Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012

Fifa 13 γιατί είμαστε παιχτούρες...

H EA την τελευταία πενταετία έχει ανεβάσει κατά πολύ τον πήχη όσον αφορά τα αθλητικά της παιχνίδια. Σε άλλα τα έχει καταφέρει και σε άλλα όχι, αλλά το FIFA 13 αποτελεί αδιαμφισβήτητα το καλύτερο και πιο ολοκληρωμένο βιντεοπαιχνίδι που εξέδωσε η EA Sports. Το τέλος της τρέχουσας γενιάς διαφαίνεται στο άμεσο μέλλον, αυτό όμως δεν δείχνει να εμποδίζει την ΕΑ από το να εμπλουτίζει συνεχώς με νέα στοιχεία τα παιχνίδια ποδοσφαίρου FIFA, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα να έχουμε κάθε χρόνο την κυκλοφορία τίτλων καλύτερων από των περσινών. Οι αλλαγές μπορεί να μη γίνονται άμεσα αντιληπτές, αλλά είναι αρκετές για να μας "αναγκάσουν" να βάλουμε το FIFA 12 στο ...ντουλάπι της ιστορίας. 
 Οι προσθήκες και οι διαφορές Όπως και πέρσι, έτσι και φέτος θα ξεκινήσουμε από τις πολλά υποσχόμενες νεοφερμένες προσθήκες του FIFA 13. Ενώ πέρσι είχαμε να μιλάμε για την "Impact Engine" και την αναβαθμισμένη άμυνα "Tactical Defense", φέτος θα αναφερθούμε στο "First touch control", μια σπουδαία ιδέα, η οποία προσθέτει δεκάδες πόντους ρεαλισμού και μετατρέπει κάθε αγώνα, κάθε φάση, σε κάτι μοναδικό, μιας και η εξέλιξή τους μπορεί να πάρει διαφορετική τροπή από αυτή που επιθυμούμε. Η EA Sports Canada αποφάσισε να κάνει την πρώτη επαφή με την μπάλα πιο ρεαλιστική και μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως το κατάφερε. Τί είναι όμως αυτή η προσθήκη; Για παράδειγμα, εάν ελέγχουμε τον Xavi και δώσουμε μια πάσα ακριβείας στον αμαρκάριστο Messi, τότε η πρώτη επαφή του Messi θα είναι ένα απαλό χάδι, ένα μαγνήτισμα της μπάλας. Εάν όμως η πάσα είναι κακή ή ο αποδέκτης της είναι ο... Σπυρόπουλος τότε η εξέλιξη της φάσης θα είναι τελείως απρόβλεπτη, καθώς μπορεί να επιτύχουμε αυτό που είχαμε σκοπό, αλλά το πιο πιθανό είναι ένα κάκιστο κοντρόλ, που μπορεί να καταλήξει σε ασίστ προς τον αντίπαλο παίκτη που μας μαρκάρει. Ο ρεαλισμός, εν κατακλείδι, σε αυτή την προσθήκη χρίζει πολλών συγχαρητηρίων μιας και η εξέλιξη της φάσης εξαρτάται από πάρα πολλούς παράγοντες, όπως η ικανότητα του αποδέκτη, η καλή πάσα προς αυτόν, καθώς και η πίεση των αμυνομένων ποδοσφαιριστών. Εμπλουτισμένη είναι (και φέτος) η ΑΙ των ποδοσφαιριστών μας. Τόσο αμυντικά, αλλά και επιθετικά. 
 Στον τομέα της επίθεσης, ειδικά, είναι προφανές το "λίφτινγκ", μιας και οι συμπαίκτες μας φαίνεται να "διαβάζουν" καλύτερα τους αντίπαλους αμυντικούς και τυχόν "κενά" στην αμυντική τους διάταξη, κάνοντας ορθολογικές κινήσεις προς την αντίπαλη εστία, ανοίγοντας χώρους ή κινούμενοι στους κενούς χώρους. Τα λάθη φυσικά δεν λείπουν και δυστυχώς είναι τα ίδια που συναντήσαμε και πέρσι, κάτι που μας κάνει να πιστεύουμε ότι οι άνθρωποι της ΕΑ δεν ασχολήθηκαν ιδιαιτέρως με αυτά, αλλά αντιθέτως έδωσαν προτεραιότητα στην προσθήκη νέων στοιχείων. Καταρχάς, η AI των αντιπάλων "σκαλώνει" και φέτος με την αποτελεσματική πίεση μας, κάτι που έχει σαν αποτέλεσμα ο ποδοσφαιριστής να κρατάει τη μπάλα στα πόδια του και να υποχωρεί για αρκετά δευτερόλεπτα μέχρι να μεταβιβάσει την μπάλα σε συμπαίκτη ή να την πετάξει άουτ. Τέλος, άλλο ένα σημαντικό μειονέκτημα που δε φάνηκε (στο χρόνο που ασχοληθήκαμε με το παιχνίδι) να δέχθηκε κάποια βελτίωση, είναι οι αστείες συγκρούσεις και πτώσεις που προκαλούνται με την "Impact Engine".

Related Posts:

  • ΕΑ: "Το 3D ίσως είναι το μέλλον"Σύμφωνα με το γενικό διευθυντή της EA, John Riccitiello, το μέλλον θα μπορούσε να βρίσκεται στο 3D και τα 3D παιχνίδια είναι πιθανόν να πωλούνται και ακριβότερα. Η δήλωση έγινε λίγες ώρες μετά την επίδειξη του Crysis 2 σε 3D … Read More
  • The Settlers 7: Paths to a kingdomΟ κόσμος των Settlers αρχίζει το 1993, ως ένα ειρηνικό και ευχάριστο strategy με χωρικούς, το οποίο κατάφερε με επιτυχία να μας απασχολήσει μέχρι σήμερα. Ο έβδομος απόγονος της σειράς κρατά γερά τις παραδόσεις των προγόνων το… Read More
  • Το Xbox Live ''ζωντανεύει'' και στην Ελλάδα!Είναι γεγονός. Μετά από ανακοίνωση της Microsoft στην επίσημη ιστοσελιίδα του Xbox 360, οι Έλληνες gamers θα μπορούν να αξιοποιήσουν σύντομα όλες τις δυνατότητες του Xbox Live. Αν είστε κάτοχος μιας κονσόλας Xbox 360 και σας … Read More
  • E3 2010: PlayStation Move: Επιτέλους ανακοινώθηκεH SONY επιτέλους το ανακοίνωσε επίσημα (και ο Θανάσης ξανά είναι λιπόθυμος!): Το PlayStation Move είναι γεγονός και ήδη ο πόλεμος μεταξύ αυτού και του Microsoft Kinect, έχει φουντώσει για τα καλά μέσα στην E3 2010!Ήδη οι συζη… Read More
  • E3: “Battlestar Galactica Online”Το "Battlestar Galactica Online" είναι ένα online MMO, που διατίθεται δωρεάν και το οποίο τρέχει στον browser. Λαμβάνοντας υπόψη το τελευταίο, προκαλούν μεγάλη έκπληξη τα εντυπωσιακά γραφικά που το χαρακτηρίζουν. Το σενάριο τ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου