Ένα από τα πιο ενδιαφέροντα σημεία των καιρών για τη βιομηχανία των βιντεοπαιχνιδιών είναι η όλο και αυξανόμενη παραγωγή τίτλων από εταιρίες που δεν προέρχονται από τις συνήθεις αγορές της Αμερικής και της Ιαπωνίας.
Μια από τις πιο γνωστές εξ αυτών είναι η ρωσική Gaijin Entertainment, η οποία ιδρύθηκε το 2002 και αποτελεί επίσημο συνεργάτη πολλών μεγαθήριων, όπως των Activision, Microsoft, Sony, Ubisoft, Apple και άλλων. Από την ημέρα που άνοιξε τις πύλες της, η εταιρία μάς έχει χαρίσει αρκετούς καλούς τίτλους για μια πληθώρα από συστήματα. Εδώ θα ασχοληθούμε με το νεότερο παιχνίδι της, με τίτλο Fantasy Conflict, για το iOS.
Η ιστορία του παιχνιδιού ξεκινάει με μια κλοπή. Πληροφορούμαστε, λοιπόν, ότι μια νύχτα εκλάπη ο ενεργειακός κρύσταλλος από το ρολόι της πόλης, με αποτέλεσμα ο βασιλιάς να κοιμηθεί πέραν του δέοντος και έτσι να χάσει το πρωινό του. Αμέσως, ο πολυαγαπημένος ηγεμόνας καλεί το διοικητή Chutzpah να εμφανιστεί στο παλάτι. Όταν φτάνει εκεί, ο βασιλιάς τον ενημερώνει ότι οι μυστικές υπηρεσίες του κράτους έχουν βάσιμες πληροφορίες πως οι Νάνοι ευθύνονται για την κλοπή και ότι ετοιμάζουν μια καταστροφική επίθεση εναντίον της χώρας.
Οπότε, για να αποφευχθούν τα χειρότερα και, φυσικά, να πάρουν πίσω αυτό που δικαιωματικά τους ανήκει, τον διατάζει να καλέσει όλους τους στρατιώτες που βρίσκονται σε άδεια και να στρατολογήσει οποιοδήποτε κάτοικο του βασιλείου -που μπορεί να φέρει όπλο- στη βασιλική φρουρά.
Ο βασικός σκοπός του Fantasy Conflict είναι να οδηγήσουμε τη βασιλική φρουρά κατά μήκος του εκάστοτε χάρτη, κατακτώντας και αναβαθμίζοντας κτήρια ενώ πολεμάμε τους καταχθόνιους Νάνους. Κάθε φορά που πατάμε επάνω σε ένα κάστρο, στέλνουμε τους μισούς στρατιώτες για επίθεση, ενώ αν πατήσουμε δύο φορές συνεχόμενες τους στέλνουμε όλους.
Με αυτόν τον τρόπο μπορούμε να καταλάβουμε εχθρικά οχυρά και να “παράγουμε” ακόμα περισσότερους στρατιώτες πολύ πιο γρήγορα. Για να περάσουμε μια πίστα δεν έχουμε παρά να κατακτήσουμε όλα τα κτήρια που υπάρχουν στο χάρτη, κάτι το οποίο μπορεί να αποδειχθεί αρκετά δύσκολο, μιας και το παιχνίδι διαθέτει τρία επίπεδα δυσκολίας.
Δευτέρα 29 Οκτωβρίου 2012
Home »
παιχνίδια
,
τεχνολογία
,
action
,
gamesnea
,
greece
,
MMMORG
,
news
,
strategy
,
tech
» Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...
Fantasy Conflict για ιστορικούς λόγους...
Related Posts:
King of Seas: Το πειρατικό εν δράσει Ας γνωρίσουμε καλύτερα το ενδιαφέρον King of Seas. Το King of Seas είναι action-RPG με πειρατικά πλοία. Το παιχνίδι έχει τυχαιοποιημένο, δυναμικό κόσμο που αντιδρά στις πράξεις του παίκτη, γεμάτο πειρατικές μάχες, αποστ… Read More
Destiny 2: Ο παγωμένος πλανήτης του Beyond Light Aς ρίξουμε άλλη μια ματιά στο πολυαναμενόμενο Beyond Light expansion του Destiny 2, εν όψει της κυκλοφορίας του στις 10 Νοεμβρίου. Το Beyond Light φέρνει αλλαγές στον κόσμο του Destiny 2, μία νέα τοποθεσία και νέες περι… Read More
Disintegration: Πρόωρο τέλος multiplayer To sci-fi shooter Disintegration είναι και με τη βούλα μία από τις αποτυχίες της χρονιάς. Όπως ανακοίνωσαν η δημιουργός V1 Interactive και η εκδότρια Private Division, λόγω έλλειψης κόσμου το multiplayer του D… Read More
Tony Hawk’s Pro Skater 1+2 review Υπήρχαν ήδη αρκετά παιχνίδια που είχαν να κάνουν με το skateboarding, αν και απευθύνονταν κυρίως στους πιο φανατικούς με το άθλημα ή έγερναν πιο πολύ προς platformer. Όμως, το 1999 κυκλοφόρησε το Tony Hawk's Pro S… Read More
Maneater: Next-gen καρχαρίας σε PS5/XSX To πρωτότυπο Maneater, που πρωτοβγήκε νωρίτερα φέτος, πάει next-gen. Όπως ανακοίνωσε η Tripwire, το Maneater έρχεται σε PS5 και Xbox Series X, με 4K, 60fps, ray tracing και νέα εφέ φωτισμού. Το παιχνίδι είναι launch gam… Read More
0 Comments:
Δημοσίευση σχολίου