Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Wii U και συμβατότητα με το Wii

To Wii U κυκλοφορεί από τις 30 Νοεμβρίου στην ευρωπαϊκή αγορά και αποτελεί την πρώτη κονσόλα της όγδοης γενιάς. Κατόπιν αυτού, η κονσόλα της Nintendo έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα της δημοσιότητας και όλοι περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις της Microsoft και της Sony. To μόνο σίγουρο είναι ότι τουλάχιστον για την ώρα το Wii U έχει κερδίσει τις εντυπώσεις χάρις στο πρωτοποριακό του GamePad, το οποίο δίνει μια νέα διάσταση στο gameplay. Επιπλέον, η Nintendo αυτή τη φορά διεκδικεί μερίδιο αγοράς και στους hardcore gamers, με τίτλους όπως το ZombiU και μια πληθώρα third party κυκλοφοριών που προέρχονται κυρίως από την Ubisoft και την Electronic Arts. Ο προκάτοχος του Wii U, το Wii, αποτελεί την πιο εμπορικά επιτυχημένη κονσόλα της έβδομης γενιάς και αναμφίβολα όλα αυτά τα χρόνια έχει αποκτήσει ένα πυρήνα φανατικών οπαδών. 
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Wii U είναι ότι είναι πλήρως συμβατό με όλους τους τίτλους και τα περιφερειακά του Wii. H Nintendo ανέκαθεν υπήρξε “μπροστάρης” του backwards compatibility σε αντίθεση με την Sony και την Microsoft. Θυμίζουμε πως το PS3 δεν είναι συμβατό με τους τίτλους του PS2 (με εξαίρεση κάποια παλιότερα μοντέλα της κονσόλας), ενώ το Xbox 360 υποστηρίζει περίπου 100-150 παιχνίδια του πρωτότυπου Xbox. Το Wii υποστηρίζει αναλύσεις 576i στα 50 Hz και 480i στα 60Hz με καλώδιο RGB και ανάλυση 480p με composite αντίστοιχα. Το Wii U μπορεί να συνδεθεί και με HDMI καλώδιο, αλλά δυστυχώς η ανάλυση όχι μόνο δεν γίνεται upscale, αλλά επιπλέον μένει "κλειδωμένη" στα 480p. Με δεδομένο ότι κάποιοι από τους χρήστες Wii προτιμούν την ανάλυση 576i, η απουσία του εν λόγω customization ενδέχεται να προκαλέσει δυσαρέσκεια. Επιπλέον, παρατηρούνται διάφορα προβλήματα ευκρίνειας σε κάποιους από τους παλιότερους τίτλους του Wii, οι οποίοι δεν υποστηρίζουν progressive scan, καθώς το Wii U κάνει deinterlacing on-the-fly από τα 576i στα 576p. Το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι η Nintendo θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης της ανάλυσης στην οποία τρέχουν οι τίτλοι του Wii και ελπίζουμε στο μέλλον να υπάρξει κάποιο σχετικό patch.

Related Posts:

  • Top 10 πωλήσεων στο Steam Για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα είχαμε σημαντικές ανακατατάξεις στα charts πωλήσεων του Steam, εξαιτίας των φθινοπωρινών εκπτώσεων της ψηφιακής πλατφόρμας της Valve. Το Dishonored, το οποίο απουσίαζε από τα charts τη… Read More
  • World of Warcraft: Mists of Pandaria video review Τα Panda όλα. Το σημερινό μας video review αφορά το World of Warcraft: Mists of Pandaria, το φετινό expansion του ομώνυμου MMORPG της Blizzard. Μπορεί πριν από ακριβώς ένα χρόνο το WoW να έχασε την πρωτιά στους ενεργούς παί… Read More
  • Hitman: Absolution με ανάλυση για τα καλούδια του Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό έχουμε δει αρκετές αξιόλογες δημιουργίες στον χώρο των stealth games με αποκορύφωμα το περυσινό Deus Ex: Human Revolution και το φετινό Dishonored. Η σειρά Hitman της δανέζικης ΙΟ Inter… Read More
  • Wii Mini για τα καλά παιδιά... Στο καναδικό κατάστημα Best Buy έκανε την εμφάνισή του μια νέα έκδοση της δημοφιλούς κονσόλας της Nintendo, η οποία ονομάζεται Wii Mini. Το Wii Mini είναι αρκετά ελαφρύτερο και μικρότερο από το πρωτότυπο Wii και κοστίζει 99… Read More
  • The Elder Scrolls V: Skyrim: Dragonborn DLC Μία νέα σειρά από λεπτομέρειες διέρρευσαν από το TheOutHousers.com για το πολυαναμενόμενο Dragonborn, το νέο DLC του The Elder Scrolls V: Skyrim, από την Beta έκδοση που είχε στην κατοχή του ένας tester. Ανώνυμα… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου