Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Proteus μόνο για τους πρώτους...

Σύμφωνα με τη Wikipedia, το όνομα Πρωτέας είναι μια αρχαία λέξη, που σημαίνει «πρώτος», «πρωτόγονος» και «πρωτογέννητος». Αν συνδέσουμε αυτές τις έννοιες με την ικανότητα του Πρωτέα να παίρνει όποια μορφή θέλει, τότε φτάνουμε στη βαθύτερη κατανόηση του μύθου. Ότι δηλαδή, ο Πρωτέας είναι μια πρώτη μορφή ύλης, που διαδοχικά μεταμορφώνεται και δημιουργεί όλες τις άλλες μορφές που αποτελούν τον κόσμο.Έτσι και στο φερώνυμο παιχνίδι, θα βρεθούμε σε ένα μικρό νησί που βρίσκεται στη μέση του ωκεανού και θα κληθούμε να το εξερευνήσουμε, μέσα από τις διαφορετικές μορφές που παίρνει καθώς περνά ο χρόνος. Προχωρώντας μέσα από τις τέσσερις εποχές του χρόνου, το περιβάλλον αλληλεπιδρά μαζί μας μέσω διαφορετικών μουσικών θεμάτων και διαφορετικών χρωματικών συνδυασμών. Πέρα όμως από αυτή την αλληλεπίδραση, δε θα χρειαστεί να κάνουμε τίποτε άλλο, καθώς ούτε μπορούμε να συλλέξουμε αντικείμενα, ούτε μπορούμε να πυροβολήσουμε, αλλά ούτε και να λύσουμε κάποιο γρίφο. Αυτό που μας δυσαρέστησε περισσότερο, είναι η μη ύπαρξη δυνατότητας για save. Όμως, αυτό ίσως μπορεί να δικαιολογηθεί, αφού οι δημιουργοί θέλησαν να ρίξουν όλο το βάρος στην εξερεύνηση και την παρατήρηση του περιβάλλοντος, η οποία διαρκεί περίπου 30 με 40 λεπτά. Για να προχωρήσουμε στο Proteus, θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι να έρθει η νύχτα. Τότε εμφανίζονται πολλά αστέρια (θα μπορούσαν να είναι και λουλούδια) και σχηματίζουν μια κυκλική διάταξη. 
Μπαίνοντας στη μέση αυτής, θα μεταφερθούμε αυτόματα σε μια άλλη εποχή. Η άνοιξη και το καλοκαίρι θα μας καλωσορίσουν με ζεστά χρώματα και χαρούμενη μουσική, ενώ το φθινόπωρο και ο χειμώνας θα μας υποδεχτούν με πιο μουντές αποχρώσεις και ήχους, που μας έκαναν να νιώσουμε αισθήματα μοναξιάς και στεναχώριας. Τα γραφικά του Proteus μοιάζουν με αυτά του Minecraft, αν και θα λέγαμε ότι είναι ακόμη πιο μινιμαλιστικά. Προσπαθούν να εξομοιώσουν το φυσικό περιβάλλον -πχ. τα δέντρα, τον ήλιο, τη θάλασσα και οποιαδήποτε μορφή ζωής υπάρχει γύρω-, αλλά λόγο της απλότητάς τους είναι δυσδιάκριτη η ακριβής ταυτοποίηση μερικών αντικειμένων. Εντύπωση επίσης μας έκανε το γεγονός, ότι δεν υπήρχε καμία άλλη ένδειξη ανθρώπινης ύπαρξης –αν βέβαια υποθέσουμε ότι βλέπουμε μέσα από τα μάτια ενός ανθρώπου. Μόνο κάποιοι πάσσαλοι στην κορυφή ενός βουνού, με κάποιες ασαφείς φιγούρες, μας έβαλαν σε σκέψεις για πιθανή ύπαρξη ζωής πριν φτάσουμε στο νησί. Σε γενικές γραμμές, θα λέγαμε ότι τα 8-bit γραφικά του τίτλου προσπαθούν να αποδώσουν μια ιμπρεσιονιστική αισθητική, χρησιμοποιώντας ζωντανά χρώματα, αποτυπώνοντας έτσι την άμεση εντύπωση που προκαλεί ένα αντικείμενο ή μια καθημερινή εικόνα.

Related Posts:

  • Darksiders II: Νέες ΕντυπώσειςΈρχεται το καλοκαίρι του 2012 μαζί με multiplayer mode. Όσοι είχατε παίξει το πρώτο Darksiders, σίγουρα θα χαρείτε με τις αλλαγές που σας ετοιμάζει η προγραμματιστική εταιρεία Vigil Games απ' το ομώνυμο sequel. Ο Jay Fitzloff… Read More
  • Kingdoms of Amalur: Reckoning previewΗ EA αρχίζει να επικεντρώνεται τελευταία ακόμη περισσότερο στην αγορά των Role-Playing Games, η οποία θεωρείται σήμερα σταθερή αξία, καθώς διαθέτει τεράστιο κοινό αλλά και ιδιαίτερα υψηλό ανταγωνισμό. Με το Star Wars: The Old… Read More
  • StarhawkΠολλοί από μας που μεγάλωσαν με τα videogames σαν χόμπι και που τώρα φλερτάρουν με τα “-άντα”, όπως ο γράφων και εχμ, ορισμένα άλλα μέλη της παρέας του GameOver, που δεν θα κατονομαστούν εδώ, έτρεφαν αναμφίβολα (ο γράφων τουλ… Read More
  • Το Uncharted 3 μιλά ελληνικάΑυτόν το Νοέμβριο, το PlayStation 3 (PS3) ετοιμάζεται να υποδεχτεί και πάλι τον πολυσυζητημένο ήρωα Nathan Drake. Η τρίτη συνέχεια της δημοφιλούς και πολυβραβευμένης σειράς θα κυκλοφορήσει στην Ελλάδα με τον τίτλο Uncharted 3… Read More
  • EverQuest για τα μάτια του...PCΈνα από τα πρώτα MMORPG που χτύπησαν την πόρτα μας ήταν το EverQuest. Το συγκεκριμένο παιχνίδι βγήκε στην αγορά το 1999 και θεωρείται ως το…World of Warcraft της τότε εποχής. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε από τον Brad McQuaid και υ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου