To Wii U κυκλοφορεί από τις 30 Νοεμβρίου στην ευρωπαϊκή αγορά και αποτελεί την πρώτη κονσόλα της όγδοης γενιάς. Κατόπιν αυτού, η κονσόλα της Nintendo έχει συγκεντρώσει τα βλέμματα της δημοσιότητας και όλοι περιμένουμε να δούμε ποιες θα είναι οι επόμενες κινήσεις της Microsoft και της Sony. To μόνο σίγουρο είναι ότι τουλάχιστον για την ώρα το Wii U έχει κερδίσει τις εντυπώσεις χάρις στο πρωτοποριακό του GamePad, το οποίο δίνει μια νέα διάσταση στο gameplay. Επιπλέον, η Nintendo αυτή τη φορά διεκδικεί μερίδιο αγοράς και στους hardcore gamers, με τίτλους όπως το ZombiU και μια πληθώρα third party κυκλοφοριών που προέρχονται κυρίως από την Ubisoft και την Electronic Arts.
Ο προκάτοχος του Wii U, το Wii, αποτελεί την πιο εμπορικά επιτυχημένη κονσόλα της έβδομης γενιάς και αναμφίβολα όλα αυτά τα χρόνια έχει αποκτήσει ένα πυρήνα φανατικών οπαδών.
Ένα από τα μεγάλα πλεονεκτήματα του Wii U είναι ότι είναι πλήρως συμβατό με όλους τους τίτλους και τα περιφερειακά του Wii. H Nintendo ανέκαθεν υπήρξε “μπροστάρης” του backwards compatibility σε αντίθεση με την Sony και την Microsoft. Θυμίζουμε πως το PS3 δεν είναι συμβατό με τους τίτλους του PS2 (με εξαίρεση κάποια παλιότερα μοντέλα της κονσόλας), ενώ το Xbox 360 υποστηρίζει περίπου 100-150 παιχνίδια του πρωτότυπου Xbox.
Το Wii υποστηρίζει αναλύσεις 576i στα 50 Hz και 480i στα 60Hz με καλώδιο RGB και ανάλυση 480p με composite αντίστοιχα. Το Wii U μπορεί να συνδεθεί και με HDMI καλώδιο, αλλά δυστυχώς η ανάλυση όχι μόνο δεν γίνεται upscale, αλλά επιπλέον μένει "κλειδωμένη" στα 480p. Με δεδομένο ότι κάποιοι από τους χρήστες Wii προτιμούν την ανάλυση 576i, η απουσία του εν λόγω customization ενδέχεται να προκαλέσει δυσαρέσκεια. Επιπλέον, παρατηρούνται διάφορα προβλήματα ευκρίνειας σε κάποιους από τους παλιότερους τίτλους του Wii, οι οποίοι δεν υποστηρίζουν progressive scan, καθώς το Wii U κάνει deinterlacing on-the-fly από τα 576i στα 576p. Το γενικότερο συμπέρασμα είναι ότι η Nintendo θα μπορούσε να είχε προσφέρει περισσότερες δυνατότητες παραμετροποίησης της ανάλυσης στην οποία τρέχουν οι τίτλοι του Wii και ελπίζουμε στο μέλλον να υπάρξει κάποιο σχετικό patch.
Παρασκευή 7 Δεκεμβρίου 2012
Home »
ειδήσεις
,
τεχνολογία
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
RPG
,
tech
» Wii U και συμβατότητα με το Wii
Wii U και συμβατότητα με το Wii
Related Posts:
Silent hunter 5: Battle of the AntlaticΤο Silent Hnter έκανε το ντεμπούτο του το 1996, από την Aeon Electronic Entertainment ως κάτι πρωτότυπο για τα δεδομένα της εποχής εκείνης. Η εταιρία κατάφερε να σχεδιάσει και το δεύτερο τίτλο της σειράς, παραδίδοντας τη σκυτ… Read More
The Sims 3: AmbitionsΗ σειρά παιχνιδιών The Sims έχει κάνει μεγάλο όνομα στην βιομηχανία των video games. Ξεκινώντας το Φεβρουάριο του 2000 με το πρώτο The Sims να κάνει πάνω από 100 εκατομμύρια πωλήσεις, συνεχίζει ακόμα και σήμερα εν έτη 2010 να… Read More
LEGO Harry Potter: Years 1-4 (@X360, PS3, PC)Και τις ταινίες τις έχω δει και τα βιβλία τα έχω διαβάσει, ακόμα και σχεδόν όλα τα videogames έχω παίξει, παρόλο που τα περισσότερα ήταν κάτω του μετρίου. Μάλιστα ενθουσιάστηκα όταν στην πρώτη επίσκεψή μου στο περίφημο Durham… Read More
Gran Turismo 5 για το PS3ΑΝ κάτσω να μετρήσω τις φορές που έχω ρωτήσει τους ανθρώπους της Sony σχετικά με το πότε κυκλοφορεί το Gran Turismo 5 (επιτέλους), θα χρειαστώ αρκετές εβδομάδες. Το racing παιχνίδι που συνοδεύει εδώ και κάτι… χρόνια το PS3 φα… Read More
Naughty Bear μόνο για X360, PS3Την πρώτη φορά που είχα δει το Naughty Bear, σε ένα event της 505 Games στο Λονδίνο πριν από μερικούς μήνες, είχα ενθουσιαστεί. Το concept μου είχε φανεί έξυπνο, το στυλ εμετικά χαριτωμένο, η βία δίχως όρια (παρότι το παιχνίδ… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου