Κυριακή 21 Μαρτίου 2010

StarCraft II: Wings of Liberty

Δεν είναι υπερβολικό να πούμε ότι το πρώτο StarCraft είναι ίσως το πιο επιτυχημένο και αγαπημένο RTS όλων των εποχών. Διαδόθηκε και παίχτηκε τόσο πολύ (και ακόμα παίζεται, καθώς εξακολουθεί να υποστηρίζεται από τη μαμά Blizzard) που κάποια στιγμή έγινε κάτι παραπάνω από απλό παιχνίδι. Το να μάθει κανείς να παίζει StarCraft σε επίπεδο εξπέρ είναι μια εμπειρία παρόμοια με το να μάθει ένα μουσικό όργανο, ή μια ξένη γλώσσα: περιλαμβάνει ένα σετ δεξιοτήτων τόσο λεπτομερές και βαθύ που σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά την κυκλοφορία του, είναι αδιανόητο για κάποιον αρχάριο έστω να ξεκινήσει ένα match με ένα βετεράνο παίκτη -οποιαδήποτε τέτοια αναμέτρηση θα πάρει τέλος σε μερικά λεπτά.
Το γεγονός ότι στην Κορέα παίζεται σε επαγγελματικό επίπεδο με τηλεοπτικά κανάλια αφιερωμένα σ’αυτό και με παίκτες που απολαμβάνουν τιμές rock stars στη χώρα τους είναι απλώς μια πλευρά του τι ακριβώς δημιούργησε η Blizzard με αυτό το παιχνίδι.
Γι’αυτό και η επιστροφή της εταιρείας σε ένα από τα πιο αστραφτερά της διαμάντια δεν μπορεί παρά να εγείρει ερωτήματα. Μπορεί η Blizzard να επαναλάβει την ίδια επιτυχία με το πολυαναμενόμενο, αλλά τόσο καιρό αφανές, StarCraft II; Θα είναι το ίδιο παιχνίδι που θυμούνται οι φανατικοί του οπαδοί; Πρέπει να είναι; Και ποια ελπίδα έχουν οι νέοι παίκτες που δεν ασχολήθηκαν ποτέ με το original; Τα ερωτήματα αυτά δεν πρόκειται να απαντηθούν πριν την κυκλοφορία του πλήρους παιχνιδιού, η οποία ακόμη τοποθετείται στο “πρώτο μισό του 2010”.
Στο μεταξύ, η beta του παιχνιδιού μπορεί να απαντήσει μόνο κάποια από αυτά τα ερωτήματα, καθώς περιλαμβάνει αποκλειστικά το multiplayer κομμάτι του τίτλου, το οποίο όμως θα είναι πιθανότατα και αυτό που θα απασχολήσει τους περισσότερους -είναι άλλωστε η αιτία της μακροζωίας του πρώτου παιχνιδιού.
Ας πάρουμε λοιπόν τα πράγματα από την αρχή. Το StarCraft II εξελίσσεται, όπως και ο προκάτοχός του, στο διάστημα και εξιστορεί τη σύγκρουση μεταξύ των Terrans (Γήινων), των άγριων εντομο-alien-οειδών (να λέξη για διαγώνισμα) Zerg και των παράξενων εξωγήινων Protoss. Ο παίκτης μπορεί να επιλέξει οποιαδήποτε από τις τρεις αυτές παρατάξεις και να πολεμήσει σε μια ποικιλία χαρτών. Μαζεύουμε πρώτες ύλες, χτίζουμε κτίρια και μονάδες, τα αναβαθμίζουμε, επιτιθέμεθα, αμυνόμαστε. Ο τρόπος με τον οποίο το StarCraft II εμμένει στις παραδόσεις του είδους, στου οποίου τη θεμελίωση συνέβαλε σημαντικά ο προκάτοχός του, είναι σχεδόν θρασύς. Όλη η ανάπτυξη, την οποία έχουν προσπαθήσει να ακολουθήσουν τα strategy games κατά τη διάρκεια της τελευταίας δεκαετίας, είναι σαν να μην υπήρξε για τη Blizzard.

Related Posts:

  • Need for Speed World (PC)Με την EA να έχει στην κατοχή της ένα από τα πλέον γνωστά racing franchises, το Need for Speed, στα πλαίσια του οποίου έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής 1315 τίτλοι για κάθε διαθέσιμο format, ήταν θέμα χρόνου το λανσάρισμα και… Read More
  • Disciples 3: RenaissanceΟ κόσμος της Nevendaar έχει αφεθεί ολοκληρωτικά στη μοίρα του. Η ισορροπία ανάμεσα στον πόλεμο και την ειρήνη κλονίζεται, καθώς ένα ουράνιο σώμα προσκρούει στα σύνορα της Empire. Προφήτες και σοφοί προσπαθούν να λύσουν το μυσ… Read More
  • Alpha Protocol για τους εξυπνους..Το Alpha Protocol είναι ένα "Action/ espionage/ RPG" παιχνίδι, που αναπτύσσεται εδώ και τέσσερα χρόνια και λαμβάνει χώρα στη σύγχρονη εποχή. Παίρνουμε το ρόλο του κατάσκοπου Michael Thorton, ο οποίος είναι μέλος της οργάνωσης… Read More
  • EA European Showcase 2010Τρίτη πρωί και ο υποφαινόμενος βρίσκεται για πολλοστή φορά καθ’ οδόν για το Λονδίνο, αυτή τη φορά καλεσμένος της EA για το ευρωπαϊκό της showcase, λίγες μόλις εβδομάδες πριν το μεγάλο event –και αυτής- της χρονιάς, την E3. Κα… Read More
  • ModNation Racers για τρελλους αγωνεςΟ οπτικός τομέας είναι ιδιαίτερα προσεγμένος. Δώδεκα οχήματα τρέχουν ταυτόχρονα στην πίστα, χωρίς καμία πτώση του frame rate και μία πληθώρα όμορφων οπτικών εφέ. Από την άλλη πλευρά, ο σχεδιασμός των επιπέδων δεν έχει καλλιτε… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου