Το Dragon's Dogma είναι η προσπάθεια της Capcom να δημιουργήσει ένα δυτικού τύπου RPG και αποτελεί δημιουργία στελεχών που έχουν εργαστεί σε σημαντικά franchises της ιαπωνικής εταιρείας -όπως τα Breath of Fire, Devil May Cry και Resident Evil. Ας ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι όσοι περιμένουν μία καλή ιστορία και έναν πειστικό κόσμο, καλύτερα να ψάξουν αλλού. Το DD είναι ένα dungeon crawler, που δίνει έμφαση στις μάχες, στην ανάπτυξη του χαρακτήρα μας και στην εξερεύνηση, ενώ καταφέρνει να φέρει νέες ιδέες στο προσκήνιο και συνδυάζει αρκετά επιτυχημένα στοιχεία από open world RPGs και το Dark Souls, τη στιγμή που χρησιμοποιεί μηχανισμούς δανεισμένους από παιχνίδια δράσης και το Shadow of the Colossus. Όσοι αναζητούν role playing στοιχεία -όπως τα εννοούμε στα δυτικά RPGs- εδώ δεν θα βρουν τίποτα τέτοιο, αλλά η Capcom κατάφερε να δημιουργήσει ένα πολύ καλό παιχνίδι, του οποίου, ωστόσο, ορισμένα ελαττώματα δε θα περάσουν απαρατήρητα.
Τυπικό art-direction, ικανοποιητικός τεχνικός τομέας
Το art direction του Dragon’s Dogma δεν έχει ιδιαίτερη προσωπικότητα και ανακυκλώνει πολλά στοιχεία από High και Dark Fantasy τίτλους. Ωστόσο, ο σχεδιασμός των αντιπάλων -και ειδικά των bosses- είναι πολύ καλός και με αρκετές λεπτομέρειες. Από την άλλη πλευρά, τα περιβάλλοντα του παιχνιδιού είναι άδεια και δεν ικανοποιούν, αν και η απλότητα στο σχεδιασμό τους επιτρέπει στο Dragon’s Dogma να περηφανεύεται για ένα από τα εντυπωσιακότερα draw distances που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Ειδικά όταν βρισκόμαστε σε υπερυψωμένα σημεία, μπορούμε να δούμε τις πόλεις του παιχνιδιού από εντυπωσιακή απόσταση, οι οποίες μάλιστα δεν αποτελούν ένα απλό background, αλλά μπορούμε να τις επισκεφθούμε. Υπάρχουν ορισμένες πτώσεις στο frame rate στην έκδοση PS3 (λίγες περισσότερες στην έκδοση για το Xbox 360), οι οποίες όμως δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα το gameplay, ενώ -περιέργως- υπάρχουν μαύρες μπάρες στο επάνω και στο κάτω μέρος της οθόνης. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε με ποια λογική υπάρχουν οι εν λόγω μπάρες, αλλά γρήγορα συνηθίζονται και δεν ενοχλούν.
Όσον αφορά τον ηχητικό τομέα του παιχνιδιού, η μουσική είναι πολύ καλή και ατμοσφαιρική. Από την άλλη, το voice over είναι μέτριο, τα ηχητικά εφέ αδιάφορα, ενώ τα μέλη της ομάδας μας μιλούν συνεχώς, επαναλαμβάνοντας τις ίδιες λέξεις, μία όχι τόσο καλή ιδέα που ίσως ενοχλήσει ορισμένους παίκτες.
"Νεκρός" κόσμος και σχεδόν ανύπαρκτη ιστορία
Το Dragon’s Dogma διαθέτει μία "αναιμική", συνηθισμένη, υποτυπώδη και σχεδόν ανύπαρκτη υπόθεση. Καλές στιγμές στην εξέλιξη της ιστορίας σαφώς και υπάρχουν, αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορούμε να καταλάβουμε ούτε καν αν ασχολούμαστε με κάποιο side ή main quest, μιας και συχνά τα τελευταία δεν έχουν καμία σχέση με τον κεντρικό πυρήνα της υπόθεσης. Οι χαρακτήρες είναι "επίπεδοι" και αδιάφοροι, ενώ οι διάλογοι προχειροφτιαγμένοι.
Το σίγουρο είναι πως το Dragon’s Drogma δεν μπορεί να θεωρηθεί ένα "story driven RPG", μιας και ο πυρήνας του βρίσκεται στις μάχες και την εξερεύνηση. Η έλλειψη στιβαρής ιστορίας θα απογοητεύσει πολλούς, όμως, εδώ δεν μιλάμε για μία αποτυχία της Capcom, αλλά για μία συνειδητή απόφαση να μην ασχοληθεί ιδιαίτερα με αυτό τον τομέα. Ο κόσμος του παιχνιδιού -και ιδιαίτερα οι πόλεις- είναι νεκρές σε σχέση με τους καλύτερους εκπρόσωπους του είδους και οι NPCs που προσφέρουν ή συμμετέχουν με οποιοδήποτε τρόπο στα quests έχουν πάνω από το κεφάλι τους "ταμπελάκια", ξεκαθαρίζοντας έτσι ότι συμμετέχουν στην ιστορία.
Τρίτη 12 Ιουνίου 2012
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
RPG
,
tech
» Dragon's Dogma γιατί υπάρχει αύριο..
Dragon's Dogma γιατί υπάρχει αύριο..
Related Posts:
Καρκίνος – Διαβήτης – Καρδιά: Το τρίπτυχο με τις επικίνδυνες τροφές Η μείωση της κατανάλωσης επεξεργασμένου κρέατος κατά 30% θα μπορούσε να αποτρέψει χιλιάδες κρούσματα διαβήτη, καρκίνου και καρδιαγγειακών παθήσεων στις ΗΠΑ σε διάστημα δέκα ε… Read More
Τα 9 φρούτα και λαχανικά που ενυδατώνουν όσο 8 ποτήρια νερό στη διατροφή μας Οι ειδικοί λένε ότι πρέπει να πίνουμε 8 ποτήρια νερό κάθε μέρα. Κάποιες φορές το τηρούμε όντως, ενώ κάποιες άλλες, απλώς το ξεχνάμε λέγοντας στον εαυτό μας πως θα προσπαθήσουμε την επόμενη μέρα.Εκτός από νερό, όμως, υπά… Read More
Νέα μελέτη ρίχνει φως στη σχέση πολυβιταμινών και αύξησης του προσδόκιμου ζωής Νέα μελέτη ρίχνει φως στη σχέση πολυβιταμινών και αύξησης του προσδόκιμου ζωής – Τα νέα δεν είναι καλάΕρευνητές από τις Ηνωμένες Πολιτείες ανέλυσαν δεδομένα από 400.000 ενηλίκους χωρίς χρόνιες ασθένειες για να δουν αν η… Read More
Η βιταμίνη που ενισχύει το ανοσποιητικό σύστημα και δίνει ενέργεια Η έλλειψη ενέργειας συχνά οδηγεί σε κακή διάθεση, ενώ η κακή διάθεση μπορεί να εξαντλήσει τα ελάχιστα αποθέματα ενέργειας που σας έχουν απομείνει.Αυτός ο φαύλος κύκλος μπορεί να κάνει την καθημερινότητα αφόρητη. Αν ψάχν… Read More
Πόσο υγιεινό είναι το καρπούζι; Τι σας εξασφαλίζει το αγαπημένο καλοκαιρινό φρούτο Το καρπούζι, με τη ζωντανή κόκκινη σάρκα του και τη δροσιστική γλυκύτητα, είναι κάτι περισσότερο από μια αγαπημένη καλοκαιρινή λιχουδιά Αυτό το ενυδατικό φρούτο, που αποτελείται κυρίως από νερό – περίπου 92%-, είνα… Read More
pws anebazw HP sto game..??
ΑπάντησηΔιαγραφή