Δευτέρα 17 Σεπτεμβρίου 2012

DmC Devil May Cry για αφανείς ήρωες...

Όσο πλησιάζει η ημερομηνία κυκλοφορίας του νέου DmC από τη Ninja Theory, τόσο φαίνεται να έχουν κοπάσει οι διαμαρτυρίες για τη νέα εμφάνιση του Dante και η συζήτηση πλέον να περιστρέφεται (πιο λογικά) γύρω από το gameplay του νέου τίτλου. Γι’αυτό και ήταν ευπρόσδεκτη η ευκαιρία να πιάσουμε το παιχνίδι στα χέρια μας στην Gamescom, ώστε να επιβεβαιώσουμε κατά πόσο τιμά την “βαριά” κληρονομιά της σειράς. Το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι ότι τα υπόλοιπα μέλη της οικογένειας του Devil May Cry, δεν θα είχαν πρόβλημα να προσκαλέσουν τον νέο τους gaijin συγγενή για τσάι!
Οι διαφορές στην παρουσίαση είναι, βέβαια, εμφανείς: δεν υπάρχει πλέον το anime στυλ των προηγούμενων παιχνιδιών, αλλά έχει αντικατασταθεί από πολύ ενδιαφέροντα gothic punk σκηνικά που φλερτάρουν με το horror και τον στυλιζαρισμένο ρεαλισμό. Όποιος παρακολούθησε το “Press fight” demo από την παρουσίαση της Capcom στη Gamescom, θα διαπίστωσε ότι η Ninja Theory δεν φοβάται να πειραματιστεί με το εικαστικό του παιχνιδιού, κάτι που καταλήγει σε ορισμένες άκρως ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες πίστες. Το άλλο μεγάλο ατού της Ninja Theory, το storytelling, μοιάζει κι αυτό να διαπερνά το κάθε χιλιοστό του παιχνιδιού. Ο νέος Dante τελικά μοιάζει αρκετά ενδιαφέρων χαρακτήρας, με καλογραμμένες ατάκες και attitude που τον κάνει να φαίνεται “καθαρματάκι”, αλλά όχι αντιπαθής.
Όπως, εξάλλου, είδαμε στη Gamescom, η προσθήκη του αδελφού του, Vergil, φέρνει τη μυθολογία του παιχνιδιού ακόμη πιο κοντά στο κλίμα της σειράς. Τα δε ευρήματα όπως ο δαίμονας Bob Barbas, που είναι υπεύθυνος για τη χειραγώγηση των media της Limbo City, φέρνουν ένα χαμόγελο καθώς διακωμωδούν διάφορα κακώς κείμενα της κοινωνίας μας, σύμφωνα με τον παραγωγό Alex Jones – από τα κατευθυνόμενα media, μέχρι τα reality και την ποπ μουσική. Το ίδιο το gameplay δεν μοιάζει να διαφοροποιείται σημαντικά από το στυλ που έχουν συνηθίσει οι φίλοι της σειράς. Η έμφαση βρίσκεται, φυσικά, στην καταιγιστική δράση και στα επικά combos, τα οποία απαιτούν εξοικείωση με τους μηχανισμούς του παιχνιδιού για να επιτευχθούν

Related Posts:

  • Τo θηριώδες Xbox Scorpio Όπως περιμέναμε, η πρώτη βαρβάτη αποκάλυψη για το πολυαναμενόμενο Xbox Scorpio είναι γεγονός και αφορά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του. Σύμφωνα με το Digital Foundry, το Xbox Scorpio έχει επεξεργαστή με οκτώ custom x86 cores … Read More
  • Yakuza Kiwami: Επιστροφή στον τόπο του εγκλήματος Μετά από 12 χρόνια και πολλά κύρια και δευτερεύοντα παιχνίδια, η σειρά Yakuza επιστρέφει στις ρίζες της. Μιλάμε για το Yakuza Kiwami, HD remake του πρώτου Yakuza, με γραφικά 1080p και 60fps, νέο περιεχόμενο όπως επιπλέον cu… Read More
  • Παιχνίδι τύπου Destiny από τη Bioware; Με το Mass Effect: Andromeda πλέον να κυκλοφορεί, το ενδιαφέρον στρέφεται στο νέο παιχνίδι που ετοιμάζει η BioWare, το οποίο ήδη γνωρίζουμε ότι είναι και νέο όνομα. Όπως ακούγεται, το παιχνίδι έχει την κωδική ονομασία Dylan… Read More
  • Οι νίντζα επιστρέφουν στο Naruto to Boruto: Shinobi Striker Το νέο παιχνίδι Naruto είναι γεγονός. Η Bandai Namco ανακοίνωσε το Naruto to Boruto: Shinobi Striker, ένα online action για οκτώ παίκτες (τέσσερις εναντίον τεσσάρων). Το Naruto to Boruto: Shinobi Striker έχει αγαπημένους χα… Read More
  • Τέλος το Mini NES (!) Απρόσμενο τέλος για το Mini NES, παρόλο που είναι μία από τις μεγαλύτερες πρόσφατες επιτυχίες της Nintendo. Όπως ανακοίνωσε η Nintendo, η κυκλοφορία του Mini NES σταματάει, καθώς εξαρχής η κονσόλα προοριζόταν ως προσωρινό, … Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου