Όσοι είχατε παίξει το πρώτο Darksiders, σίγουρα θα χαρείτε με τις αλλαγές που σας ετοιμάζει η προγραμματιστική εταιρεία Vigil Games απ' το ομώνυμο sequel. Ο Jay Fitzloff της THQ ανέλαβε να μας παρουσιάσει στην Gamescom όλα όσα θα πρέπει να αναμένουμε.
Χρονολογικά, βρισκόμαστε στην ίδια περίοδο με το πρώτο μέρος. Η διαφορά είναι ότι ενώ τότε ελέγχατε τον Καβαλάρη της Αποκάλυψης "War", τώρα θα αναλάβετε τον αδερφό του, τον επονομαζόμενο "Death". Με απλά λόγια: "Τι είχες Γιάννη Μπόκα, τι είχα πάντα".
Looks like WoW
Σε αντίθεση με το πρώτο Darksiders, στο sequel η δράση διεξάγεται εξ' ολοκλήρου στον κάτω κόσμο. Τα περιβάλλοντα θυμίζουν WoW, όχι μόνο στα textures αλλά ακόμα και στις χρωματικές αποχρώσεις (πράσινο, γαλάζιο, μωβ κι όλα τα συναφή). Υποτίθεται λοιπόν ότι τώρα βρίσκεστε στα έγκατα της Γης και θέλετε να εξιχνιάσετε το πως ξεκίνησαν τα γεγονότα του πρώτου μέρους.
Τo anti-aliasing της engine είναι στην παρούσα φάση σχετικά μέτριο, αν και το development έχει ακόμη μήνες μπροστά του και μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Πάντως, οι developers έχουν κάνει αξιόλογη δουλειά στο voice acting, τουλάχιστον από το δείγμα γραφής που ακούσαμε. Επίσης, απ' το demo απουσίαζε πλήρως το HUD. Δηλαδή εμφανιζόταν μόνο ο ήρωας με μία κάμερα τρίτου προσώπου στην πλάτη του. Παρατηρήσαμε ακόμη ότι στα cinematics, θα χρησιμοποιείται η ίδια engine, καθώς η κάμερα στρέφεται στο πλάι για τις ανάγκες των διαλόγων.
Τo anti-aliasing της engine είναι στην παρούσα φάση σχετικά μέτριο, αν και το development έχει ακόμη μήνες μπροστά του και μέχρι το ερχόμενο καλοκαίρι υπάρχουν πολλά περιθώρια βελτίωσης. Πάντως, οι developers έχουν κάνει αξιόλογη δουλειά στο voice acting, τουλάχιστον από το δείγμα γραφής που ακούσαμε. Επίσης, απ' το demo απουσίαζε πλήρως το HUD. Δηλαδή εμφανιζόταν μόνο ο ήρωας με μία κάμερα τρίτου προσώπου στην πλάτη του. Παρατηρήσαμε ακόμη ότι στα cinematics, θα χρησιμοποιείται η ίδια engine, καθώς η κάμερα στρέφεται στο πλάι για τις ανάγκες των διαλόγων.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου