Σάββατο 1 Δεκεμβρίου 2012

Silent Hill: Book of Memories

Πάντως, παράπονο οι Silent Hill fans δεν μπορούμε να έχουμε. Η Konami, τελευταίως, δίνει το ένα Silent Hill μετά το άλλο (!). Μετά το καλό, αλλά προβληματικό Downpour και ύστερα από την κάκιστη HD “συλλογή” -τρόπος του λέγειν συλλογή- των Silent Hill 2 και Silent Hill 3, η εταιρία αποφασίζει να ξεφύγει εντελώς από το survival horror ύφος και να μεταπηδήσει στο action-RPG genre, με τη βοήθεια της WayForward φυσικά. Αρχικά, η ιδέα ενός dungeon-crawler Silent Hill ακουγόταν περισσότερο σαν ανέκδοτο, αλλά όταν κάποιος ξεκινήσει να παίζει το Silent Hill: Book of Memories στο PS Vita, συνειδητοποιεί πως τελικά, ως ιδέα, δεν είναι και τόσο κακή. Βέβαια, το πρόβλημα του τίτλου είναι ότι μένει στην ωραία ιδέα, γιατί στην πράξη αποτυγχάνει, σχεδόν, πλήρως. Ο παίκτης ξεκινάει το ταξίδι του σε αυτό το Silent Hill επιλέγοντας και παραμετροποιώντας το χαρακτήρα του -με λιγοστές επιλογές-, όπως κάθε RPG που σέβεται τον εαυτό του. Αμέσως μετά ένας έγχρωμος ταχυδρόμος, που μοιάζει εξαιρετικά με τον ταχυδρόμο του Downpour, χτυπάει την πόρτα του διαμερίσματος του παίκτη και του δίνει ένα βιβλίο, το Book of Memories. 
Σε αυτό το βιβλίο είναι γραμμένη η ζωή του χαρακτήρα μέχρι σήμερα και ως δια μαγείας του δίνει την επιλογή να ξαναγράψει την ιστορία της ζωής του όπως ο ίδιος επιθυμεί. Αυτό, όμως, που δε γνωρίζει ο παίκτης είναι ότι η διαδικασία αλλαγής της πορείας της ζωής του θα πραγματοποιηθεί με αλληγορίες, που θα πάρουν σάρκα και οστά μέσα από ένα ταξίδι στο σαπισμένο Silent Hill. Η ιστορία, αν και ξεκινάει με βλέψεις, συνεχίζει και καταλήγει ρηχά, με τεράστια κενά και με μπόλικα ανούσια και ακαταλαβίστικα κεφάλαια. Όπως προαναφέρθηκε, το Silent Hill: Book of Memories είναι ένα παιχνίδι που ξεφεύγει αρκετά από το horror στοιχείο και υιοθετεί μία dungeon-crawler υπόσταση, με ισομετρική προοπτική στην κάμερα, αρκετά action-RPG στοιχεία και hack ‘n’ slash μηχανισμούς στο gameplay. Η δράση παίρνει μέρος στις Zones -δηλαδή τα dungeons- και σκοπός του παίκτη είναι να εξερευνήσει τα δωμάτια του εκάστοτε dungeon και να βρει τα 5 ή 6 objective items που του έχουν ζητηθεί, ώστε να λύσει το γρίφο στο τέλος της Zone και να προχωρήσει στην επόμενη. Με την ολοκλήρωση τριών Zones, εμφανίζεται και ένα μεγάλο boss fight, η εξόντωση του οποίου προμηνύει και αλλαγή του setting των dungeons. Δεν υπάρχει κάποιο κεντρικό hub και τα dungeons δεν επικοινωνούν μεταξύ τους –υπάρχει ωστόσο επιλογή στο κεντρικό μενού για επιστροφή σε προηγούμενα dungeons. Εκτός από την κύρια αποστολή, κάθε dungeon έχει και μία δευτερεύουσα αποστολή, η οποία τις περισσότερες φορές περνάει, είτε απαρατήρητη, είτε ολοκληρώνεται σχεδόν από μόνη της. Εν ολίγοις, ο παίκτης δύσκολα θα μπει στη διαδικασία να την ολοκληρώσει. 
Οι Zones είναι γεμάτες από εχθρικά πλάσματα που θα εμποδίσουν τις προσπάθειες του χαρακτήρα για να αλλάξει τις στιγμές της ζωής του, δηλαδή τα κείμενα του Book of Memories. Τόσο ο σχεδιασμός των πλασμάτων, όσο και ο αντίστοιχος των dungeons, είναι οικείοι σε αυτούς που έχουν ασχοληθεί στο παρελθόν με τίτλους της σειράς. Τα περισσότερα τέρατα έχουν συστηθεί από τα πρώτα Silent Hill (σκυλιά, νοσοκόμες, Pyramid Heads κ.α), ενώ οι Zones μοιάζουν με το “Other Side” Silent Hill, της μεταλλικής και αιματηρής αισθητικής. Σε γενικές γραμμές, ο σχεδιασμός από Zone σε Zone δε διαφέρει δραματικά και μετά από λίγη ώρα ο παίκτης θα νιώσει ότι τα έχει δει, σχεδόν, όλα.

Related Posts:

  • Πανδαισία indie παιχνιδιών στο Xbox One Ένα από τα "μηνύματα" που βγήκαν από τη φετινή Gamescom είναι ότι η Sony πλέον δεν παίζει μόνη της στα indie παιχνίδια. Η Microsoft έχει "αγκαλιάσει" κι αυτή τους indie developers, προσφέροντας τους πρόσβαση σε μηχανές ανάπ… Read More
  • Οι εντυπώσεις μας από το teaser του Silent Hills. Είναι κοινό μυστικό πως η σειρά Silent Hill τα τελευταία χρόνια είναι μια σκιά τους εαυτού της. Μια ματιά στα Silent Hill: Downpour και Silent Hill: Book of Memories είναι ικανή να προκαλέσει απέραντη θλίψη σε όσ… Read More
  • Ταξιδέψτε στον κόσμο του Halo με το Halo Channel Το Halo είναι μια σειρά με πολύ πλούσιο κόσμο και παρουσία που εκτείνεται πέρα από τα όρια των παιχνιδιών. Γι αυτό και πλέον θα μπορείτε να βρείτε τα πάντα για το Halo μαζεμένα σε ένα μέρος. Στη Gamescom η Microsoft ανακοίν… Read More
  • Εξερευνώντας τον μαγικό κόσμο του Below Λένε πως το καλό πράγμα αργεί να γίνει και αυτό ισχύει πλήρως στην περίπτωση του Below. Το ατμοσφαιρικό παιχνίδι μάχης και εξερεύνησης της Capy Games ανακοινώθηκε στην E3 2013 αλλά δεν προλαβαίνει ούτε το 2014 και τελικά θα… Read More
  • Wildstar Review for all Τα βραβεία που έχουν κερδίσει τα μέλη της Carbine είναι περισσότερα σε αριθμό από το ίδιο το δυναμικό της εταιρείας. Πρώην μέλη της Blizzard που έχουν δουλέψει στο World of Warcraft, developers που έχουν δουλέψει στα Half … Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου