Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία των καιρών για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών είναι η όλο και αυξανόμενη παραγωγή τίτλων από εταιρίες που δεν προέρχονται από τις συνήθεις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας.
Μια από τις πιο γνωστές εξ αυτών είναι η ρωσική Gaijin Entertainment, η οποία ιδρύθηκε το 2002 και αποτελεί επίσημο συνεργάτη πολλών μεγαθήριων, όπως των Activision, Microsoft, Sony, Ubisoft, Apple και άλλων. Από την ημέρα που άνοιξε τις πύλες της, η εταιρία μάς έχει χαρίσει αρκετούς καλούς τίτλους για μια πληθώρα από συστήματα. Εδώ θα ασχοληθούμε με το νεότερο παιχνίδι της, με τίτλο Fantasy Conflict, για το iOS.
Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει με μια κλοπή. Πληροφορούμαστε, λοιπόν, ότι μια νύχτα εκλάπη ο ενεργειακός κρύσταλλος από το ρολόι της πόλης, με αποτέλεσμα ο βασιλιάς να κοιμηθεί πέραν του δέοντος και έτσι να χάσει το πρωινό του. Αμέσως, ο πολυαγαπημένος ηγεμόνας καλεί το διοικητή Chutzpah να εμφανιστεί στο παλάτι. Όταν φτάνει εκεί, ο βασιλιάς τον ενημερώνει ότι οι μυστικές υπηρεσίες του κράτους έχουν βάσιμες πληροφορίες πως οι Νάνοι ευθύνονται για την κλοπή και ότι ετοιμάζουν μια καταστροφική επίθεση εναντίον της χώρας.
Οπότε, για να αποφευχθούν τα χειρότερα και, φυσικά, να πάρουν πίσω αυτό που δικαιωματικά τους ανήκει, τον διατάζει να καλέσει όλους τους στρατιώτες που βρίσκονται σε άδεια και να στρατολογήσει οποιοδήποτε κάτοικο του βασιλείου -που μπορεί να φέρει όπλο- στη βασιλική φρουρά.
Ο βασικός σκοπός του Fantasy Conflict είναι να οδηγήσουμε τη βασιλική φρουρά κατά μήκος του εκάστοτε χάρτη, κατακτώντας και αναβαθμίζοντας κτήρια ενώ πολεμάμε τους καταχθόνιους Νάνους. Κάθε φορά που πατάμε επάνω σε ένα κάστρο, στέλνουμε τους μισούς στρατιώτες για επίθεση, ενώ αν πατήσουμε δύο φορές συνεχόμενες τους στέλνουμε όλους.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε εχθρικά οχυρά και να “παράγουμε” ακόμα περισσότερους στρατιώτες πολύ πιο γρήγορα. Για να περάσουμε μια πίστα δεν έχουμε παρά να κατακτήσουμε όλα τα κτήρια που υπάρχουν στο χάρτη, κάτι το οποίο μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο, μιας και το παιχνίδι διαθέτει τρία επίπεδα δυσκολίας.
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
Home »
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
MMMORG
,
news
,
strategy
,
tech
» Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...
Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...
Related Posts:
Ελπίδα για επιβίωση μέσα από νέο gameplay Από τη στιγμή που ανακοινώθηκε νωρίτερα φέτος, το Dying Light της Techland φαινόταν ότι είναι κάτι περισσότερο από ένα απλό next-gen Dead Island. Το Dying Light είναι ένα action survival horror πρώτου προσώπου, στο οποίο η … Read More
Wolfenstein: The New Order από την Bethesda Η Bethesda έχει βαλθεί να μας τρελάνει τελευταία με τις ανακοινώσεις της, καθώς από εκεί που πιστεύαμε ότι ασχολείται κυρίως με τα Action RPG, τώρα αρχίζει να καταπιάνεται με νέα είδη παιχνιδιών! Ύστερα από το MMORPG The El… Read More
Dark Age of Camelot Διανύουμε μία περίοδο στην οποία υπάρχουν αμέτρητα MMORPG στην παγκόσμια αγορά με πολλά να έχουν περιορισμένο κύκλο ζωής και να καταλήγουν στο καλάθι των αχρήστων. Με την παραπάνω δεδομένη κατάσταση και τον καιροσκοπισμό πο… Read More
Η "Δαμόκλειος Σπάθη" του Ryse: Son of Rome Το αν μετράει ή όχι παικτικά το Ryse: Son of Rome θα το ανακαλύψουμε στην πορεία. Δεν υπάρχει αμφιβολία όμως ότι είναι πανέμορφο, με θεματολογία που το κάνει να ξεχωρίζει από τον ανταγωνισμό. Στο Ryse: Son of Rome αναλαμβάν… Read More
Dragon’s Prophet: Open Beta To Dragon’s Prophet είναι το νέο MMORPG από την γνωστή προγραμματιστική εταιρία, Runewaker Entertainment. Η Ταϊβανέζικη εταιρία είναι η ίδια που μας έφερε το Runes of Magic το οποίο απέσπασε αρκετά βραβεία ανά τον κόσμο. Εί… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου