Δευτέρα 4 Ιουνίου 2012

Tom Clancy's Ghost Recon: Future Soldier

Τα Ghost Recon της Ubisoft ανήκουν σε μια κατηγορία παιχνιδιών (και την καθορίζουν εξ ολοκλήρου), που κινούνται λίγο ως πολύ αυτόνομα στο χώρο των Tactical Shooters, και έχουν αφήσει με τους πολλαπλούς τίτλους τους μία πλούσια παρακαταθήκη, που αποτελείται από περίπλοκο αλλά -παραδόξως- προσιτό gameplay, ποικίλους μηχανισμούς που δίνουν παραπάνω ουσία στο παιχνίδι και πολλές διαφορετικές επιλογές σχετικά με το πώς ο παίκτης αντιμετωπίζει κάθε φορά τις καταστάσεις με τις οποίες έρχεται αντιμέτωπος.
Η επιλογή των σχεδιαστών να κατασταλάξουν αποκλειστικά στην οπτική τρίτου προσώπου με τα δύο καταπληκτικά Advanced Warfighter, σήμαινε ταυτόχρονα δύο πράγματα. Πρώτον, ότι σε επίπεδο σχεδιασμού επικέντρωσαν ακόμα περισσότερο στην τακτική, καθώς η οπτική του πεδίου μάχης είναι πολύ καλύτερη σε τρίτο πρόσωπο.
Δεύτερον, ότι θέλοντας και μη, εντάχτηκαν γενικά στην κατηγορία των third person shooters, που αυτόματα οδήγησε στο να είναι ανταγωνιστές (στα μάτια της αγοράς, άσχετα αν στην ουσία δεν είναι) με όλα τα υπόλοιπα arcade third person shooters. Η επίτευξη της τέλειας ισορροπίας στο να μπορεί το παιχνίδι να σταθεί καλά στην σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά (θυμίζουμε ότι τα δύστροπα και δύσκολα Advanced Warfighter, είχαν εξαιρετικές επιδόσεις σε πωλήσεις ιδίως στο Xbox 360), χωρίς παράλληλα να απεμπολήσει τον ιδιαίτερο χαρακτήρα του, ήταν και είναι το ζητούμενο με το Future Soldier. Και λίγο έως πολύ, η Ubisoft το πετυχαίνει.
Τακτική ή stealth;
Δύο είναι τα κομβικά ερείσματα επάνω στα οποία στηρίζεται η ισορροπία αυτή. Το πρώτο έχει να κάνει με τη δράση και την ταχύτητα του παιχνιδιού, η οποία έχει σαφώς αυξηθεί σε σχέση με τους προκατόχους του. Το Future Soldier έχει πολλά τμήματα και κεφάλαια, αφιερωμένα στην ακατάπαυστη δράση, όπου ο εχθρός έχει εντοπίσει την ομάδα και κινείται κατά κύματα για να επανακαταλάβει μία θέση, ή η ομάδα κινείται μέσα από εχθρούς προς το σημείο διαφυγής.
Δε λείπουν δε, και κάποια όμορφα σκηνοθετημένα on-rails σημεία, που παρά την κινηματογραφική τους αίσθηση και τη ζωντάνια τους, βρίσκονται εκεί αποκλειστικά και μόνο χάριν εντυπωσιασμού δίχως να προσφέρουν κάτι ουσιώδες. Από την άλλη, το δεύτερο έρεισμα έχει να κάνει με την τακτική και τη στρατηγική σκέψη και τη χρήση της μέσα στο παιχνίδι. Το Future Soldier μπορεί να μοιάζει, αλλά δεν είναι καθαρός action τίτλος. Η αντίπαλη τεχνητή νοημοσύνη δε συγχωρεί και ενώ σε αντίστοιχες περιπτώσεις ο χαρακτήρας απαιτεί μία γεμιστήρα για να βγεί νοκ άουτ, στο παρόν παιχνίδι δύο ή τρεις σφαίρες είναι αρκετές, προκειμένου ο παίκτης να δει την οθόνη «Reload Last Checkpoint».

Related Posts:

  • Donkey Kong Country ReturnsΣτην Ε3 του 2010, η Nintendo αφιέρωσε όλη της την παρουσίαση σε ανακοινώσεις τίτλων και sequel για νέους αλλά και παλαιούς gamer. Ανάμεσα στην επιστροφή του Kirby, του Link και του Bond, βρισκόταν και ένας άλλος τίτλος. Ένας … Read More
  • Pac-Man Championship Edition DXΠέρα από όλα εκείνα τα στοιχεία που το καθιστούν ως ένα από τα καλύτερα παιχνίδια των τελευταίων ετών -και τα οποία θα δούμε στη συνέχεια- κλείνοντας την κονσόλα, αφού είχαμε καταγράψει αρκετές ώρες παρέα με το Pac-Man Champi… Read More
  • 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 DoorsΜε τι είδους παιχνίδια ξενυχτάτε συνήθως; FPS; RPG; Τις τελευταίες μέρες εγώ ξενυχτάω μπροστά στο DS μου… διαβάζοντας! Το 999: 9 Hours, 9 Persons, 9 Doors, δεν είναι το μέσο παιχνίδι. Για την ακρίβεια δεν έχει καμία σχέση με … Read More
  • Real Racing 2 για iPhoneΠοιο Gran Turismo 5 και ποιο Hot Pursuit… Αν είστε κάτοχοι iPhone και ψάχνετε για ένα καλό racing sim για τον δρόμο, τότε το Real Racing 2 είναι ακριβώς αυτό που ψάχνατε. Με κορυφαία γραφικά, 30 πραγματικά αυτοκίνητα από εται… Read More
  • Trailer για το Dawn of War 2: RetributionΗ THQ έδωσε στη δημοσιότητα ένα νέο trailer για το Dawn of War 2: Retribution, το οποίο μπορείτε να δείτε στον παρακάτω player. Το επερχόμενο standalone expansion θα αποτελεί τον πρώτο τίτλο της σειράς που θα περιλαμβάνει mul… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου