Τρίτη 30 Ιουλίου 2019

A Plague Tale: Innocence Review

Το A Plague Tale: Innocence ξεκινάει σε φωτεινά και πολύχρωμα σκηνικά που θυμίζουν πίνακα, σε κάποιο δάσος της μεσαιωνικής Γαλλίας, όπου η Amicia, μια δυναμική αλλά συνάμα εγωκεντρική έφηβη της καλής κοινωνίας, ανυπομονεί να ζήσει μια ζωή γεμάτη δράση και περιπέτειες. Από την άλλη μεριά έχουμε τον πεντάχρονο αδερφό της, Hugo, που ζει απομονωμένος από τον κόσμο εξαιτίας μιας μυστηριώδους ασθένειας που έχει στο αίμα. Λόγω της κατάστασης και της ηλικίας του, ο Hugo είναι το επίκεντρο της προσοχής όλων, με αποτέλεσμα η Amicia να ζηλεύει και να νιώθει παραμελημένη. 
Η ζωή των δύο παιδιών αλλάζει ξαφνικά, όταν ο Μαύρος Θάνατος και η καταστροφή έρχονται για να τους χτυπήσουν την πόρτα χωρίς καμία προειδοποίηση. Με τις ημέρες της αθωότητας πίσω τους για πάντα, ο Hugo και η Amicia καλούνται να παλέψουν για την επιβίωσή τους ανάμεσα στα χαλάσματα που άφησαν οι “μεγάλοι” και να δραπετεύσουν από τους στρατιώτες της Ιεράς Εξέτασης. Καθώς τα δυο παιδιά δεν περνούσαν πολύ καιρό μαζί, δεν γνωρίζουν πολλά ο ένας για τον άλλο κι αυτό είναι ένα ακόμα εμπόδιο που πρέπει να αντιμετωπίσουν. Στην αρχή μόλις που μπορούν να συνεννοηθούν, πότε φωνάζοντας ο ένας στον άλλο και πότε καυγαδίζοντας. Ωστόσο, όσο περνάει ο καιρός, τόσο δυναμώνει το “δέσιμό” τους. Κατά την διάρκεια της περιπέτειας, η Amicia εξελίσσεται από ένα αθώο κορίτσι που δεν θέλει να βλάψει κανέναν, σε μια νεαρή γυναίκα που θα έκανε τα πάντα για να προστατέψει τον αδερφό της, ενώ και ο Hugo, παρόλο που είναι μικρό παιδί, περνάει τη δική του μεταμόρφωση. Ευτυχώς, δεν είναι ολομόναχοι, καθώς συναντούν άλλους χαρακτήρες που στέκονται στο πλευρό τους, με τον καθένα να έχει την δική του ιστορία. Εφιαλτικό σκηνικό. Εφιαλτικό σκηνικό. Μετά τα Last of Us και God of war, στο A Plague Tale: Innocence έχουμε άλλη μια εμφάνιση πρωταγωνιστή που βελτιώνεται ως άτομο μέσα από την προστασία που προσφέρει σε ένα παιδί. Η αλληλεπίδραση και οι διάλογοι μεταξύ της Amicia και του Hugo θυμίζουν πολύ τους προαναφερθέντες τίτλους, με την Amicia να παρηγορεί κάθε τόσο τον Hugo, ο οποίος παλεύει να αφήσει πίσω του την παλιά τους ζωή. Μπορεί ως Amicia να τρέχετε ξοπίσω του και να του λέτε να σταματήσει για να τον πάρετε αγκαλιά αν κουραστεί, αλλά σε καμία περίπτωση δεν νιώθετε ότι κάνετε “baby sitting” στο αδερφάκι σας. Αν μη τι άλλο, ο Hugo είναι ένας συνταξιδιώτης με τον οποίο συζητάτε, ανά διαστήματα σας βοηθάει με την επίλυση γρίφων και ο ίδιος αποτελεί έναν ακόμα λόγο για να μην το βάλετε κάτω. Τόσο ο stealth-action χειρισμός εναντίον των φρουρών όσο και η πανούκλα που κρύβονται πίσω από κάθε βήμα, δημιουργούν μια αίσθηση σασπένς που δεν σας αφήνει ποτέ να χαλαρώσετε. 
Όμως το “κυρίως πιάτο” της έντασης προέρχεται από τους αμέτρητους αρουραίους που έχουν κατακλύσει τον κόσμο του παιχνιδιού. Μολονότι ορισμένες έρευνες ισχυρίζονται ότι ίσως τελικά να ευθύνονται περισσότερο οι ίδιοι οι άνθρωποι παρά οι αρουραίοι για την εξάπλωση της πανούκλας, στο μυαλό μας αυτά τα δύο είναι αλληλένδετα. Οι αρουραίοι βρίσκονται παντού, αλλά μισούν το φως και σας πλησιάζουν μόνο στο σκοτάδι για να σας φάνε ζωντανούς. Περιττό να πούμε πως αν έχετε οποιαδήποτε φοβία ή αποστροφή προς τους αρουραίους τότε καλύτερα να προσπεράσετε τον συγκεκριμένο τίτλο. Μπορείτε να αλληλοεπιδράσετε με κάποια στοιχεία στο περιβάλλον, όπως το να χαϊδέψετε έναν σκύλο ή να χτυπήσετε μια πόρτα, όμως αυτές οι περιπτώσεις σπανίζουν και πολλές φορές πρέπει να στέκεστε σε συγκεκριμένο σημείο ώστε να εμφανιστούν. Γενικότερα, οι περισσότερες περιπτώσεις όπου εξερευνάτε τον κόσμο αφορούν την επίλυση απλών γρίφων, οι οποίοι έχουν να κάνουν με λεβιέδες, κιβώτια και το να ξεγλιστράτε από φρουρούς στα σκοτεινά. Σπρώξτε ένα κιβώτιο ώστε να περάσετε μέσα από ένα παράθυρο στην κορυφή ενός κτιρίου, ανάψτε φωτιά από ξύλα για να κρατήσετε μακριά τους αρουραίους ή σπάστε τις λάμπες για τους οδηγήσετε προς ένα σημείο, χτυπήστε ένα μεταλλικό αντικείμενο με τη σφεντόνα για να αποσπάσετε την προσοχή του φρουρού ή εφαρμόστε έναν συνδυασμό των παραπάνω για να προχωρήσετε. Όπως καταλαβαίνετε, σπάνια εμπλέκεστε σε μάχες σώμα με σώμα. Το να κρύβεστε μέσα σε υψηλή χλόη ώστε να αποφύγετε τους φρουρούς, όπως και το να διώχνετε ή να αποφεύγετε τους αρουραίους, είναι μονόδρομος. Σταδιακά, το κάθε κεφάλαιο γίνεται πιο πολύπλοκο και αργά ή γρήγορα πρέπει να κρύβεστε, να προκαλείτε αντιπερισπασμό και να περιμένετε την κατάλληλη στιγμή προτού τελικά αλλάξετε θέση. 
Το παιχνίδι κάνει εκπληκτική δουλειά στο να σας κάνει να νοιάζεστε για την ασφάλεια των πρωταγωνιστών καθόλη την διάρκειά του, κρατώντας σας σε εγρήγορση κάθε φορά που σας προσπερνάει ένας φρουρός ή βρίσκεστε περικυκλωμένοι από ένα τσούρμο πεινασμένων αρουραίων με κατακόκκινα μάτια. Οι γρίφοι δεν είναι ούτε πρωτότυποι ούτε μπορούν να λυθούν με διαφορετικούς τρόπους, όμως αυτό δεν χαλάει καθόλου τη γενική αίσθηση του παιχνιδιού. Μπορεί το σύστημα stealth που χρησιμοποιείται να το έχουμε ξαναδεί αλλού, όμως τα μοναδικά σκηνικά και οι πρωταγωνιστές κάνουν το παιχνίδι να ξεχωρίζει. Όντως, κρύβεστε μέσα σε υψηλή χλόη και πετάτε πέτρες για να μπερδέψετε τους εχθρούς σας, αλλά εδώ έχουμε να κάνουμε με ένα ιστορικό περιβάλλον όπου η πανούκλα και οι αρουραίοι είναι πραγματικά γεγονότα της ανθρώπινης ιστορίας και όχι φανταστικοί εχθροί. Αυτός ο συνδυασμός ρεαλισμού και φανταστικού δημιουργεί μια ένταση στην ατμόσφαιρα που δεν συναντάμε συχνά σε παιχνίδια του είδους.

Related Posts:

  • Marvel’s AVENGERS: Χωρίς co-op η κεντρική ιστορία του παιχνιδιού Τα πρώτα πλάνα από το Marvel’s Avengers αποκαλύφθηκαν μέσα από την συνέντευξη Τύπου της Square Enix στην E3 2019. Μέχρι, πρότινος γνωρίζαμε πως ο τίτλος της Crystal Dynamics θα περιέχει μια co-op εμπειρία στην οποία θα μπορ… Read More
  • Close to the Sun Review Η αφήγηση και ξεδίπλωση μιας ενδιαφέρουσας ιστορίας σε ένα παιχνίδι ήταν πάντα κάτι που με ενθουσίαζε και ένας από τους κύριους λόγους που είμαι λάτρης των single-player εμπειριών. Το ταλέντο των δημιουργών, οι χαρακτήρες, … Read More
  • “Το Elden Ring είναι μια εξέλιξη του Dark Souls” Παρά τη διαρροή λίγες ώρες πριν την επίσημη αποκάλυψή του, το Elden Ring παραμένει μια από τις πιο μεγαλύτερες ανακοινώσεις της E3 2019. Ο ιδιοφυής δημιουργός των Dark Souls παιχνιδιών, Hidetaka Mi… Read More
  • Νέες πληροφορίες για το επόμενο Yakuza στις 10 Ιουλίου Το επόμενο κεφάλαιο της δημοφιλούς σειράς παιχνιδιών Yakuza είχε ανακοινωθεί αρχικά το 2017 με πρωταγωνιστή τον Ichiban Kasuga, έναν χαρακτήρα από το αποκλειστικό στην Ιαπωνία card game, Yakuza Online. Πέρα όμως από το παρα… Read More
  • Hitman 2: Έρχεται νέος χάρτης σε τράπεζα Η IO Interactive αποκάλυψε το The Bank, το πρώτο πακέτο επέκτασης για τους κατόχους του Expansion Pass του HITMAN 2. Το The Bank θα κυκλοφορήσει στις 25 Ιουνίου και θα περιλαμβάνει μια ολοκαίνουργια τοποθεσία στη Νέα Υόρκη,… Read More

0 Comments:

Δημοσίευση σχολίου