Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Proteus μόνο για τους πρώτους...

Σύμφωνα με τη Wikipedia, το όνομα Πρωτέας είναι μια αρχαία λέξη, που σημαίνει «πρώτος», «πρωτόγονος» και «πρωτογέννητος». Αν συνδέσουμε αυτές τις έννοιες με την ικανότητα του Πρωτέα να παίρνει όποια μορφή θέλει, τότε φτάνουμε στη βαθύτερη κατανόηση του μύθου. Ότι δηλαδή, ο Πρωτέας είναι μια πρώτη μορφή ύλης, που διαδοχικά μεταμορφώνεται και δημιουργεί όλες τις άλλες μορφές που αποτελούν τον κόσμο.Έτσι και στο φερώνυμο παιχνίδι, θα βρεθούμε σε ένα μικρό νησί που βρίσκεται στη μέση του ωκεανού και θα κληθούμε να το εξερευνήσουμε, μέσα από τις διαφορετικές μορφές που παίρνει καθώς περνά ο χρόνος. Προχωρώντας μέσα από τις τέσσερις εποχές του χρόνου, το περιβάλλον αλληλεπιδρά μαζί μας μέσω διαφορετικών μουσικών θεμάτων και διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών. Πέρα όμως από αυτή την αλληλεπίδραση, δε θα χρειαστεί να κάνουμε τίποτε άλλο, καθώς ούτε μπορούμε να συλλέξουμε αντικείμενα, ούτε μπορούμε να πυροβολήσουμε, αλλά ούτε και να λύσουμε κάποιο γρίφο. Αυτό που μας δυσαρέστησε περισσότερο, είναι η μη ύπαρξη δυνατότητας για save. Όμως, αυτό ίσως μπορεί να δικαιολογηθεί, αφού οι δημιουργοί θέλησαν να ρίξουν όλο το βάρος στην εξερεύνηση και την παρατήρηση του περιβάλλοντος, η οποία διαρκεί περίπου 30 με 40 λεπτά. Για να προχωρήσουμε στο Proteus, θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι να έρθει η νύχτα. Τότε εμφανίζονται πολλά αστέρια (θα μπορούσαν να είναι και λουλούδια) και σχηματίζουν μια κυκλική διάταξη. 
Μπαίνοντας στη μέση αυτής, θα μεταφερθούμε αυτόματα σε μια άλλη εποχή. Η άνοιξη και το καλοκαίρι θα μας καλωσορίσουν με ζεστά χρώματα και χαρούμενη μουσική, ενώ το φθινόπωρο και ο χειμώνας θα μας υποδεχτούν με πιο μουντές αποχρώσεις και ήχους, που μας έκαναν να νιώσουμε αισθήματα μοναξιάς και στεναχώριας. Τα γραφικά του Proteus μοιάζουν με αυτά του Minecraft, αν και θα λέγαμε ότι είναι ακόμη πιο μινιμαλιστικά. Προσπαθούν να εξομοιώσουν το φυσικό περιβάλλον -πχ. τα δέντρα, τον ήλιο, τη θάλασσα και οποιαδήποτε μορφή ζωής υπάρχει γύρω-, αλλά λόγο της απλότητάς τους είναι δυσδιάκριτη η ακριβής ταυτοποίηση μερικών αντικειμένων. Εντύπωση επίσης μας έκανε το γεγονός, ότι δεν υπήρχε καμία άλλη ένδειξη ανθρώπινης ύπαρξης –αν βέβαια υποθέσουμε ότι βλέπουμε μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου. Μόνο κάποιοι πάσσαλοι στην κορυφή ενός βουνού, με κάποιες ασαφείς φιγούρες, μας έβαλαν σε σκέψεις για πιθανή ύπαρξη ζωής πριν φτάσουμε στο νησί. Σε γενικές γραμμές, θα λέγαμε ότι τα 8-bit γραφικά του τίτλου προσπαθούν να αποδώσουν μια ιμπρεσιονιστική αισθητική, χρησιμοποιώντας ζωντανά χρώματα, αποτυπώνοντας έτσι την άμεση εντύπωση που προκαλεί ένα αντικείμενο ή μια καθημερινή εικόνα.

Related Posts:

  • Warhammer 40.000: Armageddon O κόσμος του Warhammer επιστρέφει. Η εταιρία ανάπτυξης Slitherine, γνωστή από τους τίτλους Panzer Corps και Napoleon's Campaigns, ανακοίνωσε τη συμφωνία με την Games Workshop για την ανάπτυξη ενός strategy με βάση το Warham… Read More
  • Batman: Arkham Origins: Παρών με τον Deathstroke Η Warner μόλις αποκάλυψε ένα νέο τρέιλερ για το Batman: Arkham Origins. Το βίντεο έχει διάρκεια κάτι λιγότερο από πέντε λεπτά και κατά τη διάρκειά του ο Batman τσακίζει στο ξύλο μια ομάδα κακοποιών, ώσπου φτάνει στο να αντι… Read More
  • Dying Light Το νέο zombie survival από την Techland. H Techland η οποία είναι γνωστή για τίτλους όπως το Call of Juarez και το Dead Island ανακοίνωσε το νέο της project με όνομα Dying Light. Πρόκειται για ένα open world zombie survival… Read More
  • Download τα καλύτερα για το Σαββατοκύριακο Donkey Kong Country Returns 3D στο 3DS και Resident Evil Revelations στο Wii U. Στο επίκεντρο των συζητήσεων αυτές τις ημέρες βρίσκεται αναμφισβήτητα η πρόσφατη press conference της Microsoft στην οποία παρο… Read More
  • Battlefield 4: Κυκλοφορία και gameplay video Έρχεται τον Οκτώβριο για PC, καθώς και για παλιές και νέες κονσόλες των Sony και Microsoft. [UPDATE] Η EA Dice ανακοίνωσε ότι το Battlefield 4 θα κυκλοφορήσει φέτος το φθινόπωρο για PC, PlayStation 3 και Xbox 360. Η μηχανή… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου