Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Dynasty Warriors: Strikeforce

Τα τελευταία χρόνια, μετά από κάθε κύρια Dynasty Warriors κυκλοφορία, μία σειρά συμπληρωματικών τίτλων ακολουθούν, κάνοντας μας να αναρωτιόμαστε ποιος στο καλό αγοράζει τόσα πανομοιότυπα παιχνίδια. Μετά το Dynasty Warriors 6 ας πούμε, -το οποίο "κολυμπούσε" στη μετριότητα- ακολούθησαν τα Samurai Warriors 2 Xtreme Legends, Dynasty Warriors 6: Empires, Dynasty Warriors: Gundam 2, Warriors Orochi 2, Dynasty Warriors: Strikeforce για PSP, και τώρα η αντίστοιχη έκδοση για κονσόλες.
Α, για να μην ξεχνιόμαστε, μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται και το Samurai Warriors 3, για το Wii. Και μετά από τα 5003 παιχνίδια που έχει αναπτύξει η Omega Force για την, πλέον, Tecmo Koei, θα περίμενε κανείς πως θα έχουν πλέον αντιληφθεί τα λάθη και τις αδυναμίες του παρελθόντος, κι έστω θα έχουν προσπαθήσει να τα διορθώσουν και, γιατί όχι, να τα βελτιώσουν. Κάτι τέτοιο δεν το είδαμε στο περσινό Strikeforce του PlayStation Portable, και ως συνέπεια, ούτε στο φετινό port (ναι port, σωστά διαβάσατε) για τις κονσόλες.
Let me tell you a story: Την οποία έχεις χιλιο-ακούσει
Τόπος δράσης, το βασίλειο της Κίνας. “Βασίλειο ποιου;”, θα ρωτήσετε. “Έλα μου ντε;”, θα απαντήσουμε. Η διαμάχη των φατριών και των οικογενειών στο σύμπαν που έχει δημιουργήσει η Koei εξακολουθεί να βγάζει όσο νόημα έβγαζε και πίσω στο Dynasty Warriors 2. Και στο κάτω κάτω, με μία τόσο τεράστια ήπειρο στα χέρια τους, γιατί δεν τη χώριζαν σε τρία τέσσερα κομμάτια, να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, και να γλιτώσουν και οι εκατοντάδες χιλιάδες generic, άμυαλοι στρατιώτες που πλησιάζουν τους ηρωικούς πολεμιστές μας στα δύο μέτρα, και απλά στέκονται εκεί, έτοιμοι να εκτοξευθούν στους αιθέρες;
Όπως και πολλά πολλά χρόνια πριν, λοιπόν, οι φατρίες που διεκδικούν την κυριαρχία στην Κίνα, εξακολουθούν να πολεμούν. Για ακόμα μία φορά θα αναγκαστούμε να υποστούμε το σπασμένο gameplay, τους σάκους του box/εχθρούς, τα χωρίς ουσία quests, το ανατριχιαστικά κακογραμμένο και εκτελεσμένο (πολλές φορές κυριολεκτικά) σενάριο και, φυσικά, τον άθλιο τεχνολογικό τομέα, ο οποίος ξέχασε να βελτιωθεί κατά τη μετάβαση του από το PSP στις next-gen κονσόλες.
Χειρισμός και δομή
Μετά από τη generic ιστορία που έχουμε βαρεθεί να ακούμε, μπαίνουμε στα χωράφια του, επίσης generic, χειρισμού. Το πως καταφέρνουν οι άνθρωποι της Omega Force να κρατάνε το gameplay στα ίδια χάλια, παιχνίδι μετά το παιχνίδι, χωρίς ίχνος βελτίωσης στον ορίζοντα, αποτελεί απορίας άξιο. Για του λόγου το αληθές, αναρωτιόμαστε αν ο κώδικας του παιχνιδιού έχει υποστεί την παραμικρή αλλαγή, ακόμα και μετά τη μετάβαση στην τρέχουσα γενιά συστημάτων. Ειλικρινά, δεν προσπαθούμε να είμαστε κακοί απέναντι στο παιχνίδι και στην ομάδα ανάπτυξης, αλλά όταν κυκλοφορείς ένα παιχνίδι σε μία περίοδο που ο ανταγωνισμός μεσουρανεί και παραδίδει αριστουργήματα, πως περιμένεις να πουλήσεις κομμάτια, και πόσο μάλλον να αντιμετωπιστεί το δημιούργημά σου θετικά από τον Τύπο; Η Koei κάνει το λάθος να στηρίζεται στο, έστω και μικρό, fan-base της σειράς, που θα αγοράσει κάθε παιχνίδι, έστω και ελάχιστα συνδεδεμένο με τον DW κόσμο.
Τίτλο ανά τίτλο, προβαίνει σε μικρές προσθήκες και μηδαμινές βελτιώσεις, αγνοώντας το μεγαλύτερο αγκάθι από όλα: Την ίδια τη μηχανή του παιχνιδιού, τις ρίζες του gameplay, αυτό που προσδίδει ταυτότητα στο παιχνίδι. Αντί για ριζικές αλλαγές λοιπόν, οι οποίες φυσικά απαιτούν χρόνο και χρήμα, σερβίρουν πιάτα ζεσταμένα στο φούρνο μικροκυμάτων, ρίχνοντας άδεια και ελπίζοντας να πιάσουν γεμάτα. Τι να το κάνουμε το Co-op τεσσάρων παικτών καλέ μου developer, όταν το παιχνίδι σου καταφθάνει στα γραφεία του εκάστοτε περιοδικού ή ιστοσελίδας, και αυτόματα μετατρέπεται σε frisbie, περνώντας από χέρι σε χέρι, με κανέναν να μην επιθυμεί να το αναλάβει;

Related Posts:

  • Pokemon Let’s Go: Επικές μάχες με mega evolutions Ας πάρουμε άλλη μια γεύση από τα πολυαναμενόμενα Pokemon: Let’s Go. Θέμα μας αυτή τη φορά ένα γνωστό χαρακτηριστικό των παιχνιδιών Pokemon, τα mega evolutions, που δεν θα μπορούσαν να λείπουν από τα Pokemon: Let’s Go. Τα τρ… Read More
  • Ο τρελός κόσμος του Rage 2 Το Rage 2 δείχνει εξελίσσεται σε ένα από τα πιο εντυπωσιακά παιχνίδια της γενιάς. Στη QuakeCon 2018, η Bethesda δημοσίευσε ένα νέο gameplay trailer του Rage 2, που παρουσιάζει τον τρελό ανοιχτό κόσμο, καθώς και τα επιβλητικ… Read More
  • Dragon Ball FighterZ: Γευθείτε ξύλο με open beta Ευκαιρία να δοκιμάσετε το Dragon Ball FighterZ για το Switch. Όπως ανακοίνωσε η Namco, υπάρχει open beta του Dragon Ball FighterZ στο Switch, από σήμερα μέχρι 12 Αυγούστου (στις 10 το πρωί). Η beta είναι διαθέσιμη στο Ninte… Read More
  • Omen of Sorrow: Το μυθικό ξύλο αρχίζει Νοέμβριο Με σχεδόν όλες τις μεγάλες σειρές ξύλου πλέον να έχουν βγει και σε αυτή την γενιά, η προσοχή στρέφεται σε νέους διεκδικητές, νέα ονόματα που προσπαθούν να προσφέρουν κάτι διαφορετικό. Ένα από αυτά είναι το Omen of Sorrow, … Read More
  • Child of Light: RPG παραμύθι στο Switch Μαζί με το Valiant Hearts, η Ubisoft φέρνει στο Switch και το εξίσου μαγευτικό Child of Light. Όπως ανακοίνωσε η Ubisoft, το Child of Light βγαίνει 11 Οκτωβρίου στο Switch. Tο Child of Light είναι ένα παραμυθένιο, ζωγραφισμ… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου