Κυριακή 24 Φεβρουαρίου 2013

Metal Gear Rising: Revengeance

Όταν ο Hideo Kojima ανακοίνωνε το Metal Gear Solid: Rising στην Ε3 του 2010, κανείς δεν μπορούσε τότε να προβλέψει ότι θα κυκλοφορούσε τελικά με τη σημερινή του μορφή και πόσο μάλλον με τη συμμετοχή της Platinum Games στην ανάπτυξη, που λειτούργησε ως καταλύτης για να καταφέρει να φτάσει στα ράφια το παιχνίδι. Το αρχικό Metal Gear Solid: Rising ήταν ένα project που είχε αναλάβει να φέρει εις πέρας μία ομάδα νεαρών developers μέσα στην Kojima Productions κι ως γνωστόν απέτυχε να ολοκληρώσει. 
Σύμφωνα με τις λιγοστές πληροφορίες που είδαν το φως της δημοσιότηταςν θα λάμβανε χώρα ανάμεσα στα Metal Gear Solid 2 και 4, το gameplay του θα περιείχε ένα νέο είδος “hunting stealth” και το μηχανισμό “Zan-datsu”, με τον οποίο ο Raiden θα μπορούσε να κόψει από κτίρια μέχρι κομμάτια των εχθρών. Τρία χρόνια αργότερα, το Metal Gear Rising Revengeance είναι ένα τελείως διαφορετικό concept, με την υπόθεση να τοποθετείται μετά το Metal Gear Solid 4 (το επίσημο τέλος της σειράς) κι έχοντας υιοθετήσει μία ξεκάθαρη hack 'n' slash ταυτότητα. Αποκομμένο όσο το δυνατόν από τα δεσμά του franchise, και πάλι το Revengeance, ως γέννημα της συνεργασίας των Kojima Productions και Platinum Games, είχε μεγάλα παπούτσια να γεμίσει. Τα ποιοτικά standards, το ιδιαίτερο ύφος κι η ιστορία των Metal Gear Solid το έθεσαν στο στόχαστρο των fans αυτού του gaming έπους. Η εξ αρχής μη ενεργή ανάμειξη του πνευματικού πατέρα της σειράς σε θέματα άναπτυξης και -το πιο σημαντικό- σεναρίου, σε συνδυασμό με την πρόσληψη της Platinum -γνωστή για την over-the-top αισθητική της- και τη νέα προσέγγιση στην υπόθεση και στο gameplay, έκαναν πολλούς MGS fans, δικαιολογημένα, να μιλούν για ασέβεια. Κι από την άποψη, όμως, του τίτλου της Platinum υπό στενή έννοια, η κατάσταση αν και πιο ασφαλής, δεν ήταν ακριβώς ρόδινη. Κι αυτό γιατί η Platinum έχει μεν έχει αποδείξει περίτρανα ότι κατέχει “το άθλημα” hack 'n' slash, ωστόσο, έχοντας κυκλοφορήσει δύο εκπληκτικούς action τίτλους σ' αυτή τη γενιά, έχει θέσει τον πήχη των προσδοκιών πολύ ψηλά για τις δικές της δημιουργίες κι όχι μόνο. Λογικά, λοιπόν, θα περίμενε κανείς το Metal Gear Rising Revengeance να λυγίσει υπό το υπερβολικό βάρος των απαιτήσεων, όπως μία ατσαλένια katana που έχει πυρωθεί σε ακραίες θερμοκρασίες. Τί συμβαίνει όμως όταν η λεπίδα είναι φτιαγμένη από πλατίνα; 
No place for spin-offs 
Στο κοντινό 2018 (τέσσερα χρόνια μετά τα γεγονότα του MGS 4), ο πλανήτης βιώνει μία περίοδο σχετικής ειρήνης αλλά και παρατεταμένης οικονομικής κρίσης. Οι άλλοτε πανίσχυρες εταιρίες μισθοφορικών στρατών (PMCs), που διεξήγαγαν πολέμους για οποιονδήποτε διέθετε το κατάλληλο πορτοφόλι, πλέον έχουν “αναδουλειές”, ενώ παράλληλα η τεχνολογία για τη δημιουργία πανίσχυρων cyborg στρατιωτών με ρομποτικά μέρη έχει γίνει ευρέως διαδεδομένη. Εμείς βρίσκουμε τον -βετεράνο πια cyborg ninja- Raiden να εργάζεται στη Maverick, έναν Private Security Provider (PSP κι όχι PMC), την οποία έχει προσλάβει η κυβέρνηση της Λιβερίας (πατρίδα του Raiden) για να αποκαταστήσει την ειρήνη και να εκπαιδεύσει το νέο εθνικό στρατό. Όταν ο πρόεδρος της αφρικανικής χώρας δολοφονείται από μισθοφόρους της κακόφημης Desperado Enforcement, η Maverick ξεκινά το κυνήγι, προσπαθώντας να σταματήσει και να ξεσκεπάσει τις εγκληματικές δραστηριότητές της Desperado ανά την υφήλιο, που αποσκοπούν στην αποσταθεροποίηση εύφλεκτων περιοχών. Η κόντρα του με ένα από τα βασικά μέλη της Desperado, οι μνήμες από το παρελθόν κι οι αποκαλύψεις που γίνονται στην πορεία, μετατρέπουν την υπόθεση σε προσωπικό ζήτημα για τον Raiden, που ξεκινά ένα ταξίδι εκδίκησης για την απόδοση δικαιοσύνης..

Related Posts:

  • Ταξίδι στο Westeros με το Game of Thrones της Telltale Ένα χρόνο μετά την ανακοίνωσή του, το μυστηριώδες παιχνίδι Game of Thrones της Telltale είναι έτοιμο για αποκάλυψη και κυκλοφορία. Σύμφωνα με την Telltale, το Game of Thrones είναι βασισμένο στην ομώνυμη τηλεοπτική σειρά κα… Read More
  • The Walking Dead Season 2 Review Το τέλος της πρώτης σεζόν του Walking Dead συγκίνησε τους παίκτες και τους άφησε να απορούν με αγωνία για το μέλλον της μικρής Clementine. Μετά τα όσα πέρασε μαζί με τον Lee Everett, μια αξέχαστη πατρική φιγούρα που δεν συ… Read More
  • Lara Croft and the Temple of Osiris Το 2010 η Square Enix κυκλοφόρησε το Lara Croft and the Guardian of Light, ένα spin-off των κλασικών Tomb Raider. Έφερε το όνομα της Βρετανίδας αρχαιολόγου για να ξεχωρίσει απ' την υπόλοιπη σειρά καθότι δεν … Read More
  • The Witcher 3: Η Ciri Κατά την διάρκεια των The Game Awards αποκαλύφθηκε ότι στο The Witcher 3 δεν θα ελέγχετε μόνο τον Geralt of Rivia αλλά και άλλον έναν χαρακτήρα. Δεν υπήρξε διευκρίνιση για το όνομά του, ωστόσο το Elder Blood τρέιλερ που … Read More
  • Sunset Overdrive Review Όταν ανακοινώθηκε ότι η Insomniac ετοίμαζε παιχνίδι αποκλειστικό για το Xbox One, άπαντες έμειναν άναυδοι, κυρίως λόγω της πρώτερης σχέσης της εταιρείας με τη Sony. Το παιχνίδι αυτό είναι το Sunset Overdrive, το οποίο από … Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου