Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012

Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...

Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία των καιρών για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών είναι η όλο και αυξανόμενη παραγωγή τίτλων από εταιρίες που δεν προέρχονται από τις συνήθεις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας. 
Μια από τις πιο γνωστές εξ αυτών είναι η ρωσική Gaijin Entertainment, η οποία ιδρύθηκε το 2002 και αποτελεί επίσημο συνεργάτη πολλών μεγαθήριων, όπως των Activision, Microsoft, Sony, Ubisoft, Apple και άλλων. Από την ημέρα που άνοιξε τις πύλες της, η εταιρία μάς έχει χαρίσει αρκετούς καλούς τίτλους για μια πληθώρα από συστήματα. Εδώ θα ασχοληθούμε με το νεότερο παιχνίδι της, με τίτλο Fantasy Conflict, για το iOS. Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει με μια κλοπή. Πληροφορούμαστε, λοιπόν, ότι μια νύχτα εκλάπη ο ενεργειακός κρύσταλλος από το ρολόι της πόλης, με αποτέλεσμα ο βασιλιάς να κοιμηθεί πέραν του δέοντος και έτσι να χάσει το πρωινό του. Αμέσως, ο πολυαγαπημένος ηγεμόνας καλεί το διοικητή Chutzpah να εμφανιστεί στο παλάτι. Όταν φτάνει εκεί, ο βασιλιάς τον ενημερώνει ότι οι μυστικές υπηρεσίες του κράτους έχουν βάσιμες πληροφορίες πως οι Νάνοι ευθύνονται για την κλοπή και ότι ετοιμάζουν μια καταστροφική επίθεση εναντίον της χώρας. Οπότε, για να αποφευχθούν τα χειρότερα και, φυσικά, να πάρουν πίσω αυτό που δικαιωματικά τους ανήκει, τον διατάζει να καλέσει όλους τους στρατιώτες που βρίσκονται σε άδεια και να στρατολογήσει οποιοδήποτε κάτοικο του βασιλείου -που μπορεί να φέρει όπλο- στη βασιλική φρουρά. Ο βασικός σκοπός του Fantasy Conflict είναι να οδηγήσουμε τη βασιλική φρουρά κατά μήκος του εκάστοτε χάρτη, κατακτώντας και αναβαθμίζοντας κτήρια ενώ πολεμάμε τους καταχθόνιους Νάνους. Κάθε φορά που πατάμε επάνω σε ένα κάστρο, στέλνουμε τους μισούς στρατιώτες για επίθεση, ενώ αν πατήσουμε δύο φορές συνεχόμενες τους στέλνουμε όλους. Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε εχθρικά οχυρά και να “παράγουμε” ακόμα περισσότερους στρατιώτες πολύ πιο γρήγορα. Για να περάσουμε μια πίστα δεν έχουμε παρά να κατακτήσουμε όλα τα κτήρια που υπάρχουν στο χάρτη, κάτι το οποίο μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο, μιας και το παιχνίδι διαθέτει τρία επίπεδα δυσκολίας.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου