Τρίτη 18 Σεπτεμβρίου 2012

Grand Theft Auto: Chinatown Wars

Η ύπαρξη της σειράς GTA αποτελεί απόδειξη του γνωμικού «κάθε εμπόδιο για καλό». Το 1997, η DMA Design (που είχε στο ενεργητικό της «ταπεινούς» τίτλους όπως το space-shooter Blood Money, αλλά και τα ιστορικά Lemmings) περίμενε -για δεύτερο χρόνο- την έγκριση της Nintendo για την αποδοχή του παιχνιδιού που είχαν ετοιμάσει. Το παιχνίδι αυτό λεγόταν Body Harvest και ήταν ένα πρώϊμο third-person 3D action game. Η έγκριση δεν ήρθε ποτέ (το παιχνίδι τελικά εκδόθηκε το 1998 από την Gremlin), αλλά η καθυστέρηση αυτή οδήγησε την DMA στο να κυκλοφορήσει εν τω μεταξύ έναν άλλο τίτλο που θα αξιοποιούσε την κεντρική ιδέα του Body Harvest. Ως κεντρικό concept είχε την ικανότητα του ήρωα να επιλέγει και να χρησιμοποιεί όποιο όχημα ήθελε. Και το όνομα αυτού: Grand Theft Auto.
Χρησιμοποιώντας 2D γραφικά και top-down προοπτική οι προγραμματιστές κατάφεραν να φτιάξουν ένα κόσμο δεμένο, γεμάτο γαργαλιστικές λεπτομέρειες, που τράβηξε τους παίκτες σαν μαγνήτης. Η συνέχεια είναι γνωστή. Η προσθήκη των οραματιστών και τελειομανών Sam & Dan Houser, έπειτα από την εξαγορά της DMA από την Rockstar (δηλαδη από την Take 2), οδήγησαν στην απογείωση της σειράς. Μέχρι σήμερα έχουν πουληθεί περίπου 115 εκατομμύρια τίτλοι, ενώ η οικογένεια των παιχνιδιών απαριθμεί 14 μέλη. Από αυτά, τα πιο σημαντικά είναι τα GTA III (κυκλοφόρησε το 2001 ως το πρώτο 3D), τα GTA: Vice City και San Andreas (2002 και 2004 αντίστοιχα) και το GTA IV (που μας ήρθε το 2008).
Ποιά είναι όμως η θέση του Chinatown Wars ανάμέσα στα προαναφερόμενα ονόματα, η απλή αναφορά των οποίων προκαλεί ρίγη σε ουκ ολίγους gamers; Ο τίτλος μας φέρνει στο μυαλό έντονα τα δύο πρώτα παιχνίδια της σειράς, καθώς θα μπορούσε να είναι ένα σύγχρονο GTA σε ένα κόσμο όπου η προοπτική τρίτου προσώπου δεν υλοποιήθηκε ποτέ.
Υπόθεση
Η πλοκή ακολουθεί την πεπατημένη των προηγούμενων τίτλων της σειράς, που βασίζονται στο γνωστό τρίπτυχο “κεντρικός ήρωας”, “μαφία”, “κυνηγητό”. Αυτό ασφαλώς δεν είναι καθόλου κακό, αφού αποτελεί ανασπόσπαστο κομμάτι της απόλαυσης κάθε GTΑ. Η ιστορία επικεντρώνει στην ζωή του ήρωα Huang Lee, ο οποίος είναι ο κακομαθημένος υιός του προσφάτως δολοφονημένου αρχηγού της μαφιόζικης συμμορίας Triads.
Ο Huang καταφθάνει στην Liberty City με σκοπό να παραδώσει στον θείο του Wu "Kenny" Lee το σπαθί Yu Jian, ένα σύμβολο εξουσίας, το οποίο καθορίζει το ποιος είναι ο αρχηγός των Triads. Κλασικά, λίγο μετά την άφιξη του, ο ήρωας μας πέφτει σε ενέδρα και όχι μόνο χάνει το σπαθί αλλά καταλήγει στο εσωτερικό ενός αυτοκινήτου το οποίο ήδη έχει πέσει στην θάλασσα και βουλιάζει. Κάπου εδώ αναλαμβάνετε δράση.

Related Posts:

  • Silent Hill: Book of Memories Ο παίκτης ξεκινάει το ταξίδι του σε αυτό το Silent Hill επιλέγοντας και παραμετροποιώντας το χαρακτήρα του -με λιγοστές επιλογές-, όπως κάθε RPG που σέβεται τον εαυτό του. Αμέσως μετά ένας έγχρωμος ταχυδρόμος, που μοιάζει ε… Read More
  • Hitman: Absolution με ανάλυση για τα καλούδια του Είναι γεγονός ότι τον τελευταίο καιρό έχουμε δει αρκετές αξιόλογες δημιουργίες στον χώρο των stealth games με αποκορύφωμα το περυσινό Deus Ex: Human Revolution και το φετινό Dishonored. Η σειρά Hitman της δανέζικης ΙΟ Inter… Read More
  • Dishonored: Dunwall DLC Το Dishonored είναι ένα εξαιρετικά ενδιαφέρον Action-Adventure με μπόλικα stealth στοιχεία -στα πρότυπα της δημοφιλούς σειράς Thief- που κυκλοφόρησε πριν από δύο μήνες και απέσπασε εξαιρετικές κριτικές από κοινό και reviewe… Read More
  • Silent Hill: Book of Memories Πάντως, παράπονο οι Silent Hill fans δεν μπορούμε να έχουμε. Η Konami, τελευταίως, δίνει το ένα Silent Hill μετά το άλλο (!). Μετά το καλό, αλλά προβληματικό Downpour και ύστερα από την κάκιστη HD “συλλογή” -τρόπος του λέγε… Read More
  • Wii Mini για τα καλά παιδιά... Στο καναδικό κατάστημα Best Buy έκανε την εμφάνισή του μια νέα έκδοση της δημοφιλούς κονσόλας της Nintendo, η οποία ονομάζεται Wii Mini. Το Wii Mini είναι αρκετά ελαφρύτερο και μικρότερο από το πρωτότυπο Wii και κοστίζει 99… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου