Σάββατο 31 Ιουλίου 2010

Κορυφή το Mortal Kombat

Η αντίδραση που έχει κάποιος όταν ακούει το όνομα Mortal Kombat, εξαρτάται από το πού βρισκόταν (είτε μιλάμε για τόπο, είτε για ηλικία, είτε ψυχολογική κατάσταση κλπ.) όταν πρωτοάκουσε γι’αυτό. Όσοι έμαθαν το Mortal Kombat από τα παιχνίδια των τελευταίων πέντε-έξι χρόνων, μάλλον δεν θα το θεωρούν ακριβώς τον κολοφώνα των fighting games. Εκείνοι, όμως, που βρίσκονταν σε μια αίθουσα ηλεκτρονικών στις αρχές της δεκαετίας του 1990, εκείνοι που παρακολούθησαν για πρώτη φορά τον Kano να βυθίζει το χέρι του στο στήθος του αντιπάλου του και να ξεριζώνει την παλλόμενη καρδιά του, ή τον Sub-Zero να αρπάζει το κεφάλι του ηττημένου και να το βγάζει από τους ώμους του μαζί με την σπονδυλική του στήλη, ενώ η λέξη Fatality γραφόταν στην οθόνη με αίμα, θυμούνται μια αποκάλυψη.
Ένα fighting game που δεν έμοιαζε με κανένα άλλο σε έναν χώρο που είχε κατακλυστεί με τα παράγωγα του Street Fighter II και λοιπούς γιαπωνέζικους κολοσσούς, το Mortal Kombat ήταν ο αναρχικός της παρέας. Με την απάνθρωπη, αλλά και κωμικά υπερβολική, βία του, τα γραφικά του χρησιμοποιούσαν πραγματικούς ηθοποιούς για τους μαχητές και το ανορθόδοξό του στυλ στο gameplay ήρθε για να αλλάξει τον τρόπο που βλέπαμε τα fighting games ως τότε. Σε μεγάλο βαθμό το κατάφερε, δημιουργώντας έναν θρύλο στο χώρο.
Καθώς ο Hector Sanchez, παραγωγός στο παιχνίδι για την developer NetherRealm Studios, μας υποδέχεται στο booth της Warner Bros στην E3 για να μας δείξει το νέο παιχνίδι της σειράς, η αναμονή φτάνει στο κατακόρυφο, μετά το πρόσφατο trailer που φάνηκε να υποδηλώνει την επιστροφή του Mortal Kombat στις αιματηρές δόξες του παρελθόντος. Όταν ξεκινά το demo, η αναμονή και οι προσδοκίες ανταμείβονται, καθώς τα απειλητικά δέντρα της πίστας Living Forest εμφανίζονται στην οθόνη. Η θέα του θρυλικού επιπέδου που πρωτοεμφανίστηκε στο Mortal Kombat 2 είναι ένα από τα πρώτα δείγματα ότι βρισκόμαστε σε γνώριμο και σίγουρο έδαφος.
Περαιτέρω δείγμα αποτελεί το gameplay που βλέπουμε, καθώς ξεκινούν οι αιματηρές μονομαχίες. Τόσο τα μοντέλα των χαρακτήρων όσο και τα σκηνικά γύρω τους είναι πλήρως 3D, όμως η μάχη διεξάγεται στο κλασσικό 2D πεδίο των πρώτων τίτλων της σειράς, το οποίο συμπληρώνει εδώ την θριαμβευτική του επιστροφή που ξεκίνησε με το Street Fighter IV. Όπως πληροφορούμαστε, ο κατάλογος των διαθέσιμων χαρακτήρων θα αποτελεί κι αυτός μια επιστροφή στα παλιά, με χαρακτήρες κυρίως από τα τρία πρώτα παιχνίδια. Μερικοί από αυτούς που βλέπουμε με τα μάτια μας στην οθόνη είναι οι Scorpion, Sub-Zero, Kung Lao, Johnny Cage, Reptile, Sektor και Mileena. Όλα τα μοντέλα είναι επανασχεδιασμένα σε εμφάνιση και κινήσεις, αλλά το πνεύμα του original παραμένει, καθώς γινόμαστε μάρτυρες της γνωστής στριφογυριστής κλωτσιάς και του uppercut που εκτοξεύει τον αντίπαλο στον αέρα.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου