Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Wii U και συμβατότητα με το Wii

To Wii U κυκλοφορεί από τις 30 Νοεμβρίου στην ευρωπαϊκή αγορά και αποτελεί την πρώτη κονσόλα της όγδοης γενιάς. Κατόπιν αυτού, η κονσόλα της Nintendo έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα της δημοσιότητας και όλοι περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις της Microsoft και της Sony. To μόνο σίγουρο είναι ότι τουλάχιστον για την ώρα το Wii U έχει κερδίσει τις εντυπώσεις χάρις στο πρωτοποριακό του GamePad, το οποίο δίνει μια νέα διάσταση στο gameplay. Επιπλέον, η Nintendo αυτή τη φορά διεκδικεί μερίδιο αγοράς και στους hardcore gamers, με τίτλους όπως το ZombiU και μια πληθώρα third party κυκλοφοριών που προέρχονται κυρίως από την Ubisoft και την Electronic Arts. Ο προκάτοχος του Wii U, το Wii, αποτελεί την πιο εμπορικά επιτυχημένη κονσόλα της έβδομης γενιάς και αναμφίβολα όλα αυτά τα χρόνια έχει αποκτήσει ένα πυρήνα φανατικών οπαδών. 
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Wii U είναι ότι είναι πλήρως συμβατό με όλους τους τίτλους και τα περιφερειακά του Wii. H Nintendo ανέκαθεν υπήρξε “μπροστάρης” του backwards compatibility σε αντίθεση με την Sony και την Microsoft. Θυμίζουμε πως το PS3 δεν είναι συμβατό με τους τίτλους του PS2 (με εξαίρεση κάποια παλιότερα μοντέλα της κονσόλας), ενώ το Xbox 360 υποστηρίζει περίπου 100-150 παιχνίδια του πρωτότυπου Xbox. Το Wii υποστηρίζει αναλύσεις 576i στα 50 Hz και 480i στα 60Hz με καλώδιο RGB και ανάλυση 480p με composite αντίστοιχα. Το Wii U μπορεί να συνδεθεί και με HDMI καλώδιο, αλλά δυστυχώς η ανάλυση όχι μόνο δεν γίνεται upscale, αλλά επιπλέον μένει "κλειδωμένη" στα 480p. Με δεδομένο ότι κάποιοι από τους χρήστες Wii προτιμούν την ανάλυση 576i, η απουσία του εν λόγω customization ενδέχεται να προκαλέσει δυσαρέσκεια. Επιπλέον, παρατηρούνται διάφορα προβλήματα ευκρίνειας σε κάποιους από τους παλιότερους τίτλους του Wii, οι οποίοι δεν υποστηρίζουν progressive scan, καθώς το Wii U κάνει deinterlacing on-the-fly από τα 576i στα 576p. Το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι η Nintendo θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης της ανάλυσης στην οποία τρέχουν οι τίτλοι του Wii και ελπίζουμε στο μέλλον να υπάρξει κάποιο σχετικό patch.

Related Posts:

  • League of Legends: Thresh Guide Η Riot αποφάσισε ότι ο πρώτος champion που θα κυκλοφορήσει για φέτος θα είναι support class. Έτσι, μας παρουσιάζει τον Thresh, έναν ranged χαρακτήρα που κάνει πολλά περισσότερα από όσα φαντάζεστε. Έχει την δυνατότητα να π… Read More
  • Skulls of the Shogun και τελεία.. Σπάνια βλέπουμε στα ψηφιακά ράφια των online υπηρεσιών να φιγουράρουν strategy τίτλοι, και δη τίτλοι άξιοι προσοχής. Η indie ομάδα 17Bit αποφάσισε να το αλλάξει αυτό, δουλεύοντας σκληρά τα προηγούμενα δυο χρόνια επάνω στην … Read More
  • Τα καλύτερα παιχνίδια των ημερών... Crysis 3 Open Beta και Revolution DLC για το Call of Duty: Black Ops II. Μπήκαμε πια στον Φεβρουάριο και το Σαββατοκύριακο που μεσολαβεί προσφέρεται για ανελέητο gaming μέχρι τελικής πτώσης. Η ανοιχτή beta του Crysis … Read More
  • Metal Gear Rising: Revengeance Η ιαπωνική εταιρεία παρά την τεράστια εμπειρία της δεν μπορούσε να ενσωματώσει κατάλληλα τα έντονα στοιχεία δράσης στο παραδοσιακό και αναγνωρίσιμο ύφος της σειράς Metal Gear και στα τέλη του 2010 όλα έδειχναν πως το Rising… Read More
  • Metal Gear Rising: RevengeanceΌταν ο Hideo Kojima ανακοίνωνε το Metal Gear Solid: Rising στην Ε3 του 2010, κανείς δεν μπορούσε τότε να προβλέψει ότι θα κυκλοφορούσε τελικά με τη σημερινή του μορφή και πόσο μάλλον με τη συμμετοχή της Platinum Games στην αν… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου