αποδεκτό στο Steam μέσω του Greenlight με τη στήριξη του community, ενώ στις 15 Ιουνίου του 2015 ανακοινώθηκε ότι θα κυκλοφορήσει και για Xbox One, μέσω του προγράμματος ID@Xbox
Το Bacon Man: An Adventure τρέχει σε Unreal Engine 4. Είναι side-scroller, με τα μοντέλα των χαρακτήρων και του περιβάλλοντος να είναι πλήρως τρισδιάστατα. Αξίζει να αναφερθεί το γεγονός, πως η Skymap Games διαθέτει έντονο το Ελληνικό στοιχείο, καθότι ο Game Designer, Level Designer και Story Writer του παιχνιδιού, είναι Έλληνας και ονομάζεται Άγγελος Δαρδαγιαννόπουλος. Εμείς παίξαμε την alpha έκδοση του Bacon Man: An Adventure και σας μεταφέρουμε όσο πιο πιστά μπορούμε τις εντυπώσεις μας.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου