H EA την τελευταία πενταετία έχει ανεβάσει κατά πολύ τον πήχη όσον αφορά τα αθλητικά της παιχνίδια. Σε άλλα τα έχει καταφέρει και σε άλλα όχι, αλλά το FIFA 13 αποτελεί αδιαμφισβήτητα το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο βιντεοπαιχνίδι που εξέδωσε η EA Sports. Το τέλος της τρέχουσας γενιάς διαφαίνεται στο άμεσο μέλλον, αυτό όμως δεν δείχνει να εμποδίζει την ΕΑ από το να εμπλουτίζει συνεχώς με νέα στοιχεία τα παιχνίδια ποδοσφαίρου FIFA, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να έχουμε κάθε χρόνο την κυκλοφορία τίτλων καλύτερων από των περσινών. Οι αλλαγές μπορεί να μη γίνονται άμεσα αντιληπτές, αλλά είναι αρκετές για να μας "αναγκάσουν" να βάλουμε το FIFA 12 στο ...ντουλάπι της ιστορίας.
Οι προσθήκες και οι διαφορές
Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος θα ξεκινήσουμε από τις πολλά υποσχόμενες νεοφερμένες προσθήκες του FIFA 13. Ενώ πέρσι είχαμε να μιλάμε για την "Impact Engine" και την αναβαθμισμένη άμυνα "Tactical Defense", φέτος θα αναφερθούμε στο "First touch control", μια σπουδαία ιδέα, η οποία προσθέτει δεκάδες πόντους ρεαλισμού και μετατρέπει κάθε αγώνα, κάθε φάση, σε κάτι μοναδικό, μιας και η εξέλιξή τους μπορεί να πάρει διαφορετική τροπή από αυτή που επιθυμούμε.
Η EA Sports Canada αποφάσισε να κάνει την πρώτη επαφή με την μπάλα πιο ρεαλιστική και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως το κατάφερε. Τί είναι όμως αυτή η προσθήκη; Για παράδειγμα, εάν ελέγχουμε τον Xavi και δώσουμε μια πάσα ακριβείας στον αμαρκάριστο Messi, τότε η πρώτη επαφή του Messi θα είναι ένα απαλό χάδι, ένα μαγνήτισμα της μπάλας. Εάν όμως η πάσα είναι κακή ή ο αποδέκτης της είναι ο... Σπυρόπουλος τότε η εξέλιξη της φάσης θα είναι τελείως απρόβλεπτη, καθώς μπορεί να επιτύχουμε αυτό που είχαμε σκοπό, αλλά το πιο πιθανό είναι ένα κάκιστο κοντρόλ, που μπορεί να καταλήξει σε ασίστ προς τον αντίπαλο παίκτη που μας μαρκάρει.
Ο ρεαλισμός, εν κατακλείδι, σε αυτή την προσθήκη χρίζει πολλών συγχαρητηρίων μιας και η εξέλιξη της φάσης εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες, όπως η ικανότητα του αποδέκτη, η καλή πάσα προς αυτόν, καθώς και η πίεση των αμυνομένων ποδοσφαιριστών. Εμπλουτισμένη είναι (και φέτος) η ΑΙ των ποδοσφαιριστών μας. Τόσο αμυντικά, αλλά και επιθετικά.
Στον τομέα της επίθεσης, ειδικά, είναι προφανές το "λίφτινγκ", μιας και οι συμπαίκτες μας φαίνεται να "διαβάζουν" καλύτερα τους αντίπαλους αμυντικούς και τυχόν "κενά" στην αμυντική τους διάταξη, κάνοντας ορθολογικές κινήσεις προς την αντίπαλη εστία, ανοίγοντας χώρους ή κινούμενοι στους κενούς χώρους. Τα λάθη φυσικά δεν λείπουν και δυστυχώς είναι τα ίδια που συναντήσαμε και πέρσι, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι της ΕΑ δεν ασχολήθηκαν ιδιαιτέρως με αυτά, αλλά αντιθέτως έδωσαν προτεραιότητα στην προσθήκη νέων στοιχείων.
Καταρχάς, η AI των αντιπάλων "σκαλώνει" και φέτος με την αποτελεσματική πίεση μας, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα ο ποδοσφαιριστής να κρατάει τη μπάλα στα πόδια του και να υποχωρεί για αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι να μεταβιβάσει την μπάλα σε συμπαίκτη ή να την πετάξει άουτ. Τέλος, άλλο ένα σημαντικό μειονέκτημα που δε φάνηκε (στο χρόνο που ασχοληθήκαμε με το παιχνίδι) να δέχθηκε κάποια βελτίωση, είναι οι αστείες συγκρούσεις και πτώσεις που προκαλούνται με την "Impact Engine".
Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012
Home »
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
news
,
soccer
,
tech
» Fifa 13 γιατί είμαστε παιχτούρες...
Fifa 13 γιατί είμαστε παιχτούρες...
Related Posts:
Starhawk με πολύ δράση...Η Sony ετοιμάζει το sequel του Warhawk. Όσοι είχατε προλάβει το Playstation 3 από τις αρχές του, σίγουρα θα θυμάστε το Warhawk, ένα Action Shooter με στοιχεία Flight simulator και παιζόταν online με άλλους χρήστες. Τώρα, ετοι… Read More
Call of Duty: Black Ops - EscalationΓια ένα παιχνίδι που κυκλοφορεί σε ετήσια βάση δεν υπάρχουν πολλά περιθώρια για map packs. Γι αυτό ίσως κάθε νέο map pack του Black Ops πρέπει να περιέχει πέντε χάρτες και, φυσικά, να υπέρ-κοστολογείται στα 13 ευρώ (ή 1200 MS… Read More
Operation Flashpoint: Red RiverTo Operation Flashpoint Red River παίζει σε μία ξεχωριστή κατηγορία, εντελώς μόνο του. Οι τάσεις της αγοράς έχουν ωθήσει τη gaming βιομηχανία στη δημιουργία όλο και περισσότερων corridor shooters, τα οποία με ένα σύντομο camp… Read More
Το Online στο νέο Call of DutyΗ Activision ετοιμάζει...μεγάλες εκπλήξεις, αλλά και συνδρομές.Η Activison θα ανακοινώσει στην E3 τα σχέδιά της για το φετινό Call of Duty. Ο λόγος για τον οποίο η νέα έκδοση θα ξεχωρίζει από τις προηγούμενες είναι, όπως όλα … Read More
Dynasty Warriors 7Μία ατέλειωτη βιβλιοθήκη από hack ‘n slash τίτλους υπάρχει στο ιστορικό της Koei και όπως φαίνεται δε δείχνει διατεθειμένη να μεταθέσει σύντομα το βάρος της σε κυκλοφορίες άλλου είδους. Σε αυτήν την επιλογή της, βέβαια, δε θα… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου