Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Η ύπαρξη της σειράς GTA αποτελεί απόδειξη του γνωμικού «κάθε εμπόδιο για καλό». Το 1997, η DMA Design (που είχε στο ενεργητικό της «ταπεινούς» τίτλους όπως το space-shooter Blood Money, αλλά και τα ιστορικά Lemmings) περίμενε -για δεύτερο χρόνο- την έγκριση της Nintendo για την αποδοχή του παιχνιδιού που είχαν ετοιμάσει. Το παιχνίδι αυτό λεγόταν Body Harvest και ήταν ένα πρώϊμο third-person 3D action game. Η έγκριση δεν ήρθε ποτέ (το παιχνίδι τελικά εκδόθηκε το 1998 από την Gremlin), αλλά η καθυστέρηση αυτή οδήγησε την DMA στο να κυκλοφορήσει εν τω μεταξύ έναν άλλο τίτλο που θα αξιοποιούσε την κεντρική ιδέα του Body Harvest. Ως κεντρικό concept είχε την ικανότητα του ήρωα να επιλέγει και να χρησιμοποιεί όποιο όχημα ήθελε. Και το όνομα αυτού: Grand Theft Auto.
Χρησιμοποιώντας 2D γραφικά και top-down προοπτική οι προγραμματιστές κατάφεραν να φτιάξουν ένα κόσμο δεμένο, γεμάτο γαργαλιστικές λεπτομέρειες, που τράβηξε τους παίκτες σαν μαγνήτης. Η συνέχεια είναι γνωστή. Η προσθήκη των οραματιστών και τελειομανών Sam & Dan Houser, έπειτα από την εξαγορά της DMA από την Rockstar (δηλαδη από την Take 2), οδήγησαν στην απογείωση της σειράς. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περίπου 115 εκατομμύρια τίτλοι, ενώ η οικογένεια των παιχνιδιών απαριθμεί 14 μέλη. Από αυτά, τα πιο σημαντικά είναι τα GTA III (κυκλοφόρησε το 2001 ως το πρώτο 3D), τα GTA: Vice City και San Andreas (2002 και 2004 αντίστοιχα) και το GTA IV (που μας ήρθε το 2008).
Ποιά είναι όμως η θέση του Chinatown Wars ανάμέσα στα προαναφερόμενα ονόματα, η απλή αναφορά των οποίων προκαλεί ρίγη σε ουκ ολίγους gamers; Ο τίτλος μας φέρνει στο μυαλό έντονα τα δύο πρώτα παιχνίδια της σειράς, καθώς θα μπορούσε να είναι ένα σύγχρονο GTA σε ένα κόσμο όπου η προοπτική τρίτου προσώπου δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
Υπόθεση
Η πλοκή ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων τίτλων της σειράς, που βασίζονται στο γνωστό τρίπτυχο “κεντρικός ήρωας”, “μαφία”, “κυνηγητό”. Αυτό ασφαλώς δεν είναι καθόλου κακό, αφού αποτελεί ανασπόσπαστο κομμάτι της απόλαυσης κάθε GTΑ. Η ιστορία επικεντρώνει στην ζωή του ήρωα Huang Lee, ο οποίος είναι ο κακομαθημένος υιός του προσφάτως δολοφονημένου αρχηγού της μαφιόζικης συμμορίας Triads.
Ο Huang καταφθάνει στην Liberty City με σκοπό να παραδώσει στον θείο του Wu "Kenny" Lee το σπαθί Yu Jian, ένα σύμβολο εξουσίας, το οποίο καθορίζει το ποιος είναι ο αρχηγός των Triads. Κλασικά, λίγο μετά την άφιξη του, ο ήρωας μας πέφτει σε ενέδρα και όχι μόνο χάνει το σπαθί αλλά καταλήγει στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου το οποίο ήδη έχει πέσει στην θάλασσα και βουλιάζει. Κάπου εδώ αναλαμβάνετε δράση.

Related Posts:

  • Installation 01: Old-school Halo από fans Ένα fan game φιλοδοξεί να μας κρατήσει απασχολημένους μέχρι την κυκλοφορία του Halo 6. Μιλάμε για το Installation 01, το οποίο αναπτύσσεται από μια ομάδα φανατικών οπαδών του Halo και έχει στόχο να προσφέρει την κλασική mul… Read More
  • Συμπεράσματα από την E3 2017 Με τη σκόνη από την E3 2017 να έχει καταλαγιάσει, είναι ώρα να κάνουμε τον καθιερωμένο απολογισμό. Η E3 πάντα είναι μια μικρογραφία του εκάστοτε παρόντος αλλά και του κοντινού μέλλοντος του gaming και η φετινή έκθεση δεν α… Read More
  • Steep: Περισσότερα χειμερινά σπορ με το Extreme Pack DLC Η Ubisoft δεν καταλαβαίνει από καύσωνα και βγάζει νέο DLC για το Steep. Μιλάμε για το Extreme Pack, το οποίο περιλαμβάνει τρία νέα χειμερινά σπορ: rocket wings, speed riding και base jumping. To Extreme Pack DLC του Steep ε… Read More
  • Νέα παιχνίδια στο Xbox Game Pass - Ιούλιος 2017 Ώρα για την πρώτη προσθήκη παιχνιδιών στη φρεσκολανσαρισμένη υπηρεσία Xbox Game Pass. Όπως ανακοίνωσε η Microsoft, από 1η Ιουλίου προστίθενται στο Xbox Game Pass τα Dead Island Definitive Edition, Resident Evil 6, F1 2015, … Read More
  • Παίζοντας το "εγκεφαλικό" State of Mind Ώρα για την πρώτη παικτική ματιά στο νέο adventure της Daedalic Entertainment. Μιλάμε για το State of Mind, μια δυστοπική περιπέτεια που διαδραματίζεται στο μέλλον, όπου οι άνθρωποι ξεφεύγουν από τα προβλήματα της καθημεριν… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου