Σάββατο 6 Ιουλίου 2019

Monster Hunter: World | Έρχεται νέο σύστημα για dynamic δυσκολία

Με την άφιξη του Monster Hunter World: Iceborne να βρίσκεται στον ορίζοντα μάθαμε μερικά νέα χαρακτηριστικά που θα κάνουν σύντομα την εμφάνισή τους στο πόνημα της Capcom. Συγκεκριμένα, μέσα από το ειδικό panel του παιχνιδιού στην E3 2019, οι developers παρουσίασαν το dynamic σύστημα μάχης. Όπως θα γνωρίζετε αν έχετε ασχοληθεί με τον τίτλο, το σύστημα της δυσκολίας χωρίζεται σε δύο μέρη, αν παίζετε διπλό co-op με άλλον παίκτη οι ζωές των εχθρών και των bosses διπλασιάζονται, ενώ αν είστε solo οι ζωές είναι σε κανονικά επίπεδα. Παρ' όλ' αυτά, αν θέλετε να παίξετε με περισσότερους από δύο παίκτες, οι ζωές των εχθρών δεν αυξάνονται και έτσι είναι πιο εύκολο να σκοτώσετε bosses με τέσσερις παίκτες. 
 Ωστόσο, σε όλο αυτό υπάρχει ένα πρόβλημα που όπως φαίνεται θα λυθεί με τον ερχομό της dynamic δυσκολίας, αν παραδείγματος χάρη παίζετε co-op με άλλον έναν και εκείνος αποσυνδεθεί, θα πρέπει να εξολοθρεύσετε ένα τέρας που έχει διπλάσια ζωή, κάτι το οποίο είναι αρκετά άδικο και συνάμα δύσκολο. Όπως όλα δείχνουν αυτό θα σταματήσει να υφίσταται, όπως επισημαίνει το IGN στο βασικό παιχνίδι αλλά και στο ερχόμενο expansion αυτό θα αλλάξει, συγκεκριμένα, με το νέο σύστημα αν κάποιος εγκαταλείψει μια αποστολή το παιχνίδι αυτόματα θα χαμηλώνει την δυσκολία στο κατάλληλο επίπεδο. Το Monter Hunter World: Iceborne θα κυκλοφορήσει στις 6 Σεπτεμβρίου για PlayStation 4 και Xbox One, ενώ στα PC θα έρθει τον χειμώνα.

Related Posts:

  • Fifa 11: Φήμες για ελληνικό πρωτάθλημαΗ EA Sports ψάχνει για Έλληνες data editors στο Fifa 11 κι όπως όλα δείχνουν, το ελληνικό πρωτάθλημα ενδέχεται να επανέλθει μετά από οκτώ χρόνια.Πριν ακόμη υπάρξει κάποια ανακοίνωση για το Fifa 11, μία ανακοίνωση από τα γραφε… Read More
  • Need for Speed World (PC)Με την EA να έχει στην κατοχή της ένα από τα πλέον γνωστά racing franchises, το Need for Speed, στα πλαίσια του οποίου έχουν κυκλοφορήσει μέχρι στιγμής 1315 τίτλοι για κάθε διαθέσιμο format, ήταν θέμα χρόνου το λανσάρισμα και… Read More
  • Halo: Reach multplayer beta (X360)Δεν ξέρω αν αναφέρθηκα παλαιότερα για την άποψή μου σχετικά με το Halo: ODST, αλλά μόνο θετική δεν ήταν. Όταν έμαθα πως η Microsoft αποφάσισε να ζητήσει κανονική τιμή για ένα παιχνίδι το οποίο προοριζόταν ως ένα απλό expansio… Read More
  • Farmville και Mafia Wars εκτός Facebook;Σαφέστατα οι χρήστες του Facebook θα έχουν ακούσει κάτι σχετικά με τα Farmville και Mafia Wars, αν και είναι πιθανό στο μέλλον να επέλθουν σημαντικές αλλαγές. Η Zynga, η εταιρία που είναι υπεύθυνη για τις δύο αυτές δημιουργίε… Read More
  • Razer Naga για hot gamers...Δεν είμαι παίκτης MMORPG παιχνιδιών και, δυστυχώς, γενικότερα η ομάδα του byteme στερείται ενός πραγματικά καμένου MMORPGά – που να ξημεροβραδιάζεται δηλαδή, όχι να μπαίνει να παίξει «όποτε έχει χρόνο». Έτσι λοιπόν χρειάστηκε… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου