Πέμπτη 7 Απριλίου 2011
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
adventure
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
tech
» Dead Space για το μέλλον...
Dead Space για το μέλλον...
Το Dead Space είναι ένα από τα καλύτερα και μεγαλύτερα IPs της ΕΑ. Για να γιορτάσει, λοιπόν, την κυκλοφορία του Dead Space 2, η εταιρία μετέφερε το franchise, για πρώτη φορά, στη... μικρή οθόνη. Το Dead Space iOS είναι ένα νέο επεισόδιο της σειράς, αποκλειστικά για τα φορητά συστήματα της Apple (iPhone/ iPod/ iPad). Καταφέρνει, όμως, να διατηρήσει αυτούσια την ατμόσφαιρα και το gameplay των αδελφών τίτλων του; Αυτό είναι κάτι που θα προσπαθήσουμε να ανακαλύψουμε μαζί, προσπαθώντας να μη γίνουμε τροφή για τα Νecromorphs. “Altman be praised!” Το Dead Space εξιστορεί τα γεγονότα που συνέβησαν τις τελευταίες ημέρες πριν από την ιστορία του Dead Space 2. Οι παίκτες καλούνται να αναλάβουν το ρόλο ενός μηχανικού, με το όνομα “Vandal”, καθοδηγούμενο από την Church of Unitology και ένα “φίλο” στον ασύρματο. Η ιστορία ξεκινά με ένα μικρό σαμποτάζ, το οποίο καταλήγει τελείως λάθος, δίνοντας έτσι το έναυσμα για μια σειρά από γεγονότα, το οποία οδηγούν τους παίκτες στο να πολεμούν ορδές από Necromorphs. Προς καλή τύχη των παικτών, μερικά καταπληκτικά όπλα από τον κόσμο του Dead Space κάνουν την εμφάνισή τους και εδώ. Τρία όπλα από το πρώτο παιχνίδι κατάφεραν να κάνουν τη μετάβαση στη μικρή οθόνη, όπως το Remote Control Disc Ripper, ενώ περιλαμβάνονται και δύο νέα, τα Plasma Saw και Core Extractor. Ακριβώς όπως και στα παιχνίδια των οικιακών συστημάτων, αν οι παίκτες δε χρησιμοποιήσουν το κατάλληλο όπλο ή την κατάλληλη ικανότητα για την περίσταση, θα καταλήξουν τροφή για του νεκροζωντανούς. “I Love killing Necromorphs” Το να σκοτώνει κάποιος Necromorphs χρειάζεται αρκετή περισσότερη επιδεξιότητα από ό,τι στα προηγούμενα παιχνίδια. Ευτυχώς, όμως, μετά από κάποια εξάσκηση, θα καταφέρετε να γίνετε τόσο καλοί με την οθόνη αφής όσο θα ήσασταν με το χειριστήριο. Και για να πούμε την αλήθεια, δεν μας συμβαίνει συχνά κάτι τέτοιο με τα παιχνίδια του App Store. Οι παίκτες χειρίζονται τον Vandal χρησιμοποιώντας τον αντίχειρά τους στο κάτω αριστερό μέρος της οθόνης, σαν να έχουν έναν αναλογικό μοχλό. Ακριβώς όπως συμβαίνει και στο Infinity Blade, οι ψηφιακοί αναλογικοί μοχλοί δεν βρίσκονται μόνιμα σε ένα σημείο, αλλά μπορούν να τοποθετηθούν σε όποιο μέρος της οθόνης βολεύει περισσότερο τον εκάστοτε παίκτη. Ο δεξιός μοχλός χρησιμεύει για όλες τις υπόλοιπες ενέργειες του χαρακτήρα μας, όπως το άνοιγμα κουτιών και θυρών, την ενεργοποιήση οθονών και, φυσικά, τη χρήση του οπλοστασίου. Σε γενικές γραμμές, ο χειρισμός του Dead Space στο iPhone είναι ακριβώς ό,τι θα περίμενε κάποιος από ένα τίτλο της σειράς. Μάλιστα, μόλις μετά από 5-10 λεπτά παιχνιδιού, αισθανθήκαμε σαν να παίζαμε τον τίτλο για χρόνια. Το μόνο αρνητικό, το οποίο εντοπίζεται σχεδόν σε όλα τα συστήματα αυτού του τύπου, είναι ότι κουράζονται τα χέρια μετά από μερικές ώρες παιχνιδιού.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου