Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies

Σε μία βιομηχανία που συνεχώς εξελίσσεται -προς το καλύτερο ή το χειρότερο, αυτό είναι στη κρίση του καθενός-, αν μία σειρά κατάφερε να παραμείνει ανεπηρέαστη από το κύμα αλλαγών και νεωτερισμών, αυτή είναι το Dragon Quest. 24 χρόνια ιαπωνικής RPG ιστορίας, που εμείς οι Ευρωπαίοι δεν είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μέχρι και το 2006, όταν η Square, έχοντας αποκτήσει τα δικαιώματα της σειράς μετά τη συγχώνευση της με την Enix, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά έναν Dragon Quest τίτλο στη Γηραιά Ήπειρο. Και παρόλο που χρειάστηκαν επτά sequels για να φτάσει και στα μέρη μας η μαγεία της δεύτερης πιο επιτυχημένης σειράς στην Ιαπωνία, η ποιότητα του Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King κυμαινόταν σε τέτοια επίπεδα, που αυτόματα αναπλήρωσε το κενό για κάθε ένα από τα χαμένα διαμάντια του παρελθόντος.
Όταν, λοιπόν, η Square Enix, εν έτει 2006, ανακοίνωσε πως ένα Dragon Quest αναπτυσσόταν για το Nintendo DS και όχι το PlayStation 3, ο σκεπτικισμός δεν άργησε να κάνει την εμφάνιση του. Και όσο οι μήνες περνούσαν και η μία καθυστέρηση ακολουθούσε την άλλη, οι φόβοι του κοινού όλο και αυξάνονταν.
Με μία διετή καθυστέρηση στην πλάτη του και τους ανθρώπους της Level-5 να έχουν πάρει το ρίσκο του να κυκλοφορήσουν μία κύρια προσθήκη στο Dragon Quest σύμπαν σε φορητό σύστημα, το Sentinels of the Starry Skies κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το περυσινό καλοκαίρι. Μέρες -ώρες για κάποια μέσα και παίκτες- χρειάστηκαν για να καταρρίψουν κάθε φόβο που αυτά τα τρία χρόνια αναμονής κατέτρωγε το μυαλό τους. Ό,τι οι fans αγάπησαν στο έπος του PlayStation 2, βρισκόταν εκεί, σε βαθμό που έκανε κοινό και κριτικούς να αναρωτιούνται πώς οι Ιάπωνες κατάφεραν να χωρέσουν στο catdrigde του DS έναν αχανή, με πλήρη δυνατότητα εξερεύνησης κόσμο, μία απίστευτου μεγέθους βάση δεδομένων όπλων και εχθρών, όλα παρουσιασμένα σε ένα επιβλητικό μείγμα cel-shadingόλοι οι όροι » Cel-Shading Με το όρο Cel-Shading αναφερόμαστε στην τεχνική η οποία χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια, που με ειδικές διαδικασίες μετατρέπει τα γραφικά, έτσι... περισσότερα » τεχνολογίας και τρισδιάστατων πολυγώνων. Καταφέρνει λοιπόν το DQ IX να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων; Με ένα επιφώνημα και μία λέξη: Ω advναι!

Related Posts:

  • Google gaming και My world...Η δημιουργός του APB, Realtime Worlds, ανακοινώνει ένα νέο video game στο οποίο θα δημιουργείτε τον δικό σας κόσμο. Η προγραμματιστική εταιρεία Realtime Worlds, που δημιούργησε πρόσφατα το Online Action game APB, ανακοίνωσε έ… Read More
  • Ανακοινώθηκε το Project: MyWorldΗ Realtime Worlds, υπεύθυνη για το APB, αποκάλυψε το Project: MyWorld. Το παιχνίδι περιγράφεται από την εταιρεία ανάπτυξης ως "μία μοναδική ιδέα που συνδυάζει την κοινωνική δικτύωση και το social gaming με το παραδοσιακό gami… Read More
  • Reign: Conflict of Nations στο PCΠοτέ δεν λέω όχι σε ένα καλό παιχνίδι στρατηγικής που εξελίσσεται στη συν-πλην (μάλλον συν) μεσαιωνική Ευρώπη. Το Reign: Conflict of Nations της 1C το είχα στα υπ’ όψιν μου αρκετό καιρό τώρα αφού τα διάφορα previews και hands… Read More
  • Κορυφή το Mortal KombatΗ αντίδραση που έχει κάποιος όταν ακούει το όνομα Mortal Kombat, εξαρτάται από το πού βρισκόταν (είτε μιλάμε για τόπο, είτε για ηλικία, είτε ψυχολογική κατάσταση κλπ.) όταν πρωτοάκουσε γι’αυτό. Όσοι έμαθαν το Mortal Kombat απ… Read More
  • Reign: Conflict of Nations στο PCΠοτέ δεν λέω όχι σε ένα καλό παιχνίδι στρατηγικής που εξελίσσεται στη συν-πλην (μάλλον συν) μεσαιωνική Ευρώπη. Το Reign: Conflict of Nations της 1C το είχα στα υπ’ όψιν μου αρκετό καιρό τώρα αφού τα διάφορα previews και hands… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου