Όταν ο Hideo Kojima ανακοίνωνε το Metal Gear Solid: Rising στην Ε3 του 2010, κανείς δεν μπορούσε τότε να προβλέψει ότι θα κυκλοφορούσε τελικά με τη σημερινή του μορφή και πόσο μάλλον με τη συμμετοχή της Platinum Games στην ανάπτυξη, που λειτούργησε ως καταλύτης για να καταφέρει να φτάσει στα ράφια το παιχνίδι. Το αρχικό Metal Gear Solid: Rising ήταν ένα project που είχε αναλάβει να φέρει εις πέρας μία ομάδα νεαρών developers μέσα στην Kojima Productions κι ως γνωστόν απέτυχε να ολοκληρώσει.
Σύμφωνα με τις λιγοστές πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότηταςν θα λάμβανε χώρα ανάμεσα στα Metal Gear Solid 2 και 4, το gameplay του θα περιείχε ένα νέο είδος “hunting stealth” και το μηχανισμό “Zan-datsu”, με τον οποίο ο Raiden θα μπορούσε να κόψει από κτίρια μέχρι κομμάτια των εχθρών. Τρία χρόνια αργότερα, το Metal Gear Rising Revengeance είναι ένα τελείως διαφορετικό concept, με την υπόθεση να τοποθετείται μετά το Metal Gear Solid 4 (το επίσημο τέλος της σειράς) κι έχοντας υιοθετήσει μία ξεκάθαρη hack 'n' slash ταυτότητα.
Αποκομμένο όσο το δυνατόν από τα δεσμά του franchise, και πάλι το Revengeance, ως γέννημα της συνεργασίας των Kojima Productions και Platinum Games, είχε μεγάλα παπούτσια να γεμίσει. Τα ποιοτικά standards, το ιδιαίτερο ύφος κι η ιστορία των Metal Gear Solid το έθεσαν στο στόχαστρο των fans αυτού του gaming έπους. Η εξ αρχής μη ενεργή ανάμειξη του πνευματικού πατέρα της σειράς σε θέματα άναπτυξης και -το πιο σημαντικό- σεναρίου, σε συνδυασμό με την πρόσληψη της Platinum -γνωστή για την over-the-top αισθητική της- και τη νέα προσέγγιση στην υπόθεση και στο gameplay, έκαναν πολλούς MGS fans, δικαιολογημένα, να μιλούν για ασέβεια.
Κι από την άποψη, όμως, του τίτλου της Platinum υπό στενή έννοια, η κατάσταση αν και πιο ασφαλής, δεν ήταν ακριβώς ρόδινη. Κι αυτό γιατί η Platinum έχει μεν έχει αποδείξει περίτρανα ότι κατέχει “το άθλημα” hack 'n' slash, ωστόσο, έχοντας κυκλοφορήσει δύο εκπληκτικούς action τίτλους σ' αυτή τη γενιά, έχει θέσει τον πήχη των προσδοκιών πολύ ψηλά για τις δικές της δημιουργίες κι όχι μόνο. Λογικά, λοιπόν, θα περίμενε κανείς το Metal Gear Rising Revengeance να λυγίσει υπό το υπερβολικό βάρος των απαιτήσεων, όπως μία ατσαλένια katana που έχει πυρωθεί σε ακραίες θερμοκρασίες. Τί συμβαίνει όμως όταν η λεπίδα είναι φτιαγμένη από πλατίνα;
No place for spin-offs
Στο κοντινό 2018 (τέσσερα χρόνια μετά τα γεγονότα του MGS 4), ο πλανήτης βιώνει μία περίοδο σχετικής ειρήνης αλλά και παρατεταμένης οικονομικής κρίσης. Οι άλλοτε πανίσχυρες εταιρίες μισθοφορικών στρατών (PMCs), που διεξήγαγαν πολέμους για οποιονδήποτε διέθετε το κατάλληλο πορτοφόλι, πλέον έχουν “αναδουλειές”, ενώ παράλληλα η τεχνολογία για τη δημιουργία πανίσχυρων cyborg στρατιωτών με ρομποτικά μέρη έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη. Εμείς βρίσκουμε τον -βετεράνο πια cyborg ninja- Raiden να εργάζεται στη Maverick, έναν Private Security Provider (PSP κι όχι PMC), την οποία έχει προσλάβει η κυβέρνηση της Λιβερίας (πατρίδα του Raiden) για να αποκαταστήσει την ειρήνη και να εκπαιδεύσει το νέο εθνικό στρατό.
Όταν ο πρόεδρος της αφρικανικής χώρας δολοφονείται από μισθοφόρους της κακόφημης Desperado Enforcement, η Maverick ξεκινά το κυνήγι, προσπαθώντας να σταματήσει και να ξεσκεπάσει τις εγκληματικές δραστηριότητές της Desperado ανά την υφήλιο, που αποσκοπούν στην αποσταθεροποίηση εύφλεκτων περιοχών. Η κόντρα του με ένα από τα βασικά μέλη της Desperado, οι μνήμες από το παρελθόν κι οι αποκαλύψεις που γίνονται στην πορεία, μετατρέπουν την υπόθεση σε προσωπικό ζήτημα για τον Raiden, που ξεκινά ένα ταξίδι εκδίκησης για την απόδοση δικαιοσύνης..
Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013
Home »
ειδήσεις
,
τεχνολογία
,
fps
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
tech
» Metal Gear Rising: Revengeance
Metal Gear Rising: Revengeance
Related Posts:
Το αιματοκύλισμα αρχίζει στο Shadow Warrior Ο φετινός καταιγισμός από old-school FPS συνεχίζεται με το πολυαναμενόμενο Shadow Warrior, της Flying Wild Hog (Hard Reset). Το Shadow Warrior είναι reimagining του κλασικού ομώνυμου τίτλου και συνδυάζει καταιγιστικό πιστολ… Read More
Γιατί δεν θα υπάρξει ταινία Grand Theft Auto Η τεράστια επιτυχία του GTA 5 αποδεικνύει ότι το Grand Theft Auto είναι το μεγαλύτερο όνομα στο gaming αυτή τη στιγμή. Σε μια εποχή όπου όλο και περισσότερα παιχνίδια γίνονται ταινίες, τα σίγουρα λεφτά μιας ταινίας Grand Th… Read More
Επιστρέψτε στον κόσμο του Legacy of Kain με το Nosgoth Η θρυλική σειρά Legacy of Kain επιστρέφει μετά από 10 χρόνια, αλλά σίγουρα όχι με τον τρόπο που θέλαμε. H Square Enix ανακοίνωσε επίσημα το Nosgoth, ένα ομαδικό multiplayer game στο οποίο οι άνθρωποι τίθενται αντιμέτωποι με… Read More
Ο τρόμος επιστρέφει με το Evil Within "Bring back horror" είναι το σλόγκαν του The Evil Within και ακριβώς αυτό φαίνεται να κάνει το πολυαναμενόμενο παιχνίδι τρόμου του Shinji Mikami. Στο The Evil Within αναλαμβάνετε το ρόλο του αστυνόμου Sebastien Castellanos,… Read More
Παντός καιρού το WRC 4 Τα καιρικά εφέ είναι από τα πιο σημαντικά στοιχεία των "σοβαρών" racing παιχνιδιών (παρά τις φιλότιμες προσπάθειες της Turn 10 να μας πείσει για το αντίθετο) και ειδικά των rally. Έτσι και στο WRC 4 τρέχετε υπό διάφορες συν… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου