Όπως ήτανε αναμενόμενο, στην φετινή Gamescom η Blizzard δεν έδωσε πολλές πληροφορίες για τους βασικούς τίτλους της. Άλλωστε, στις 21-22 Οκτωβρίου στο Anaheim πραγματοποιείται η Blizzcon, εκεί όπου ετοιμάζονται οι μεγάλες αποκαλύψεις. Αυτό που περιμένουν όλοι να ακούσουν είναι φυσικά οι ημερομηνίες κυκλοφορίας του Diablo III και των νέων expansions του Starcraft II και του World of Warcraft.
Η συνέντευξη άρχισε με ένα καλωσόρισμα από τον Kristian Veira (PR Μanager της Blizzard στη Γερμανία), ο οποίος ανέφερε ότι η παρουσίαση θα χωριστεί σε τρία κεφάλαια, που αφορούν τα τρία παραπάνω games με τη σειρά που τα αναφέραμε.
Diablo III
Στο πάνελ της συνέντευξης ανέβηκαν οι Jay Willson (Game Director) και Josh Mosqueira (Lead Designer). Η παρουσίαση ξεκίνησε με μία αναφορά στα παλιά επίπεδα δυσκολίας του Diablo II. Οι developers αναφέρανε ότι θα προστεθεί καινούργιο επίπεδο δυσκολίας με την ονομασία Inferno, το οποίο και θα είναι το δυσκολότερο από όλα. Για να το ξεκλειδώσετε θα πρέπει να βρίσκεστε στο ανώτατο level (60). Εκεί όμως τα level των mobs θα είναι 61, ενώ θα υπάρχουν συγκεκριμένα αντικείμενα που θα πέφτουνε μόνο σε αυτή τη βαθμίδα δυσκολίας.
Παράλληλα τα mobs έχουνε γίνει δυσκολότερα και πολύ πιο δυνατά με ξεχωριστές δυνάμεις το καθένα.
Gear Progression
Ανακοινώθηκε πως κάθε Class θα έχει διαφορετική κατηγορία στον εξοπλισμό που θα φοράει, ανάλογα με το επίπεδο που θα βρίσκεται ο χαρακτήρας σας (Normal, Nightmare, Hell ή Inferno). Τα αντικείμενα όμως θα γίνονται Upgrade στους Merchants. Επίσης μάθαμε ότι τα Gems θα πρέπει να συνδυάζονται μεταξύ τους για να ανεβαίνουν βαθμίδα.
Διαφορές στο τελικό gameplay
Ύστερα από την αναφορά στις πανοπλίες και τα Gems, έγινε σύγκριση του τι πρόσφερε σαν τελικό gameplay το Diablo II με το τι θα προσφέρει το Diablo III.
Στο Diablo II ήτανε γνωστή η συχνή ανακύκλωση των αντικειμένων. Έπρεπε να γυρίζετε τα ίδια και τα ίδια Dungeons και παρόλο που τα mobs ήτανε level 85, εσείς φτάνατε μέχρι το 99ο επίπεδο. Από την άλλη, το Diablo III θα προσφέρει αποκλειστικά Quest Rewards για κάθε διαφορετικό επίπεδο δυσκολίας. Το ανώτατο επίπεδο θα είναι προς το παρόν το 65 και θα μπορείτε να expπάρετε πιο εύκολα γιατί θα μειωθεί ο αριθμός διαφοράς leveling μεταξύ παικτών και mobs.
Παρασκευή 19 Αυγούστου 2011
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
multiplayer
,
news
,
tech
» Gamescom 2011: Συνέντευξη τύπου της Blizzard
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου