Δευτέρα 15 Νοεμβρίου 2010

GoldenEye 007

To GoldenEye 007 είναι ένα από τα παιχνίδια που περίμενα πώς και πώς εδώ και αρκετό καιρό. Όχι τόσο γιατί ήμουν από αυτούς που «έλιωσαν» με τον πρώτο τίτλο για το N64 (μιας και «πρόδωσα» εκείνη την γενιά εντελώς για τα PC) αλλά επειδή επιθυμούσα να πάρω στα χέρια μου έστω ένα καλό παιχνίδι βασισμένο στον αγαπητό μυστικό πράκτορα. Από τη στιγμή που το Bloodstone δεν μου πρόσφερε αυτά που περίμενα, ο τίτλος της Eurocom ήταν η τελευταία μου ελπίδα για να πάρω τη «δόση» μου από «Μποντική» δράση.
Η ιστορία στο campaign παίρνει αρκετές «πρωτοβουλίες» σε σχέση με το αρχικό υλικό, όχι μόνο με τον κλασσικό τίτλο του Ν64 αλλά και με την ταινία.My name is Bond... James Bond!
To παιχνίδι, παραδόξως, δεν είναι τόσο remake του κλασσικού τίτλου για το Ν64 όσο της ταινίας στην οποία βασίστηκε. Αν και μερικές από τις πιο αξιομνημόνευτες σκηνές του GoldenEye επιστρέφουν και στον τίτλο για το Wii, τα περισσότερα επίπεδα είναι αρκετά διαφορετικά όσον αφορά τον σχεδιασμό τους. Επίσης, ίσως και σε μια προσπάθεια να μήν φανεί αναχρονιστικό, στο παιχνίδι προτιμήθηκε να χρησιμοποιηθεί ο νέος κινηματογραφικός James Bond, Daniel Craig, ο οποίος προσέφερε τόσο την φωνή όσο και τo σουλούπι του για τις ανάγκες του Goldeneye.
Αν παρακολουθήσατε τις τελευταίες ταινίες του Bond, τότε θα γνωρίζετε πως και οι τακτικές του μυστικού πράκτορα δεν είναι πλέον τόσο διακριτικές όσο των προκατόχων του, κάτι που η Eurocom μετέφερε και στο παιχνίδι με αρκετά πειστικό τρόπο. Αναλόγως των ικανοτήτων σας και της δυσκολίας που επιλέξατε στην αρχή του campaign του, δεν θα σας πάρει περισσότερο από πέντε με έξι ώρες για να φτάσετε στο τέλος του, αριθμός σχετικά μικρός που όμως αντισταθμίζεται από τα διαφορετικά objectives που σας δίνονται σε κάθε επίπεδο αναλόγως και της δυσκολίας που επιλέξατε. Αν δεν τα ολοκληρώσετε πριν το τέλος του επιπέδου, τότε το παιχνίδι σας αναγκάζει, ή να το πάρετε πάλι από την αρχή, ή να ρίξετε την δυσκολία του level που ακολουθεί. Γενικά στο campaign έγινε εξαιρετική δουλειά, προσφέροντας μία πολύ καλή εμπειρία η οποία συνάδει με άλλους σύγχρονους τίτλους της εποχής, διατηρώντας την ατμόσφαιρα που θα περίμενε κάποιος από ένα παιχνίδι με πρωταγωνιστή τον James Bond και αναπαράγοντας ορισμένες από τις πιο χαρακτηριστικές στιγμές της ταινίας αλλά και του κλασσικού τίτλου του Ν64.
Το Golden Gun επιστρέφει και στο νέο GoldenEye, προσθέτοντας μία ευχάριστη αλλαγή ρυθμού στο multiplayer.Όλα αυτά βέβαια θα πήγαιναν στράφι αν οι βασικοί μηχανισμοί του τίτλου δεν βρίσκονταν στο ίδιο επίπεδο ποιότητας με το υπόλοιπο παιχνίδι. Ευτυχώς, η Eurocom δεν έπεσε σε αυτή την παγίδα. Το παιχνίδι θυμίζει έντονα Call of Duty, τόσο στον ρυθμό που ακολουθεί όσο και στο σύστημα ελέγχου που χρησιμοποιεί. Όπως ήταν λογικό, ο βασικός τρόπος χειρισμού του GoldenEye είναι φυσικά ο συνδυασμός Wiimote – Nunchuk, o οποίος είναι η ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να έχουν ένα πιο άμεσο και ακριβή έλεγχο πάνω στον 007. Αν πάλι είστε πιο «παλαιών αρχών», μπορείτε να παίξετε τόσο με το Classic Controller ή ακόμη και με χειριστήριο του Gamecube. Για να καλύψει την κάπως μειωμένη ακρίβεια των δύο τελευταίων, ειδικά όσον αφορά το multiplayer, η Eurocom μας επιτρέπει να ενεργοποιήσουμε το ADS Snap, μία επιλογή που στην ουσιά «κλειδώνει» τους αντιπάλους μας, όταν στοχεύουμε μέσω του σκοπευτικού του όπλου. Είναι μία έξυπνη λύση η οποία τουλάχιστον από αυτά που πρόλαβα να δω δεν χαλά την εμπειρία του παίκτη στο campaign, ή των αντιπάλων του στο multiplayer.

Related Posts:

  • Έρχονται πληροφορίες για το Mist of PandariaH Blizzard Entertainment ανακοίνωσε ότι θα διεξάγει μια συνέντευξη Τύπου στα κεντρικά γραφεία της μεταξύ 13-15 Μαρτίου. Ο λόγος αυτής της συγκέντρωσης είναι η εκτενής παρουσίαση του νέου πακέτου επέκτασης για το World of Warc… Read More
  • Top 50 καλύτερων παιχνιδιών everΣτην κορυφή των Γκίνες το Call of Duty: Black Ops. Το Guiness World Records ανακοίνωσε τα 50 καλύτερα game endings όλων των εποχών. Τα αποτελέσματα βγήκαν βάση ψηφοφορίας στην οποία πήραν μέρος πάνω από 13.000 fans των vide… Read More
  • Psychonauts 2 από Schafer και Persson;Πριν λίγο καιρό, ο Tim Schafer της Double Fine Productions -ο οποίος μας έχει χαρίσει τίτλους όπως τα Monkey Island, Grim Fandango, Full Throttle και τόσα ακόμη διαμάντια- έκανε δημοσίως γνωστό πως ενδιαφέρεται να αναπτύξει τ… Read More
  • Top Eleven χωρίς λεφτά!Το Top Eleven είναι εδώ και καιρό το κορυφαίο manager game του Facebook. Παρότι απευθύνεται σε hardcore κοινό, η Σέρβικη Nordeus έχει καταφέρει να συγκεντρώσει όλους τους καμένους, οι οποίοι μάχονται καθημερινά για την μάχη τ… Read More
  • Neverdead γιατί όλα έχουν θνητή αξία..Άλλος ένας τίτλος από τη Rebellion, τη βρετανική εταιρία που αν και βρίσκεται για χρόνια στον χώρο, αδυνατεί να ξεφύγει από την ανάπτυξη τίτλων, οι οποίοι στην καλύτερη περίπτωση είναι απλά μέτριοι (Aliens Vs. Predator) και σ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου