Τετάρτη 31 Μαρτίου 2010

Dynasty Warriors: Strikeforce

Τα τελευταία χρόνια, μετά από κάθε κύρια Dynasty Warriors κυκλοφορία, μία σειρά συμπληρωματικών τίτλων ακολουθούν, κάνοντας μας να αναρωτιόμαστε ποιος στο καλό αγοράζει τόσα πανομοιότυπα παιχνίδια. Μετά το Dynasty Warriors 6 ας πούμε, -το οποίο "κολυμπούσε" στη μετριότητα- ακολούθησαν τα Samurai Warriors 2 Xtreme Legends, Dynasty Warriors 6: Empires, Dynasty Warriors: Gundam 2, Warriors Orochi 2, Dynasty Warriors: Strikeforce για PSP, και τώρα η αντίστοιχη έκδοση για κονσόλες.
Α, για να μην ξεχνιόμαστε, μέσα στους επόμενους μήνες αναμένεται και το Samurai Warriors 3, για το Wii. Και μετά από τα 5003 παιχνίδια που έχει αναπτύξει η Omega Force για την, πλέον, Tecmo Koei, θα περίμενε κανείς πως θα έχουν πλέον αντιληφθεί τα λάθη και τις αδυναμίες του παρελθόντος, κι έστω θα έχουν προσπαθήσει να τα διορθώσουν και, γιατί όχι, να τα βελτιώσουν. Κάτι τέτοιο δεν το είδαμε στο περσινό Strikeforce του PlayStation Portable, και ως συνέπεια, ούτε στο φετινό port (ναι port, σωστά διαβάσατε) για τις κονσόλες.
Let me tell you a story: Την οποία έχεις χιλιο-ακούσει
Τόπος δράσης, το βασίλειο της Κίνας. “Βασίλειο ποιου;”, θα ρωτήσετε. “Έλα μου ντε;”, θα απαντήσουμε. Η διαμάχη των φατριών και των οικογενειών στο σύμπαν που έχει δημιουργήσει η Koei εξακολουθεί να βγάζει όσο νόημα έβγαζε και πίσω στο Dynasty Warriors 2. Και στο κάτω κάτω, με μία τόσο τεράστια ήπειρο στα χέρια τους, γιατί δεν τη χώριζαν σε τρία τέσσερα κομμάτια, να μείνουν όλοι ευχαριστημένοι, και να γλιτώσουν και οι εκατοντάδες χιλιάδες generic, άμυαλοι στρατιώτες που πλησιάζουν τους ηρωικούς πολεμιστές μας στα δύο μέτρα, και απλά στέκονται εκεί, έτοιμοι να εκτοξευθούν στους αιθέρες;
Όπως και πολλά πολλά χρόνια πριν, λοιπόν, οι φατρίες που διεκδικούν την κυριαρχία στην Κίνα, εξακολουθούν να πολεμούν. Για ακόμα μία φορά θα αναγκαστούμε να υποστούμε το σπασμένο gameplay, τους σάκους του box/εχθρούς, τα χωρίς ουσία quests, το ανατριχιαστικά κακογραμμένο και εκτελεσμένο (πολλές φορές κυριολεκτικά) σενάριο και, φυσικά, τον άθλιο τεχνολογικό τομέα, ο οποίος ξέχασε να βελτιωθεί κατά τη μετάβαση του από το PSP στις next-gen κονσόλες.
Χειρισμός και δομή
Μετά από τη generic ιστορία που έχουμε βαρεθεί να ακούμε, μπαίνουμε στα χωράφια του, επίσης generic, χειρισμού. Το πως καταφέρνουν οι άνθρωποι της Omega Force να κρατάνε το gameplay στα ίδια χάλια, παιχνίδι μετά το παιχνίδι, χωρίς ίχνος βελτίωσης στον ορίζοντα, αποτελεί απορίας άξιο. Για του λόγου το αληθές, αναρωτιόμαστε αν ο κώδικας του παιχνιδιού έχει υποστεί την παραμικρή αλλαγή, ακόμα και μετά τη μετάβαση στην τρέχουσα γενιά συστημάτων. Ειλικρινά, δεν προσπαθούμε να είμαστε κακοί απέναντι στο παιχνίδι και στην ομάδα ανάπτυξης, αλλά όταν κυκλοφορείς ένα παιχνίδι σε μία περίοδο που ο ανταγωνισμός μεσουρανεί και παραδίδει αριστουργήματα, πως περιμένεις να πουλήσεις κομμάτια, και πόσο μάλλον να αντιμετωπιστεί το δημιούργημά σου θετικά από τον Τύπο; Η Koei κάνει το λάθος να στηρίζεται στο, έστω και μικρό, fan-base της σειράς, που θα αγοράσει κάθε παιχνίδι, έστω και ελάχιστα συνδεδεμένο με τον DW κόσμο.
Τίτλο ανά τίτλο, προβαίνει σε μικρές προσθήκες και μηδαμινές βελτιώσεις, αγνοώντας το μεγαλύτερο αγκάθι από όλα: Την ίδια τη μηχανή του παιχνιδιού, τις ρίζες του gameplay, αυτό που προσδίδει ταυτότητα στο παιχνίδι. Αντί για ριζικές αλλαγές λοιπόν, οι οποίες φυσικά απαιτούν χρόνο και χρήμα, σερβίρουν πιάτα ζεσταμένα στο φούρνο μικροκυμάτων, ρίχνοντας άδεια και ελπίζοντας να πιάσουν γεμάτα. Τι να το κάνουμε το Co-op τεσσάρων παικτών καλέ μου developer, όταν το παιχνίδι σου καταφθάνει στα γραφεία του εκάστοτε περιοδικού ή ιστοσελίδας, και αυτόματα μετατρέπεται σε frisbie, περνώντας από χέρι σε χέρι, με κανέναν να μην επιθυμεί να το αναλάβει;

Related Posts:

  • Assassin's Creed IV: Black Flag H πιο καταλυτική απόφαση της Ubisoft σχετικά με τα AC ήταν το ότι η σειρά έγινε ετήσια. Η αλήθεια είναι ότι η Γάλλοι μας μπέρδεψαν αρκετά όταν μας έδωσαν δύο spin off του AC2. Και αυτό διότι η αναμονή για το AC3 ως καταληκτ… Read More
  • Οι Νομάδες επελαύνουν στο Total War: Rome 2 Το πρώτο επί πληρωμή DLC του Total War: Rome 2 είναι εδώ. Ο λόγος για το Nomadic Tribes Culture Pack, το οποίο φέρνει τρία νέα playable κράτη, τους Σκύθες, τους Ροξολάνους και τους Μασσαγέτες, με δικά τους κτίρια, τεχνολογί… Read More
  • Ποιους σκληρούς δίσκους υποστηρίζει το PS4 Μία από τις ειδήσεις που βγάζει το επίσημο FAQ του PS4 είναι η ασυμβατότητα της κονσόλας με εξωτερικούς σκληρούς δίσκους. Σύμφωνα με τη Sony, το PS4 δεν υποστηρίζει εξωτερικούς σκληρούς δίσκους. Τουλάχιστον ο σκληρός δίσκος… Read More
  • 10 φορές ταχύτερη η CPU του PS4 Συγκριτικά με τη CPU του PS3 Σύμφωνα με το πρόσφατο FAQ που δημοσίευσε η Sony, το PS4 εχει 10 φορές μεγαλύτερη επεξεργαστική ισχύ σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, το PS3. Επιπλέον, η ιαπωνική εταιρία ισχυρίζεται πως η κονσ… Read More
  • Μάχες από τα παλιά στο Battlefield 4: Second Assault Αν έχετε παίξει το Battlefield 3, σίγουρα περιμένετε με ενδιαφέρον το Second Assault expansion του Battlefield 4. Αυτό γιατί το Second Assault περιλαμβάνει τους χάρτες Gulf of Oman, Operation Metro, Caspian Border και Opera… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου