Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2010

Το Skyward Sword μπορεί να γίνει το καλύτερο Zelda!

Κάθε παιχνίδι Zelda είναι μοναδικό, αφού η Nintendo δίνει την απαιραίτητη προσοχή σε κάθε τίτλο της δημοφιλούς σειράς , αποφεύγοντας κακοτοπιές που θα μπορούσε εύκολα να πέσει ο Ιαπωνικός κολοσσός μετά από τη δημιουργία των δεκάδων μελών της ιστορίας του Zelda.
To νέο Skyward Sword είναι το στοίχημα της ομάδας ανάπτυξης με οδηγό τον μεγάλο Shigeru Miyamoto, με στόχο να γκρεμίσουν τον τοίχο που λέγεται Ocarina Of time και να δημιουργήσουν το καλύτερο παιχνίδι Zelda σε οικιακή κονσόλα. Μόνο εύκολο βέβαια δεν είναι κάτι τέτοιο, για αυτό οι δημιουργοί του παιχνιδιού ποντάρουν σε μερικά σημεία που πιστεύουν ότι θα κάνει το παιχνίδι θα ξεχωρίσει.
Ιστορία
Το Skyward Sword είναι σύμφωνα με τον παραγωγό του παιχνιδιού Eiji Aonuma, το πρώτο Zelda σε χρονολογική σειρά. Προκειτε για την ιστορία της δημιουργίας του Master Sword από το Skyward Sword θέτοντας ενεργοποιώντας με αλυσιδωτές αντιδράσεις τα γεγονότα του Ocarina Of Time. O Aonuma επιβεβαίωσε επίσης ότι το ξίφος θα μεταμορφώνεται σε μια γυναικεία μορφή που είχε πρωτοεμφανιστεί στο Concept art του παιχνιδιού κατά τη διάρκεια της Ε3 το 2009, και θα είναι ένα είδος συντρόφου του Link όπως η Link ή η Midna.
To παιχνίδι θα ξεκινάει από το Skyloft, ένα βασίλειο στον ουρανό πάνω από τη Hurule και όσο ξεδιπλώνεται η ιστορία θα χρειαστεί να ταξιδεύει από τη Skyloft στη Hurule και αντίστροφα. Το πώς δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα, αλλά η ιπτάμενη Epona μάλλον είναι εκτός επιλογών.
Νέο Ξίφος, νέα κόλπα!
Ο κ.Μiyamoto είχε αποκαλύψει παλιότερα ότι ένα ανεκπλήρωτο όνειρό του για το Ocarina of time ήταν η δυνατότητα του Link να παλεύει ενώ ίππευε την Epona. Το Wii και το Twilight Princess τελικά του έδωσαν τη δυνατότητα. Πλέον με τη βοήθεια του Motion Plus μπορεί να γίνει ακόμα καλύτερο. Άλλη μια ιδιότητα του σπαθιου είναι ότι όταν το κρατάτε τεντωμένο μπροστά ή στο πλάι, μαζεύει ενέργεια που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σαν όπλο εξ’αποστάσεως. Όσοι έχετε παίξει παλιότερα Zelda θα θυμάστε αυτή την επίθεση κάθε φορά που ο Link είχε πλήρη ενέργεια.
Επίσης σημαντικές βελτιώσεις έχουν τα συστήματα ξιφομαχίας και τοξοβολίας, που έχουν δανειστεί αρκετά πράγματα από το Wii Sports Resort. Η σημαντικότερη προσθήκη, είναι η περιστροφή του ξίφους ανάλογα με το αν κρατάτε σε κανονική η πλάγια θέση το Wii Remote.
New Style Dungeons.
Πολλά άλλαξαν στα επιμέρους παιχνίδια Zelda με τον καιρό, αλλα το βασικό στοιχείο της ιστορίας παραμένει ίδιο. Τρέξιμο- Dungeon, Τρέξιμο- Dungeon, Τρέξιμο- Dungeon μέχρι τον τελευταίο Dungeon και τίτλοι τέλους. Θέλοντας να δώσει μια πνοή φρεσκάδας στη σειρά η ομάδα ανάπτυξης του Skyward Sword αποφάσισε να αλλάξει λίγο τα πράγματα.
Πλέον ακόμα και εκτός των Dungeons υπάρχει περίπτωση να αντιμετωπίσετε γρίφους, εχθρούς ή και Bosses ενώ οι κλασικές τρύπες γεμάτες εχθρούς και ένα υπερμεγέθες boss να σας περιμένεις το τέλος θα υποστούν ένα ολοκληρωτικό lifting.
Μέσα στα Dungeons λοιπόν κάθε δωμάτιο θα είναι μια πρόκληση που πρέπει να προσπεράσετε, ενώ το πιο γρήγορο σπαθί δεν είναι πάντα αυτό που θα επιβιώνει, αφού οι περιστάσεις μπορεί να ποικίλουν. Ο Aonuma μάλιστα έχει αποκαλύψει ότι υπάρχει σημαντική πιθανότητα μερικά Dungeons να απαιτούν από εσας Stealth προσέγγιση αφού ο Link δε θα μπορεί να χρησιμοποιήσει καθόλου το σπαθί του!

Related Posts:

  • Περιπέτεια από τα παλιά με Dragon Quest 8 στο 3DS Ένα ακόμα κλασικό παιχνίδι Dragon Quest έρχεται στο 3DS. Ο λόγος για το Dragon Quest 8: Journey of the Cursed King, το οποίο έχει voice acting σε σημαντικές cutscenes, νέο σεναριακό περιεχόμενο, επιπλέον quests και dungeons… Read More
  • O Klonoa στην μεγάλη οθόνη Ο... ξεχασμένος Klonoa επιστρέφει από το παρελθόν, όχι όμως με νέο παιχνίδι. Σύμφωνα με αναφορές, έρχεται anime ταινία Klonoa, από την εταιρεία παραγωγής animation Henshin. Τα δύο βασικά παιχνίδια Klonoa είναι platformer κα… Read More
  • Hue Review γιατί είναι απλό... Τσουπ! Άλλο ένα indie puzzle platformer με κάποια καλλιτεχνική καινοτομία που το παίζει έτσι και πολύ αρτιστικοκουλτουριάρικο. Η αλήθεια να λέγεται: έχουμε συνηθίσει σε αυτού του είδους τα παιχνίδια, κι έτσι καινούριες κυκ… Read More
  • Mosaic: Πρωτότυπη περιπέτεια από τους δημιουργούς του Among the Sleep Η Krillbite, δημιουργός του Among the Sleep, ξαναχτυπά με ένα εντελώς διαφορετικό παιχνίδι. Ο λόγος για το Mosaic, το οποίο περιγράφεται ως κάτι σαν point-and-click adventure και πραγματεύεται θέματα όπως η αστική και κοινω… Read More
  • Medroid Prime: Federation Force Review Το Metroid είναι ίσως η πιο συναρπαστική σειρά της Nintendo, με “ώριμη” ιστορία και gameplay τόσο καλό που σε κάνει να κλαις από αγαλλίαση. Μια σειρά που μας έχει δώσει διαμάντια, με αποκορύφωμα την τριλογία Metroid Prime.… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου