Σάββατο 3 Δεκεμβρίου 2011

Mass Effect 3: Σύστημα μάχης

Η BioWare έδωσε στη δημοσιότητα ένα βίντεο στο οποίο οι developers Eric Fagnan και Corey Gaspur αναλύουν το σύστημα μάχης του Mass Effect 3. Το βίντεο είναι σε testing περιβάλλον και όχι σε χώρους της τελικής έκδοσης του παιχνιδιού. Για να το δείτε κάντε απευθείας κλικ απευθείας στο 2ο λεπτό.
Για αρχή βλέπουμε ορισμένες από τις ειδικές ικανότητες του Shepard. Αν για παράδειγμα επιλέξετε την engineer class, θα μπορείτε να σηκώνετε sentry turrets. Ως Vanguard θα χρησιμοποιείτε αντίστοιχα charge, με το οποίο θα εξαπολύετε ένα κύμα ενέργειας προς τους εχθρούς σας, εκσφενδονίζοντάς τους. Ανάλογη επίθεση είναι και το nova, με το οποίο επίσης θα εξαπολύετε ένα κύμα επίθεσης, χτυπώντας με την γροθιά σας στο έδαφος. Το συγκεκριμένο κύμα θα έχει επίδραση σε όλους όσους κινούνται 360 μοίρες γύρω σας.
Όσο για τις melee επιθέσεις, με την Adept class θα μπορεί να δίνετε γροθιά στον εχθρό και να τον πετάτε πολλά μέτρα πίσω, ενώ αντίστοιχα η engineer class θα αξιοποιήσει κάτι σαν "φλεγόμενο χαστούκι", όταν ο αντίπαλος σας πλησιάσει. Γενικά, κάθε class αναμένεται να έχει ξεχωριστές melee επιθέσεις. Τέλος, στα ειδικά όπλα των εχθρών σας, θα υπάρχουν αντίστοιχα διάφορες τακτικές για να τα αποφύγετε. Εν προκειμένω, στο βίντεο βλέπετε ότι με την Adept class θα μπορείτε να τραβάτε την ασπίδα από τα χέρια τους, ενώ με την Engineer class θα κάνετε hack τα turrets, απενεργοποιώντας τα.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου