Ένα σημαντικό κομμάτι των video games, πέρα από τη δράση, την ικανοποίηση της επιτυχίας ή οτιδήποτε θεωρεί ο καθένας σημαντικό, είναι αναμφίβολα η δυνατότητά τους να μας ταξιδεύουν σε καινούριους κόσμους και μέρη πέρα από κάθε φαντασία. Όπως τα βιβλία, τα κόμικς, η μουσική ή οι ταινίες, έτσι και τα παιχνίδια δίνουν το έναυσμα για να «ανοίξει» το μυαλό και να γνωρίσει κάτι διαφορετικό και μάλιστα με τον πλέον διαδραστικό τρόπο. Κάποιοι ίσως να το ονομάσουν αυτό τέχνη, άλλοι ψυχαγωγία, άλλοι διέξοδο απ
ό την «πεζή» πραγματικότητα. Όπως και να το πει κανείς, τα video games είναι μέρος του σύγχρονου πολιτισμού και δημιουργούνται από τη φαντασία (και το ταλέντο) των ανθρώπων, με τη σειρά τους την επηρεάζουν και στη συνέχεια επανακαθορίζονται από αυτή.
Το πρώτο BioShock κυκλοφόρησε το 2007 και τάραξε τα νερά (κυριολεκτικά!) με την εκπληκτικά σχεδιασμένη και σχεδόν «καλλιτεχνικά» άρτια υποβρύχια πόλη Rapture στην οποία διαδραματιζόταν.
Η δημιουργία της Irrational Games, σχεδιασμένη από τον Ken Levine (έχει εργαστεί επίσης στα Thief: The Dark Project και System Shock 2) αποτέλεσε ένα ιδιαίτερο μείγμα FPS με Survival Horror στοιχεία, επηρεασμένο από τη φιλοσοφία του Αντικειμενισμού της Ayn Rand και από έργα συγγραφέων όπως ο George Orwell. Περασμένα από το «φίλτρο» της ανθρώπινης ματαιοδοξίας, όλα τα παραπάνω μας χάρισαν μια μοναδική δυστοπία με εκπληκτική ατμόσφαιρα, ένα υποθαλάσσιο «τρελάδικο» που έμεινε χαραγμένο στις μνήμες των gamers.
Το δεύτερο μέρος της σειράς κυκλοφόρησε το 2010 και παρόλο που ήταν κάπως υποδεέστερο, συνέχισε με επιτυχία το ταξίδι μας στη ζοφερή και κλειστοφοβική Rapture. Το πλήρωμα του χρόνου λοιπόν έφτασε και για τη τρίτη συνέχεια του δημοφιλούς τίτλου, το οποίο αποτελεί ένα από τα πιο αναμενόμενα games της χρονιάς και μας έρχεται αυτή τη φορά με μια τεράστια αλλαγή. Όπως έχουν δηλώσει οι ίδιοι οι δημιουργοί του παιχνιδιού, BioShock χωρίς Rapture δεν νοούταν πριν από κάποιο καιρό. Ωστόσο, επειδή η εξέλιξη είναι πάντα το ζητούμενο, αυτό που αποφάσισαν ήταν να διατηρήσουν τη φιλοσοφία των προηγούμενων παιχνιδιών, απελευθερώνοντας όμως τη σκέψη τους και τη δημιουργικότητά τους από την…άβυσσο της υποθαλάσσιας πόλης. Το BioShock Infinite λοιπόν είναι εδώ, αυτή τη φορά για να σας ταξιδέψει σε έναν τελείως αντίθετο, αλλά εν τέλει όχι τόσο διαφορετικό ουτοπικό κόσμο μέσα από μια ακόμα συναρπαστική περιπέτεια.
Τετάρτη 27 Μαρτίου 2013
Home »
παιχνίδια
,
adventure
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
platformers
,
tech
» BioShock Infinite χαλαρά..
BioShock Infinite χαλαρά..
Related Posts:
The Old Republic gamescom previewΤο SWTOR είναι ένα MMORPG στο οποίο η EA έχει στηρίξει πολλά και σε κάθε έκθεση παρακολουθούμε με ιδιαίτερο ενδιαφέρον όσα μας παρουσιάζονται. Στην Gamescom, είδαμε με μεγάλη ικανοποίηση ότι τα γραφικά του παιχνιδιού βελτιώθη… Read More
Forza Motorsport 4 χωρίς Porsche!Μπορεί το Shift 2: Unleashed να μην κατάφερε να ξεπεράσει τα Gran Turismo της Sony και Forza Motorsport της Microsoft, μπόρεσε όμως να μπλοκάρει την Turn 10 απ’ το να περιέχει οχήματα Porsche στο νέο Forza Motorsport 4. «Παρό… Read More
Gamescom: Street Fighter X TekkenTo Street Fighter μας διασκεδάζει από το 1987. Για πολλούς gamers ο κλασικός τίτλος της Konami αποτελεί την επιτομή των παιχνιδιών μονομαχιών. Αλλά και η σειρά Tekken της Namco κουβαλά μια μεγάλη παράδοση – από το 1994 έχουν … Read More
Gamescom: Sonic GenerationsΣτο εορτασμό των 20 χρόνων του συμπαθητικού σκατζόχοιρου συμβαίνουν σημεία και τέρατα στον κόσμο του: μια μυστηριώδη δύναμη ανοίγει μια τρύπα στο χρόνο και μεταφέρει τον Sonic και τους φίλους του στο παρελθόν. Εκεί ο Sonic συ… Read More
Έρχεται το Epic Mickey 2;Σύμφωνα με τις εικόνες που διέρρευσαν στο διαδίκτυο, μία online έρευνα της Disney αναφέρει ξεκάθαρα ότι το Epic Mickey 2 αναπτύσσεται για Wii, Xbox 360 και PS3. Η ερεύνα αναφέρει ότι το δεύτερο μέρος της σειράς θα υποστηρίζει… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου