Τετάρτη 15 Σεπτεμβρίου 2010

Dragon Quest IX: Sentinels of the Starry Skies

Σε μία βιομηχανία που συνεχώς εξελίσσεται -προς το καλύτερο ή το χειρότερο, αυτό είναι στη κρίση του καθενός-, αν μία σειρά κατάφερε να παραμείνει ανεπηρέαστη από το κύμα αλλαγών και νεωτερισμών, αυτή είναι το Dragon Quest. 24 χρόνια ιαπωνικής RPG ιστορίας, που εμείς οι Ευρωπαίοι δεν είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε μέχρι και το 2006, όταν η Square, έχοντας αποκτήσει τα δικαιώματα της σειράς μετά τη συγχώνευση της με την Enix, κυκλοφόρησε για πρώτη φορά έναν Dragon Quest τίτλο στη Γηραιά Ήπειρο. Και παρόλο που χρειάστηκαν επτά sequels για να φτάσει και στα μέρη μας η μαγεία της δεύτερης πιο επιτυχημένης σειράς στην Ιαπωνία, η ποιότητα του Dragon Quest VIII: Journey of the Cursed King κυμαινόταν σε τέτοια επίπεδα, που αυτόματα αναπλήρωσε το κενό για κάθε ένα από τα χαμένα διαμάντια του παρελθόντος.
Όταν, λοιπόν, η Square Enix, εν έτει 2006, ανακοίνωσε πως ένα Dragon Quest αναπτυσσόταν για το Nintendo DS και όχι το PlayStation 3, ο σκεπτικισμός δεν άργησε να κάνει την εμφάνιση του. Και όσο οι μήνες περνούσαν και η μία καθυστέρηση ακολουθούσε την άλλη, οι φόβοι του κοινού όλο και αυξάνονταν.
Με μία διετή καθυστέρηση στην πλάτη του και τους ανθρώπους της Level-5 να έχουν πάρει το ρίσκο του να κυκλοφορήσουν μία κύρια προσθήκη στο Dragon Quest σύμπαν σε φορητό σύστημα, το Sentinels of the Starry Skies κυκλοφόρησε στην Ιαπωνία το περυσινό καλοκαίρι. Μέρες -ώρες για κάποια μέσα και παίκτες- χρειάστηκαν για να καταρρίψουν κάθε φόβο που αυτά τα τρία χρόνια αναμονής κατέτρωγε το μυαλό τους. Ό,τι οι fans αγάπησαν στο έπος του PlayStation 2, βρισκόταν εκεί, σε βαθμό που έκανε κοινό και κριτικούς να αναρωτιούνται πώς οι Ιάπωνες κατάφεραν να χωρέσουν στο catdrigde του DS έναν αχανή, με πλήρη δυνατότητα εξερεύνησης κόσμο, μία απίστευτου μεγέθους βάση δεδομένων όπλων και εχθρών, όλα παρουσιασμένα σε ένα επιβλητικό μείγμα cel-shadingόλοι οι όροι » Cel-Shading Με το όρο Cel-Shading αναφερόμαστε στην τεχνική η οποία χρησιμοποιείται στα βιντεοπαιχνίδια, που με ειδικές διαδικασίες μετατρέπει τα γραφικά, έτσι... περισσότερα » τεχνολογίας και τρισδιάστατων πολυγώνων. Καταφέρνει λοιπόν το DQ IX να σταθεί στο ύψος των περιστάσεων; Με ένα επιφώνημα και μία λέξη: Ω advναι!

Related Posts:

  • Νέα αρχή το Beyond Good and Evil 2; Με το Beyond Good and Evil 2 να είναι και επίσημα υπό ανάπτυξη, το μεγάλο ερώτημα πλέον είναι όχι αν θα βγει, αλλά τί είναι. Όπως ακούγεται, το Beyond Good and Evil 2 αποτελεί περισσότερο reboot παρά κανονικό sequel, ώστε ο… Read More
  • Πρώτες βελτιώσεις στο FIFA 17 Το FIFA 17 αρχίζει να γίνεται καλύτερο. Όπως ανακοίνωσε η EA, το πρώτο update του FIFA 17 είναι πλέον διαθέσιμο και φέρνει βελτιώσεις σε διάφορους τομείς του παιχνιδιού. Δείτε τις αναλυτικά παρακάτω και πείτε μας πώς σας φα… Read More
  • Νέα έκδοση Star Wars Battlefront Αν σκέφτεστε αγορά Star Wars Battlefront, τώρα έχετε την ιδανική ευκαιρία να το τσιμπήσετε το παιχνίδι. Ο λόγος για τη νέα έκδοση του Star Wars Battlefront, η οποία περιλαμβάνει και τα τέσσερα DLC του παιχνιδιού (Rogue One:… Read More
  • ReCore Review Gamezone Στις μέρες μας η “επιστροφή στις ρίζες” είναι κάτι συνηθισμένο στο gaming, είτε υπό τη μορφή reboot, είτε μέσω remake, είτε με νέα ονόματα που προσπαθούν να συνδυάσουν αρμονικά το παλιό με το καινούριο. Στην τελευταία κατη… Read More
  • Final Fantasy 14: Η περιπέτεια συνεχίζεται με το Stormblood expansion Το νέο expansion του MMO Final Fantasy 14 είναι γεγονός. Το expansion ονομάζεται Stormblood και φέρνει μεταξύ άλλων νέα jobs, υψηλότερο ανώτατο level (από 60 σε 70) και μεγαλύτερο inventory, κάτι που ζητούσαν επιτακτικά οι … Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου