Δευτέρα 31 Δεκεμβρίου 2012

Multiplayer στο God of War

Αν μέχρι πριν από ένα χρόνο ανέφερε κάποιος ότι ένα παιχνίδι God of War θα προσέφερε μιας κάποιας μορφής multiplayer mode, το λιγότερο που θα κάναμε θα ήταν να γελούσαμε χλευαστικά, αναφέροντας παράλληλα ότι “το God of War είναι μοναχική εμπειρία, δεν του ταιριάζει το multiplayer, δεν κολλάει στο ύφος της σειράς” και τα σχετικά σχόλια που κάνουμε εμείς, οι παραπονιάρηδες παίκτες, που δείχνουμε μια μεγαλύτερη έφεση στα single player campaigns. Να, όμως, που η Sony τολμά -υποβοηθούμενη, φυσικά, από τις τάσεις της εποχής- και ετοιμάζει ένα νέο God of War, που εκτός από το κλασικό campaign, το οποίο θα περιγράφει την άνοδο του Σπαρτιάτη στα ανώτερα κλιμάκια των... σφαγέων της αρχαίας Ελλάδας, θα περιέχει και multiplayer mode. Ωστόσο, μετά από περίπου τρεις ημέρες δοκιμών τμήματος αυτού του multiplayer mode, η έκπληξη δεν ήρθε από την εφαρμογή του mode αυτή καθ' αυτή, αλλά από το ενδιαφέρον που παρουσιάζει η μάλλον επιτυχής εφαρμογή του και από το γεγονός πως το Santa Monica Studio δείχνει να το “κολλάει” σωστά στο ύφος του franchise. Σε αυτή τη φάση η multiplayer beta, που θα γίνει ανοιχτή προς του συνδρομητές PS Plus στις αρχές του νέου έτους, περιλαμβάνει μόνο ένα βασικό mode, το οποίο μοιράζεται σε δύο διαφορετικά είδη παιχνιδιού. Ο λόγος για την “Εύνοια των Θεών” για τέσσερις ή οκτώ παίκτες. Πώς ακριβώς λειτουργεί, τώρα, το multiplayer σε ένα God of War. Το παιχνίδι ξεκινά προσφέροντας στον παίκτη έναν “generic” πολεμιστή, ο οποίος πρέπει αρχικά να δηλώσει πίστη και υποταγή σε έναν από τους θεούς του Ολύμπου. Αυτό γίνεται μέσα σε έναν χάρτη, στου οποίου την κορυφή υπάρχουν τα τεράστια αγάλματα τεσσάρων (για την ώρα) θεών. Αν και στην αρχή φαίνεται ότι θα μπορούμε να συμμαχήσουμε με τους Άδη, Δία, Ποσειδώνα και Άρη, μόνο οι Δίας και Άρης είναι διαθέσιμοι στη beta. Και τι ακριβώς σημαίνει υποταγή και συμμαχία; Ανάλογα με το θεό που θα διαλέξουμε, θα αποκτάμε διαφορετικού τύπου attributes, ξόρκια και άλλες ιδιότητες μέσα στις μάχες. Αφού γίνει, λοιπόν, αυτή η επιλογή, μπορούμε να ξεκινήσουμε τις μάχες στις διαθέσιμες (δύο για την ώρα) αρένες. Το πρώτο μας “γλέντι αίματος” έγινε στην “Αγορά του Ηρακλή”... Χμ, ναι, να υπενθυμίσουμε εδώ ότι το God of War Ascension θα είναι εξελληνισμένο. Και σε ό,τι αφορά μενού, τίτλους και υπότιτλους, αλλά -όπως φαίνεται από τη φωνή που ανακοινώνει τις μάχες- και σε ό,τι έχει να κάνει με τις φωνές. Το αποτέλεσμα στην multiplayer beta είναι αξιοπρεπέστατο και μας χαροποίησε ιδιαίτερα, αλλά θα πρέπει να περιμένουμε μέχρι να κυκλοφορήσει το τελικό παιχνίδι, ειδικά για να ακούσουμε ποιο θα είναι το αποτέλεσμα του ακούσματος της φωνής του Kratos στην ελληνική. Μετά από αυτήν την παρένθεση, επιστρέφουμε στα του κυρίως παιχνιδιού. Το gameplay στο multiplayer τμήμα του Ascension ακολουθεί τη φιλοσοφία των κλασικών God of War, με χρήση “ξορκιών”, άμυνας, ισχυρών, απλών ή συνδυασμένων χτυπημάτων, αλλά η αλήθεια είναι ότι τα πιο εξειδικευμένα combos είτε δεν είναι διαθέσιμα στην παρούσα φάση, είτε είναι ιδιαιτέρως πολύπλοκα για να εφαρμοστούν σε multiplayer μάχες. Αυτή μας η σκέψη βασίζεται στο ότι, όταν εκτελείται κάποια κίνηση, δύσκολα μπορεί να “σπάσει” από τον αντίπαλο (εκτός από 1-2 συγκεκριμένες περιπτώσεις και με ειδικό counter).

Related Posts:

  • BATTLEFIELD 3: END GAMEΤο πέμπτο expansion pack φέρνει...μηχανές motocross! Το δημοφιλές First-Person Shooter της ΕΑ, Battlefield 3, θα αποκτήσει άλλο ένα DLC τον Μάρτιο του 2013 και αναμένεται να αλλάξει δραστικά την εμπειρία που προσφέρει. Εάν το… Read More
  • Ένας απροσδόκητα καλός horror τίτλος, Στα της βιομηχανίας μας, η αρχή κάθε κονσόλας είναι δύσκολη, τόσο για την κατασκευάστρια εταιρία, όσο και για τα development houses. Από τη μία, η πρώτη θέλει ένα «δυναμικό» ξεκίνημα με προτάσεις που θα κινήσουν το ενδιαφέρ… Read More
  • Paper Mario: Sticker Star Ο βασικός λόγος ήταν ότι το 3D εφέ φαινόταν ιδανικό για το χάρτινο concept των Paper Mario που παίζει έξυπνα με τις διαστάσεις. Μετά και την κυκλοφορία του Super Mario 3D Land (που έκανε εξαιρετική χρήση του 3D), οι προσδοκ… Read More
  • PlayStation All-Stars Battle Royale Επικεφαλής σχεδιασμού του PlayStation All-Stars Battle Royale είναι ο Omar Kendall, σχεδιαστής των επιτυχημένων σειρών UFC και Backyard Wrestling καθώς και του X-Men: Next Dimension. Η ανάπτυξη του παιχνιδιού ξεκίνησε το 20… Read More
  • Η THQ κήρυξε πτώχευση! Η Ubisoft εκδηλώνει ενδιαφέρον να την αποκτήσει. [UPDATE] [Αρχική δημοσίευση: 20/12] Είναι κοινό μυστικό ότι τα οικονομικά της THQ πήγαιναν από το κακό στο χειρότερο, όπως σας είχαμε ενημέρωσει σε προηγούμενο άρθρο μας. Κατ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου