Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία των καιρών για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών είναι η όλο και αυξανόμενη παραγωγή τίτλων από εταιρίες που δεν προέρχονται από τις συνήθεις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας.
Μια από τις πιο γνωστές εξ αυτών είναι η ρωσική Gaijin Entertainment, η οποία ιδρύθηκε το 2002 και αποτελεί επίσημο συνεργάτη πολλών μεγαθήριων, όπως των Activision, Microsoft, Sony, Ubisoft, Apple και άλλων. Από την ημέρα που άνοιξε τις πύλες της, η εταιρία μάς έχει χαρίσει αρκετούς καλούς τίτλους για μια πληθώρα από συστήματα. Εδώ θα ασχοληθούμε με το νεότερο παιχνίδι της, με τίτλο Fantasy Conflict, για το iOS.
Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει με μια κλοπή. Πληροφορούμαστε, λοιπόν, ότι μια νύχτα εκλάπη ο ενεργειακός κρύσταλλος από το ρολόι της πόλης, με αποτέλεσμα ο βασιλιάς να κοιμηθεί πέραν του δέοντος και έτσι να χάσει το πρωινό του. Αμέσως, ο πολυαγαπημένος ηγεμόνας καλεί το διοικητή Chutzpah να εμφανιστεί στο παλάτι. Όταν φτάνει εκεί, ο βασιλιάς τον ενημερώνει ότι οι μυστικές υπηρεσίες του κράτους έχουν βάσιμες πληροφορίες πως οι Νάνοι ευθύνονται για την κλοπή και ότι ετοιμάζουν μια καταστροφική επίθεση εναντίον της χώρας.
Οπότε, για να αποφευχθούν τα χειρότερα και, φυσικά, να πάρουν πίσω αυτό που δικαιωματικά τους ανήκει, τον διατάζει να καλέσει όλους τους στρατιώτες που βρίσκονται σε άδεια και να στρατολογήσει οποιοδήποτε κάτοικο του βασιλείου -που μπορεί να φέρει όπλο- στη βασιλική φρουρά.
Ο βασικός σκοπός του Fantasy Conflict είναι να οδηγήσουμε τη βασιλική φρουρά κατά μήκος του εκάστοτε χάρτη, κατακτώντας και αναβαθμίζοντας κτήρια ενώ πολεμάμε τους καταχθόνιους Νάνους. Κάθε φορά που πατάμε επάνω σε ένα κάστρο, στέλνουμε τους μισούς στρατιώτες για επίθεση, ενώ αν πατήσουμε δύο φορές συνεχόμενες τους στέλνουμε όλους.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε εχθρικά οχυρά και να “παράγουμε” ακόμα περισσότερους στρατιώτες πολύ πιο γρήγορα. Για να περάσουμε μια πίστα δεν έχουμε παρά να κατακτήσουμε όλα τα κτήρια που υπάρχουν στο χάρτη, κάτι το οποίο μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο, μιας και το παιχνίδι διαθέτει τρία επίπεδα δυσκολίας.
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
Home »
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
MMMORG
,
news
,
strategy
,
tech
» Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...
Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...
Related Posts:
Hitman 3: Ο επίλογος του Agent 47 To τρίτο και τελευταίο μέρος της reboot τριλογίας Hitman είναι γεγονός. Η IO Interactive ανακοίνωσε το Hitman 3, υποσχόμενη εκπλήξεις και πιο σκοτεινό ύφος σε σχέση με τους προηγούμενους τίτλους. Στο Hitman 3, ο Agent 47 εν… Read More
Pharaoh A New Era: Η επιστροφή του... αιγυπτιακού Simcity Το κλασικό αρχοαιγυπτιακό city builder Pharaoh αναβιώνεται. Η Dotemu ανακοίνωσε το Pharaoh: A New Era, πλήρες remake του Pharaoh, από την Triskell Interactive (Lethis). Το παιχνίδι διαθέτει ανανεωμένα 2D γραφικά… Read More
Enlisted: Πολεμώντας με παίκτες και ΑΙ στον Β’ Παγκόσμιο To πολλά υποσχόμενο shooter Β' Παγκοσμίου Πολέμου Enlisted επιστρέφει στο προσκήνιο. Το παιχνίδι έχει ανακοινωθεί εδώ και χρόνια, αλλά επιτέλους φαίνεται πως κάνει βήματα πρόδου, καθώς το πρώτο του open pre-alpha test ολοκλ… Read More
Το Battle Pass 2020 του Dota 2 έφτασε Πριν μερικές εβδομάδες σας μεταφέραμε πως ο κορωνοϊός ανάγκασε πολλά και γιγαντιαία τουρνουά της eSports σκηνής να αλλάξουν μορφή ή να λάβουν καθυστέρηση. Ένα από αυτά τα «θύματα» ήταν το The International 2020 του Dota 2, … Read More
Desperados III μας δείχνει έναν κόσμο γεμάτο…μινιατούρες! Μόλις λίγες εβδομάδες έχουν απομείνει για την κυκλοφορία του Desperados III, του επερχόμενου real-time παιχνιδιού της Mimimi Games. Με το ρολόι, λοιπόν, για την έλευση του παιχνιδιού να μετρά ήδη αντίστροφα, η THQ N ordic π… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου