Τρίτη 14 Οκτωβρίου 2014

Alien: Isolation Review

Είναι πραγματικότητα ότι τα περισσότερα παιχνίδια Alien(s) που έχουν βγει μέχρι τώρα αποδείχθηκαν κατώτερα των προσδοκιών και της κληρονομιάς του ονόματος που κουβαλάνε. Ένα χρόνο μετά το απογοητευτικό Aliens: Colonial Marines, μια νέα διαφορετική πρόταση κάνει την εμφάνισή της, αυτή τη φορά από την Creative Assembly.
Τα γεγονότα που αφηγείται το Alien: Isolation λαμβάνουν χώρα το έτος 2137, δηλαδή 15 χρόνια μετά από εκείνα της ταινίας Alien του Ridley Scott, που βγήκε το 1979. Η Amanda, κόρη της Ellen Ripley (την οποία ενσάρκωσε στην μεγάλη οθόνη η Sigourney Weaver), πηγαίνει στον διαστημικό σταθμό Sevastopol. Σκοπός της να βρει το μαύρο κουτί του Nostromo, του διαστημοπλοίου της μητέρας της έτσι ώστε να καταφέρει να καταλάβει τί συνέβη σ’ εκείνη πριν από μια 15ετία. Τα πράγματα στο Sevastopol δεν είναι όπως τα περιμένει και αμέσως αντιλαμβάνεται ότι κάτι δεν πάει καλά, καθώς μια εχθρική μορφή ζωής αφανίζει όλους τους κατοίκους του διαστημικού σταθμού. Σε γενικές γραμμές δυστυχώς η ιστορία του παιχνιδιού είναι ρηχή και σίγουρα περιμέναμε κάτι παραπάνω, αφού οι δημιουργοί είχαν στα χέρια τους ένα σοβαρό υπόβαθρο.
Το Alien: Isolation είναι survival horror με οπτική πρώτου προσώπου. Η πορεία σας σε αυτές τις 15-20 ώρες που διαρκεί το campaign είναι κατά κύριο λόγο γραμμική. Η πρόοδός σας σημειώνεται μέσα από objectives που καλείστε να ολοκληρώσετε, αλλά το κύριο μέλημά σας δεν είναι άλλο από την ίδια την επιβίωση. Μεγαλύτερη απειλή κατά της ζωής σας αποτελεί το alien, αυτός ο “τέλειος οργανισμός”, όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά και στην ταινία. Το alien όχι μόνο δεν σκοτώνεται, αλλά δρα απρόβλεπτα, αφού δεν έχει σχεδόν καθόλου προκαθορισμένες κινήσεις και κάθε φορά που παίζετε το ίδιο σημείο έχει διαφορετική συμπεριφορά. Σε αυτό το σημείο πρέπει να δοθούν τα εύσημα στην Creative Assembly για την εξαιρετική τεχνητή νοημοσύνη που δημιούργησε. Βρίσκεστε συνεχώς σε εγρήγορση και σε μια διαρκή σκέψη για το πώς μπορείτε να αποφύγετε το θανάσιμο πλάσμα που παραμονεύει. Εκτός από το alien στο παιχνίδι υπάρχουν και άλλες απειλές. Αντιμετωπίζετε ανθρώπους αλλά και ανδροειδή (τα επονομαζόμενα “working joes”), που μπορείτε να εξοντώσετε ολοκληρωτικά.
Ο ήχος του motion tracker σας φέρνει ανατριχίλα.
Ο ήχος του motion tracker σας φέρνει ανατριχίλα.
Τα εφόδιά σας είναι melee όπλα αλλά και περίστροφα ή καραμπίνες. Όμως τα πυρομαχικά βρίσκονται σε περιορισμένο αριθμό και συνεπώς η καλύτερη αντιμετώπιση των καταστάσεων είναι να αποφεύγετε τους εχθρούς σας παρά να εμπλέκεστε άμεσα με αυτούς. Σε αυτό σας βοηθούν διάφορα αντικείμενα αντιπερισπασμού που συλλέγετε αλλά και πολλές κρυψώνες και μέρη για διαφυγή, όπως ντουλάπες, αεραγωγοί κλπ. Ίσως ο πιο σημαντικός σύμμαχός σας είναι το motion tracker, μια συσκευή που σας προειδοποιεί για την παρουσία του alien, αλλά και σας υποδεικνύει προς ποια κατεύθυνση πρέπει να κινηθείτε, για να ολοκληρώσετε την κάθε σας αποστολή. Η υπερβολική του χρήση όμως μπορεί να αποβεί μοιραία, αφού ο χαρακτηριστικός του ήχος ενδέχεται να σας προδώσει. Γενικώς, πρέπει να κινείστε όσο μπορείτε αθόρυβα, για να αποφύγετε όσο γίνεται τις δυσάρεστες καταστάσεις. Το Alien: Isolation είναι ένα καθαρό παιχνίδι stealth και μόνο έτσι μπορεί να αντιμετωπιστεί. Άλλωστε η Amanda δεν είναι εκπαιδευμένος στρατιώτης με ειδικές ικανότητες.

Παράλληλα, στο παιχνίδι υπάρχει και σύστημα crafting. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να φτιάξετε πολύ χρήσιμα αντικείμενα, όπως κουτιά πρώτων βοηθειών ή βόμβες καπνού, συνδυάζοντας ορισμένα από τα πράγματα που μαζεύετε. Στην πορεία σας μέσα στο Sevastopol συναντάτε και πόρτες που πρέπει να “χακάρετε” μέσω κάποιων mini-games. Δυστυχώς τα διαφορετικά μεταξύ τους πράγματα που κάνετε σε όλη την πορεία σας στο Alien: Isolation δεν είναι πολλά και σε συνδυασμό με την αρκετά μεγάλη διάρκεια του παιχνιδιού ελλοχεύει ο κίνδυνος να κουραστείτε ενίοτε από την επανάληψη. Οι δημιουργοί προσπάθησαν να το αντιμετωπίσουν με τεχνάσματα που βλέπετε στην πορεία. Όσο προχωράτε βρίσκετε αντικείμενα που μπορούν να ανοίξουν μερικές από τις κλειδωμένες πόρτες, που περιέχουν συγκεκριμένα πράγματα, όπως audio logs από το διαστημικό σκάφος Nostromo. Η επιστροφή σε προηγούμενες περιοχές του παιχνιδιού δεν είναι αναγκαία, παρά μόνο για τους φανατικούς του σύμπαντος του Alien.

Related Posts:

  • Ghost Recon Breakpoint: Αποκαλύφθηκε ο Year 1 Roadmap Μπορεί το Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint να κυκλοφορεί τον επόμενο μήνα, ωστόσο το περιεχόμενο δεν σταματά εκεί. Το παιχνίδι όπως αποκαλύφθηκε θα λάβει τρία DLC packs το 2020 και σε αντίθεση με τα υπόλοιπα πρόσφατα παι… Read More
  • The Last of Us 2: Στην τελική ευθεία για την κυκλοφορία; Φαίνεται πως το υπεραναμενόμενο The Last of Us 2 μπαίνει στην τελική ευθεία για την κυκλοφορία του. Όπως έγινε γνωστό, η Sony διοργανώνει media event για το The Last of Us 2 στις 24 Σεπτεμβρίου στο Λος Άντζελες. Είναι πιθαν… Read More
  • Arma 3: Contact Review αναλυτικά... Έξι χρόνια μετά την (κατώτερη των προσδοκιών) κυκλοφορία του, το Arma 3 πλέον έχει εξελιχθεί σε ένα πολυεργαλείο αλλά και ένα παιχνίδι με ατελείωτο ποιοτικό περιεχόμενο. Τα πρώτα επίσημα DLC του ήταν λίγο-πολύ προβλέψιμα κ… Read More
  • Contra: Rogue Corps | Πάρτε μια μικρή γεύση από το co-op Η Konami πριν από αρκετό καιρό αποκάλυψε το ολοκαίνουργιο παιχνίδι της σειράς Contra, με ονομασία Contra: Rogue Corps. Με την κυκλοφορία του να έχει προγραμματιστεί για τα τέλη του Σεπτεμβρίου, το IGN δημοσίευσε στο επίσημο… Read More
  • Ο ΡΙΒΣ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΣΤΟΥΝΙΟ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ Τα γραφεία της Kojima Productions στην Ιαπωνία είχαν έναν ιδιαίτερο επισκέπτη πριν μερικές ώρες. Συγκεκριμένα, ο Keanu Reeves, που τελευταία η δημοφιλία του έχει εκτοξευθεί, βρέθηκε στο στούντιο του Hid… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου