Ποιος θα περίμενε πως το Bionic Commando Rearmed, ένα παιχνίδι που δημιουργήθηκε καθαρά για την προώθηση του επόμενου βασικού τίτλου του franchise, θα κατάφερνε τελικά να υποσκιάσει το παιχνίδι που είχε αρχικά σκοπό να διαφημίσει; Κι όμως, διατηρώντας το gameplay του κλασικού τίτλου για το NES και με πλήρως αναβαθμισμένα γραφικά, το Rearmed κατάφερε να κερδίσει τόσο τους κριτικούς όσο και το κοινό καλύπτοντας κάπως την παταγώδη αποτυχία του τρισδιάστατου Bionic Commando. Όπως ήταν λογικό, η θετική ανταπόκριση στο Rearmed ήταν αρκετή για την Capcom ώστε να δώσει το πράσινο φως για την κυκλοφορία ενός sequel, μόνο που αυτή τη φορά στο «τιμόνι» της ανάπτυξης βρίσκεται η Fatshark (Lead and Gold) –η Grin βλέπετε μας τέλειωσε…
Αν έχετε ασχοληθεί με την σειρά Bionic Commando, τότε θα γνωρίζετε ήδη πως το σενάριο είναι το τελευταίο πράγμα που θα πρέπει να σας απασχολεί, κάτι που ισχύει και στο Rearmed 2. Βασικά ο γνωστός ήρωας, Nathan "Rad" Spencer, που αυτή τη φορά σκάει μύτη με μουστάκι (ω ναι, μέχρι κι οι μεγαλύτεροι Γερμανοί πορνοστάρ των 80s θα έσκαγαν απ’ το κακό τους) καλείται να σώσει τον κόσμο από έναν ακόμη σατανικό δικτάτορα (τυχόν ομοιότητες με τον Φιντέλ Κάστρο είναι καθαρά… τυχαίες) ο οποίος έχει βλέψεις για παγκόσμια κυριαρχία. Για να πετύχει την αποστολή του, ο Spencer θα πρέπει για άλλη μια φορά να χρησιμοποιήσει το έμπιστο του βιονικό χέρι/γάντζο αλλά και ένα ιδιαίτερα πλούσιο οπλοστάσιο το οποίο ξεκινά από το κλασσικό πιστόλι με τα άπειρα πυρομαχικά και καταλήγει σε ρουκετοβόλα και καραμπίνες.
Δυστυχώς οι εγκεφαλικά νεκροί εχθροί μας μειώνουν την αξία της απόκτησης δυνατότερων όπλων, μιας και στις περισσότερες περιπτώσεις δεν χρειαζόμαστε τίποτα περισσότερο από το πιστό μας πιστόλι για να τους εξοντώσουμε.Η μεγαλύτερη βοήθεια που έχει ο Spencer πάντως στη δύσκολη αποστολή που τον περιμένει δεν βρίσκεται στην χρήση ούτε του χεριού του, ούτε κάποιου πανίσχυρου όπλου, αλλά στην προσθήκη για πρώτη φορά στα χρονικά της σειράς (εξαιρουμένου φυσικά του τρισδιάστατου τίτλου του 2008) της δυνατότητας να εκτελεί άλματα. Πλέον δεν χρειάζεται να ψάχνουμε μανιωδώς για να βρούμε κάπου που να μπορεί να πιαστεί ο γάντζος μας ώστε να περάσουμε ένα μικρό κενό μεταξύ δύο πλατφορμών, στοιχείο που από μόνο του καθιστά το παιχνίδι αρκετά πιο εύκολο από τον προκάτοχό του.
Το ζήτημα είναι βέβαια αν πραγματικά χρειαζόταν μία τέτοια προσθήκη στο Rearmed 2… Κακά τα ψέματα, αυτό που έκανε ανέκαθεν την σειρά να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό, ήταν η επιτακτική χρήση του βιονικού χεριού/γάντζου του πρωταγωνιστή για να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια που βρίσκονταν στον δρόμο του. Τώρα που μπορούμε κάλλιστα να πηδήξουμε πάνω από τα περισσότερα χάσματα και κινδύνους που συναντάμε χωρίς αυτό, το παιχνίδι χάνει κάπως την ταυτότητά του. Ακόμα κι έτσι υπάρχουν πάρα πολλές ευκαιρίες για να χρησιμοποιήσουμε το χέρι-σήμα κατατεθέν του ήρωα, τόσο στα platform κομμάτια όσο και στις αναμετρήσεις μας με τα διάφορα bosses.
Παρά την προσθήκη άλματος στο ρεπερτόριο κινήσεων του πρωταγωνιστή, πολλά σημεία ακόμη απαιτούν την χρήση του βιονικού του χεριού για να ξεπεραστούν.Δυστυχώς όμως δεν είναι μόνο η προσθήκη άλματος το μόνο στοιχείο που κάνει το Rearmed αισθητά ευκολότερο από τον προκάτοχό του. Οι εχθροί είναι απαράδεκτα εύκολοι και σπάνια θέτουν τη ζωή του Spencer σε κίνδυνο. Στις περισσότερες περιπτώσεις οι ενέργειές τους περιορίζονται στο να κρύβονται πίσω από κάποιο βαρέλι και πού και πού να ρίχνουν με το όπλο τους. Αυτό στερεί πολύ από την πρόκληση του τίτλου, με αποτέλεσμα οι μόνοι τρόποι να πεθάνει κανείς να είναι οι μάχες με τα bosses και το περιστασιακό λανθασμένο άλμα. Τον βαθμό δυσκολίας χαντακώνει η ύπαρξη ενός power up που αναπληρώνει με το πέρασμα του χρόνου την ενέργειά μας, καθιστώντας τον θάνατο -τουλάχιστον αφού συνηθίσουμε τον κάπως απαιτητικό χειρισμό- αρκετά σπάνιο φαινόμενο, αφού ακόμη και ενάντια σε κάποιο boss, μπορούμε κάλλιστα να κρυφτούμε σε μια γωνιά και να περιμένουμε υπομονετικά να αναπληρωθεί η ενέργειά μας πριν συνεχίσουμε. Βέβαια για να είμαι ειλικρινής, το εν λόγω power up μπορούμε ανά πάσα στιγμή να το απενεργοποιήσουμε ή να επιλέξουμε κάποιο άλλο στη θέση του, οπότε η απόφαση για το αν θα το χρησιμοποιήσουμε ή όχι βρίσκεται αποκλειστικά στα δικά μας χέρια.
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου