Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2011

The Legend of Zelda: Skyward Sword

Οι φετινοί τίτλοι πρώτης γραμμής της Nintendo είναι μετρημένοι στα δάχτυλα του ενός χεριού. Ειδικότερα, για τους κατόχους του Wii, η ανάγκη για ένα ποιοτικό Zelda ήταν περισσότερο από ποτέ επιτακτική. Η νέα περιπέτεια του Link διαφημίστηκε πολύ τα τελευταία χρόνια σε E3 και Gamescom και –όπως είναι λογικό- την αναμένετε όλοι με ανυπομονησία.
Με τα νέα δεδομένα λοιπόν, η Nintendo τολμάει τόσο, ώστε να προσφέρει κάτι το καινούργιο, δίχως να ξεφεύγει από τα όριά της. Καταφέρνει δηλαδή να μας παρουσιάσει ένα σενάριο που για πρώτη φορά έχει ένα στοιχειώδες ενδιαφέρον, ανανεώνει ελαφρώς τον χειρισμό, αλλά μέχρι εκεί. Η ουσία του gameplay εξακολουθεί να βαδίζει στα ίδια γνώριμα χνάρια, με πινελιές από Wiimote plus, το οποίο θα πρέπει να αγοράσετε υποχρεωτικά, προκειμένου να τρέξετε το παιχνίδι.
Ο Fujibayashi τολμά!
Ο Hidemaro Fujibayashi, σκηνοθέτης της σειράς Zelda τα τελευταία 10 χρόνια, έβαλε επιτυχώς και φέτος το λιθαράκι του στην παρουσίαση του σεναρίου. Παρότι βρισκόμαστε χρονικά πριν από τα γεγονότα του Ocarina of Time, που είχε εντυπωσιάσει στο Nintendo 64, ο Link και οι γύρω του δείχνουν έναν πιο σοβαρό χαρακτήρα στους ρόλους τους, κάτι που θα ικανοποιήσει ακόμα κι όσους δεν είναι φανατικοί της σειράς και μπορούν να δουν το script από μια πιο αντικειμενική σκοπιά.
Η τοποθεσία όπου εξελίσσεται η υπόθεση είναι η χώρα Skyloft, ένα σύμπλεγμα μικρών νησιών τα οποία αιωρούνται πάνω από τα σύννεφα. Οι κάτοικοι των νησιών πετάνε στους ουρανούς με τα Loftwings, ιπτάμενα πουλιά που τους είναι περίπου πέντε φορές μεγαλύτερα σε μέγεθος. Καθένας υποτίθεται ότι είναι ψυχικά δεμένος με ένα Loftwing, το οποίο θα τον ακολουθεί σ’ ολόκληρη τη ζωή του.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου