To The Elder Scrolls V: Skyrim είναι αναμφισβήτητα ένα από τα κορυφαία games παγκοσμίως και δεν είναι τυχαίο που πέρυσι ψηφίστηκε ως Game of the Year, τόσο από το Gamesnea όσο κι από πολλά ακόμη διεθνή μέσα.
Με τα νέα δεδομένα, το δημοφιλές RPG της Bethesda δεν θα μπορούσε να περάσει απαρατήρητο κι έτσι ξεφεύγει απ' τα όρια του gaming.
Έτσι, για ένα εξάμηνο μόνο, οι φοιτητές του αμερικανικού πανεπιστημίου Rice του Houston, θα έχουν την δυνατότητα να εγγραφούν στο μάθημα: "Σκανδιναβικοί Φανταστικοί Κόσμοι: Αρχαίοι Σκανδιναβικοί Μύθοι και Skyrim", το οποίο διδάσκει η καθηγήτρια Donna Beth Ellard. Η περιγραφή του μαθήματος αναφέρει τα εξής: «Το μάθημα έχει δύο στόχους. Ο πρώτος είναι η εισαγωγή των φοιτητών στο Φανταστικό ως ψυχολογική έννοια αλλά και ως κινητήρια δύναμη στην κουλτούρα των gamers. Ο δεύτερος στόχος είναι χρησιμοποιώντας αυτά τα πρότυπα οι φοιτητές να αναλογιστούν το πως και γιατί η Μεσαιωνική Σκανδιναβική κουλτούρα λειτουργεί σαν γεωμετρικός τόπος για την μοντέρνα αγγλοαμερικανική λογοτεχνία του Φανταστικού. Με αυτούς τους στόχους οι φοιτητές θα διαβάσουν αποσπάσματα από αρχαίους Σκανδιναβικούς και Ισλανδικούς μύθους (μεταφρασμένους) και ταυτόχρονα θα λαμβάνουν μέρος σε διάφορες περιπέτειες στο Skyrim».
«Ενώ το μάθημα ξεκινάει αναγνωρίζοντας σημεία τομής ανάμεσα στους κόσμους των μύθων και του Skyrim (ακραίες περιβαλλοντικές συνθήκες, υπερφυσικές φιγούρες, μυθολογίες) ο σκοπός του δεν είναι να ταυτίσει το ένα με το άλλο.
Ο στόχος της εγκατάστασης αυτών των συνδέσμων είναι οι φοιτητές να αναλογιστούν το πως στοιχεία της Μεσαιωνικής Σκανδιναβικής κουλτούρας πάρθηκαν από το ιστορικό τους περιβάλλον και εννοιολογικό πλαίσιο, μεταμορφώθηκαν και χρησιμοποιήθηκαν σε άλλους τομείς του Φανταστικού. Θα θεωρήσουμε την πολιτική μυθολογία του Skyrim, με την έμφασή της στην Αυτοκρατορία και την επανάσταση ως επιδιώξεις που έγιναν πραγματικότητα μέσω της Σκανδιναβίας με σκοπό να αναλογιστούμε σε τι αναφέρεται στην πραγματικότητα η Σκανδιναβική μυθολογία και γιατί συντονίζεται με την σύγχρονη αγγλοαμερικανική κουλτούρα» καταλήγει η Ellard.
Το The Elder Scrolls V: Skyrim κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο του 2011 από την Bethesda για PC, PS3 και Xbox 360 κι έκτοτε έχει πουλήσει πάνω από 13 εκατομμύρια αντίτυπα.
Κυριακή 21 Οκτωβρίου 2012
Home »
ειδήσεις
,
παιχνίδια
,
adventure
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
RPG
,
tech
» Μάθημα Skyrim στο Rice University
Μάθημα Skyrim στο Rice University
Related Posts:
Resident Evil 6: Ada Wong campaignH παρουσία της Ada Wong στο έκτο μέρος της σειράς Resident Evil ήταν γνωστή εδώ και αρκετό καιρό. Xθες όμως νέες ενδιαφέρουσες πληροφορίες είδαν το φως της δημοσιότητάς, κατά την διάρκεια των προσφάτων prevιews, όπου εκτός τω… Read More
Black Forest GamesH νέα εταιρία των δημιουργών του Gothic 4. Από τα συντρίμμια της Spellbound, η οποία πρόσφατα διαλύθηκε, δημιουργήθηκε μία νέα δύναμη στον χώρο της ανάπτυξης παιχνιδιών. Η Black Forest Games (BFG) έχει σκοπό, όπως οι εκπρόσωπ… Read More
Quantum Conundrum γιατί υπάρχει μέλλον..Είναι αναπόφευκτο, γι’αυτό και θα το βγάλουμε από τη μέση από την αρχή: το Quantum Conundrum θα συγκριθεί με το Portal. Δεν είναι μόνο ότι η Kim Swift, project lead στο Portal και μία από τους πρωτεργάτες της ιδέας, είναι η ε… Read More
Ubisoft: "Πρέπει να τελειώνουμε με τον Desmond"Τα παιχνίδια της σειράς Assassin’s Creed, δεν διακρίνονται μόνο για το ιδιαίτερο gameplay τους (συνδυάζοντάς stealth, ωμή βία και εντυπωσιακά ακροβατικά), αλλά και για την σύνδεση που έχουν από άποψη σεναρίου μεταξύ τους, αφο… Read More
Το Tales of Graces f αποτελεί το δωδέκατο παιχνίδι της ιαπωνικής σειράς παιχνιδιών ρόλων "Tales of" από τη Namco, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά για το Wii το 2009. Η έκδοση για την κονσόλα της Nintendo δε διατέθηκε ποτέ εκτός Ιαπωνίας, αλλά ένα χρόνο μετά, ο τίτλος της Namco Bandai κυκλοφόρησε και στο PS3. Με αρκετή καθυστέρηση λοιπόν, το νεότερο μέλος της οικογένειας Tales of κυκλοφορεί και στην Ευρώπη, και αποτελεί ένα από καλύτερα JRPGs που μπορεί να βρει κανείς σε οικιακή κονσόλα -παρόλο που οι αδυναμίες και κάποια μικρά προβλήματα δεν απουσιάζουν. Ιστορία και χαρακτήρες Η ιστορία του Tales of Graces f αρχίζει με τον πρωταγωνιστή και ορισμένους φίλους του να βρίσκονται στην παιδική τους ηλικία, όταν κάνει την εμφάνιση του ένα μυστηριώδες κορίτσι με απώλεια μνήμης. Σύντομα, ο συνομήλικος πρίγκιπας του κοντινότερου βασιλείου επισκέπτεται την πόλη. Έπειτα από λίγες ώρες gameplay, η δράση μεταφέρεται επτά χρόνια μετά, όπου πολλά έχουν αλλάξει. Η υπόθεση περιλαμβάνει συγκρούσεις ανάμεσα σε πόλεις και διπλωματικές προστριβές και, κυρίως, πιο τυπικά JRPG στοιχεία, όπως χαμένους κόσμους και υπερφυσικές δυνάμεις. Η υπόθεση του Graces είναι πολυεπίπεδη και έξυπνα γραμμένη, αλλά παρά την ποιότητά της ως ιδέα και ως εξέλιξη, η λανθασμένα ισορροπημένη αφήγησή της ζημιώνει τη συνολική εμπειρία. Σε άλλα σημεία οι εξελίξεις είναι ραγδαίες και η αφήγηση της υπόθεσης συναρπάζει, ενώ αλλού η ιστορία μένει στάσιμη για ώρες. Έτσι, η ροή της ιστορίας δεν είναι πάντα ικανοποιητική και οι πολύ καλές ιδέες δεν αξιοποιούνται στο βαθμό που θα έπρεπε. Το ίδιο περίπου ισχύει και για τους χαρακτήρες, αφού σχεδόν για τους μισούς ήρωες δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα για ένα αρκετά μεγάλο κομμάτι του παιχνιδιού. Το background όλων ανεξαιρέτως των χαρακτήρων είναι εξαιρετικό, αλλά η εξέλιξη των προσωπικοτήτων τους είτε σταματάει απότομα, είτε είναι σχεδόν ανύπαρκτη. Επιπροσθέτως, δε βοηθάει το γεγονός ότι η ιστορία -όπως προαναφέραμε- κάνει ένα άλμα επτά ετών, όπου πολλά αλλάζουν ξαφνικά, ωστόσο, εξαίρεση αποτελεί ο πρωταγωνιστής Asbel, ο οποίος είναι καλοδουλεμένος και ισορροπημένος. Και κάπου εδώ αξίζει να αναφέρουμε τα Skits. Πολύ συχνά, το παιχνίδι μάς προτρέπει να πατήσουμε το κουμπί "select" ούτως ώστε να παρακολουθήσουμε διαλόγους ανάμεσα στα μέλη της ομάδας με τη χρήση κινούμενων εικόνων.Το Tales of Graces f αποτελεί το δωδέκατο παιχνίδι της ιαπωνικής σειράς παιχνιδιών ρόλων "Tales of" από τη Namco, το οποίο κυκλοφόρησε αρχικά για το Wii το 2009. Η έκδοση για την κονσόλα της Nintendo δε διατέθηκε ποτέ εκτός Ι… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου