Το Dragon's Dogma είναι η προσπάθεια της Capcom να δημιουργήσει ένα δυτικού τύπου RPG και αποτελεί δημιουργία στελεχών που έχουν εργαστεί σε σημαντικά franchises της ιαπωνικής εταιρείας -όπως τα Breath of Fire, Devil May Cry και Resident Evil. Ας ξεκαθαρίσουμε από την αρχή ότι όσοι περιμένουν μία καλή ιστορία και έναν πειστικό κόσμο, καλύτερα να ψάξουν αλλού. Το DD είναι ένα dungeon crawler, που δίνει έμφαση στις μάχες, στην ανάπτυξη του χαρακτήρα μας και στην εξερεύνηση, ενώ καταφέρνει να φέρει νέες ιδέες στο προσκήνιο και συνδυάζει αρκετά επιτυχημένα στοιχεία από open world RPGs και το Dark Souls, τη στιγμή που χρησιμοποιεί μηχανισμούς δανεισμένους από παιχνίδια δράσης και το Shadow of the Colossus. Όσοι αναζητούν role playing στοιχεία -όπως τα εννοούμε στα δυτικά RPGs- εδώ δεν θα βρουν τίποτα τέτοιο, αλλά η Capcom κατάφερε να δημιουργήσει ένα πολύ καλό παιχνίδι, του οποίου, ωστόσο, ορισμένα ελαττώματα δε θα περάσουν απαρατήρητα.
Τυπικό art-direction, ικανοποιητικός τεχνικός τομέας
Το art direction του Dragon’s Dogma δεν έχει ιδιαίτερη προσωπικότητα και ανακυκλώνει πολλά στοιχεία από High και Dark Fantasy τίτλους. Ωστόσο, ο σχεδιασμός των αντιπάλων -και ειδικά των bosses- είναι πολύ καλός και με αρκετές λεπτομέρειες. Από την άλλη πλευρά, τα περιβάλλοντα του παιχνιδιού είναι άδεια και δεν ικανοποιούν, αν και η απλότητα στο σχεδιασμό τους επιτρέπει στο Dragon’s Dogma να περηφανεύεται για ένα από τα εντυπωσιακότερα draw distances που έχουμε δει μέχρι σήμερα.
Ειδικά όταν βρισκόμαστε σε υπερυψωμένα σημεία, μπορούμε να δούμε τις πόλεις του παιχνιδιού από εντυπωσιακή απόσταση, οι οποίες μάλιστα δεν αποτελούν ένα απλό background, αλλά μπορούμε να τις επισκεφθούμε. Υπάρχουν ορισμένες πτώσεις στο frame rate στην έκδοση PS3 (λίγες περισσότερες στην έκδοση για το Xbox 360), οι οποίες όμως δεν επηρεάζουν ιδιαίτερα το gameplay, ενώ -περιέργως- υπάρχουν μαύρες μπάρες στο επάνω και στο κάτω μέρος της οθόνης. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε με ποια λογική υπάρχουν οι εν λόγω μπάρες, αλλά γρήγορα συνηθίζονται και δεν ενοχλούν.
Όσον αφορά τον ηχητικό τομέα του παιχνιδιού, η μουσική είναι πολύ καλή και ατμοσφαιρική. Από την άλλη, το voice over είναι μέτριο, τα ηχητικά εφέ αδιάφορα, ενώ τα μέλη της ομάδας μας μιλούν συνεχώς, επαναλαμβάνοντας τις ίδιες λέξεις, μία όχι τόσο καλή ιδέα που ίσως ενοχλήσει ορισμένους παίκτες.
"Νεκρός" κόσμος και σχεδόν ανύπαρκτη ιστορία
Το Dragon’s Dogma διαθέτει μία "αναιμική", συνηθισμένη, υποτυπώδη και σχεδόν ανύπαρκτη υπόθεση. Καλές στιγμές στην εξέλιξη της ιστορίας σαφώς και υπάρχουν, αλλά τις περισσότερες φορές δεν μπορούμε να καταλάβουμε ούτε καν αν ασχολούμαστε με κάποιο side ή main quest, μιας και συχνά τα τελευταία δεν έχουν καμία σχέση με τον κεντρικό πυρήνα της υπόθεσης. Οι χαρακτήρες είναι "επίπεδοι" και αδιάφοροι, ενώ οι διάλογοι προχειροφτιαγμένοι.
Κυριακή 10 Ιουνίου 2012
Dragon's Dogma
Related Posts:
Και σε δίσκο το Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes για next-gen Φανταστικά νέα για όσους σκοπεύουν να τσιμπήσουν το πολυαναμενόμενο Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes στις next-gen κονσόλες. Όπως ανακοίνωσε η Konami, το Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes για PS4 και Xbox One τελικά θα είν… Read More
Η παρουσίαση της Sony στη CES 2014 Όπως κάθε χρόνο, έτσι και φέτος αυτές τις μέρες έχουμε τη CES, την μεγαλύτερη έκθεση τεχνολογίας που λαμβάνει χώρα στο Λας Βέγκας. Η Sony δίνει δυναμικό παρόν στη CES 2014, με συνέντευξη τύπου αλλά και ομιλία του Kaz Hirai.… Read More
Πατέντα για την δημιουργία minigames βασισμένων σε παλιότερα games Σύμφωνα με το ελληνικό Community του PlayStation η Sony όπως όλα δείχνουν ίσως ετοιμάζει μια εφαρμογή στο PlayStation Network όπου θα μπορούμε να παίζουμε τα παλιότερα games των κονσολών της! Αν και υπήρχαν πληροφορίες απ'τ… Read More
Microsoft: Γιατί μια κονσόλα να μην προσφέρει και άλλες μορφές ψυχαγωγίας; Η Microsoft έχει δεχτεί κριτική για την απόφασή της να κάνει το Xbox One ένα all-in-one σύστημα ψυχαγωγίας αντί να επικεντρωθεί μόνο στα παιχνίδια όπως η Sony με το PS4. Πρόκειται για δύο διαφορετικές φιλοσοφίες, που όμως γ… Read More
Moonstone: A Hard Days Knight Το ρητό “δεν υπάρχει παρθενογένεση” αποτελεί πάντοτε Μήλον της Έριδος στα “πηγαδάκια” των gamers, με την έννοια του ότι το ένα game φέρνει το άλλο κι ότι όλα εμπνεύστηκαν από κάπου. Επειδή κανείς δεν βρίσκεται μέσα στο μυα… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου