Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

StarCraft II: Wings of Liberty

Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι το πρώτο StarCraft είναι ίσως το πιο επιτυχημένο και αγαπημένο RTS όλων των εποχών. Διαδόθηκε και παίχτηκε τόσο πολύ (και ακόμα παίζεται, καθώς εξακολουθεί να υποστηρίζεται από τη μαμά Blizzard) που κάποια στιγμή έγινε κάτι παραπάνω από απλό παιχνίδι. Το να μάθει κανείς να παίζει StarCraft σε επίπεδο εξπέρ είναι μια εμπειρία παρόμοια με το να μάθει ένα μουσικό όργανο, ή μια ξένη γλώσσα: περιλαμβάνει ένα σετ δεξιοτήτων τόσο λεπτομερές και βαθύ που σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, είναι αδιανόητο για κάποιον αρχάριο έστω να ξεκινήσει ένα match με ένα βετεράνο παίκτη -οποιαδήποτε τέτοια αναμέτρηση θα πάρει τέλος σε μερικά λεπτά.
Το γεγονός ότι στην Κορέα παίζεται σε επαγγελματικό επίπεδο με τηλεοπτικά κανάλια αφιερωμένα σ’αυτό και με παίκτες που απολαμβάνουν τιμές rock stars στη χώρα τους είναι απλώς μια πλευρά του τι ακριβώς δημιούργησε η Blizzard με αυτό το παιχνίδι.
Γι’αυτό και η επιστροφή της εταιρείας σε ένα από τα πιο αστραφτερά της διαμάντια δεν μπορεί παρά να εγείρει ερωτήματα. Μπορεί η Blizzard να επαναλάβει την ίδια επιτυχία με το πολυαναμενόμενο, αλλά τόσο καιρό αφανές, StarCraft II; Θα είναι το ίδιο παιχνίδι που θυμούνται οι φανατικοί του οπαδοί; Πρέπει να είναι; Και ποια ελπίδα έχουν οι νέοι παίκτες που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με το original; Τα ερωτήματα αυτά δεν πρόκειται να απαντηθούν πριν την κυκλοφορία του πλήρους παιχνιδιού, η οποία ακόμη τοποθετείται στο “πρώτο μισό του 2010”.
Στο μεταξύ, η beta του παιχνιδιού μπορεί να απαντήσει μόνο κάποια από αυτά τα ερωτήματα, καθώς περιλαμβάνει αποκλειστικά το multiplayer κομμάτι του τίτλου, το οποίο όμως θα είναι πιθανότατα και αυτό που θα απασχολήσει τους περισσότερους -είναι άλλωστε η αιτία της μακροζωίας του πρώτου παιχνιδιού.
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή. Το StarCraft II εξελίσσεται, όπως και ο προκάτοχός του, στο διάστημα και εξιστορεί τη σύγκρουση μεταξύ των Terrans (Γήινων), των άγριων εντομο-alien-οειδών (να λέξη για διαγώνισμα) Zerg και των παράξενων εξωγήινων Protoss. Ο παίκτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε από τις τρεις αυτές παρατάξεις και να πολεμήσει σε μια ποικιλία χαρτών. Μαζεύουμε πρώτες ύλες, χτίζουμε κτίρια και μονάδες, τα αναβαθμίζουμε, επιτιθέμεθα, αμυνόμαστε. Ο τρόπος με τον οποίο το StarCraft II εμμένει στις παραδόσεις του είδους, στου οποίου τη θεμελίωση συνέβαλε σημαντικά ο προκάτοχός του, είναι σχεδόν θρασύς. Όλη η ανάπτυξη, την οποία έχουν προσπαθήσει να ακολουθήσουν τα strategy games κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, είναι σαν να μην υπήρξε για τη Blizzard.

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου