Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012

Wii U και συμβατότητα με το Wii

To Wii U κυκλοφορεί από τις 30 Νοεμβρίου στην ευρωπαϊκή αγορά και αποτελεί την πρώτη κονσόλα της όγδοης γενιάς. Κατόπιν αυτού, η κονσόλα της Nintendo έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα της δημοσιότητας και όλοι περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις της Microsoft και της Sony. To μόνο σίγουρο είναι ότι τουλάχιστον για την ώρα το Wii U έχει κερδίσει τις εντυπώσεις χάρις στο πρωτοποριακό του GamePad, το οποίο δίνει μια νέα διάσταση στο gameplay. Επιπλέον, η Nintendo αυτή τη φορά διεκδικεί μερίδιο αγοράς και στους hardcore gamers, με τίτλους όπως το ZombiU και μια πληθώρα third party κυκλοφοριών που προέρχονται κυρίως από την Ubisoft και την Electronic Arts. Ο προκάτοχος του Wii U, το Wii, αποτελεί την πιο εμπορικά επιτυχημένη κονσόλα της έβδομης γενιάς και αναμφίβολα όλα αυτά τα χρόνια έχει αποκτήσει ένα πυρήνα φανατικών οπαδών. 
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Wii U είναι ότι είναι πλήρως συμβατό με όλους τους τίτλους και τα περιφερειακά του Wii. H Nintendo ανέκαθεν υπήρξε “μπροστάρης” του backwards compatibility σε αντίθεση με την Sony και την Microsoft. Θυμίζουμε πως το PS3 δεν είναι συμβατό με τους τίτλους του PS2 (με εξαίρεση κάποια παλιότερα μοντέλα της κονσόλας), ενώ το Xbox 360 υποστηρίζει περίπου 100-150 παιχνίδια του πρωτότυπου Xbox. Το Wii υποστηρίζει αναλύσεις 576i στα 50 Hz και 480i στα 60Hz με καλώδιο RGB και ανάλυση 480p με composite αντίστοιχα. Το Wii U μπορεί να συνδεθεί και με HDMI καλώδιο, αλλά δυστυχώς η ανάλυση όχι μόνο δεν γίνεται upscale, αλλά επιπλέον μένει "κλειδωμένη" στα 480p. Με δεδομένο ότι κάποιοι από τους χρήστες Wii προτιμούν την ανάλυση 576i, η απουσία του εν λόγω customization ενδέχεται να προκαλέσει δυσαρέσκεια. Επιπλέον, παρατηρούνται διάφορα προβλήματα ευκρίνειας σε κάποιους από τους παλιότερους τίτλους του Wii, οι οποίοι δεν υποστηρίζουν progressive scan, καθώς το Wii U κάνει deinterlacing on-the-fly από τα 576i στα 576p. Το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι η Nintendo θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης της ανάλυσης στην οποία τρέχουν οι τίτλοι του Wii και ελπίζουμε στο μέλλον να υπάρξει κάποιο σχετικό patch.

Related Posts:

  • Νέα παιχνίδια από τους δημιουργούς του Sniper Ghost Warrior Μετά την πρόσφατη κυκλοφορία (και αποτυχία) του Sniper Ghost Warrior 3, η CI Games κοιτάει στο μέλλον. Όπως ανακοίνωσε η CI Games, ετοιμάζει ένα νέο tactical shooter, το οποίο όμως θα είναι πιο μαζεμένο από το υπερβολικά φι… Read More
  • Νέα παιχνίδια στο Xbox Game Pass - Ιούλιος 2017 Ώρα για την πρώτη προσθήκη παιχνιδιών στη φρεσκολανσαρισμένη υπηρεσία Xbox Game Pass. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, από 1η Ιουλίου προστίθενται στο Xbox Game Pass τα Dead Island Definitive Edition, Resident Evil 6, F1 2015, … Read More
  • Συμπεράσματα από την E3 2017 Με τη σκόνη από την E3 2017 να έχει καταλαγιάσει, είναι ώρα να κάνουμε τον καθιερωμένο απολογισμό. Η E3 πάντα είναι μια μικρογραφία του εκάστοτε παρόντος αλλά και του κοντινού μέλλοντος του gaming και η φετινή έκθεση δεν α… Read More
  • Titanfall 2: Η μάχη συνεχίζεται με το The War Games DLC Ώρα για το έκτο DLC του εκπληκτικού Titanfall 2. Μιλάμε για το The War Games, το οποίο φέρνει τον χάρτη War Games, τον χάρτη Traffic για το live fire, το shadow boxing execution, θέση για τρίτο όπλο στους πιλότους, προσθήκη… Read More
  • Ultra Street Fighter 2: The Final Challengers Review Υπάρχουν μερικά πράγματα που πρέπει να σταματήσουν άμεσα. Ένα απο αυτά είναι η εμμονή της Capcom να επανακυκλοφορεί ξανά και ξανά τα παλιά της Street Fighter και ειδικά το Street Fighter 2, που πλέον ένας Θεός ξέρει πόσα r… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου