Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Yesterday χωρίς πλοκή και σενάριο...

Απογοήτευση. Αυτό είναι το συναίσθημα που αναμένεται να κατακλύσει τον παίκτη που θα ασχοληθεί με το Yesterday. Ένα demo που άφηνε υπόνοιες για ένα υπέροχο παιχνίδι, μια στροφή της Pendulo Studios σε dark humor, μια ιστορία με μεγάλες δυνατότητες και έξυπνες ιδέες, όλα ήταν έτοιμα για να προσφέρουν ένα παιχνίδι που θα μπορούσε να αναριχηθεί με αξιώσεις στο πάνθεον των adventure games. Δυστυχώς, όμως, η τρικλοποδία που έβαλαν οι δημιουργοί στο "παιδί" τους είναι κάτι παραπάνω από μεγαλειώδης και η απογοήτευσή μας άγγιξε δυσθεώρητα επίπεδα.
Μια έξυπνη ιδέα δίχως διάρκεια και ροή - Σενάριο
Είναι λίγο δύσκολο να μιλήσουμε για την ιστορία του παιχνιδιού, καθώς τα συνεχή flashbacks και οι αποκαλύψεις αλλάζουν συνεχώς το σύνολό της και τις ταυτότητες των χαρακτήρων. Μιλώντας πολύ επιφανειακά, η ιστορία του παιχνιδιού έχει να κάνει με το κυνήγι ενός κατα συρροήν δολοφόνου ο οποίος βασανίζει και καίει άστεγους ανθρώπους.
Ο παίκτης παίρνει το ρόλο του John Yesterday, ενός ειδικού στο χώρο του σατανισμού και των αρχαίων μυστικών ομάδων, που δυστυχώς πάσχει από αμνησία εξ αιτίας κάτι που του συνέβη κατά τη διάρκεια των ερευνών του. Ο καλός του φίλος, Henry, κάλυψε όλα τα έξοδα της νοσηλίας του και προσπαθεί να τον βοηθήσει να βρει τις αναμνήσεις του, ώστε να καταφέρει να ανακαλύψει το μυστηριώδη δολοφόνο. Ή μήπως όχι; Από την εισαγωγή του παιχνιδιού και μόνο, ανακαλύπτετε πως τα πράγματα δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα θυμίζει ο Henry, και πως πίσω από όλα όσα συμβαίνουν και όσα θυμάται ο John βρίσκεται κρυμμένο ένα πολύ μεγάλο μυστήριο.
Δεν θέλουμε να αποκαλύψουμε τίποτα παραπάνω για το σενάριο, καθώς οι ανατροπές έρχονται η μία μετά την άλλη. Και παρόλο που θα τα έχετε καταλάβει όλα λίγο πριν το τέλος, οι τρελές εναλλαγές που συμβαίνουν στην ιστορία του παιχνιδιού καθιστούν το κοινότυπο σενάριο «αμνησίας» ως μία από τις εξυπνότερες ιδέες που έχουμε αντικρίσει. Αν, μάλιστα, έχετε παίξει το demo, η έκπληξή σας θα είναι τεράστια όταν συνειδητοποιήσετε πως ό,τι είχατε καταλάβει στο demo, τελικά δεν ισχύει.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου