Πέμπτη 9 Σεπτεμβρίου 2010

Fifa 11: Τερματοφύλακες και Αντοχή

Όπως έχουμε προαναφέρει, φέτος στο Fifa 11 θα ελέγχετε ακόμα και τους τερματοφύλακες. Όπως μπορείτε να δείτε κι από το σχετικό τρέιλερ, οι τερματοφύλακες ελέγχονται στην καριέρα παίκτη ή σε online mode όπου παίζετε με άλλους παίκτες. Ο τερματοφύλακας ελέγχεται με το αριστερό analog stick και με το δεξί πέφτει για να μπλοκάρει την μπάλα. Όπως συμβαίνει και στο πραγματικό ποδόσφαιρο, έτσι και εδώ, η θέση αυτή απαιτεί τοποθέτηση, πρόβλεψη και σωστό timing. Αν πέσετε νωρίς κάτω τότε θα δώσετε την ευκαιρία στον αντίπαλο να σουτάρει σε άδειο τέρμα. Αντίθετα, αν πέσετε αργά, όσο καλά στατιστικά κι αν έχετε, η μπάλα θα καταλήξει στα δίχτυα.
Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζουν οι επιπλέον κινήσεις των τερματοφυλάκων. Κρατώντας το τρίγωνο στο PS3, θα διώχνετε τις σέντρες με γροθιές. Με το τετράγωνο, θα πέφτετε στα πόδια του επιτιθέμενου και θα μαζεύετε την μπάλα, κάτι που επίσης απαιτεί σωστό timing. Για τους αρχάριους του είδους, υπάρχει κι η δυνατότητα βοήθειας, ώστε να έχετε μονίμως έναν κύκλο κάτω από τα πόδια σας που να σας δείχνει αν είστε στο σωστό σημείο. Μπορείτε επίσης να κρατήσετε το L1 και ο τερματοφύλακάς σας θα τρέξει αμέσως προς το σωστό σημείο με τον πράσινο κύκλο. Αντίθετα, οι κόκκινες ενδείξεις των αντίπαλων παικτών, θα σας δείχνουν προς τα που θα πάει κάθε σουτ, ώστε να προλάβετε να πέσετε έγκαιρα.
Για να "σκοτώσετε" την ώρα σας στο Be a Goalkeeper mode, θα πρέπει να φωνάξετε στους παίκτες σας για να κάνουν κίνηση στο γήπεδο, παίζοντας κατά κάποιο τρόπο τον ρόλο του προπονητή. Δεν θα σας ακούν πάντοτε, αλλά τουλάχιστον αξίζει η προσπάθεια. Καταρχήν για να δείτε που βρίσκεται η μπάλα μπορείτε να πατάτε κάθε φορά το Select ώστε να γίνει Zoom In. Με το X οι παίκτες σας θα κάνουν κίνηση για πάσα, με το τρίγωνο προωθημένη πάσα, με το τετράγωνο θα βγάλουν σέντρα, ενώ ο κύκλος χρησιμεύει είναι για τα σουτ.
Αντοχή και κούραση
Ο Gary Paterson της EA Sports, παρουσίασε μέσω ενός σύντομου βίντεο τα όσα θα ισχύσουν για την αντοχή και την κούραση στο Fifa 11. Για τους συγκεκριμένους τομείς έδωσε δύο παραδείγματα. Στο πρώτο έβαλε στην ίδια ευθεία 10 παίκτες με διαφορετικό Stamina και τα υπόλοιπα στατιστικά ίδια. Ο παίκτης με Stamina 100 ήταν αυτός που έτρεχε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα απ' τους άλλους (άρα έφτασε στο τέλος του γηπέδου πιο σύντομα), ενώ παράλληλα γέμιζε και την μπάρα αντοχής του πιο γρήγορα. Οι υπόλοιποι είχαν απόδοση ανάλογη του Stamina τους. Οι διαφορές ωστόσο ήταν σχετικά μικρές.

Related Posts:

  • Άδοξο τέλος για το EverQuest NextΜια φορά κι έναν καιρό, το EverQuest Next ήταν ένα από τα πιο αναμενόμενα ΜΜΟ. Όμως με το παιχνίδι να είναι άφαντο εδώ και χρόνια, φαινόταν ότι κάτι δεν πάει καλά. Όπως ανακοίνωσε η Daybreak Games (πρώην SOE), το EverQuest… Read More
  • Περισσότερο Dying Light καθοδόν Όσο καλό είναι το Dying Light, άλλο τόσο καλή είναι η υποστήριξή του από την Techland. Όπως ανακοίνωσε το στούντιο, λόγω του ενθουσιασμού των παικτών για το Dying Light, σκοπεύει να βγάλει ακόμα περισσότερο περιεχόμενο για … Read More
  • Το στρατηγικό incursion mode του Battleborn Καθώς πλησιάζει η κυκλοφορία του Battleborn τον Μάιο, σιγά σιγά αποκτάμε ολοκληρωμένη εικόνα για το νέο ομαδικό FPS της Gearbox. Το Battleborn περιλαμβάνει 25 ήρωες, ο καθένας με την δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, όπλα κ… Read More
  • Η μεγάλη επιστροφή του Day of the Tentacle Το Day of the Tentacle, ένα από τα adventure με τα οποία μεγάλωσε μία ολόκληρη γενιά παικτών, επιστρέφει ακόμα καλύτερο. Ο λόγος για το Day of the Tentacle Remastered, το οποίο έχει ανανεωμένα γραφικά και ήχο, classic mode,… Read More
  • Στις 18 Μαρτίου το Early Access του Paragon Η Epic Games ανακοίνωσε την early access φάση του νέου της τίτλου με το όνομα Paragon και για να το γιορτάσει, δημοσίευσε και ένα σχετικό Gameplay Trailer. Το Paragon, είναι το νέο παιχνίδι της Epic Games, μια προσπάθεια τ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου